dragonlord Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Salutare din nou Am gasit ceva care ma incanta la pret Ce ziceti? http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...993-270290.html Cum a zis si b374...daca ia drum in colo merita vazut. Km...posibil sa fii avut bordul schimbat...in rets 30K c-am putini. Al meu e tot din '93 si l-am cumparat cu 79K...cu 950...si si din strainatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Salutare din nou Am gasit ceva care ma incanta la pret Ce ziceti? http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...993-270290.html Din 93 cu 30K putin probabil , dar nu zic ca este imposibil... in orice caz pt 900 de euro si daca mai are consumabilele bune aicea ma refer la anvelope , kit lant , placute de frana si motorul nu scoate fun sau alte prostii si trage bine ...ar merita , cum zice si @b374 daca te duci sa o vezi verfica locurile unde se aduna uzura , eventual in functie de ce defecte descoperi mai poti sa negociezi pretul , nu uita mai trb sa o inscrii + RCA + echipament , poate mai necesita o schimbare de ulei sau o sincronizare de carburatoare... cine stie , deci iti mai trb ceva banuti... p.s. nu te grabii nu cred ca este singurul Divi de vanzare . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Momentan mai sap dupa moto Cam intr-o luna fac rost de bani,poate ma intind pana pe la 1500 de 'coco' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack21 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Salutare! Vreau sa-mi iau o Yamaha XJ600 S Diversion. Am gasit din 1997 la 1200 Euro adusa din Italia. A fast cazuta pe o parte, are carena lipita, toba de pe dreapta atinsa, in rest este OK. Intrebarea mea este legata de cum se comporta pe distante lungi (consum, viteza croaziera recomandata, stabilitate, comportament cu pasager, autonomie rezervor, etc.) Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 de la transalp la XJ?! ...prima oara cand o aud.... "cum se comporta pe distante lungi"...foarte bine!! - consum - pe tranasplina am scos o medie de 4,5 ...in general au un consum de 4-5 in afara, 5-7 in oras - viteza croaziera recomandata - parere personala: 90-110 kmh....da poti sa mergi leher si cu 140-150 daca vrei sa mergi pe autostrada. - stabilitate - centrul de greutate e pe mijloc...deci este destul de stabila. Totuis e o masinarie grea (200kg). In parcare (impins cu piciorul) cand am dat intr-o groapa cu roata din spate s-a inclinat brusc si nu am mai putut s-o tin. A mea are distantierele din furca schimbate cu unele mai mari (de fostu propritar) devenind mai rigid un pic, dar oferind un pic mai multa stabilitate la drum bun si vit mai mari. Dar in general sunt motoarea stabile. - comportament cu pasager - odata am luat pasager pt 5 km...aici sa-ti dea pareri altii....eu am mai mers incarcat cu bagaje si nu am avut probleme. - autonomie rezervor - eu dupa 250 km deja caut benzinaria sa fiu sigur. 17L ..la un consum de 4-5...teoretic 300-350 km. Pros: - consum relativ OK - allrounder - piese de schimb relativ ieftine - cric lateral si central - un motor "iertator" cu greseli de incepator Probleme: - collectorul de la tevile de esapament tinde sa rugineasca repede - un barait tipic XJ-lui la relantiu - racit pe aer...nu ii place tarficu de 20 kmh pe perioade lungi ASFALT USCAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 eu am mers cateva mii de km cu pasager (nu mai greu de 50 de kg ) si bagaje, in calatorii mai lungi (5-7 zile) fara nicio problema, a fost foarte ascultatoare am facut chiar un pic de off-road si hill-climbing prin zona capalna cu ea incarcata, tot asa, fara probleme (bine, fara sa exagerez) consum 4,2-4,5 afara pe la 100-110 km/h, in jur de 7 in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Vreau sa-mi iau o Yamaha XJ600 S Diversion. Am gasit din 1997 la 1200 Euro adusa din Italia. A fast cazuta pe o parte, are carena lipita, toba de pe dreapta atinsa, in rest este OK.c.) Multumesc anticipat! daca are si top case si pana in 40 mii kilometri pretul este OK. XJ-ul e un motor care cam vibreaza. Daca carena a fost lipita atunci in locul acela se va desface. Toba de schimbat gasesti, sunt destui care dezmembreaza. Inmatricularea te mai costa cam 100 e. Dupa mine un 1000- 1100 eu ar merita, asta in cazu in care motorul merge cum trebuie. De ce vrei sa treci de la TA la XJ?? Eu mi l-am vandut si vreau sa trec la TA. Referitor la pasager, nu ai probleme, e mai stabila cu un pasager pana in 70 kilogr. Cenrul de greutate e destul de inalt si plasat putin spre fata. Daca ai pasager se aseaza mai bine pe sosea. Eu am mers 2500 km in 4-5 zile asta vara si nu am avut nici o treaba cu ea, inclusiv 12 ore numai pe ploaie torentiala pe Transfagarasan. Subscriu ce au zis antevorbitorii mei. Nu e motocicleta de oras, ci de calatorii in afara lui. Singurele probleme in 2 ani:- mi s-a ars faza lunga si a trebuit sa schimb becul (e H4) - cand am vrut sa curat carburatorul garniturile airbox nu s-au mai potrivit ca erau vechi-coapte si a trebuit sa le schimb - mi s-a desfiletata in mers cablul de la vitezometru de sub bord si nu stiam ce are de nu imi indica viteza. e un motor destul de usor de intretinut. Succes in achizitionarea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack21 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 daca are si top case si pana in 40 mii kilometri pretul este OK. XJ-ul e un motor care cam vibreaza. Daca carena a fost lipita atunci in locul acela se va desface. Toba de schimbat gasesti, sunt destui care dezmembreaza. Inmatricularea te mai costa cam 100 e. Dupa mine un 1000- 1100 eu ar merita, asta in cazu in care motorul merge cum trebuie. De ce vrei sa treci de la TA la XJ?? Eu mi l-am vandut si vreau sa trec la TA. Referitor la pasager, nu ai probleme, e mai stabila cu un pasager pana in 70 kilogr. Cenrul de greutate e destul de inalt si plasat putin spre fata. Daca ai pasager se aseaza mai bine pe sosea. Eu am mers 2500 km in 4-5 zile asta vara si nu am avut nici o treaba cu ea, inclusiv 12 ore numai pe ploaie torentiala pe Transfagarasan. Subscriu ce au zis antevorbitorii mei. Nu e motocicleta de oras, ci de calatorii in afara lui. Singurele probleme in 2 ani:- mi s-a ars faza lunga si a trebuit sa schimb becul (e H4) - cand am vrut sa curat carburatorul garniturile airbox nu s-au mai potrivit ca erau vechi-coapte si a trebuit sa le schimb - mi s-a desfiletata in mers cablul de la vitezometru de sub bord si nu stiam ce are de nu imi indica viteza. e un motor destul de usor de intretinut. Succes in achizitionarea lui. Multumesc pentru raspuns! Motivul este unul foarte simplu: pasagerul (sotia) nu vrea pe TA din doua motive simple: Cica este prea inalta si ca nu se simte in siguranta din cauza vechimii (este din 1988). Azi am scos iapa la pascut si, sincer, este greu sa ma despart de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Pt cei cunoscatori! Vreau sa-mi iau un kit lant nou (mai are si ala vechi da na acu am si banii) si am urmatoarele oferte: din RO: Kit de lant DID 480 lei Kit de lant KMC 350 lei din DE: louis: DID x-ring. 99 euro (reducere pt inca 7 zile) cod: 10041337 Regina O-ring 79 euro cod: 10041406 La Louis mai am inca un cupon de reducere de 15% care e valabil pt wk acesta (una dintre motive pt care m-am gandit sa-mi iau kit-ul acuma). Intrebarea: pe care o recomndati ca-i mai de calitate?? Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 "cum se comporta pe distante lungi"...foarte bine!! motorul in sine? ok... cat de usor e s-o adaptezi pt distante lungi? e mai problematic... de exemplu daca vrei sidecase-uri... se gasesc greu... daca te impaci cu textile + topcase nu-i asa mare bai... - consum - pe tranasplina am scos o medie de 4,5 ...in general au un consum de 4-5 in afara, 5-7 in oras - viteza croaziera recomandata - parere personala: 90-110 kmh....da poti sa mergi leher si cu 140-150 daca vrei sa mergi pe autostrada. sub 5 daca sunt si curbe in ecuatie eu n-am reusit ... iarna nici 8 nu e exclus in oras. 150-160 zic ca e ok pe autostrada ca croaziera. mai ai snaga sa treci de unul altul sau sa te departezi de cine vine din spate... consumul la 150 e destul de ok, e cam la limita de castig de timp din viteza vs alimentare. - comportament cu pasager - odata am luat pasager pt 5 km...aici sa-ti dea pareri altii....eu am mai mers incarcat cu bagaje si nu am avut probleme. pasager rezonabil, adica pasagera - e ok... in rest de la amuzant la nightmare... am mers cu 110kg recunoscute ca pasager, sincer cred ca erau mai mult de atat si fatza era wobbly rau de tot... numai directie nu se numeste ca aveam... cu toate ca eu ma lasam pe ghidon in draci... cam pana in 70 mere, peste nexam. Eu sunt lightweight adica pe la 80kg. Cu pasager in gama 90kg e funny dar doar pt chestii de ici colo... nu m-as baga la drum lung nici sa ma bati. - autonomie rezervor - eu dupa 250 km deja caut benzinaria sa fiu sigur. 17L ..la un consum de 4-5...teoretic 300-350 km. Daca mergi mai tare ( de ex: de la 170 in sus autostrada si dupa aia Dealu Negru la stilu stiu unde-i politia daca e ) 270km si over. Pana prostului. Game over. La benzinarie cu sticla. Probleme:... - un barait tipic XJ-lui la relantiu ... Acu... venind de pe TA io zic ca de barait si de vibratii n-o sa se planga... Eu, personal, m-am cam hotarat, o sa aiba o sora, xt660z, la un moment dat.... sora pt ca prin oras e beton si pt iesiri de weekend clar se descurca mai bine pe A1, A2, DN1 si toate chestiile de pe langa Bucuresti... acum, depinde si cat de "bombardate" vor deveni... de dat am dat prea mult pe ea ca sa o vand acum si prin oras, desi e racita pe aer, n-am avut niciodata probleme. Mesaj completat @dragonlord legat de kit de lantz: DID si Regina sunt cam la fel - adica bune. Oricare din ele, diferenta e de cativa euro max. Stock parca Yamaha vine cu DID si Honda cu Regina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Regina e mai slab ca DID că e mai eftin... Nu poate nimeni aduce argumente DID vs. Regina, ia-l pe cel mai ieftin Âşi dă-i gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Ce tampenie forumul asta... aveam reply cu mai multe quotes initial si s-a plans ca-s prea multe quotes... fara sa zica ce inseamna asta... am zis ca il sparg in 2 mesaje cu quotes pt fiecare user in parte si acum cred ca nu vrea sa posteze ca da eroare cand incearca sa completeze mesaju' anterior si depaseste max quotes... stupid... Mesaj completat XJ-ul e un motor care cam vibreaza. Daca carena a fost lipita atunci in locul acela se va desface. Toba de schimbat gasesti, sunt destui care dezmembreaza. Nu sunt de acord la partea cu vibratul. Nici la partea cu dezlipitul... daca e armata si nu doar lipita nu cred sa se lasa cu probleme... Tobele... da si nu, la cum sunt plasate si daca se considera ca dezmembrarile au avut incidente e mai problematic.... Inmatricularea te mai costa cam 100 e. Dupa mine un 1000- 1100 eu ar merita, asta in cazu in care motorul merge cum trebuie. depinde... daca vrei mobra in stare ok... pai sa vedem ce inseamna, gume noi, kit lant, schimb ulei, 4 bujii noi, eventual set placute ( daca are 2 discuri fatza numai asta inseamna 3 seturi... )... scade astea din 1000 si vezi cat dai pe restul... nu stiu daca iese matematica chiar asa Nu e motocicleta de oras, ci de calatorii in afara lui. Nu sunt chiar de acord, de fapt cam de loc... pt un motor racit pe aer eu zic ca e ok de oras... PS @perseu77: pls, pls, pls, pls lasa joaca cu culorile si fonturile Mesaj completat Regina e mai slab ca DID că e mai eftin... Nu poate nimeni aduce argumente DID vs. Regina, ia-l pe cel mai ieftin Âşi dă-i gaz Hopa... acum am vazut ca la ultimele reduceri le-au distantat iar ... eu cand am luat kit-ul DID era 99 si regina parca 95.... parca ar fi fost cifre octanice, d-aia imi aduc aminte... oricare e bun, parerea mea... DID e x-ring care cica ar fi mai bun decat o-ring ( regina e o-ring )... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Mda....am inteles ca cica X ring ar fii mai zgomotoasa. Am gasit asta: http://www.thumpertalk.com/forum/archive/i...p/t-439686.html ...si tot nu m-am lamurit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tirlosu Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Salutare la toata lumea. Am reusit in sfarsit sa pornesc motorul. Problema era ca avea multa benzina in motor,deci era super inecat.Am scos bujiile,le-am pus pe aragaz sa se arda toata benzina si sa se usuce bine,timp in care am dat la automat de cateva ori (fara bujii),pentru a scuipa afara surplusul de benzina din motor.Intradevar a aruncat cativa stropi deci era inecata.Am montat bujiile super incinse ,in caz ca se mai stropesc cu benzina,sa nu se umezeasca ci sa se evapore instanteneu benzina de pe ele,apoi am dat la automat si a luat-o din prima. Acum porneste le sfert fara nici un fel de problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Nu sunt chiar de acord, de fapt cam de loc... pt un motor racit pe aer eu zic ca e ok de oras... PS @perseu77: pls, pls, pls, pls lasa joaca cu culorile si fonturile Mesaj completat Diversionul e cu racire pe aer si intr un oras aglomerat vara, mai ales ca si Bucurestiul nu se simte prea bine..eu am fost in Bucuresti cu ea de 3-4 ori si stiu cum facea, trebuia la semafor sa iau contactul. Cu culorile nu pot sa o las mai moale deoarece si pentru ca sunt afectat in chakra de spectrul flacarii violet din Parlament sau Cotroceni, nu mai stiu unde era... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 @perseu77-- te contrazic cu mersul in bucuresti, merg in fiecare sezon in fiecare zi"cand se poate" nu am avut probleme, este adevarat am radiator de ulei, dar conteaza si uleiul ... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 @ Macho "aprob pozitiv" daca pot sa zic asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Salutare la toata lumea. Am reusit in sfarsit sa pornesc motorul. Problema era ca avea multa benzina in motor,deci era super inecat.Am scos bujiile,le-am pus pe aragaz sa se arda toata benzina si sa se usuce bine,timp in care am dat la automat de cateva ori (fara bujii),pentru a scuipa afara surplusul de benzina din motor.Intradevar a aruncat cativa stropi deci era inecata.Am montat bujiile super incinse ,in caz ca se mai stropesc cu benzina,sa nu se umezeasca ci sa se evapore instanteneu benzina de pe ele,apoi am dat la automat si a luat-o din prima. Acum porneste le sfert fara nici un fel de problema. pregateste-te de un set nou de bujii, alea de le-ai ars pe aragaz nu o sa mai tina mult.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Cu culorile nu pot sa o las mai moale deoarece si pentru ca sunt afectat in chakra de spectrul flacarii violet din Parlament sau Cotroceni, nu mai stiu unde era... Hopaaa, l-am prins! Ăsta e diversionist! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 @perseu77-- te contrazic cu mersul in bucuresti, merg in fiecare sezon in fiecare zi"cand se poate" nu am avut probleme, este adevarat am radiator de ulei, dar conteaza si uleiul ... de aceeasi parere... n-am avut probleme vara niciodata... am mers toamna asta si cu un model vechi, fara radiator de ulei, cam vreo 2 saptamani sau ceva de genul si la fel, nici o problema... eu zic ca e excelenta in oras in continuare... motorul nu face probleme, ghidoanele sunt destul de inguste, oglinzile sunt pe ghidoane, deci usor de "strecurat" si trecut pe sub sau peste alte oglinzi iar in caz extrem, daca slabesti un pic piulita de le fixeaza poti sa le pliezi depliezi la nevoie foarte usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 (editat) nici eu nu am avut prbleme vara in traficul timisorean , stateam la semafor , faceam sauna , ma ardeau bratele de la soare ... dar Divi nu avea probleme, singura data cand a facut fitze era la o parada cand am defilat cu 10-15 km/h prin oras timp de o ora si sa incism motorul si sa lasat greu turata , dar sa rezolvat problema dupa ce am lasat-o un pic la odihna intr-un loc mai umbrit... Hai cu primavara Editat Martie 5, 2010 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Salutari posesori Diversion ! A incercat careva sa lustruiasca tevile de la galeria de evacuare pana la tobe ? sau ati schimbat careva piesele de legatura dintre galerii si tobe , acelea care ruginesc si mai scapa fum si condens ? care a incaltat Diversionulcu anvelope caliatate /pret de curand sa-mi recomandati vreun furnizor ?! un mecanic mi-a spus ca din cauza de uzura pneuri , daca iau mainile de pe ghidon , incepe sa tremure , mai stiti si alt motiv ? multumesc anticipat , asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 (editat) Salutari posesori Diversion ! A incercat careva sa lustruiasca tevile de la galeria de evacuare pana la tobe ? sau ati schimbat careva piesele de legatura dintre galerii si tobe , acelea care ruginesc si mai scapa fum si condens ? care a incaltat Diversionulcu anvelope caliatate /pret de curand sa-mi recomandati vreun furnizor ?! un mecanic mi-a spus ca din cauza de uzura pneuri , daca iau mainile de pe ghidon , incepe sa tremure , mai stiti si alt motiv ? multumesc anticipat , asfalt uscat ! eu le-am lustrut , ma rog daca pot spune asa fiindca am folosit smirglu foarte fin cu apa (din abundenta) ca sa nu le zgarii , asa am indepartat toata rugina si galbeneala respectiva , dupa toata operatiunea asta am dat cu polish , un sfat sa nu dai niciodata cu smirglul pe directia circulara a tevii fiindca apar foarte repede zgarieturi. rezultatul este unul foarte bun dar din cate am observat nu tine foarte mult , dupa cateva sute de km tevile revin la o culoare galbuie.... rezultatul se vede in poza de jos In legatura cu gumele ai putea merge pe Bridgestone BT45 sau Metzeler LASERTEC . Asfalt uscat Editat Martie 6, 2010 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 un mecanic mi-a spus ca din cauza de uzura pneuri , daca iau mainile de pe ghidon , incepe sa tremure , mai stiti si alt motiv ? Prima chestie de verificat e presiunea... gumele, ele... daca nu le-ai pus tu s-ar putea sa fie si vreun snur ceva - eu am avut in gumele initiale un snur pe care nici nu l-am vazut la inspectie exterioara. Poti sa mai verifici sa fie echilibrate. Alta chestie care poate cauza voblaj - rulmentii... Nu numai roata fatza are creaza voblaj / joc in ghidon ci si spatele... Lipsa greutatilor la capetele de ghidon poate influenta. Topcase-ul poate si el sa creeze sau sa accentueze. Probabil si suspensia. E un topic pe la service unde s-a discutat mai amanuntit, multe din ele le-am incercat si eu... unele rezolva temporar, mai putin sau poate e doar placebo, stii ca ai facut ceva si ca ar trebui sa se vada ceva imbunatatiri. Mai demult eu mergeam no hands destul de mult si n-am sesizat probleme... de la un moment dat am sesizat, mi s-a pus si pata si tot am incercat sa le rezolv... presiune corecta a functionat un timp, cand n-a mai mers am echilibrat roti, am schimbat rulmenti, am schimbat si gumele... acum iar am un joc, dar nu e atat dependent de viteza cat de anumite turatii... am zis ca o sa incerc sa merg 2-3 zile si fara topcase sa vad daca e vreo imbunatatire dar nu prea ma mai deranjeaza si nici chef de rascolit rahatul nu am ... La mine incepe ca o mica oscilatie care se opreste si daca tin si degetul mic pe ghidon... daca nu se amplifica, nu destul de tare cat sa te dea jos, dar nici sigur nu pare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 A incercat careva sa lustruiasca tevile de la galeria de evacuare pana la tobe ? sau ati schimbat careva piesele de legatura dintre galerii si tobe , acelea care ruginesc si mai scapa fum si condens ? Si eu le-am curatat. Dar eu am fost mai brutal....efectiv am luat un disc pt flex cu sarma si dai! Rezultatul...50 km erau argintii dupa care s-au galbenit...dar acum au o culoare frumoasa galben. Piesele de legatura: eu am cumparat motoru cu alea deja gaurite. Am sudat o fasie de inox peste ea...formand un inel, dupa care l-am vopsit negru. Tobele la fel sunt negre (asa l-am cumaparat)...le-am revopsit dar am prins ceva vopsea de proasta calitate ca se duce foarte repede. 2 poze la cum au aratat inainte...si dupa aia o poza in comparatie cu a lui Alex (ambele curatate)... el e si mai maniac i-si curata motoru mult mai des decat mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.