dragonlord Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Parca ai mai intrebat .... Cati cai are a ta?...nu ai cumva ceva limitari exact ca sa nu mergi asa "sportiv" cu ea ci mai ca "pensionarii" ? Luand in considerare ca si cel de 600 are variant de 60 si 35 de cai. La ora asta la altceva nu ma pot gandi luand in considerare ca ai spus ca ti-ai regalt carburatoarele. Eventual daca stii ceva mai baga niste detalii: - filtre schimbate - cand si care? - km facuti - ulei folosit - tip de benzina folosit - bujii .... cine stie poate ne vine vreo idee geniala! pana atunci....asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceavip Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 31 kw da am mai intrebat si nu iam dat de cap cu tot cu curatare si sincronizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 31 kw da am mai intrebat si nu iam dat de cap cu tot cu curatare si sincronizare vezi ca am intrebat si pe topicul de service... de la ce turatie pornesti cand nu trage? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceavip Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 vezi ca am intrebat si pe topicul de service... de la ce turatie pornesti cand nu trage? unde mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 unde mai exact? Pe asta: /index.php?showtopic=396299 sau sunt 2 mirceavip cu aceeasi problem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceavip Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Pe asta: /index.php?showtopic=396299 sau sunt 2 mirceavip cu aceeasi problem? tot eu sant nu am reusit nici dupa curatare si sincronizare pai acum face si la turatie mai mica incepe de pe la 3000 daca ai dau un pic mai rapid da in nas daca o turez in gol se duce pana la 13000 si scoate un pic de fum negru dar foarte putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 tot eu sant nu am reusit nici dupa curatare si sincronizarepai acum face si la turatie mai mica incepe de pe la 3000 daca ai dau un pic mai rapid da in nas Pai pe la 3000 e destul de normal sa dea un pic in nas... vezi daca-ti face de pe la 5000 in sus cand ii dai forja. daca o turez in gol se duce pana la 13000 si scoate un pic de fum negrudar foarte putin 13000? turata rau asta de 400... la 600 turometrul e pana la 11000, la 9500 incepe rosu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diadri Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Fratilor.........am o problema cat se poate de grava. Am indoit ambele amortizoare. Se mai pot indrepta? Sau trebuie sa-i cumpar altele ......?????dati-mi un sfat ce sa fac ? Astept sugestii si solutii. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 Fratilor.........am o problema cat se poate de grava. Am indoit ambele amortizoare. Se mai pot indrepta? Sau trebuie sa-i cumpar altele ......?????dati-mi un sfat ce sa fac ?Astept sugestii si solutii. Multumesc Depinde de gradul de indoire. Daca sunt un pic curbate atunci se mai pot indrepta. Eu am indraptat un cilindru hidraulic cu taica meu jos in pivinita folosind doar un ciric hidraulic de 7 tone. Dar curba era de cativa mm. Daca este prea curbata risti ca in momnetul in care incepi sa-l indrepti i-ti apar microfisuri care in timp de la socuri se vor mari si te trezesti ca se rupe in doua. Pune eventual o poza si atunci putem sa dam cu parerea mai exact. Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 a mea are un nou look (dupa 15 ani merita si ea o bidinea de var...) cateva poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diadri Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 Depinde de gradul de indoire. Daca sunt un pic curbate atunci se mai pot indrepta. Eu am indraptat un cilindru hidraulic cu taica meu jos in pivinita folosind doar un ciric hidraulic de 7 tone. Dar curba era de cativa mm.Daca este prea curbata risti ca in momnetul in care incepi sa-l indrepti i-ti apar microfisuri care in timp de la socuri se vor mari si te trezesti ca se rupe in doua. Pune eventual o poza si atunci putem sa dam cu parerea mai exact. Bafta si asfalt uscat! Mersi pentru sfat, nu cred ca e vizibil in fotografie nu sunt indoite foarte tare, dar totusi sunt. Am fost la Valcea la un service suzuki si mi-au spus ca daca incerc sa le indrtept se rup. Eu sunt acum in zona Sibiului poate e cineva prin zona cu dezmembrari ceva....poate reusesc sa o rezolv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 daca tot se mai discuta acu doua zile de amortizoare am si eu o intrebare> la cat aveti pe spate amortizorul reglat. La mine era la 4,insa mi se parea suspensia spate cand eram singur prea moale si ma tot legana si l-am dat acum la 6 si e putin mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 (editat) a mea are un nou look (dupa 15 ani merita si ea o bidinea de var...) cateva poze... He he... merita! Am vazut maneta aia de frana, asa o am si eu si sa-mi bag de nu-mi place mai mult scurtata pun frana cu index si degetul de m..e si cand era intreaga imi prindea restul degetelor intre ea si acceleratie! Mesaj completat daca tot se mai discuta acu doua zile de amortizoare am si eu o intrebare> la cat aveti pe spate amortizorul reglat. La mine era la 4,insa mi se parea suspensia spate cand eram singur prea moale si ma tot legana si l-am dat acum la 6 si e putin mai tare. Medium la mine (variez intre 80-85kg si merg numai singur + eventual bagaje), dar ma gandesc s-o dau un pic mai tare ca desi nu sunt greu am ajuns cu ea la capat de cateva ori in diverse gropi / crevase / borduri. Mesaj completat Fratilor.........am o problema cat se poate de grava. Am indoit ambele amortizoare. Se mai pot indrepta? Sau trebuie sa-i cumpar altele ......?????dati-mi un sfat ce sa fac ?Astept sugestii si solutii. Multumesc cam riscant, parerea mea... la ce tine de trenul de rulare eu prefer inlocuire la reparat. Editat Iulie 18, 2009 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 (editat) buna baieti si fete....as avea ocazia sa schimb unul din "utilajele" mele cu un xj 600 din 1994, 38 000km, in stare buna de functionare si nu ff buna estetic....m-ar interesa cam cat valoreaza motorul in situatia asta, stiu ca nu e usoara o evaluare "dupa vorbe" dar as vrea macar un pret estimativ. Va multumesc anticipat. Editat Iulie 18, 2009 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 buna baieti si fete....as avea ocazia sa schimb unul din "utilajele" mele cu un xj 600 din 1994, 38 000km, in stare buna de functionare si nu ff buna estetic....m-ar interesa cam cat valoreaza motorul in situatia asta, stiu ca nu e usoara o evaluare "dupa vorbe" dar as vrea macar un pret estimativ. Va multumesc anticipat. daca motorul merge bine si consumabilele sunt cat de cat ok ajunge la 1300 e maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceavip Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Vand ghidon cu capete si parbriz yamaha ghidon 150 ron disc. parbriz 120 ron disc. tel 0740121923 id mess mircea_carcotasu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 (editat) Astept comentarii . Editat Iulie 19, 2009 de m_memphis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Astept comentarii . Am mai vazut un trike derivat din XJ... si atunci si acum nu pot sa zic decat: "DE CE????" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Doua gemene sambata la Trei Brazi... zici ca erau clone... pana si carenele si crash-barul stanga erau polizate identic Cea din fatza e a mea. Careva de pe aici cu cea fara top case? Atunci hai sa vina si Echipa Albastra! ...compusa din Alex si Dragonu Mai multe detalii despre plimbare aici: /index.php?...p;#entry2010920 ...ooo....si apropo...stiati ca un XJ nu are 200 kg cum scrie in carte ?!....ci 2000!!!...e asa de grea de crapa asfaltu sub ea!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Fratilor.........am o problema cat se poate de grava. Am indoit ambele amortizoare. Se mai pot indrepta? Sau trebuie sa-i cumpar altele ......?????dati-mi un sfat ce sa fac ?Astept sugestii si solutii. Multumesc 1.Nu le vei indrepta cum trebuie, de rupt la indreptare nu se rup eventual face niste riduri "daca sunt pe cursa de culisare a suspensiei poti sa-ti iei adio de la simering" dar problema cea mai mare va fi la simeringuri sau simering, unul va ceda foarte repede la de la 3000-5000 km. 2.in interiorul telescopului "fork-tube" tubul nichelat...ai arcul si un pistonas daca nu indrepti bine nu vei putea scoate pistonasul afara sa schimbu fork tube, incearca sa-ti cauti telescoape SH... si ai grije la cautare sunt de 41mm si 38mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TalpaIute Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Si dupa cum am promis revin cu poze noi ca sa zic asa, enjoy! Referitor la comportamentul noului XJ6 la drum lung.. well la dus, cu mers constant 5000 rpm(95-98ish km/h intr-a 6a.), fara vibratii fara nimic vant okish. La intors mers cu aprox 7000rpm(125-130ish km/h intr-a 6a.)... deja se cere un mic parbriz am impresia.. m-a batut vantu de m-a luat naiba si intradevar in oglinzi vedeam asa un fel de paraziti .. Dar all in all pentru primul drum lung sunt mai mult decat multumit de noua achizitie.. este mai exact ce-mi doream Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Si dupa cum am promis revin cu poze noi ca sa zic asa, enjoy! Referitor la comportamentul noului XJ6 la drum lung.. well la dus, cu mers constant 5000 rpm(95-98ish km/h intr-a 6a.), fara vibratii fara nimic vant okish. La intors mers cu aprox 7000rpm(125-130ish km/h intr-a 6a.)... deja se cere un mic parbriz am impresia.. m-a batut vantu de m-a luat naiba si intradevar in oglinzi vedeam asa un fel de paraziti .. Dar all in all pentru primul drum lung sunt mai mult decat multumit de noua achizitie.. este mai exact ce-mi doream cat te-a dus cu totul noua achizitie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TalpaIute Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 cat te-a dus cu totul noua achizitie ? Well cu tot cu crashpaduri si alte balarii de la leasing, 7200e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 (editat) Well cu tot cu crashpaduri si alte balarii de la leasing, 7200e ............................. Editat Iulie 21, 2009 de m_memphis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 salutare iar din nou... zilele astea am avut ceva probleme cu Diversionul. Am fost plecat pe la Bucurejti si a cam tot plouat zilele trecute. Nu l-am mai pornit de o saptamana...a stat afara acoperit cu o folie destul de mare. Problema a fost ca nu imi mai pornea. A posrnit doar impins. Ieri a pornit bine, am dat o tura de oras si am orpit, inchis motorul. Cand sa il repornesc nu mai pornea.Era ora 23.00 Noroc de un nene care l-am acostat sa ma impinga si o lua pana la urma. Tind sa cred ca e bateria slaba. Am facut rot de un volt-amper metru si am observat ca am 12,35 V. Asta iarna cand era la conservare avea 12,6 V. Am pus bateria la incarcat acum .. la $ A cca. 1 h cum specifica pe baterie, care e cu gel Yuassa. La 30 min dupa ce am incarcat-o am masurat si are 12,65 V cat avea iarna. In manual spune sa aiba min. 12,8 V. Maine dimineata sunt curios daca nu se descarca si daca isi mentine valoarea si eventula de mai porneste. S-a mai izbit cineva de asa ceva? Poate sa fie bateria sau si altceva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.