puzz Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 felicitari pt achizitie , apropo de unde le-ai luat si la cati bani , o sa-mi trebuiasca si mie in viitorul apropiat , sunt din carbon sau carbon look? P.S. VINE CAREVA MAINE ( JOI ) IN COMPLEX LA ROMA LA O BERE FARA ALCOL SI DUPACEA LA O PLIMBARICA? pe la ora 6 sunt acolo Mersi De pe ebay au fost cumparate 40 E cu transport/pret initial 30 E. Carbon look , of course . Mai avem pana la carbon adevarat .... As veni si eu maine daca nu as avea zi plina . Poate altadata. Lasa mesaj pRv cand mai iesi cu motoru 'aSfalt ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Am o intrebare: are cineva idee unde pot gasi (in Cluj-N) membrana de vacuum care se afla in robinetul de alimentare (de sub rezervor) Imi curge benzina prin gaurica aceea mica si e clar ca membrana e dusa...am intrebat pe aici dar dureaza o luna (la Adi in Floresti cel putin)... Ia legatura cu user-ul ROMI3, el aduce din Louis fara adaos. De obicei primeam ce am comandat de la el in ~7-10 zile. Tot din Cluj e si el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 P.S. VINE CAREVA MAINE ( JOI ) IN COMPLEX LA ROMA LA O BERE FARA ALCOL SI DUPACEA LA O PLIMBARICA? pe la ora 6 sunt acolo Cred ca vin eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 voiam sa va intreb daca am facut bine... aveam cam la jumate nivelul la recipientul cu lichid de frana.Am spus sa mai completez... am desfacut capacul si m-am uitat la lichicd.era galbui ca untdelemnul.Am pus inca vreo 20 ml peste el tot DOT 4 -Motul ca asa era specificat si pe capac si apoi capacul . Vad ca nu avu nici o reactie. Cineva mi-a spus ca nu e cazul sa in schimb complet, ca inca are culoare frumoasa si frana fata e tare. Urmeaza sa verific si recipientul de spate, acolo era cam la nivel minim, ma gandesc sa nu mai completez ci sa il schimb complet. La etrierul de spate am observat 2 guri de aerisire. pe unde sa dau drumul, care dintre guri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) voiam sa va intreb daca am facut bine... aveam cam la jumate nivelul la recipientul cu lichid de frana.Am spus sa mai completez... am desfacut capacul si m-am uitat la lichicd.era galbui ca untdelemnul.Am pus inca vreo 20 ml peste el tot DOT 4 -Motul ca asa era specificat si pe capac si apoi capacul .Vad ca nu avu nici o reactie. Cineva mi-a spus ca nu e cazul sa in schimb complet, ca inca are culoare frumoasa si frana fata e tare. Urmeaza sa verific si recipientul de spate, acolo era cam la nivel minim, ma gandesc sa nu mai completez ci sa il schimb complet. La etrierul de spate am observat 2 guri de aerisire. pe unde sa dau drumul, care dintre guri? verifica placutele, daca ai completat inseamna ca sau cam dus placutele, e bine daca lichidul are o culoare deschisa, totusi cel tirziu schimbat din 2 in 2 ani asta maximum sau la culoare inchisa Editat Aprilie 23, 2009 de Bimbo´s Fighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 placutele le-am verificat ..le-am desfacut etrierul..mai au cam 40 % ..asa ca ma mai tin un sezon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 (editat) Stiti cumva unde gasesc garnitura pentru baia de ulei in zona Timis??? ....btw....stiati ca yamaha este unul dintre motoarele la care baia de ulei se poate demonta separat?!... mi-a zis un mecanic... ce noroc ca nu am luat Kawasakiul pe care il vroiam initial Editat Aprilie 24, 2009 de dragonlord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Azi am vizionat un Diversion foarte frumos din '96. La relanti se auzea o bataie la motor si vreau sa stiu daca aceasta bataie intra in categoria "asa face ele", iar daca nu, ce ar putea fi si cam la ce costuri m-as putea astepta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 (editat) Azi am vizionat un Diversion foarte frumos din '96. La relanti se auzea o bataie la motor si vreau sa stiu daca aceasta bataie intra in categoria "asa face ele", iar daca nu, ce ar putea fi si cam la ce costuri m-as putea astepta. salut , n-ai incercat sa tragi ambreiajul sa vezi daca tzacanitura dispare ? daca dispare in momentul acela este ca si la mine , nu stiu daca este "normal" da merge si n-am avur probleme cu ea, toata fac acel zgomot mai mult sau mai putin , depinde daca te deranjeaza sau nu la relanti Asfalt uscat Editat Aprilie 24, 2009 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Azi am vizionat un Diversion foarte frumos din '96. La relanti se auzea o bataie la motor si vreau sa stiu daca aceasta bataie intra in categoria "asa face ele", iar daca nu, ce ar putea fi si cam la ce costuri m-as putea astepta. Cam toate "asa face" Parca la cele cu mai multi KM mai accentuat. Dupa 1500RPM tinde sa dispara.. Unii au gasit rezolvare[ari] : mici modificari la ambreiaj. Gasesti detalii in topicul XJ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 si la mine trancaneste ambreiajul si daca trag maneta face mai putin... zgomotul e doar de la ambreiaj, l-a consultat un inginer mecanic si , precum am afirmat in caest topic acum o sapt. mi-a spus ca , dupa parerea lui nu voi avea probleme si sa merg linistit. Unii care nu stiau motorul imi spusesera de acum un an ca e distributia insa inginerul a spus ca distributia e ok, nu are nimic. Depinde unde ai auzit bataia.... daca se aude pronuntat acolo la baia de ulei , pe dreapta e ambreiajul. Ca sa auzi zgomotul mai clar desfileteaza busonul baii de ulei si sa vezi ce frumos se aude, ...atentie cand accelerezi sa te dai deoparte sa nu sara ulei incins pe tine... la relanti uleiul nu sare, asa ca poti asculta cu urechea fara probleme. Daca zgomotul se aude undeva intre cilindri, in partea superioara a motorului, imediat sub rezervor sau ca sa intelegi tu... sub capacul motorului, capacul cilindrilor atunci e distributia de vina..si ca sa o inlocuiesti trebe munca de durata, sa desfaci tot motorul. Cam astea pot fi bataile la Diversion.... In rest mai mult nu stiu, poate altii mai expermentati iti pot spune... (precum draku care vad ca nu a mai intrat pe acest topic de vreo cateva luni). Daca mai ai nelamuriri imi spui ca eu am citit multe despre Diversion si l-am surubarit si desfacut de mai multe ori, cu exceptia motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Stiti cumva unde gasesc garnitura pentru baia de ulei in zona Timis??? ....btw....stiati ca yamaha este unul dintre motoarele la care baia de ulei se poate demonta separat?!... mi-a zis un mecanic... ce noroc ca nu am luat Kawasakiul pe care il vroiam initial Am facut si eu operatiunea, am asteptat dupa garnitura aproape jumate de an ,DAR, am copiat desenul ei pe carton, se poate transfera pe o coala ordinara de klingherit (cea originala e tot asa), deci rezolvabil.Daca ai drum prin Arad suna-ma 0743377753, si ne vedem, daca nu, ti-o pot trimite prin fax, la marimea naturala. Atentie la vechea garnitura, este intarita ca dracu si trebuie musai sa o dai jos cu un cutit, cutter sau surubelnita, degresezi suprafetele de contact si dai cu un silicon d-ala bun si scump, figura tine excelent. Evident incepi cu demontatul galeriilor... Se poate si fara garnitura, dirct cu silicon, tine si asa dar sa ramana doar metalul curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=vie...m&ID=181398 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 (editat) nu va trebuie neaparat garnitura noua, ci se poate face simplu dintr-o bucata de clingherit. se curata capacul bine, se pune vaselina pe marginea pe care ar trebui sa fie garnitura si apoi se "amprenteaza" pe o bucata de clingherit. dupa asta de decupeaza usor cu un cutter ascutit iar gaurile cu o preducea. se poate pune si silicon, nu inainte de a degresa bine suprafetele (si nu cu benzina). dar nu este absolut necesar.. stima Editat Aprilie 25, 2009 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Am facut si eu operatiunea, am asteptat dupa garnitura aproape jumate de an ,DAR, am copiat desenul ei pe carton, se poate transfera pe o coala ordinara de klingherit (cea originala e tot asa), deci rezolvabil.Daca ai drum prin Arad suna-ma 0743377753, si ne vedem, daca nu, ti-o pot trimite prin fax, la marimea naturala.Atentie la vechea garnitura, este intarita ca dracu si trebuie musai sa o dai jos cu un cutit, cutter sau surubelnita, degresezi suprafetele de contact si dai cu un silicon d-ala bun si scump, figura tine excelent. Evident incepi cu demontatul galeriilor... Se poate si fara garnitura, dirct cu silicon, tine si asa dar sa ramana doar metalul curat. Mersi mult. Asta mi-au recomnadat si altii sa tai din coala. Dar am decis sa raman la varinata de silicon. Am gasit un silicon negru. Rezista pana la 200 C si nu se dizolva la ulei sau alte lichide. Momentan ma distrez cu tevile de esapamnet. Am smirgluit si revopsit tobele. Acum trebuie sa smirgluies tevile si sa umplu cu sudura intrarea tevilor la toba ca deja s-au gaurit. Cand sunt gata bag si o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 salutari stie careva cum se pot repara niste rupturi in semicarena ? exista chit pt plasticul respectiv ... sau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Am facut si eu operatiunea, am asteptat dupa garnitura aproape jumate de an ,DAR, am copiat desenul ei pe carton, se poate transfera pe o coala ordinara de klingherit (cea originala e tot asa), deci rezolvabil.Daca ai drum prin Arad suna-ma 0743377753, si ne vedem, daca nu, ti-o pot trimite prin fax, la marimea naturala.Atentie la vechea garnitura, este intarita ca dracu si trebuie musai sa o dai jos cu un cutit, cutter sau surubelnita, degresezi suprafetele de contact si dai cu un silicon d-ala bun si scump, figura tine excelent. Evident incepi cu demontatul galeriilor... Se poate si fara garnitura, dirct cu silicon, tine si asa dar sa ramana doar metalul curat. M-am gandit ca totusi sa-mi fac si o varianta de klingherit. Cat despre interit...am observat... prima oara am crezut ca a ramas intact si cand ma uit a doua oara colturile au ramas pe motor restu pe baia de ulei. Din pacat n-am nici un nr de fax dar daca poti sa-l scanezi cumva si sa-l trimiti prin mail? Ti-am trimis mailul meu pe PM. Multumesc. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 fibra de sticla pe spate apoi chit+slefuit+vopsit pe fatza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 To Dragonlord-ai mail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 To Dragonlord-ai mail. L-am primit! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Offf...motoru asta nu mai rea sa ruleze pe drumuri. Ceva cloncana in oglinda stanga. L-am dat jos. Desigur nu stiam ca la Yamaha filetele sunt diferite asa ca am rupt surubul de sustinere ca era cu filet pe stanga . Na ma apuc eu frumos cu pistoletul de aer cald sa incalzesc plasticul sa scot oglinda. Totu bine si frumos cand mai am 1/3 de scos...PAC...a crapat...era prea bine lipit de buretele din spate. Macar am aflat ce troncanea. Are 2 bucati de metal in ea care au rolul sa stabilizeze oglinda contra tremuratului si una din ele s-a desprins. Aveti voi vreo idee unde gasesc oglinzi? Am gasit pe net vreo 2 firme romanesti dar cereau 30-40 euro pt oglinizi SH. Am gasit pe Luis de yamaha dar nu mai au numai cea stanga si nu seamana cu ce am avut eu. cod 10028035 Ar mai fii 10028109 respectiv 10028112 care are si adaptor yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Editul nu mai merge asa ca pun separat: 10028154 http://www.louis.de/index.php?media=katpdf...;artnr=10028154 Si asta arat bine...insa nu stiu cum ar sta o oglinda cromata pe un divi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) salutari parerea mea este 10028161 sau 10028256 ( astea si o sa le pun cand o sa am bani ) Asfalt uscat Editat Aprilie 30, 2009 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 si la mine oglinga standa are ceva care trancaneste...am vrut sa o deschid dar nu am putut si am lasat o asa.... mi-am dat seama ca e ceva desprins prin ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adyman Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Incearca sa dai gaura cu un burghiu de 6 sub oglinda si injecteaza pe acolo spuma poliuretanica standard,ea se va expanda si o sa-ti fixeze ce e inauntru. Nu o sa-ti scoata oglinda afara fii fara grija,o sa-ti iasa 1-2 firicele pe langa oglinda dar se curata usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.