-alex- Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) Si imbusu de calitate se rupe...eu am lasat biluta intr-una dintre suruburile de pe scarita. INTREBARE: cine poate sa puna pe site / sa-mi trimita pe mail niste poze mai detaliate cu suportul pentru topcase/sidecase. Eventual ceva marimi: marimi de gabarit, distante dintre gauri, diametrul gaurilor, etc. Am cautat pe net si sunt foooaaartee scumpe asa ca mai bine incerc sa-mi construiesc una... ca as vrea sa-mi montez si eu un topcase! Aceasi chestie si pentru crashbaruri! Asfalt uscat! salut , si eu m-am apucat sa-mi fabric niste crahbaruri din tzeava ordinara ce am gasit pe acas , ramane de vazut ce iese dupa ce le potrives , montez daca sunt multumit o sa le vopsesc si lacuiesc. momentat sunt in stagiul acesta : p.s. cate simeringuri trb pt un telescop ? 2 sau 1 Editat Mai 20, 2009 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Si eu sunt interesat de crash baruri. Sa pui o poza sa vedem si noi cum arata. Mai acu 1 luna discutam de acele vibratii cam neplacute care le simtim la Diversioane la 4000 RPM. Pe mine ma chiar stresau acele vibratii. Ei, daca cititi pe acest forum la rubrica de service la topicul Curatare carburatoare la Yamaha Diversion, ve -ti afla ca motorul merge mai lin, cel putin asa se intampla la mine. I-am curatat azi carburatoarele, de fapt capacul decantor al camerei in care se gasesc plutitoarele. avea destul namol p-acolo, ceva de culoare rosie. i-am curatat si filtrul de aer, care nu era imbacsit.. Ei, am facut cativa km cu ea si merge altfel. Adica mai lin,eram invata cu ea sa bazaie , sa vibreze, sa se infiga mai tare in asfalt. De obicei merg la 3500 sau 5000 turatii ca la 4000 ma deranjau. Acum la 4000 se simteau acele vibratii prea putin. Nu imi venea sa cred ca sunt pe fostul Diversion. I-am dat gas si m-am trezit in cateva secunde la 160 la ora . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Mai acu 1 luna discutam de acele vibratii cam neplacute care le simtim la Diversioane la 4000 RPM. Pe mine ma chiar stresau acele vibratii. Ei, daca cititi pe acest forum la rubrica de service la topicul Curatare carburatoare la Yamaha Diversion, ve -ti afla ca motorul merge mai lin, cel putin asa se intampla la mine. I-am curatat azi carburatoarele, de fapt capacul decantor al camerei in care se gasesc plutitoarele. avea destul namol p-acolo, ceva de culoare rosie. i-am curatat si filtrul de aer, care nu era imbacsit.. Ei, am facut cativa km cu ea si merge altfel. Adica mai lin,eram invata cu ea sa bazaie , sa vibreze, sa se infiga mai tare in asfalt. De obicei merg la 3500 sau 5000 turatii ca la 4000 ma deranjau. Acum la 4000 se simteau acele vibratii prea putin. Nu imi venea sa cred ca sunt pe fostul Diversion. I-am dat gas si m-am trezit in cateva secunde la 160 la ora . Acu din cauza ta iar ma mananca in partea dorsala sa incep sa umblu la ea. ... luand in considerare ca al meu are 78000 km cred ca i-ar prinde bine o curatenie serioasa. Sa vad daca gasesc pe cineva care sa ma ajute cu treaba asat ca nu vreau sa umblu pe la carburatoare ca dupa aia te ia drac pana le reglezi din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 nu dereglezi nimic! Trebuie sa ai rabdare si sa iti notezi cum scoti furtunasele, sa le notezi...oricum nici un furtunas nu vine aiurea ca se potrivesc la fix...dupa ce dai jos cutia filtrului de aer, care e prinsa intr un singur surub in fata, desfaci colierele ca sunt in nr de 4 si ai ajuns la carburatoare. Apoi cu carburatoarele prinse pe blocul motor incepi sa desfaci cele 4 suruburi, din spate. Eu nu am umblat si la capacul din fata unde e membrana vacuumatica, ca acolo nu are ce sa se adune si nu cred ca era sparta. Vezi ca acele capace care le dai jos au niste suruburi cu filet. Sa nu umbli la acele suruburi ca dereglezi carburatoarele! Iti trebuie o surubelnita in cruce destul de lunga sa ai forta ca suruburile vor fi prinse f. bine. Mizeria ,daca o gasesti o cureti cu o carpa imbibata in benzina ,eventual pusa pe capul unei surubelnite clasice sau eventual cu o scobitoare ca ia mai bine. Dupa care pui capacul.Ai in poza ceea ce trebuie sa desfaci!E treaba de 10 min. Eu m-am chinuit la montat cutia filtrului de aer care nu mi place cum vine ca are un joc si acele coliere nu strang f tare mansoanele de guma. Vezi ca la intre carburatoare si motor sunt de asemenea 4 mansoane de guma prinse in colier cu 2 suruburi in cruce. Verifici cat de bine-s prinse, eventual mai strangi colierul. la mine erau cam largi probabil de la vibratii se mai desfacura. Mansoanele la mine sunt cam crapate, cand voi gasi le voi schimba, poate mi da cineva vreo sugestie unde gasesc. Nu ai ce strica. Daca tot faci pasul asta curata sau daca e f imbacsit schimba si filtrul de aer. Nu iti recomand sa desfaci carcasa cutiei filtrului de aer ca are o membrana care e lipita si se desface.Si oricum acea cutie e curata. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackRacer Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 salut, ti-am citit topicul si m-ar interesa sa aflu de unde ti-ai procurat oglinzile pentru carena si cu cat!Am si eu o xj600s diversion din '94 de 2 luni cumparata si vreau sa o fac sa arate putin mai sport chiar daca e model sport-touring.M-ar mai interesa si o aripa fata daca stii pe undeva!Asa arata acum alin...de unde ti-ai luat viziera aia neagra??...ca e misto rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Azi insfarsit am avut destul timp si am dat o tura mica cu un prieten. Am incercat si cum e pragul de 120km/h...si vreau sa zic ca la 7-8000 rpm musca din asfalt de vrea sa-l taie in doua....huh ...nu se compara feelingu cu masina si nici cu scooter ...si mai trebuie sa vedem cum facem cu intalnirea acea de Divi. Daca cineva are idei sa-l posteze aici sau la topicul creat de black_racer (daca nu ma insel). Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 ...si mai trebuie sa vedem cum facem cu intalnirea acea de Divi. Daca cineva are idei sa-l posteze aici sau la topicul creat de black_racer (daca nu ma insel). Ma primiti si pe mine cu XTZ 660? Btw, era cineva pe aici care vroia sa testeze un XTZ. Daca e de prin vestul tarii (sau e dispus sa vina pana in TM), putem rezolva de un test-drive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Azi insfarsit am avut destul timp si am dat o tura mica cu un prieten. Am incercat si cum e pragul de 120km/h...si vreau sa zic ca la 7-8000 rpm musca din asfalt de vrea sa-l taie in doua....huh ...nu se compara feelingu cu masina si nici cu scooter ...si mai trebuie sa vedem cum facem cu intalnirea acea de Divi. Daca cineva are idei sa-l posteze aici sau la topicul creat de black_racer (daca nu ma insel). Asfalt uscat! Eu ..precum spun colegi in ale mersului pe 2 roti conduc ca pensionarii. Ieri insa i-am dat cu a 5-a 190 la 95000 rpm. Si cu benzina de 95. daca bagam carrera 100 treceam de 190, poate ajungeam la 200- 210 mai mult de 190 cu putin vant din spate si culcat pe rezervor nu am prins niciodata cu Diversionu meu de 50 cai putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Ma primiti si pe mine cu XTZ 660? te primim fara nici o problema sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km pe forestiere ! p.s. cum se comporta noua achizitie esti multumit de el , impresii? xj unde sa dus in frumoasa noastra patrie p.s. 2. in leg cu intalnirea de diversionisti si nu numai , am putea sa o tinem chiar cand este bike festul la TM ( 19-21 IUNIE daca nu ma insel ) cu ocazia asta poate mai vine lumea si din alte localitati si ne intalnim direct acolo .... astept pareri asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Ma primiti si pe mine cu XTZ 660? te primim fara nici o problema sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km pe forestiere ! p.s. cum se comporta noua achizitie esti multumit de el , impresii? xj unde sa dus in frumoasa noastra patrie asfalt uscat XJ-ul nu s-a dus departe, e in Simeria acum . XTZ-ul ii cam jerpelit, consumabile obosite si carena varza. Avand in vedere ca XTZ-urile sunt mai scumpe decat diversiunile, si al meu nu era tocmai impecabil si in stare perfecta de functionare, cred ca am facut un targ bun. O sa pun XTZ-ul la punct, o sa-i schimb consumabilele, carena o repar cu fibra de sticla, ii si schimb putin forma, putin mai dakar-like , o vopsea si va arata bine. N-am mers prea mult cu el, doar vreo 250km pana acum. Imi place la maxim pozitia, stau ca in fotoliu, cu spatele drept, foarte confortabil la drum lung, ferit de vant pana pe la 100-110km/h, monocilindrul cu 5 supape (3 admisie si 2 evacuare) isi face treaba excelent, cuplu impresionant (mi-e frica sa nu-l ridic pe-o roata sau sa-l scap la plecari mai hotarate), ii imens... ciclistica s-a schimbat foarte mult cu roata de 21 pe fata. In mare imi place, ii un adventure bike pt cei cu buget mai redus, care nu-si permit GS-uri, V-Strom-uri sau chestii mai noi. Partea urata ii ca trebuie sa mai bag ceva bani in el, si muuuulta munca. Trebuie sa-i refac in unele parti instalatia electrica, sa-i schimb cam toti rulmentii, filtre, cadrul curatat in unele zone de rugina si revopsit, cateva garnituri... Macar o sa-l cunosc dupa ce-l pun la punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Ma primiti si pe mine cu XTZ 660? Btw, era cineva pe aici care vroia sa testeze un XTZ. Daca e de prin vestul tarii (sau e dispus sa vina pana in TM), putem rezolva de un test-drive. Te primim ca si ex proprietar Eu ..precum spun colegi in ale mersului pe 2 roti conduc ca pensionarii. Ieri insa i-am dat cu a 5-a 190 la 95000 rpm. Si cu benzina de 95. daca bagam carrera 100 treceam de 190, poate ajungeam la 200- 210 mai mult de 190 cu putin vant din spate si culcat pe rezervor nu am prins niciodata cu Diversionu meu de 50 cai putere. 95.000 rpm ???....wow... cum ai reusit performanta?...sau era vorba de rph? sigur era benzina de 95 sau era ceva gen propergol (ala de racheta)? ...devenind mai sinceri...din cate stiu eu diversionu nu prea trece de 200...din cate am citit si pe alte forumuri din strainatate c-am 195 era max ce au scos baietii. Poate cu varianta de 900. Oricum eu mai am pana la viteze >120...sa ma obisnuesc frumos cu atat si cu inclinatu la curbe...cu pornirea incep sa ma inteleg. Ce inca i-mi este ciudat...am tendinta sa schimb ca la masina...adica la 3000 rpm...dar dupa ce am vazut azi ce lin merge la 5-6000, am inceput sa-l las sa ruleze asa. p.s. 2. in leg cu intalnirea de diversionisti si nu numai , am putea sa o tinem chiar cand este bike festul la TM ( 19-21 IUNIE daca nu ma insel ) cu ocazia asta poate mai vine lumea si din alte localitati si ne intalnim direct acolo .... astept pareri Sa stii ca este o idee destul de buna! atunci avem sansa sa gasim chiar si persoane care nu sunt membrii forum. O alta idee ar mai fii sa dam o intalnire intr-un weekend mai incolo si dam o tura undeva in zona. Asflat uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Sa stii ca este o idee destul de buna! atunci avem sansa sa gasim chiar si persoane care nu sunt membrii forum. O alta idee ar mai fii sa dam o intalnire intr-un weekend mai incolo si dam o tura undeva in zona. Pai incepuse o lista mai devreme cateva pagini... ref la loc, depinzand de cati se aduna si cam ce se prefera ( pensiune vs cort ) poate pot sa vin cu o propunere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 (editat) http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=58375 poate intereseaza pe cineva Editat Mai 27, 2009 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 95.000 rpm ???....wow... cum ai reusit performanta?...sau era vorba de rph? sigur era benzina de 95 sau era ceva gen propergol (ala de racheta)? ...devenind mai sinceri...din cate stiu eu diversionu nu prea trece de 200...din cate am citit si pe alte forumuri din strainatate c-am 195 era max ce au scos baietii. Poate cu varianta de 900. Oricum eu mai am pana la viteze >120...sa ma obisnuesc frumos cu atat si cu inclinatu la curbe...cu pornirea incep sa ma inteleg. Ce inca i-mi este ciudat...am tendinta sa schimb ca la masina...adica la 3000 rpm...dar dupa ce am vazut azi ce lin merge la 5-6000, am inceput sa-l las sa ruleze asa. am gresit ca am mai scapat un 0 in plus. am prins 190 la ora cu 9500 -10000 turatii. Si ceea ce am scris sustin, nu am facut nici o gluma. Diversionul de 900 prinde 220 la ora lejer. Vitezele se schimba la 4000 - 5000 rpm. In primele trepte le poti schimba si la 2500 - 3000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FastForWard Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=58375 poate intereseaza pe cineva Salut, cum sta treaba? e intrunire moto in Timisoara 19-21 iunie? daca e, se anunta ca un Diversion vine din Brasov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salut, cum sta treaba? e intrunire moto in Timisoara 19-21 iunie? daca e, se anunta ca un Diversion vine din Brasov. Este...Road patrol bikers festival! /index.php?showtopic=361466 ..si a aparut idea ca in cadrul acestei festivitati sa facem un mini-meating de diversionisti sa ne cunoastem si noi...ne mai benoclam la motoarele noastre, cine ce a facut la ea, etc... Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackRacer Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 e foarte buna ideea de a ne intalni la bike fest...dar sper sa-mi repar motorasul pana atunci...si daca nu...tot vin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 salutari atunci intalnirea ramane la road patrol's bikers fest 19-21 ? din partea mea e ok pt un inceput , sa ne vedem cat mai multi acolo, ma gandesc k cel mai ok ar fi chiar in 20 sambata , da oricum eu o sa fiu acolo in fiecare din cele 3 zile ( ma gandesc si altii la fel ) haideti sa ne anuntam : 1) eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=VPohpsWcgUc Editat Mai 29, 2009 de m_memphis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 (editat) salutari atunci intalnirea ramane la road patrol's bikers fest 19-21 ? din partea mea e ok pt un inceput , sa ne vedem cat mai multi acolo, ma gandesc k cel mai ok ar fi chiar in 20 sambata , da oricum eu o sa fiu acolo in fiecare din cele 3 zile ( ma gandesc si altii la fel ) haideti sa ne anuntam : 1) eu 2) eu http://www.youtube.com/watch?v=VPohpsWcgUc Suna frumos...parca mai agresiv un pic ca cel vechi. Sa-l stapanesti sanatos! Asfalt uscat! Editat Mai 29, 2009 de dragonlord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Exista diferente intre metodele de prindere a suportilor pentru topcase-uri? Ma refer la modelul motorului 51J respectiv 4BR. Am gasit una si cu suport lateral dar anuntul zice pentru 51J iar eu am 4BR. Celalalt este pentru topcase dar propietarul nici nu stie exact pentru ce model este. Cineva ceva idei? Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 (editat) Exista diferente intre metodele de prindere a suportilor pentru topcase-uri? Ma refer la modelul motorului 51J respectiv 4BR. Am gasit una si cu suport lateral dar anuntul zice pentru 51J iar eu am 4BR. Celalalt este pentru topcase dar propietarul nici nu stie exact pentru ce model este. Cineva ceva idei? Asfalt uscat! Primul e Hepco & Becker. Al doilea e Five Stars. Ambele cred ca merg pe orice model de 600. Gentile pt H+B sunt destul de scumpe iar la Five Stars (am eu) n-am reusit sa gasesc suporti laterali care sa se pupe cu el. Editat Mai 30, 2009 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puzz Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 (editat) RefresH 1) -alex- 2) dragonlord 3) puZz .... Editat Iunie 1, 2009 de puzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Cateva poze de weekendul asta cu un XJ foarte frumos la plimbare prin Corsica... prima e cu insulita pe care se afla farul de nord al Corsici, a doua intr-un pas de munte la 1400m dupa un drum cu ff multe curbe cu perete in dreapta si prapastie in stanga (cum e la noi pe portiuni transfagaraseanul) dar cu o priveliste bestiala iar ultima e in feribotul care ne-a dus innapoi spre continent. Bafta & Asfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.