tirlosu Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 (editat) Salut,revin si eu cu o probleme,la care sper sa gasesc raspuns aici.Am mai pus intrebarea si pe forumul din semnatura dar nu prea sa inghesuit nimeni sa raspunda inafara de -Alex- caruia ii multumesc. De cateva zile incerc sa pornesc motorul dar cand dau pe start,face un clanc si atat,elecromotorul ramane nemiscat si nu invarte.Am incarcat bateria crezind ca este descarcata si nu are putere sa invarta,dar acelas rezultat.Am incercat sa o pornesc cu cabluri legate la bateria de la masina,si acelas rezultat,clanc sub sa si nu invartea electromotorul. Am scos electromotorul de pe moto,si l-am pus la baterie,si invarte perfect.Asa am ajuns la concluzia ca este releul de unde se aude clancul respectiv.L-am demontat si pe asta,dar nu stiu cum sa-l verific daca este stricat. Deci cum pot sa verific releul de la electromotor,daca este stricat sau nu,sa stiu daca sa cumpar altul, sau care ar mai putea fii cauza??? Multumesc Editat Februarie 22, 2010 de tirlosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 /index.php?showtopic=388695 Piese xj600 din 94 model 4BR!!!!!!!!!!!!!!!!!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Florinel38... un tanar cu initiativa in toate domeniile. El va fi mandria, continuatorul si viitorul acestui topic dedicat XJ-ului. PS. Sa speram ca ia pana la urma Diversionul de unde stie el, asta ca sa nu ma pomenesc ca am vrb in pustiu,nu-i asa?? Mesaj completat Deci cum pot sa verific releul de la electromotor,daca este stricat sau nu,sa stiu daca sa cumpar altul, sau care ar mai putea fii cauza??? Multumesc Problema de care spui e releul de incarcare. Ai incercat sa pornesti motorul impingandu-l, bagandu-l in a 2-a sau a 3-a cu socul la jumate? Vezi ca Macho se pricepe la asa ceva, dai un PM. eventual iti da sfaturi cum sa iti iei unu de pe e-Bay. Cu respect.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Nu-i aÂşa că ar fi miÂşto să aibă Diva pornire la pedală? Atunci ar fi într-adevăr allrounderul PERFECT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Nu-i aÂşa că ar fi miÂşto să aibă Diva pornire la pedală? Atunci ar fi într-adevăr allrounderul PERFECT! (tzip) daaaaa Divi a fost prima motocicleta pe care m-am suit inainte sa-mi iau "a" ul si stiti cum este Prima dragoste nu se uita niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (tzip) daaaaa Divi a fost prima motocicleta pe care m-am suit inainte sa-mi iau "a" ul si stiti cum este Prima dragoste nu se uita niciodata Salut ,in orice caz daca optezi pentru Diversion S/N si ai un buget relativ mare ar fi bine sa-ti iei varianta dupa 98 nu de altceva da are 2 discuri de frana pe fata , socul la ghidon + un mic "facelift" etc , daca iei una inainte de 98 tot bun e , nu o sa fi dezamagit de ea Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tirlosu Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Multumesc celor care mi-au raspuns si in mod special lui -Alex- si lui Macho.Pana la urma am rezolvat problema cu releul si electromotorul.Rezolvarea problemei aici Inca nu am reusit sa pornesc motoreta dupa ce am ramas fara benzina. Astept pareri. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Aaaaa, asta e mai nasoală, am pățit-o Âşi eu o dată.Verifică dacă bujiile sunt uscate, pune robinetul pe PRI, ia un prieten Âşi ÎMPINGE-L în a IV-a, până bolboroseÂşte el ceva...trebuie să tragă forțat benzina în pompă până se amorsează (nefiind electrică).De-abia apoi dai la buton.Alta idee este să iei curent de la o maÂşină (nu se prăjeÂşte nimic) ca să nu-ți termini bateria, care e doar pe 8 amp. Succesuri! Mesaj completat Acuma am citit Âşi de pe celălat forum, problemă întâlnită Âşi la Diva colegului meu, dacă bujiile sunt umede, atunci pune robinetul pe ON Âşi cu o seringă medicală introdu puțină benzină în cilindri pe la orificiile bujiilor, pune bujii USCATE la loc (nici eu nu-ți recomand să le schimbi până nu porneÂşti motorul)Âşi dă-i... Atenție că poate detona destul de tare în tobe, grijă la vecini&stuff... Verifică Âşi cu o bujie scoasă dar conectată la fiÂşă, pui electrodul pe blocul motor, dai la demaror Âşi vezi de scânteie... fiind în 4 pistoane, intervalele scânteii sunt mai lungi decăt la monocilindru de ex. Âşi verifică să nu fie bobinele de inducție (cam slabe Âşanse). Cel mai probabil carburație defectuasă (demontat carburi la cineva care Âştie, poponeataățat, reglat, sicronizat cu vacuumetre) la asta a colegului de ex. scoate fum negru când îi dai ture, deci amestec prea bogat.... Ce culoare are capul bujiei?(când nu e umedă) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adyman Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Cum dreaq radule nu e electrica pompa de benzina,la mine e electrica si nu am pus-o eu.La mine se amorseaza aproape imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Cum dreaq radule nu e electrica pompa de benzina,la mine e electrica si nu am pus-o eu.La mine se amorseaza aproape imediat. Electrica e la ultima versiune - extra pe langa pompa electrica i-au pus cu 2 discuri fatza, radiator de ulei, soc la mana, avarie, far trapezoidal cu baza mica jos si carena un pic modificata. Parca din '96. A mea e 98 si are pompa electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Salutare din nou Am gasit ceva care ma incanta la pret Ce ziceti? http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...993-270290.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Salutare din nou Am gasit ceva care ma incanta la pret Ce ziceti? http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...993-270290.html 30000 din '94? Cu halta in .ro? hmm..... nu stiu... dubios as zice... cam ca tanara, neexperimentata la 40 ani Dar se poate vedea daca sunt reali, la prima vedere, pe mansoane, scarite, locuri unde se aduna uzura... Dar si 900 e cam pret de criza majora... asa ca daca ai un drum prin zona si poti sa vezi ce si cum poate merita... pt 900... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Salutare din nou Am gasit ceva care ma incanta la pret Ce ziceti? http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...993-270290.html Cum a zis si b374...daca ia drum in colo merita vazut. Km...posibil sa fii avut bordul schimbat...in rets 30K c-am putini. Al meu e tot din '93 si l-am cumparat cu 79K...cu 950...si si din strainatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Salutare din nou Am gasit ceva care ma incanta la pret Ce ziceti? http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...993-270290.html Din 93 cu 30K putin probabil , dar nu zic ca este imposibil... in orice caz pt 900 de euro si daca mai are consumabilele bune aicea ma refer la anvelope , kit lant , placute de frana si motorul nu scoate fun sau alte prostii si trage bine ...ar merita , cum zice si @b374 daca te duci sa o vezi verfica locurile unde se aduna uzura , eventual in functie de ce defecte descoperi mai poti sa negociezi pretul , nu uita mai trb sa o inscrii + RCA + echipament , poate mai necesita o schimbare de ulei sau o sincronizare de carburatoare... cine stie , deci iti mai trb ceva banuti... p.s. nu te grabii nu cred ca este singurul Divi de vanzare . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Momentan mai sap dupa moto Cam intr-o luna fac rost de bani,poate ma intind pana pe la 1500 de 'coco' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack21 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Salutare! Vreau sa-mi iau o Yamaha XJ600 S Diversion. Am gasit din 1997 la 1200 Euro adusa din Italia. A fast cazuta pe o parte, are carena lipita, toba de pe dreapta atinsa, in rest este OK. Intrebarea mea este legata de cum se comporta pe distante lungi (consum, viteza croaziera recomandata, stabilitate, comportament cu pasager, autonomie rezervor, etc.) Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 de la transalp la XJ?! ...prima oara cand o aud.... "cum se comporta pe distante lungi"...foarte bine!! - consum - pe tranasplina am scos o medie de 4,5 ...in general au un consum de 4-5 in afara, 5-7 in oras - viteza croaziera recomandata - parere personala: 90-110 kmh....da poti sa mergi leher si cu 140-150 daca vrei sa mergi pe autostrada. - stabilitate - centrul de greutate e pe mijloc...deci este destul de stabila. Totuis e o masinarie grea (200kg). In parcare (impins cu piciorul) cand am dat intr-o groapa cu roata din spate s-a inclinat brusc si nu am mai putut s-o tin. A mea are distantierele din furca schimbate cu unele mai mari (de fostu propritar) devenind mai rigid un pic, dar oferind un pic mai multa stabilitate la drum bun si vit mai mari. Dar in general sunt motoarea stabile. - comportament cu pasager - odata am luat pasager pt 5 km...aici sa-ti dea pareri altii....eu am mai mers incarcat cu bagaje si nu am avut probleme. - autonomie rezervor - eu dupa 250 km deja caut benzinaria sa fiu sigur. 17L ..la un consum de 4-5...teoretic 300-350 km. Pros: - consum relativ OK - allrounder - piese de schimb relativ ieftine - cric lateral si central - un motor "iertator" cu greseli de incepator Probleme: - collectorul de la tevile de esapament tinde sa rugineasca repede - un barait tipic XJ-lui la relantiu - racit pe aer...nu ii place tarficu de 20 kmh pe perioade lungi ASFALT USCAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 eu am mers cateva mii de km cu pasager (nu mai greu de 50 de kg ) si bagaje, in calatorii mai lungi (5-7 zile) fara nicio problema, a fost foarte ascultatoare am facut chiar un pic de off-road si hill-climbing prin zona capalna cu ea incarcata, tot asa, fara probleme (bine, fara sa exagerez) consum 4,2-4,5 afara pe la 100-110 km/h, in jur de 7 in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Vreau sa-mi iau o Yamaha XJ600 S Diversion. Am gasit din 1997 la 1200 Euro adusa din Italia. A fast cazuta pe o parte, are carena lipita, toba de pe dreapta atinsa, in rest este OK.c.) Multumesc anticipat! daca are si top case si pana in 40 mii kilometri pretul este OK. XJ-ul e un motor care cam vibreaza. Daca carena a fost lipita atunci in locul acela se va desface. Toba de schimbat gasesti, sunt destui care dezmembreaza. Inmatricularea te mai costa cam 100 e. Dupa mine un 1000- 1100 eu ar merita, asta in cazu in care motorul merge cum trebuie. De ce vrei sa treci de la TA la XJ?? Eu mi l-am vandut si vreau sa trec la TA. Referitor la pasager, nu ai probleme, e mai stabila cu un pasager pana in 70 kilogr. Cenrul de greutate e destul de inalt si plasat putin spre fata. Daca ai pasager se aseaza mai bine pe sosea. Eu am mers 2500 km in 4-5 zile asta vara si nu am avut nici o treaba cu ea, inclusiv 12 ore numai pe ploaie torentiala pe Transfagarasan. Subscriu ce au zis antevorbitorii mei. Nu e motocicleta de oras, ci de calatorii in afara lui. Singurele probleme in 2 ani:- mi s-a ars faza lunga si a trebuit sa schimb becul (e H4) - cand am vrut sa curat carburatorul garniturile airbox nu s-au mai potrivit ca erau vechi-coapte si a trebuit sa le schimb - mi s-a desfiletata in mers cablul de la vitezometru de sub bord si nu stiam ce are de nu imi indica viteza. e un motor destul de usor de intretinut. Succes in achizitionarea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack21 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 daca are si top case si pana in 40 mii kilometri pretul este OK. XJ-ul e un motor care cam vibreaza. Daca carena a fost lipita atunci in locul acela se va desface. Toba de schimbat gasesti, sunt destui care dezmembreaza. Inmatricularea te mai costa cam 100 e. Dupa mine un 1000- 1100 eu ar merita, asta in cazu in care motorul merge cum trebuie. De ce vrei sa treci de la TA la XJ?? Eu mi l-am vandut si vreau sa trec la TA. Referitor la pasager, nu ai probleme, e mai stabila cu un pasager pana in 70 kilogr. Cenrul de greutate e destul de inalt si plasat putin spre fata. Daca ai pasager se aseaza mai bine pe sosea. Eu am mers 2500 km in 4-5 zile asta vara si nu am avut nici o treaba cu ea, inclusiv 12 ore numai pe ploaie torentiala pe Transfagarasan. Subscriu ce au zis antevorbitorii mei. Nu e motocicleta de oras, ci de calatorii in afara lui. Singurele probleme in 2 ani:- mi s-a ars faza lunga si a trebuit sa schimb becul (e H4) - cand am vrut sa curat carburatorul garniturile airbox nu s-au mai potrivit ca erau vechi-coapte si a trebuit sa le schimb - mi s-a desfiletata in mers cablul de la vitezometru de sub bord si nu stiam ce are de nu imi indica viteza. e un motor destul de usor de intretinut. Succes in achizitionarea lui. Multumesc pentru raspuns! Motivul este unul foarte simplu: pasagerul (sotia) nu vrea pe TA din doua motive simple: Cica este prea inalta si ca nu se simte in siguranta din cauza vechimii (este din 1988). Azi am scos iapa la pascut si, sincer, este greu sa ma despart de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Pt cei cunoscatori! Vreau sa-mi iau un kit lant nou (mai are si ala vechi da na acu am si banii) si am urmatoarele oferte: din RO: Kit de lant DID 480 lei Kit de lant KMC 350 lei din DE: louis: DID x-ring. 99 euro (reducere pt inca 7 zile) cod: 10041337 Regina O-ring 79 euro cod: 10041406 La Louis mai am inca un cupon de reducere de 15% care e valabil pt wk acesta (una dintre motive pt care m-am gandit sa-mi iau kit-ul acuma). Intrebarea: pe care o recomndati ca-i mai de calitate?? Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 "cum se comporta pe distante lungi"...foarte bine!! motorul in sine? ok... cat de usor e s-o adaptezi pt distante lungi? e mai problematic... de exemplu daca vrei sidecase-uri... se gasesc greu... daca te impaci cu textile + topcase nu-i asa mare bai... - consum - pe tranasplina am scos o medie de 4,5 ...in general au un consum de 4-5 in afara, 5-7 in oras - viteza croaziera recomandata - parere personala: 90-110 kmh....da poti sa mergi leher si cu 140-150 daca vrei sa mergi pe autostrada. sub 5 daca sunt si curbe in ecuatie eu n-am reusit ... iarna nici 8 nu e exclus in oras. 150-160 zic ca e ok pe autostrada ca croaziera. mai ai snaga sa treci de unul altul sau sa te departezi de cine vine din spate... consumul la 150 e destul de ok, e cam la limita de castig de timp din viteza vs alimentare. - comportament cu pasager - odata am luat pasager pt 5 km...aici sa-ti dea pareri altii....eu am mai mers incarcat cu bagaje si nu am avut probleme. pasager rezonabil, adica pasagera - e ok... in rest de la amuzant la nightmare... am mers cu 110kg recunoscute ca pasager, sincer cred ca erau mai mult de atat si fatza era wobbly rau de tot... numai directie nu se numeste ca aveam... cu toate ca eu ma lasam pe ghidon in draci... cam pana in 70 mere, peste nexam. Eu sunt lightweight adica pe la 80kg. Cu pasager in gama 90kg e funny dar doar pt chestii de ici colo... nu m-as baga la drum lung nici sa ma bati. - autonomie rezervor - eu dupa 250 km deja caut benzinaria sa fiu sigur. 17L ..la un consum de 4-5...teoretic 300-350 km. Daca mergi mai tare ( de ex: de la 170 in sus autostrada si dupa aia Dealu Negru la stilu stiu unde-i politia daca e ) 270km si over. Pana prostului. Game over. La benzinarie cu sticla. Probleme:... - un barait tipic XJ-lui la relantiu ... Acu... venind de pe TA io zic ca de barait si de vibratii n-o sa se planga... Eu, personal, m-am cam hotarat, o sa aiba o sora, xt660z, la un moment dat.... sora pt ca prin oras e beton si pt iesiri de weekend clar se descurca mai bine pe A1, A2, DN1 si toate chestiile de pe langa Bucuresti... acum, depinde si cat de "bombardate" vor deveni... de dat am dat prea mult pe ea ca sa o vand acum si prin oras, desi e racita pe aer, n-am avut niciodata probleme. Mesaj completat @dragonlord legat de kit de lantz: DID si Regina sunt cam la fel - adica bune. Oricare din ele, diferenta e de cativa euro max. Stock parca Yamaha vine cu DID si Honda cu Regina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Regina e mai slab ca DID că e mai eftin... Nu poate nimeni aduce argumente DID vs. Regina, ia-l pe cel mai ieftin Âşi dă-i gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Ce tampenie forumul asta... aveam reply cu mai multe quotes initial si s-a plans ca-s prea multe quotes... fara sa zica ce inseamna asta... am zis ca il sparg in 2 mesaje cu quotes pt fiecare user in parte si acum cred ca nu vrea sa posteze ca da eroare cand incearca sa completeze mesaju' anterior si depaseste max quotes... stupid... Mesaj completat XJ-ul e un motor care cam vibreaza. Daca carena a fost lipita atunci in locul acela se va desface. Toba de schimbat gasesti, sunt destui care dezmembreaza. Nu sunt de acord la partea cu vibratul. Nici la partea cu dezlipitul... daca e armata si nu doar lipita nu cred sa se lasa cu probleme... Tobele... da si nu, la cum sunt plasate si daca se considera ca dezmembrarile au avut incidente e mai problematic.... Inmatricularea te mai costa cam 100 e. Dupa mine un 1000- 1100 eu ar merita, asta in cazu in care motorul merge cum trebuie. depinde... daca vrei mobra in stare ok... pai sa vedem ce inseamna, gume noi, kit lant, schimb ulei, 4 bujii noi, eventual set placute ( daca are 2 discuri fatza numai asta inseamna 3 seturi... )... scade astea din 1000 si vezi cat dai pe restul... nu stiu daca iese matematica chiar asa Nu e motocicleta de oras, ci de calatorii in afara lui. Nu sunt chiar de acord, de fapt cam de loc... pt un motor racit pe aer eu zic ca e ok de oras... PS @perseu77: pls, pls, pls, pls lasa joaca cu culorile si fonturile Mesaj completat Regina e mai slab ca DID că e mai eftin... Nu poate nimeni aduce argumente DID vs. Regina, ia-l pe cel mai ieftin Âşi dă-i gaz Hopa... acum am vazut ca la ultimele reduceri le-au distantat iar ... eu cand am luat kit-ul DID era 99 si regina parca 95.... parca ar fi fost cifre octanice, d-aia imi aduc aminte... oricare e bun, parerea mea... DID e x-ring care cica ar fi mai bun decat o-ring ( regina e o-ring )... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Mda....am inteles ca cica X ring ar fii mai zgomotoasa. Am gasit asta: http://www.thumpertalk.com/forum/archive/i...p/t-439686.html ...si tot nu m-am lamurit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.