Roni Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 e o idee de incercare tehnica. Alta motocicleta nu imi doresc doar ca incerc s-o fac pe asta mai buna decat era cand a fost facuta )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 (editat) Roni.. asta e din categoria: "cand ceva merge bine sa vedem de ce merge" Daca chiar vrei a 6-a viteza orienteaza-te spre un XJ 600 (tip 51j): 90% aceeasi treaba cu ce ai tu minus cardanul (are lant), minus ~ 300 cmc (- 26 cai), respectiv minus vreo 30 kg. Editat August 15, 2017 de Cooler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 Roni.. asta e din categoria: "cand ceva merge bine sa vedem de ce merge" Daca chiar vrei a 6-a viteza orienteaza-te spre un XJ 600 (tip 51j): 90% aceeasi treaba cu ce ai tu minus cardanul (are lant), minus ~ 300 cmc (- 26 cai), respectiv minus vreo 30 kg. imi trece nene ))) am mai avut momente de genul si le-am depasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butaby Postat August 27, 2017 Share Postat August 27, 2017 Va salut ! De cateva zile sunt posesorul unei Yamaha Diversion XJ 600S din 92. E tot ce am visat ! Primul lucru - am printat manualul. Daca voi avea nelamuriri voi zice. Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat August 27, 2017 Share Postat August 27, 2017 Sa o porti sanatos si fara incidente.Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butaby Postat August 28, 2017 Share Postat August 28, 2017 Ms frumos justme2009 . Ce scule aveti la voi , ce trebuie sa contina trusa de scule ? Se stie faptul ca e un motor fiabil si bun, dar totusi cred ca e bine sa ai in permanenta trusa la tine. Voi ce scule aveti in turele mai lungi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 in primul rind cheie de bujii,lampa de control, aparat de masura ,niste chei pentru roata fata si spate,trusa de vulcanizare.Depinde de inspiratie daca mai iau in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butaby Postat August 30, 2017 Share Postat August 30, 2017 Desfacut carene si curatat tot ce inseamna electric, contacte... Am gasit mizerie si cocleala de ma mir cum mai functiona saraca motoreta. Uns cu vaselina grafitata si acum pot sta linistit. Inlocuit becul din far deoarece era arsa faza scurta, schimbat claxonul ( intrerupt), curatat si remediat contactul ce nu functiona la stop pe frana, reglat ambreiajul, uns cablul de ambreiaj si acceleratie, curatat lantul si uns. Aici la lant am un dubiu : masurat sa vad daca e intre 30-40 mm si am descoperit ca de fapt e prea intins 23-26 mm are. Sa il mai slabesc ? Sa nu imi afecteze axul central, tragand prea tare de el zic ?!? Voi ce ziceti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogolea.alexandru Postat August 30, 2017 Share Postat August 30, 2017 Salutare ! Detin un xj 900 di 83 si am probleme cu pornirea mai exact (freilauf-ul sau starter clutch-ul) Ati avut careva probleme cu mecanismul asta ? M-am uitat in manualul de reparatie si parca nu imi vine sa cred ca trebuie desfacut aproape tot motorul pentru a inlocui sau repara piesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Salutare ! Detin un xj 900 di 83 si am probleme cu pornirea mai exact (freilauf-ul sau starter clutch-ul) Ati avut careva probleme cu mecanismul asta ? M-am uitat in manualul de reparatie si parca nu imi vine sa cred ca trebuie desfacut aproape tot motorul pentru a inlocui sau repara piesa Salut, nu cred ca stiu exact despre ce componenta este vb dar, la mine problema de pornire grea s-a rezolvat din electromotor (componenta usor de detasat de pe motor). Ce anume nu iti functioneaza corect sau ce simptome are? Din cate m-am uitat, mai greu de desfacut este alternatorul care, cred ca necesita desfacerea motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogolea.alexandru Postat Septembrie 17, 2017 Share Postat Septembrie 17, 2017 Salutare ! Am rezolvat problema dupa mai multa documentatie intr-adevar pentru inlocuirea freilaufului starter clutch sau "bendix" mai pe romaneste a trebuit sa desfac blocul.am avut noroc si am gasit un motor second si am luat de pe acela piesa cu pricina ,a mea era crapata in doua lucru rar intalnit de mine ,alternatorul se da usor jos desfaci cele 3 suruburi de la capac dupaia surubul central care strange rotorul si depresezi rotorul de pe axul conic cu un surum m16 . » Post actualizat in 17 Sep 2017 10:03 Asta e piesa cu pricina in imagini se poate vedea si fisura » Post actualizat in 17 Sep 2017 10:06 # Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin113 Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 Buna seara, am deschis acest topic in speranta de a schimba cateva pareri cu cei care detin acest model nu neaparat an. Am cautat pe forum un topic asemanator dar nu am gasit, daca totusi este rog ca acest topic sa fie mutat in cel corespunztor. Astept si alti detinatori de Yamaha xj6 sa schimbam pareri etc... Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 Exista un topic de 144 pagini : /index.php?/topic/44699-yamaha-xj/ Bine, nu s-o vorbi doar despre XJ6-uri acolo, dar totusi merita rasfoit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin113 Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 Exista un topic de 144 pagini : /index.php?/topic/44699-yamaha-xj/ Bine, nu s-o vorbi doar despre XJ6-uri acolo, dar totusi merita rasfoit... L-am rasfoit sincer nu chiar pe tot dar e foarte stufos si in mare parte este vorba despre modelele anterioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just-me Postat Noiembrie 6, 2017 Share Postat Noiembrie 6, 2017 Salut, am in XJ6 2010 de anul trecut, am facut vreo 13.000 cu ea pana acum si cred ca iti pot da niste niste informatii relevante. Pe scurt, este primul motor si momentan nu as face o schimbare. Nu o folosesc prea des in oras, touring mai mult, si am facut plimbari de pana la maxim 650-700 km pe zi, fara nicio problema de confort. Imi poti pune intrebari aici in caz ca mai ajuta si alte persoane, sau ne mutam pe PM. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 6, 2017 Share Postat Noiembrie 6, 2017 XJ6 Diversion 2010, prima mea mobra. + motor fff smooth, aproape zero vibratii (exista ceva pe la 7k rpm) + cuplu liniar, nu te baga in belele daca deschizi gazul prea tare/brusc + pozitie de condus confortabila pt cineva de inaltime mica/medie + precisa pe curbe + consum decent + desi putin cam top-heavy, in oras e suficient de agila din cauza siluetei subtiri - pt mine cel putin distanta sa-scarite e prea mica pt touring serios (incep sa ma doara genunchii dupa cateva ore) - saua e si ea cam tare, mai mult de 300-400 km nu pot sa "scot", dupa incepe sa ma roada. - parbrizul stock creaza niste turbulente naspa de tot (incepand de la 70 km/h in sus), l-am schimbat cu ceva mai inalt + spoiler reglabil - cutia are treptele cam scurte (mi se intampla des sa "caut" a 7-a ) ). De exemplu, in tr. 6, la 140 km/h ai peste 7000 rpm. Sa zicem ca motorul e destul de "busy" la viteze de autostrada. Overall is foarte multumit, cu mici upgrade-uri (gen parbriz ori sa) devine o mobra placuta de pilotat. Consider ca e in apele ei pe drumuri virajate (nu-i facuta pt autostrada) pt ture de weekend. Si e potrivita pt incepatori sau persoane de inaltime mica (are 785mm la sa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin113 Postat Noiembrie 6, 2017 Share Postat Noiembrie 6, 2017 Salut, am in XJ6 2010 de anul trecut, am facut vreo 13.000 cu ea pana acum si cred ca iti pot da niste niste informatii relevante. Pe scurt, este primul motor si momentan nu as face o schimbare. Nu o folosesc prea des in oras, touring mai mult, si am facut plimbari de pana la maxim 650-700 km pe zi, fara nicio problema de confort. Imi poti pune intrebari aici in caz ca mai ajuta si alte persoane, sau ne mutam pe PM. Succes! Salut sa o folosesti sanatos,si la mine este prima motocicleta, exact cum spune ovi_ice se intampla des sa caut a 7-a si mi se pare cam turat motorul, sigur din cauza ca sunt obisnuit cu masina. De unde va cumparati accesorii consumabile, ce ulei bagati? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 6, 2017 Share Postat Noiembrie 6, 2017 De unde va cumparati accesorii consumabile, ce ulei bagati? Multumesc! De la reprezentanta (motodynamics). Iar ulei am pus Yamalube recomandat de producator (10w-40 din ce-mi aduc bine aminte). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin113 Postat Noiembrie 12, 2017 Share Postat Noiembrie 12, 2017 De la reprezentanta (motodynamics). Iar ulei am pus Yamalube recomandat de producator (10w-40 din ce-mi aduc bine aminte). Salut, Mineral,semi sau full? Cand bagati motocicleta la iernat schimbati uleiul cu unul ieftin (ce marca?) sau puneti uleiul recomandat de producator si in primavara nu il mai schimbati? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 Salut, Mineral,semi sau full? Cand bagati motocicleta la iernat schimbati uleiul cu unul ieftin (ce marca?) sau puneti uleiul recomandat de producator si in primavara nu il mai schimbati? Multumesc! FS si rectific ce-am zis mai sus, e 15w-50. In garaj am pus-o la iernat cu uleiul actual si la primavara cand ies o sa-l schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butaby Postat Ianuarie 13, 2018 Share Postat Ianuarie 13, 2018 (editat) Am de gand sa pun un ulei 20w50 mineral liqui moly. E bun, recomanda sau a mai folosit cineva ? Cateva sfaturi ar fi binevenite... Editat Ianuarie 13, 2018 de butaby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 Cand mi-am luat XJ-ul 900 f toata lumea a spus ca e o troaca obosita, un commuter puturos si greoi, o vechitura etc ... dupa un service ca la carte din roata in roata la Gorilla's Garage si un mic tunning in airbox si carburatoare s-a facut babeta fata mare Pana nici mie, mare iubitor de motociclete vechi cu tehnologie primitiva nu mi-a venit sa cred cum poa sa traga de animalic si ca in primele 2-3 viteze, daca nu te tii bine pe sa risti sa ti se lungeasca mainile. Si m-am mai dat pe miare si RR-uri ... )) Morala: tineti de ce aveti si ingrijiti-le cum se cuvine, merita din plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Martie 18, 2018 Share Postat Martie 18, 2018 Am de gand sa pun un ulei 20w50 mineral liqui moly. E bun, recomanda sau a mai folosit cineva ? Cateva sfaturi ar fi binevenite... Da, ăla e!! 20/50 mineral e the best pentru mobra asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butaby Postat Martie 25, 2018 Share Postat Martie 25, 2018 Salutare ! Pe langa filtre si ulei, as mai vrea sa ii schimb si bujiile, sa fiu eu impacat ca sunt noi si e treaba ok. Acum va intreb pe voi : 1.Ce bujii imi recomandati, NGK CR8E sau Denso U24ESR-N ? Voi de care folositi, le puteti compara ? 2. Sa ii fac si o sincronizare a carburilor ? Precizez ca nu s.a facut sincronizarea nici anul trecut, poate nici acum 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Martie 28, 2018 Share Postat Martie 28, 2018 NGK CR8ElX cu iridium Legat de sincronizat nu este rau sa se faca anual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.