Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Depinde de gradul de indoire. Daca sunt un pic curbate atunci se mai pot indrepta. Eu am indraptat un cilindru hidraulic cu taica meu jos in pivinita folosind doar un ciric hidraulic de 7 tone. Dar curba era de cativa mm.

Daca este prea curbata risti ca in momnetul in care incepi sa-l indrepti i-ti apar microfisuri care in timp de la socuri se vor mari si te trezesti ca se rupe in doua.

Pune eventual o poza si atunci putem sa dam cu parerea mai exact.

 

Bafta si asfalt uscat!

Mersi pentru sfat, nu cred ca e vizibil in fotografie nu sunt indoite foarte tare, dar totusi sunt. Am fost la Valcea la un service suzuki si mi-au spus ca daca incerc sa le indrtept se rup. Eu sunt acum in zona Sibiului poate e cineva prin zona cu dezmembrari ceva....poate reusesc sa o rezolv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca tot se mai discuta acu doua zile de amortizoare am si eu o intrebare> la cat aveti pe spate amortizorul reglat.

La mine era la 4,insa mi se parea suspensia spate cand eram singur prea moale si ma tot legana si l-am dat acum la 6 si e putin mai tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea are un nou look :lol:

(dupa 15 ani merita si ea o bidinea de var...)

cateva poze...

 

He he... merita! Am vazut maneta aia de frana, asa o am si eu si sa-mi bag de nu-mi place mai mult scurtata :) pun frana cu index si degetul de m..e si cand era intreaga imi prindea restul degetelor intre ea si acceleratie!

 

Mesaj completat

daca tot se mai discuta acu doua zile de amortizoare am si eu o intrebare> la cat aveti pe spate amortizorul reglat.

La mine era la 4,insa mi se parea suspensia spate cand eram singur prea moale si ma tot legana si l-am dat acum la 6 si e putin mai tare.

 

Medium la mine (variez intre 80-85kg si merg numai singur + eventual bagaje), dar ma gandesc s-o dau un pic mai tare ca desi nu sunt greu am ajuns cu ea la capat de cateva ori in diverse gropi / crevase / borduri.

Mesaj completat

Fratilor.........am o problema cat se poate de grava. Am indoit ambele amortizoare. Se mai pot indrepta? Sau trebuie sa-i cumpar altele ......?????dati-mi un sfat ce sa fac ?

Astept sugestii si solutii.

Multumesc

 

cam riscant, parerea mea... la ce tine de trenul de rulare eu prefer inlocuire la reparat.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna baieti si fete....as avea ocazia sa schimb unul din "utilajele" mele cu un xj 600 din 1994, 38 000km, in stare buna de functionare si nu ff buna estetic....m-ar interesa cam cat valoreaza motorul in situatia asta, stiu ca nu e usoara o evaluare "dupa vorbe" dar as vrea macar un pret estimativ. Va multumesc anticipat.

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna baieti si fete....as avea ocazia sa schimb unul din "utilajele" mele cu un xj 600 din 1994, 38 000km, in stare buna de functionare si nu ff buna estetic....m-ar interesa cam cat valoreaza motorul in situatia asta, stiu ca nu e usoara o evaluare "dupa vorbe" dar as vrea macar un pret estimativ. Va multumesc anticipat.

daca motorul merge bine si consumabilele sunt cat de cat ok ajunge la 1300 e maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doua gemene sambata la Trei Brazi... zici ca erau clone... pana si carenele si crash-barul stanga erau polizate identic :) Cea din fatza e a mea.

post-40741-1247473295_thumb.jpg

Careva de pe aici cu cea fara top case?

 

Atunci hai sa vina si Echipa Albastra! ...compusa din Alex si Dragonu

 

Mai multe detalii despre plimbare aici: /index.php?...p;#entry2010920

 

...ooo....si apropo...stiati ca un XJ nu are 200 kg cum scrie in carte ?!....ci 2000!!!...e asa de grea de crapa asfaltu sub ea!! :lol:

 

post-43874-1248037134_thumb.jpg

post-43874-1248037080_thumb.jpg

post-43874-1248037094_thumb.jpg

post-43874-1248037104_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor.........am o problema cat se poate de grava. Am indoit ambele amortizoare. Se mai pot indrepta? Sau trebuie sa-i cumpar altele ......?????dati-mi un sfat ce sa fac ?

Astept sugestii si solutii.

Multumesc

 

 

1.Nu le vei indrepta cum trebuie, de rupt la indreptare nu se rup eventual face niste riduri "daca sunt pe cursa de culisare a suspensiei poti sa-ti iei adio de la simering" dar problema cea mai mare va fi la simeringuri sau simering, unul va ceda foarte repede la de la 3000-5000 km.

2.in interiorul telescopului "fork-tube" tubul nichelat...ai arcul si un pistonas daca nu indrepti bine nu vei putea scoate pistonasul afara sa schimbu fork tube,

incearca sa-ti cauti telescoape SH...

si ai grije la cautare sunt de 41mm si 38mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si dupa cum am promis revin cu poze noi ca sa zic asa, enjoy! :)

post-10065-1248175322_thumb.jpg post-10065-1248175342_thumb.jpg

Referitor la comportamentul noului XJ6 la drum lung.. well la dus, cu mers constant 5000 rpm(95-98ish km/h intr-a 6a.), fara vibratii fara nimic vant okish.

 

La intors mers cu aprox 7000rpm(125-130ish km/h intr-a 6a.)... deja se cere un mic parbriz am impresia.. m-a batut vantu de m-a luat naiba si intradevar in oglinzi vedeam asa un fel de paraziti ..

Dar all in all pentru primul drum lung sunt mai mult decat multumit de noua achizitie.. este mai exact ce-mi doream :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si dupa cum am promis revin cu poze noi ca sa zic asa, enjoy! :)

post-10065-1248175322_thumb.jpg post-10065-1248175342_thumb.jpg

Referitor la comportamentul noului XJ6 la drum lung.. well la dus, cu mers constant 5000 rpm(95-98ish km/h intr-a 6a.), fara vibratii fara nimic vant okish.

 

La intors mers cu aprox 7000rpm(125-130ish km/h intr-a 6a.)... deja se cere un mic parbriz am impresia.. m-a batut vantu de m-a luat naiba si intradevar in oglinzi vedeam asa un fel de paraziti ..

Dar all in all pentru primul drum lung sunt mai mult decat multumit de noua achizitie.. este mai exact ce-mi doream :lol:

 

 

cat te-a dus cu totul noua achizitie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare iar din nou... zilele astea am avut ceva probleme cu Diversionul. Am fost plecat pe la Bucurejti si a cam tot plouat zilele trecute. Nu l-am mai pornit de o saptamana...a stat afara acoperit cu o folie destul de mare. Problema a fost ca nu imi mai pornea. A posrnit doar impins.

Ieri a pornit bine, am dat o tura de oras si am orpit, inchis motorul. Cand sa il repornesc nu mai pornea.Era ora 23.00 Noroc de un nene care l-am acostat sa ma impinga si o lua pana la urma. Tind sa cred ca e bateria slaba. Am facut rot de un volt-amper metru si am observat ca am 12,35 V. Asta iarna cand era la conservare avea 12,6 V. Am pus bateria la incarcat acum .. la $ A cca. 1 h cum specifica pe baterie, care e cu gel Yuassa.

La 30 min dupa ce am incarcat-o am masurat si are 12,65 V cat avea iarna. In manual spune sa aiba min. 12,8 V.

Maine dimineata sunt curios daca nu se descarca si daca isi mentine valoarea si eventula de mai porneste.

S-a mai izbit cineva de asa ceva? Poate sa fie bateria sau si altceva??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Well well am ajuns si eu acasa dupa o saptamina de excursie cu mobra pe la Sibiu.Am campat la Cisnadioara la un camping (la casuta, am dus cortul degeaba, da nu-mi pare rau).Am vizitat Sighisoara - la dus prin Agnita - peisaj de Nirvana, drum de Hades, merita de vazut biserica de la Apold, atata cat mai e in pcioare :D - si inapoi prin Copsa Mica - oprit la Axente Sever, biserica fortificata, acum restaurata si "dotata" cu camere de oaspeti.Sighisoara frumoasa, dar in lucru.La Sibiu am prins festivalul ArtMania, insa eu, rocker fiind, plus clapar in trupa rock (Locatarii), am cam pierdut legatura cu noul val si nu prea inteleg preocuparile noii generatii pentru adancirea relatiei cu Necuratul...atmosfera de acolo m-a cam pus pe ganduri.

In fine, sa revin , in 1000 de km., consumul a fost de 5% fix - 2 pers. plus bagaje, mentionez ca nu am mers" la consum", adica unde s-a putut cu 130 la ora, unde nu, mai putin, plus ca din cauza tank-rucksacului nu am vazut deloc bordul deci vitezele au fost schimbate"din talent".plus ca am o casca Nitro, la care peste 110a ora devin surd...

Drumul Dumbrava- Paltinis e de cupa Davis, adica DE VIS, evident ca nu mi-am luat incarcator la ap. foto, deci doar amintirile... :angryfire:

So, despre Diversion numai de bine, merge pana ti se face lehamite ( sau kuru varza), singurul punct slab, franele- probabil alea cu doua discuri sunt mai eficiente...

incerc si niste poze...

 

Mesaj completat

Mi-e lene sa scriu la fiecare, dar in mar sunt de la Muzeul satului din Sibiu, Sighisoara, Apold si Cisnadie...enjoy!

Mesaj completat

...

post-9423-1248216521_thumb.jpg

post-9423-1248216649_thumb.jpg

post-9423-1248216788_thumb.jpg

post-9423-1248216899_thumb.jpg

post-9423-1248217126_thumb.jpg

post-9423-1248217199_thumb.jpg

post-9423-1248217237_thumb.jpg

post-9423-1248217284_thumb.jpg

post-9423-1248217318_thumb.jpg

post-9423-1248217376_thumb.jpg

post-9423-1248217410_thumb.jpg

post-9423-1248217464_thumb.jpg

post-9423-1248218117_thumb.jpg

post-9423-1248218190_thumb.jpg

post-9423-1248218292_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare iar din nou... zilele astea am avut ceva probleme cu Diversionul. Am fost plecat pe la Bucurejti si a cam tot plouat zilele trecute. Nu l-am mai pornit de o saptamana...a stat afara acoperit cu o folie destul de mare. Problema a fost ca nu imi mai pornea. A posrnit doar impins.

Ieri a pornit bine, am dat o tura de oras si am orpit, inchis motorul. Cand sa il repornesc nu mai pornea.Era ora 23.00 Noroc de un nene care l-am acostat sa ma impinga si o lua pana la urma. Tind sa cred ca e bateria slaba. Am facut rot de un volt-amper metru si am observat ca am 12,35 V. Asta iarna cand era la conservare avea 12,6 V. Am pus bateria la incarcat acum .. la $ A cca. 1 h cum specifica pe baterie, care e cu gel Yuassa.

La 30 min dupa ce am incarcat-o am masurat si are 12,65 V cat avea iarna. In manual spune sa aiba min. 12,8 V.

Maine dimineata sunt curios daca nu se descarca si daca isi mentine valoarea si eventula de mai porneste.

S-a mai izbit cineva de asa ceva? Poate sa fie bateria sau si altceva??

 

Da, s-a rezolvat cu alta baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. Mircea - s-ar putea sa nu ai destul debit de benzina - desfa si curata robinetul de benzina, verifica daca pompa de benzina functioneaza normal, verifica filtrul si vezi daca nu pur si simplu e vreun furtun gatuit, care nu permite flux de benzina normal...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Nu le vei indrepta cum trebuie, de rupt la indreptare nu se rup eventual face niste riduri "daca sunt pe cursa de culisare a suspensiei poti sa-ti iei adio de la simering" dar problema cea mai mare va fi la simeringuri sau simering, unul va ceda foarte repede la de la 3000-5000 km.

2.in interiorul telescopului "fork-tube" tubul nichelat...ai arcul si un pistonas daca nu indrepti bine nu vei putea scoate pistonasul afara sa schimbu fork tube,

incearca sa-ti cauti telescoape SH...

si ai grije la cautare sunt de 41mm si 38mm

Multumesc pentru sfat.

Din fericire pentru mine amortizoarele erau indoite foarte putin choar sub jug, si un tip de la un atelier din Bucuresti, pe la piata Chibrit, le-a indreptat perfect.

Il recomand, chiar e meserias omu, intr-o zi motocicleta a fost gata de drum.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti,va spuneam ca am avut probleme cu pornitul...totul se tragea de la baterie. Am incarcat-o, acum porneste foarte bine si nu mai e necesar sa trag socul cum invatasem motorul!!! Nu imi vine sa cred ce inseamna o baterie incarcata!

Asa am elucidat d c aveam si 2 bujii umede si cam afumate cu toate ca le schimbai de curand... baterie slaba, pornit mereu cu socul, amestec bogat.

deci.. cui ii porneste mai greu Diversionul e bine sa isi verifice bateria. daca are sub 12,6 V neaparat sa o incarce. Eu am lasat-o asa si fortam motorul...pana cand a ajuns la 12,3 si am ramas in drum la ora 23.00. Noroc de un localnic ca m-a impins altfel mergeam pe langa motocicleta 5-6 km .

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti,va spuneam ca am avut probleme cu pornitul...totul se tragea de la baterie. Am incarcat-o, acum porneste foarte bine si nu mai e necesar sa trag socul cum invatasem motorul!!! Nu imi vine sa cred ce inseamna o baterie incarcata!

Asa am elucidat d c aveam si 2 bujii umede si cam afumate cu toate ca le schimbai de curand... baterie slaba, pornit mereu cu socul, amestec bogat.

deci.. cui ii porneste mai greu Diversionul e bine sa isi verifice bateria. daca are sub 12,6 V neaparat sa o incarce. Eu am lasat-o asa si fortam motorul...pana cand a ajuns la 12,3 si am ramas in drum la ora 23.00. Noroc de un localnic ca m-a impins altfel mergeam pe langa motocicleta 5-6 km .

Bafta!

 

Verifica nivelul lichidului din baterie si incarcarea, ca degeaba nu s-a descarcat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am afirmat anterior ca e o bateriecu gel, capsulata Yuassa deci nu am cum sa umblu in ea!

 

Ai verificat daca releul baga destul?

Fara lumini, pe caldura poate incarca suficient,dar daca circuli cu lumini deja e prea mult pentru el = releu defect. Am vazut chestia asta cu ochii mei! Bateria schimbata, dar la rece reapareau problemele..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai verificat daca releul baga destul?

Fara lumini, pe caldura poate incarca suficient,dar daca circuli cu lumini deja e prea mult pentru el = releu defect. Am vazut chestia asta cu ochii mei! Bateria schimbata, dar la rece reapareau problemele..

nu am verificat deoarece nu stiu cum se face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...