diadri Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 Depinde de gradul de indoire. Daca sunt un pic curbate atunci se mai pot indrepta. Eu am indraptat un cilindru hidraulic cu taica meu jos in pivinita folosind doar un ciric hidraulic de 7 tone. Dar curba era de cativa mm.Daca este prea curbata risti ca in momnetul in care incepi sa-l indrepti i-ti apar microfisuri care in timp de la socuri se vor mari si te trezesti ca se rupe in doua. Pune eventual o poza si atunci putem sa dam cu parerea mai exact. Bafta si asfalt uscat! Mersi pentru sfat, nu cred ca e vizibil in fotografie nu sunt indoite foarte tare, dar totusi sunt. Am fost la Valcea la un service suzuki si mi-au spus ca daca incerc sa le indrtept se rup. Eu sunt acum in zona Sibiului poate e cineva prin zona cu dezmembrari ceva....poate reusesc sa o rezolv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 daca tot se mai discuta acu doua zile de amortizoare am si eu o intrebare> la cat aveti pe spate amortizorul reglat. La mine era la 4,insa mi se parea suspensia spate cand eram singur prea moale si ma tot legana si l-am dat acum la 6 si e putin mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 (editat) a mea are un nou look (dupa 15 ani merita si ea o bidinea de var...) cateva poze... He he... merita! Am vazut maneta aia de frana, asa o am si eu si sa-mi bag de nu-mi place mai mult scurtata pun frana cu index si degetul de m..e si cand era intreaga imi prindea restul degetelor intre ea si acceleratie! Mesaj completat daca tot se mai discuta acu doua zile de amortizoare am si eu o intrebare> la cat aveti pe spate amortizorul reglat. La mine era la 4,insa mi se parea suspensia spate cand eram singur prea moale si ma tot legana si l-am dat acum la 6 si e putin mai tare. Medium la mine (variez intre 80-85kg si merg numai singur + eventual bagaje), dar ma gandesc s-o dau un pic mai tare ca desi nu sunt greu am ajuns cu ea la capat de cateva ori in diverse gropi / crevase / borduri. Mesaj completat Fratilor.........am o problema cat se poate de grava. Am indoit ambele amortizoare. Se mai pot indrepta? Sau trebuie sa-i cumpar altele ......?????dati-mi un sfat ce sa fac ?Astept sugestii si solutii. Multumesc cam riscant, parerea mea... la ce tine de trenul de rulare eu prefer inlocuire la reparat. Editat Iulie 18, 2009 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 (editat) buna baieti si fete....as avea ocazia sa schimb unul din "utilajele" mele cu un xj 600 din 1994, 38 000km, in stare buna de functionare si nu ff buna estetic....m-ar interesa cam cat valoreaza motorul in situatia asta, stiu ca nu e usoara o evaluare "dupa vorbe" dar as vrea macar un pret estimativ. Va multumesc anticipat. Editat Iulie 18, 2009 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 buna baieti si fete....as avea ocazia sa schimb unul din "utilajele" mele cu un xj 600 din 1994, 38 000km, in stare buna de functionare si nu ff buna estetic....m-ar interesa cam cat valoreaza motorul in situatia asta, stiu ca nu e usoara o evaluare "dupa vorbe" dar as vrea macar un pret estimativ. Va multumesc anticipat. daca motorul merge bine si consumabilele sunt cat de cat ok ajunge la 1300 e maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 (editat) Astept comentarii . Editat Iulie 19, 2009 de m_memphis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Astept comentarii . Am mai vazut un trike derivat din XJ... si atunci si acum nu pot sa zic decat: "DE CE????" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Doua gemene sambata la Trei Brazi... zici ca erau clone... pana si carenele si crash-barul stanga erau polizate identic Cea din fatza e a mea. Careva de pe aici cu cea fara top case? Atunci hai sa vina si Echipa Albastra! ...compusa din Alex si Dragonu Mai multe detalii despre plimbare aici: /index.php?...p;#entry2010920 ...ooo....si apropo...stiati ca un XJ nu are 200 kg cum scrie in carte ?!....ci 2000!!!...e asa de grea de crapa asfaltu sub ea!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Fratilor.........am o problema cat se poate de grava. Am indoit ambele amortizoare. Se mai pot indrepta? Sau trebuie sa-i cumpar altele ......?????dati-mi un sfat ce sa fac ?Astept sugestii si solutii. Multumesc 1.Nu le vei indrepta cum trebuie, de rupt la indreptare nu se rup eventual face niste riduri "daca sunt pe cursa de culisare a suspensiei poti sa-ti iei adio de la simering" dar problema cea mai mare va fi la simeringuri sau simering, unul va ceda foarte repede la de la 3000-5000 km. 2.in interiorul telescopului "fork-tube" tubul nichelat...ai arcul si un pistonas daca nu indrepti bine nu vei putea scoate pistonasul afara sa schimbu fork tube, incearca sa-ti cauti telescoape SH... si ai grije la cautare sunt de 41mm si 38mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TalpaIute Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Si dupa cum am promis revin cu poze noi ca sa zic asa, enjoy! Referitor la comportamentul noului XJ6 la drum lung.. well la dus, cu mers constant 5000 rpm(95-98ish km/h intr-a 6a.), fara vibratii fara nimic vant okish. La intors mers cu aprox 7000rpm(125-130ish km/h intr-a 6a.)... deja se cere un mic parbriz am impresia.. m-a batut vantu de m-a luat naiba si intradevar in oglinzi vedeam asa un fel de paraziti .. Dar all in all pentru primul drum lung sunt mai mult decat multumit de noua achizitie.. este mai exact ce-mi doream Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Si dupa cum am promis revin cu poze noi ca sa zic asa, enjoy! Referitor la comportamentul noului XJ6 la drum lung.. well la dus, cu mers constant 5000 rpm(95-98ish km/h intr-a 6a.), fara vibratii fara nimic vant okish. La intors mers cu aprox 7000rpm(125-130ish km/h intr-a 6a.)... deja se cere un mic parbriz am impresia.. m-a batut vantu de m-a luat naiba si intradevar in oglinzi vedeam asa un fel de paraziti .. Dar all in all pentru primul drum lung sunt mai mult decat multumit de noua achizitie.. este mai exact ce-mi doream cat te-a dus cu totul noua achizitie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TalpaIute Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 cat te-a dus cu totul noua achizitie ? Well cu tot cu crashpaduri si alte balarii de la leasing, 7200e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 (editat) Well cu tot cu crashpaduri si alte balarii de la leasing, 7200e ............................. Editat Iulie 21, 2009 de m_memphis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 salutare iar din nou... zilele astea am avut ceva probleme cu Diversionul. Am fost plecat pe la Bucurejti si a cam tot plouat zilele trecute. Nu l-am mai pornit de o saptamana...a stat afara acoperit cu o folie destul de mare. Problema a fost ca nu imi mai pornea. A posrnit doar impins. Ieri a pornit bine, am dat o tura de oras si am orpit, inchis motorul. Cand sa il repornesc nu mai pornea.Era ora 23.00 Noroc de un nene care l-am acostat sa ma impinga si o lua pana la urma. Tind sa cred ca e bateria slaba. Am facut rot de un volt-amper metru si am observat ca am 12,35 V. Asta iarna cand era la conservare avea 12,6 V. Am pus bateria la incarcat acum .. la $ A cca. 1 h cum specifica pe baterie, care e cu gel Yuassa. La 30 min dupa ce am incarcat-o am masurat si are 12,65 V cat avea iarna. In manual spune sa aiba min. 12,8 V. Maine dimineata sunt curios daca nu se descarca si daca isi mentine valoarea si eventula de mai porneste. S-a mai izbit cineva de asa ceva? Poate sa fie bateria sau si altceva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Well well am ajuns si eu acasa dupa o saptamina de excursie cu mobra pe la Sibiu.Am campat la Cisnadioara la un camping (la casuta, am dus cortul degeaba, da nu-mi pare rau).Am vizitat Sighisoara - la dus prin Agnita - peisaj de Nirvana, drum de Hades, merita de vazut biserica de la Apold, atata cat mai e in pcioare - si inapoi prin Copsa Mica - oprit la Axente Sever, biserica fortificata, acum restaurata si "dotata" cu camere de oaspeti.Sighisoara frumoasa, dar in lucru.La Sibiu am prins festivalul ArtMania, insa eu, rocker fiind, plus clapar in trupa rock (Locatarii), am cam pierdut legatura cu noul val si nu prea inteleg preocuparile noii generatii pentru adancirea relatiei cu Necuratul...atmosfera de acolo m-a cam pus pe ganduri. In fine, sa revin , in 1000 de km., consumul a fost de 5% fix - 2 pers. plus bagaje, mentionez ca nu am mers" la consum", adica unde s-a putut cu 130 la ora, unde nu, mai putin, plus ca din cauza tank-rucksacului nu am vazut deloc bordul deci vitezele au fost schimbate"din talent".plus ca am o casca Nitro, la care peste 110a ora devin surd... Drumul Dumbrava- Paltinis e de cupa Davis, adica DE VIS, evident ca nu mi-am luat incarcator la ap. foto, deci doar amintirile... So, despre Diversion numai de bine, merge pana ti se face lehamite ( sau kuru varza), singurul punct slab, franele- probabil alea cu doua discuri sunt mai eficiente... incerc si niste poze... Mesaj completat Mi-e lene sa scriu la fiecare, dar in mar sunt de la Muzeul satului din Sibiu, Sighisoara, Apold si Cisnadie...enjoy! Mesaj completat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 salutare iar din nou... zilele astea am avut ceva probleme cu Diversionul. Am fost plecat pe la Bucurejti si a cam tot plouat zilele trecute. Nu l-am mai pornit de o saptamana...a stat afara acoperit cu o folie destul de mare. Problema a fost ca nu imi mai pornea. A posrnit doar impins.Ieri a pornit bine, am dat o tura de oras si am orpit, inchis motorul. Cand sa il repornesc nu mai pornea.Era ora 23.00 Noroc de un nene care l-am acostat sa ma impinga si o lua pana la urma. Tind sa cred ca e bateria slaba. Am facut rot de un volt-amper metru si am observat ca am 12,35 V. Asta iarna cand era la conservare avea 12,6 V. Am pus bateria la incarcat acum .. la $ A cca. 1 h cum specifica pe baterie, care e cu gel Yuassa. La 30 min dupa ce am incarcat-o am masurat si are 12,65 V cat avea iarna. In manual spune sa aiba min. 12,8 V. Maine dimineata sunt curios daca nu se descarca si daca isi mentine valoarea si eventula de mai porneste. S-a mai izbit cineva de asa ceva? Poate sa fie bateria sau si altceva?? Da, s-a rezolvat cu alta baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Pt. Mircea - s-ar putea sa nu ai destul debit de benzina - desfa si curata robinetul de benzina, verifica daca pompa de benzina functioneaza normal, verifica filtrul si vezi daca nu pur si simplu e vreun furtun gatuit, care nu permite flux de benzina normal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diadri Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 1.Nu le vei indrepta cum trebuie, de rupt la indreptare nu se rup eventual face niste riduri "daca sunt pe cursa de culisare a suspensiei poti sa-ti iei adio de la simering" dar problema cea mai mare va fi la simeringuri sau simering, unul va ceda foarte repede la de la 3000-5000 km.2.in interiorul telescopului "fork-tube" tubul nichelat...ai arcul si un pistonas daca nu indrepti bine nu vei putea scoate pistonasul afara sa schimbu fork tube, incearca sa-ti cauti telescoape SH... si ai grije la cautare sunt de 41mm si 38mm Multumesc pentru sfat. Din fericire pentru mine amortizoarele erau indoite foarte putin choar sub jug, si un tip de la un atelier din Bucuresti, pe la piata Chibrit, le-a indreptat perfect. Il recomand, chiar e meserias omu, intr-o zi motocicleta a fost gata de drum. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 baieti,va spuneam ca am avut probleme cu pornitul...totul se tragea de la baterie. Am incarcat-o, acum porneste foarte bine si nu mai e necesar sa trag socul cum invatasem motorul!!! Nu imi vine sa cred ce inseamna o baterie incarcata! Asa am elucidat d c aveam si 2 bujii umede si cam afumate cu toate ca le schimbai de curand... baterie slaba, pornit mereu cu socul, amestec bogat. deci.. cui ii porneste mai greu Diversionul e bine sa isi verifice bateria. daca are sub 12,6 V neaparat sa o incarce. Eu am lasat-o asa si fortam motorul...pana cand a ajuns la 12,3 si am ramas in drum la ora 23.00. Noroc de un localnic ca m-a impins altfel mergeam pe langa motocicleta 5-6 km . Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 baieti,va spuneam ca am avut probleme cu pornitul...totul se tragea de la baterie. Am incarcat-o, acum porneste foarte bine si nu mai e necesar sa trag socul cum invatasem motorul!!! Nu imi vine sa cred ce inseamna o baterie incarcata! Asa am elucidat d c aveam si 2 bujii umede si cam afumate cu toate ca le schimbai de curand... baterie slaba, pornit mereu cu socul, amestec bogat. deci.. cui ii porneste mai greu Diversionul e bine sa isi verifice bateria. daca are sub 12,6 V neaparat sa o incarce. Eu am lasat-o asa si fortam motorul...pana cand a ajuns la 12,3 si am ramas in drum la ora 23.00. Noroc de un localnic ca m-a impins altfel mergeam pe langa motocicleta 5-6 km . Bafta! Verifica nivelul lichidului din baterie si incarcarea, ca degeaba nu s-a descarcat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 Verifica nivelul lichidului din baterie si incarcarea, ca degeaba nu s-a descarcat ... am afirmat anterior ca e o bateriecu gel, capsulata Yuassa deci nu am cum sa umblu in ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 am afirmat anterior ca e o bateriecu gel, capsulata Yuassa deci nu am cum sa umblu in ea! Ai verificat daca releul baga destul? Fara lumini, pe caldura poate incarca suficient,dar daca circuli cu lumini deja e prea mult pentru el = releu defect. Am vazut chestia asta cu ochii mei! Bateria schimbata, dar la rece reapareau problemele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 Ai verificat daca releul baga destul?Fara lumini, pe caldura poate incarca suficient,dar daca circuli cu lumini deja e prea mult pentru el = releu defect. Am vazut chestia asta cu ochii mei! Bateria schimbata, dar la rece reapareau problemele.. nu am verificat deoarece nu stiu cum se face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 chiar nimeni? preturii discutabile Capetele de ghidon le dai separat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Poze cu piesele ce le mai am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.