just-me Postat Noiembrie 6, 2017 Share Postat Noiembrie 6, 2017 Salut, am in XJ6 2010 de anul trecut, am facut vreo 13.000 cu ea pana acum si cred ca iti pot da niste niste informatii relevante. Pe scurt, este primul motor si momentan nu as face o schimbare. Nu o folosesc prea des in oras, touring mai mult, si am facut plimbari de pana la maxim 650-700 km pe zi, fara nicio problema de confort. Imi poti pune intrebari aici in caz ca mai ajuta si alte persoane, sau ne mutam pe PM. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 6, 2017 Share Postat Noiembrie 6, 2017 XJ6 Diversion 2010, prima mea mobra. + motor fff smooth, aproape zero vibratii (exista ceva pe la 7k rpm) + cuplu liniar, nu te baga in belele daca deschizi gazul prea tare/brusc + pozitie de condus confortabila pt cineva de inaltime mica/medie + precisa pe curbe + consum decent + desi putin cam top-heavy, in oras e suficient de agila din cauza siluetei subtiri - pt mine cel putin distanta sa-scarite e prea mica pt touring serios (incep sa ma doara genunchii dupa cateva ore) - saua e si ea cam tare, mai mult de 300-400 km nu pot sa "scot", dupa incepe sa ma roada. - parbrizul stock creaza niste turbulente naspa de tot (incepand de la 70 km/h in sus), l-am schimbat cu ceva mai inalt + spoiler reglabil - cutia are treptele cam scurte (mi se intampla des sa "caut" a 7-a ) ). De exemplu, in tr. 6, la 140 km/h ai peste 7000 rpm. Sa zicem ca motorul e destul de "busy" la viteze de autostrada. Overall is foarte multumit, cu mici upgrade-uri (gen parbriz ori sa) devine o mobra placuta de pilotat. Consider ca e in apele ei pe drumuri virajate (nu-i facuta pt autostrada) pt ture de weekend. Si e potrivita pt incepatori sau persoane de inaltime mica (are 785mm la sa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin113 Postat Noiembrie 6, 2017 Share Postat Noiembrie 6, 2017 Salut, am in XJ6 2010 de anul trecut, am facut vreo 13.000 cu ea pana acum si cred ca iti pot da niste niste informatii relevante. Pe scurt, este primul motor si momentan nu as face o schimbare. Nu o folosesc prea des in oras, touring mai mult, si am facut plimbari de pana la maxim 650-700 km pe zi, fara nicio problema de confort. Imi poti pune intrebari aici in caz ca mai ajuta si alte persoane, sau ne mutam pe PM. Succes! Salut sa o folosesti sanatos,si la mine este prima motocicleta, exact cum spune ovi_ice se intampla des sa caut a 7-a si mi se pare cam turat motorul, sigur din cauza ca sunt obisnuit cu masina. De unde va cumparati accesorii consumabile, ce ulei bagati? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 6, 2017 Share Postat Noiembrie 6, 2017 De unde va cumparati accesorii consumabile, ce ulei bagati? Multumesc! De la reprezentanta (motodynamics). Iar ulei am pus Yamalube recomandat de producator (10w-40 din ce-mi aduc bine aminte). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin113 Postat Noiembrie 12, 2017 Share Postat Noiembrie 12, 2017 De la reprezentanta (motodynamics). Iar ulei am pus Yamalube recomandat de producator (10w-40 din ce-mi aduc bine aminte). Salut, Mineral,semi sau full? Cand bagati motocicleta la iernat schimbati uleiul cu unul ieftin (ce marca?) sau puneti uleiul recomandat de producator si in primavara nu il mai schimbati? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 Salut, Mineral,semi sau full? Cand bagati motocicleta la iernat schimbati uleiul cu unul ieftin (ce marca?) sau puneti uleiul recomandat de producator si in primavara nu il mai schimbati? Multumesc! FS si rectific ce-am zis mai sus, e 15w-50. In garaj am pus-o la iernat cu uleiul actual si la primavara cand ies o sa-l schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butaby Postat Ianuarie 13, 2018 Share Postat Ianuarie 13, 2018 (editat) Am de gand sa pun un ulei 20w50 mineral liqui moly. E bun, recomanda sau a mai folosit cineva ? Cateva sfaturi ar fi binevenite... Editat Ianuarie 13, 2018 de butaby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 Cand mi-am luat XJ-ul 900 f toata lumea a spus ca e o troaca obosita, un commuter puturos si greoi, o vechitura etc ... dupa un service ca la carte din roata in roata la Gorilla's Garage si un mic tunning in airbox si carburatoare s-a facut babeta fata mare Pana nici mie, mare iubitor de motociclete vechi cu tehnologie primitiva nu mi-a venit sa cred cum poa sa traga de animalic si ca in primele 2-3 viteze, daca nu te tii bine pe sa risti sa ti se lungeasca mainile. Si m-am mai dat pe miare si RR-uri ... )) Morala: tineti de ce aveti si ingrijiti-le cum se cuvine, merita din plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Martie 18, 2018 Share Postat Martie 18, 2018 Am de gand sa pun un ulei 20w50 mineral liqui moly. E bun, recomanda sau a mai folosit cineva ? Cateva sfaturi ar fi binevenite... Da, ăla e!! 20/50 mineral e the best pentru mobra asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butaby Postat Martie 25, 2018 Share Postat Martie 25, 2018 Salutare ! Pe langa filtre si ulei, as mai vrea sa ii schimb si bujiile, sa fiu eu impacat ca sunt noi si e treaba ok. Acum va intreb pe voi : 1.Ce bujii imi recomandati, NGK CR8E sau Denso U24ESR-N ? Voi de care folositi, le puteti compara ? 2. Sa ii fac si o sincronizare a carburilor ? Precizez ca nu s.a facut sincronizarea nici anul trecut, poate nici acum 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Martie 28, 2018 Share Postat Martie 28, 2018 NGK CR8ElX cu iridium Legat de sincronizat nu este rau sa se faca anual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 Azi m-am plimbat cu utilajul, merge struna. Urmeaza schimbul de ulei si filtru, bujii si fise noi, apa paie si bataie. Frumos e la plimbare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Aprilie 24, 2018 Share Postat Aprilie 24, 2018 (editat) Ia sa intreb si aici, poate stie careva solutia. Apare si la mine problema din clipul de mai jos. Insa nu vibreaza chestia aia de plastic asa tare (cel putin nu vizibil), dar se aude totusi un bazait pe la 4000 rpm. In weekend daca am timp ma apuc de dat jos toate carenele sa caut "greierele". Editat Aprilie 24, 2018 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suciu Aurel Postat Iunie 1, 2018 Share Postat Iunie 1, 2018 SALUT.Am cazut de curind cu xj diversion 600 din 97.Caut carena fata culoare rosie,poate sa ma ajute cineva?tel.0740086205. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Iunie 10, 2018 Share Postat Iunie 10, 2018 Salut. Ma ajuta careva cu un melc chilometraj? Il am pe acela vechi insa e ros si nu am gasit pe niciunde sa cumpar unul nou. Stie cineva din ce fel de plastic e facut? Poate ma incumet sa-l fac la strung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iunie 10, 2018 Share Postat Iunie 10, 2018 Salut. Ma ajuta careva cu un melc chilometraj? Il am pe acela vechi insa e ros si nu am gasit pe niciunde sa cumpar unul nou. Stie cineva din ce fel de plastic e facut? Poate ma incumet sa-l fac la strung. Teflon, poliamida. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Iunie 10, 2018 Share Postat Iunie 10, 2018 Am aflat ca este facut din nailon. Poliamida mi se pare moale. Cred ca teflonul ar merge mai bine. Daca nu gasesc nailon am sa incerc teflon. Daca stie cineva o sursa de pinion as prefera unul original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iunie 10, 2018 Share Postat Iunie 10, 2018 (editat) Problema nu e materialul ci sa gasesti un strungar sa ti-l faca, multi fug de pinioane. Editat Iunie 10, 2018 de petre81. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suciu Aurel Postat Iunie 29, 2018 Share Postat Iunie 29, 2018 SALUT;Unde gasesc o carena fata pt diversion 600 model 97?Are cineva?tel 07400862051 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Iulie 2, 2018 Share Postat Iulie 2, 2018 salut,din greseala stie cineva pe unde se afla piesele de limiteaza un xj 600 an 1996, gaturile de carburator le am comandat cele de 61 cai,adica fara limba de obtureaza fluxul de aer, la toba am gasit o bucsa sudata.2 3 cm lungime de obtureaza evacuarea,o scot prin alezare in alta parte mai are ceva piese pentru a limita puterea si turele? vreau sa il fac pentru un prieten, a fost luat limitat in austria multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iulie 2, 2018 Share Postat Iulie 2, 2018 salut,din greseala stie cineva pe unde se afla piesele de limiteaza un xj 600 an 1996, Pai cam alea sunt limitarile, nu cred ca umbla si la CDI ca sa-i limiteze turatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_74 Postat Iulie 2, 2018 Share Postat Iulie 2, 2018 Poate intereseaza pe cineva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Iulie 12, 2018 Share Postat Iulie 12, 2018 la ce pret saua de xj,mersic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iulie 12, 2018 Share Postat Iulie 12, 2018 SALUT;Unde gasesc o carena fata pt diversion 600 model 97?Are cineva?tel 07400862051 Apar ocazional pe olx carene de Diversion. Stie cineva unde as putea gasi un kit de naked? Adica ceasuri de bord si far cu suporturi cu tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Iulie 30, 2018 Share Postat Iulie 30, 2018 salut din nou in carburator a gasit mecanicul aceste bucse de plastic,sa nu urce pana la capat sa nu deschida pistonasul din camera carburatorului,gaturile de carburator erau normale,nu avea limitarea acolo, sa tai acele inele? sa urce pistonasul din carburator pana sus sa ramana camera de admisie perfect libera multumesc » Post actualizat in 24 Aug 2018 11:57bucsa in plus din carburator a fost taiata,bucsa din toba a fost scoasa cu un spiral pe dimensiunea tobei, acuma parca se misca si respira mai bine,dar mergand limitata are inca motorul strans si cu timpul o sa se mai obisnuiasca cu turatia, supapele de admisie erau cu calamina uda , cu cat te plimbi mai mult cu atata mai bine merge, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.