costinradu Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 1. modifica la profil, modelul tau este 51j , nu divesion. diversion este surata ei mai tanara, dar care are doar 61 de cai. noi avem 73 am modificat profilul ( multumesc ptr corectie ) . in carte scrie 37 KW.nu cred ca are cat zici tu ......poate e alt model ? pe motorul meu scrie DOHC modelul exact este XJ 600 51j 37KW de unde gasesc si eu cele enumerate mai sus ? - maneta ambreiaj, garnitura culbutori ( se vede ca e rascoapta , are fisuri in ea....). motorul a stat mult la unu in curte...dar functioneaza f bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 Ai limitare la 50 de cai(37 kw)...Asa are si a mea...doar ca eu am seca 650 cu 72 cai(open)...A mea are 43000 si merge super...Esti din Buc?...Motorul e super,la ultimul test drive comparativ made in Germany s-a cam tinut dupa fundul unei yamaha fazer 600 noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyahmed Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 si a mea a avut 50 de cai cand am cumparat/o. daca spui ca esti incepator poate iti ajung. de fapt e ca un fel de reductor de turatii, va trage numai pana pe la 8000 de ture. ajunge pt mers cuminte, dar sa vezi dupa 8000 distractie pentru a o deschide se schimba galeriile cu unele mai mari in diametru. daca are cineva nevoie de cele pt 50 sa dea un semn. apoi se schimba acele din carburi, care nu sunt ieftine deloc, am dat 40 de euro la yamaha in germ. , neaparat sincronizate si e gata. maneta de ambreaj am eu una, dar e indoita de la ultima tranteala. vezi pe ebay.de eu numai de acolo am cumparat piese. sunt o gramada care dezmembreaza. mai am o obiectiune: xj600 51j scoate dupa carte 4,7 sec suta la ora, nu 6,5 cum spunea cineva aici. Vmax e 194. iar modelele 90 si 91 au 66 de cai. la modelele astea se schimba doar galeriile, acele raman aceleasi. asfalt uscat --- Mesaj completat în 12 Mar 2008 02:48 -------------http://www.motomike.eu/mike/category/10408...5/article/93866 am uitat mai devreme sa pun linkul. pag asta e foarte buna, si au preturi ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zamolxed Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 Salut! Am niste probleme cu divi. Am mers o zi intreaga cu ea, farurile aprinse (faza lunga), si la un moment dat, pe seara, mi s-a oprit motorul din greseala si cand dau sa o pornesc... bateria descarcata!!!!! nu mai invartea deloc. mentionez ca bateria e cumparata din octombrie. am rugat pe cineva sa ma impinga, apoi am mers pana in intersectie la razoare, la cei de la care am cumparat bateria. La prima verificare se pare ca incarca corect, dar daca o tineam pornita cu farurile aprinse si o opream, nustiu cum naiba dar nu mai vroia sa porneasca. Asadar cred ca am un scurt pe undeva, e o problema de electrica.... uneori incarca, alteori nu! cum naiba s-o rezolv??? Unde sa ma duc? Exista electricieni moto??? Va rog ajutati-ma, ca sunt disperat. Cu masina nu mai merg, si cu motorul vreau sa scap de stresul asta cu impinsu' si nepornitu' !!! Merci anticipat, Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 verifica bornele bateriei sa nu fie slabe si mai ales sa nu fie oxidate (se depune un fel de "sare" alb-galbuie). daca este cazul, curata-le si strange-le bine apoi verifica mufa releului de incarcare, sa nu fie contactele oxidate si sa fie ferme, nu slabe, pt ca se incalzesc si se topeste mufa. iar apoi, adio releu regulator si mai verifica, de asemenea, bornele releului de pornire sa nu fie slabite (releule de pornire il gasesti pornind pe firul de + de la baterie) succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zamolxed Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 azi iarasi mi-a facut figuri. A pornit ok, apoi dupa vreo 30 min de mers in oras, a murit bateria. Am impins-o si-am dus-o acasa. Am sa verific releele si mufe si tot, dar inca nu mi-e clar unde sunt pozitionate fiecare. O alta varianta ar fi sa o duc la yamaha service, dar din ce citesc pe net, mai bine incerc s-o fac singur... ceva pareri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Am iarasi o intrebare... am descoperit la noua motocicleta ca uleiul este negru si are un oarecare miros de ars. Nu vreau sa o mai pornesc, sa nu ii stric vreo ceva... de cand am cumparat-o am mers cativa kilometri cu ea. Fiind din provincie nu am cum sa gasesc uleiuri de motor pt mine. Spuneti-mi cum sa fac, vreau sa ii schimb filtrul de ulei si uleiul cu ceva de calitate ... un 20W40 cum scrie la cartea ei, un sintetic. Am cautat pe siteul Louis si deocamdata am vazut ulei Castrol mineral si sintetic si nu am gasit 20W40. filtru vad ca au, imi trebuie un Champion F 306. Daca unii sunt din Bucuresti, eu mai trec din cand in cand pe acolo, va puteti interesa daca gasesc asa ceva la magazinele cu specific moto, fara sa stau sa fac comanda pe net? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Am iarasi o intrebare... am descoperit la noua motocicleta ca uleiul este negru si are un oarecare miros de ars. Nu vreau sa o mai pornesc, sa nu ii stric vreo ceva... de cand am cumparat-o am mers cativa kilometri cu ea. Fiind din provincie nu am cum sa gasesc uleiuri de motor pt mine. Spuneti-mi cum sa fac, vreau sa ii schimb filtrul de ulei si uleiul cu ceva de calitate ... un 20W40 cum scrie la cartea ei, un sintetic. Am cautat pe siteul Louis si deocamdata am vazut ulei Castrol mineral si sintetic si nu am gasit 20W40. filtru vad ca au, imi trebuie un Champion F 306. Daca unii sunt din Bucuresti, eu mai trec din cand in cand pe acolo, va puteti interesa daca gasesc asa ceva la magazinele cu specific moto, fara sa stau sa fac comanda pe net? multumesc Pe Louis gasesti : 10038503 MOTORENOEL PROCYCLE 4-T. 10038355 CASTROL MOTORENOEL 20W-40 10050403 OELFILTER CHAMPION F306 10050308 OELFILTER DELO 10052019 LUFTFILTER CHAMPION V311 10051857 LUFTFILTER DELO BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 da, merge filtru de ulei F306 de la Champion sau echivalentul MW64 de la MAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Multumesc de raspunsuri... --- Mesaj completat în 14 Mar 2008 15:38 ------------- mai am si alte intrebari! ce tip de ulei sa bag la motoreta mea, Yamaha XJ S? Mineral, semisintetic sau sintetic? Eu nu sunt tipul sa forjez motorul, ma gandeam ca ar fi indicat ceva mineral. Daca ii pun 10W40 sau 15w40 se intampla ceva? ce e mai indicat sa pun? La louis am vazut ceva uleiuri,majoritatea minerale si scrie in germana, nu stiu ce scrie... poate stie cineva ce ulei sa comand de la ei sau sa incerc in alta parte. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zamolxed Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 fratilor, nu pot sa-i dau de cap cu electrica. Am fost la cineva, a curatat contactele de pe la grupul de incarcare, a mers perfect o zi jumate, apoi iar s-a hotarat sa nu mai incarce... aveti ceva sugestii/opinii? recomandati vreun service ceva??? Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 La mine nu mai merg semalul de fata si faza scurta... da' oricum eu merg cu faza lunga tot timpu' asa k... Am observat ca sunt mai...vizibil asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Khael Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 Salutare! Gasesc si eu undeva de vanzare o carena fata SH pt. un XJ 600S din 93? Daca se poate in Bucuresti si rosie ar fi genial! Multumesc frumos! Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 salutare! in legatura cu schimbatul uleiului de motor..vreau si eu sa stiu cum fac la a mea Yamaha Diversion de 600 cc. Am luat 4 litri de ulei Motul 10W40 ester plus filtru nou. In manual scrie ca in cazul in care ii pun numai ulei , dupa golire voi completa cu 2,2 litri,lucru specificat si pe rezervorul de ulei al motocicletei. dar, in cazul in care ii schimb si filtrul de ulei voi pune 2,6 litri. Acum..am inteles..schimb filtrul si pun 2,6 l. Dar am inteles ca inainte de aceasta operatiune, inainte de a fixa filtrul - ulei mai trebuie sa torn si in el ulei,dar nu stiu cat. Cine stie sa imi spuna cum sa procedez?? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 Golesti uleiul vechi [cu motorul cald], schimbi filtrul de ulei [pui ulei pe o-ringul lui inainte] bagi ulei nou cat intra - maxim la gemulet. Pornesti motorul si isi trage el in filtru. Completezi dupa. Mai verifici ziua urmatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zamolxed Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 SAlut din nou! De unde pot cumpara releu de incarcare?? de preferat nou. cei de la Dual-tours mi-au dat terment de 2-3 saptamani, parca e cam mult.. recomandati alta varianta? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviuDnepr Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 SAlut din nou! De unde pot cumpara releu de incarcare?? de preferat nou. cei de la Dual-tours mi-au dat terment de 2-3 saptamani, parca e cam mult.. recomandati alta varianta? Multumesc ma eu am punte din 4 diode legate la doar 2 bobine de la alternator. am 9000 km facuti asa si nu am avut nici o problema eu merg cam peste 4000 rpm tot timpul. iar daca nu merge trebuie verificate firele de la bobina, se poate sa se intrerupa sau sa dea la masa unde iasa din carcasa alternatorului. La mine nu mai merg semalul de fata si faza scurta... da' oricum eu merg cu faza lunga tot timpu' asa k... Am observat ca sunt mai...vizibil asa incearca sa verifici sigurantele. sunt sub saua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T Rex Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 asta ce e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 (editat) Cristos a-nviat ! .. si a venit si vremea buuuna! Noh... ieri am facut si eu un drum de touring cat de cat cu motorasu asta . Merge bine, chiar foarte bine. Am facut.. Baia Mare - Bistrita (150 km - 2h - 7l benz) Bistrita - Cluj Napoca ( 120 km - 1:30h) Cluj Napoca - Baia Mare ( 150 km - noapte & cu masina in coloana .. necronometrat trebuie sa vad cata benzina a consumat pe Bistrita-Cj-BM .. dar media pt primul drum a fost excelenta... mult mai grozava decat asteptarile concluzii ... *vibratii urate intre 4000-5000 rpm. Nasol pentru ca e un range de putere foarte bun care iti permite flexibilitate foarte buna .. ai si putere si frana de motor buna.. dar din cauza vibratiilor prefer sa merg ori sub 4000 ori peste 5000. *are o elasticitate a vitezelor excelenta. Mult mai buna decat GS 500 E. Pot merge intr-a 6a aproape tot drumul.. cu oras cu tot .. trage si la 2000 RPM.. *stabila in curbe.. *consum extraordinar de bun.. aproape 4%! *daca pornesti ziua si este posibilitatea sa ajungi sa mergi si noaptea pune un pulover gros la pachet *manelere incalzite isi merita toti banii ... Din moment ce eu sunt destul de orientat pe Touring .. sunt sanse destul de bune sa dau o fuga pana in Bucuresti sapt viitoare .. daca tot am concediu ce naiba ! poate facem o gasca de XJuri si ne plimbam ! Paste fericit! P.S. Vand carenele laterale .. arata mai bine fara .. si oricum m-am hotarat sa ii pun bari de protectie in loc de plastice. =========================== new post : 28/04/2008 Salutare! Azi am facut un drum de Oradea.. adica BM-Oradea-BM (BM-Oradea = aprox 200km) Am scos pe un drum .. 2:10h cu o medie de aprox 90 kmph si la ametitorul cosum de 4% !!!! Cum ? Am pus bujiile de iridiu CR8EIX .. codul 10035106 de pe Louis. Recomand tuturor, sunt scumpe (13 eur bucata!) dar isi vor castiga diferenta singure P.S. vedeti ca la Louis acum sunt la reducere cele de iridiu ...diferenta fata de normala e de 5 eur/bucata. Editat Aprilie 27, 2008 de John Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 motorul e in stare nesperat de buna . nu imi fac iluzii despre numarul de km parcursi. Welcome to "the club" ! Eu zic ca nu e imposibil sa aiba doar 29.000 ci doar putin probabil. A mea avea pe ceas sub 20.000 si a avut un singur posesor in Germania; totusi n-as baga mana in foc ca nu s-a umblat la kilometraj sau i-a fost schimbat bordul. Moto ta arata bine, atat doar ca tevile de evacuare (cele de dinainte de tobe) arata jalnic. Ale mele sunt in stare supercomparativ cu ale tale. Alaltaieri am renovat-o putin sudat + vopsit suportul partii din spate. desfacut tobele, curatat si sudat putin la ele. Pun si niste poze pt cei curiosi cam cum arata interiorul tobei la XJ 600 51j : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SLUSAR Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Salutare, mi-am luat si eu un xj din 92 si am nevoie de niste piese: rezervor, far, contact, etc. Cine ma poate ajuta?? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zamolxed Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Salut! revin cu o intrebare legata de releul de incarcare... am gasit un releu SH de la un model 96... zice asa: Tension: 14,2 to 15,2 V la modelele dupa 1998 tensiunea este specificata: 14,1 to 14,9 V. O fi oare vreo problema daca il pun pe ala vechi la mine? Multumesc anticipat, Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T Rex Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 sal'tare am o pb si nu stiu daca este o pb, la relanti, nebagata in viteza se aude un rontait, cred ca de la ambreiaj, la voi e la fel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 sal'taream o pb si nu stiu daca este o pb, la relanti, nebagata in viteza se aude un rontait, cred ca de la ambreiaj, la voi e la fel? Citeste si tu mai din urma... sunt destule posturi pe tema asta si da se pare ca e ceva normal (se poate ameliora un pic totusi) /index.php?...mp;#entry871991 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyahmed Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Salutare, mi-am luat si eu un xj din 92 si am nevoie de niste piese: rezervor, far, contact, etc. Cine ma poate ajuta?? Multumesc anticipat. te pot ajuta eu. da-mi un pm cu lista completa. Welcome to "the club" !Eu zic ca nu e imposibil sa aiba doar 29.000 ci doar putin probabil. A mea avea pe ceas sub 20.000 si a avut un singur posesor in Germania; totusi n-as baga mana in foc ca nu s-a umblat la kilometraj sau i-a fost schimbat bordul. Moto ta arata bine, atat doar ca tevile de evacuare (cele de dinainte de tobe) arata jalnic. Ale mele sunt in stare supercomparativ cu ale tale. Alaltaieri am renovat-o putin sudat + vopsit suportul partii din spate. desfacut tobele, curatat si sudat putin la ele. Pun si niste poze pt cei curiosi cam cum arata interiorul tobei la XJ 600 51j : suuper!!!! povesteste-mi te rog ce ai facut la esapament, ca si eu am probleme cu partea aia de dedesubt, dinainte de tobe. a mea face ca un avion, intoarce lumea capu de la 200 de m. pe mine nu ma deranjeaza, dar nici chiar asa... am gasit de la dezmembrari din germania cu 50 de euro tot esapamentu in afara de tobe, dar nu stiu de-or fi intr-o stare mai buna ca a mea. eu merg si iarna, de-aia sufera tare. urmatoarea operatiune va fi regalt jocul la supape (se face la 12000 km) , si intins lantul de la distriburtie (la 6000). daca este interes, voi posta poze si ceva explicatii cum se face. ah, si a mea are 75 de mii de km, nu papa ulei si fuge ca-n prima zi. oare or fii km originali? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.