zîmbesc Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Salut! Mobra mea este limitata (sau asa o fi varianta, habar n-am) la 50 de CP. Are cineva idee cum se poate face sa ajunga la aia 61 cu care se lauda alti posesori? Cam ce consum ar avea cu 61 de caluti? Acum scot cam 4,2-5,5 in functie de stilul de mers. In plus, se simte vreo crestere de putere/demaraj daca ar mai veni 11 armasari? UP! UP! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Salut! Mobra mea este limitata (sau asa o fi varianta, habar n-am) la 50 de CP. Are cineva idee cum se poate face sa ajunga la aia 61 cu care se lauda alti posesori? Cam ce consum ar avea cu 61 de caluti? Acum scot cam 4,2-5,5 in functie de stilul de mers. In plus, se simte vreo crestere de putere/demaraj daca ar mai veni 11 armasari? da se simte ... la demaraj... am avut timp de 3 ani... consum la drumuri lungi cu bagaje... sub 5... undeva pe la 4,8 - 5, iar in oras sub 6 oricum. ca exemplu dau Xj 600 - 61CP vs Honda CBF600 - 75 CP ... si se simte la depasire si pe serpentine. Urca mai usor cu bagaj si pasager. Limitatorul e fie la carburator fie pe la tobe... nu bag mana in foc da parca la XJ e la motor undeva. Da ma mir ca e 50. Cele 2 variante cunoscute erau de 35 si de 61 de CP. 35 pt incepatori... 61 pt avansati In primavara as vrea sa cumpar o Yamaha XJ6 N/Diversion/Diversion F , model 2009. Am tot cautat si nu prea am gasit sh. Vinde cineva ? Sau alte sugestii ? Nu prea gasesti ca la noi nu e la moda. nu e "ninja" , "busa" sau "cebereu" deci cei care si-au luat au cumparat caci chiar le-a palcaut modelul respectiv. Iar la un pret de nou de 7000 de euro nu multi se baga. Ma uitam si eu anul trecut si pe la nemti mergeau la 5-6000 de euro deci inca tot scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 ma gindeam ca e mai stabila in afara de a se vedea mai bine din spate. .am citit mai multe pareri si intr-adevar 'las-o ma ca e mai bine asa '. Acum am o intrebare pentru posesori de xj.Acum citeva zile am facut un drum pina la ploiesti si am observat ca atunci cind trag ambreiajul apare o bataie metalica nu continua ci intermitenta. Asta se intimpla de la 60 la ora.Am schimbat vitezele cu ambreiajul tras dar tot la fel...un dangat metalic citeodata mai tare ,altadata mai incet... Mai are cineva aceasta bataie metalica inconsistenta?De la ce poate proveni si cum pot sa-mi dau seama unde-i buba ...daca e?Este ca o lovitura surda intre doua parti metalice ... Pina acum nu am observat aceasta bataie nedebreind de la 60 la ora si mergind cu el asa . nu ma poate lamuri nimeni?nu mai are nimeni aceasta bataie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Ciudat... la XJ bataia era la relantiu si nu in mers. Daca bataia apare cand tragi ambreiajul problema ar trebuii sa fie jos la discul de ambreiaj. Personal alt sfat decat sa treci pe la un mecanic nu pot sa-ti dau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 (editat) Ciudat... la XJ bataia era la relantiu si nu in mers. Daca bataia apare cand tragi ambreiajul problema ar trebuii sa fie jos la discul de ambreiaj. Personal alt sfat decat sa treci pe la un mecanic nu pot sa-ti dau La asta m-am gindit si eu.Acum ca s-a facut mai frig acea bataie a disparut ca prin minune ... uleiul a devenit atit de lichid din cauza temperaturii inalte si nu mai ungea piesele in miscare!?...nu inteleg oricum v-a trebui sa o desfac sa vad ce are daca am timp sau sa merg la un mecanic..... Editat Octombrie 16, 2012 de justme2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 pai ce ulei folosesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 pai ce ulei folosesti? uleiul este REPSOL 10w40 sintetic pe care l-am schimbat la inceputul anului.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 (editat) Prea subtire, foloseste 20-50 mineral sau macar 15-40 semisint. Editat Octombrie 20, 2012 de radu_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mojo81jojo Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Salutare, Nu am luat tot forumul la puricat, dar ma intereseaza daca a mai schimbat careva evacuare la Diversion 600S, as vrea sa-i pun o singura toba. Ma poate ajuta cineva cu sugesti????? Merci!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Salutare, Nu am luat tot forumul la puricat, dar ma intereseaza daca a mai schimbat careva evacuare la Diversion 600S, as vrea sa-i pun o singura toba. Ma poate ajuta cineva cu sugesti????? Merci!!! Cauta la motociclisti in fiecare zi, discutii generale, am facut eu topic cu aceeasi intrebare. Poate te ajuta cu ceva...... Eu daca nu imi voi permite sa imi iau altul la anul, am sa merg la un service specializat si am sa-i pun burlan sport cu orice risc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 de putut se poate , am vazut la intalnirea de la Arc acum vreo 2-3 ani una rosie cu o singura toba modificata , bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Salutare, Nu am luat tot forumul la puricat, dar ma intereseaza daca a mai schimbat careva evacuare la Diversion 600S, as vrea sa-i pun o singura toba. Ma poate ajuta cineva cu sugesti????? Merci!!! uite, am gasit repede pe ebay de exemplu asta http://www.ebay.com/itm/yamaha-600-seca-vance-hines-super-sport-exhaust-1992-98-/330815014819?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item4d061c87a3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 http://www.ebay.co.uk/itm/Yamaha-XJ600-S-N-Diversion-4BR-4LX-RJ014-1992-2003-Motad-Exhaust-/360500861295?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item53ef86996f Se gasesc si optiuni mai ieftine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mojo81jojo Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Multumesc pentru raspunsuri si exemple, dar doream ceva mai........eftin!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 De putut se poate sigur. Era si in TM unul cu o singura toba. Nu stiu daca era home made sau asa l-a cumparat. Nici nu l-am mai vazut prin oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Finale sport pt. 4T gasesti destule la preturi acceptabile. Iti trebuie doar un specialist sa-ti faca legatura 4 in 1. Am poze cu un Diversion cu o singura toba Remus. Le pot posta la cerere. Parca am mai vazut si tobe standard de GSXR 1000 pe Diversion vechi. Sau asa ceva: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Cel mai bine mergi cu $$ la un service specializat pe evacuari si se ocupa bajetii cam nasola faza asta cu galeria si alte chestii, eu unul speram sa pui doar toba si aia e ) De ce spun asta? daca ii modifici evacuarea si intetionezi sa o vinzi, procesul de vanzare va deveni unul sinuos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Nu s-a bagat nimeni la o fightereala? http://www.customfighters.com/forums/showthread.php?t=58204&page=4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Are cineva sa ma ajute cu un pinion spate/foaie de XJ 600 sh?Poate fi in orice stare,nu nou.Il platesc,ideea e sa imi parvina repede. Poate si un contact pedala frana(cu arculet cu tot),daca se gaseste....multumesc anticipat. Btw am un XJ din 2000 la bani putini destul de in mintile lui.Mici lipsuri,furaciuni.Baietii s-au servit.... Modalitatea de plata: doresc o alta motoreta + cash.Mentionez ca nu schimb pretul Motoreta poate fi incompleta,cazuta,defecta dar inmatriculata.Primeaza italiene gen: Ducati,Husqvarna,etc sau enduro,touring gen TDM,supermoto,...habar n-am... orice nebunie PM... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu1977 Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Vand suport+cutii laterale originale Yamaha pt Diversion /index.php?/topic/686626-vand-suportcutii-laterale-yamaha/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobo_litoral Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 salut baieti, Am si eu o Diva din 95 si am o mare problema cu suruburile de la carburatoare in sensul ca nu le pot desface, vreau sa curat si sa suflu carburatoarele dar intampin problema asta extrem de frustranta. Daca s-a mai lovit cineva de asa ceva si daca stie vreo solutie cu care sa degripez suruburile nenorocite va rog sa ma ajutati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 daca te ajuta si mai e de actualitate , am telefonul unui mecanic ce face operatiunea asta frecvent , lasa o vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobo_litoral Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 M-am apucat sa le tai pe mijloc cu o panza de bomfaier si cu o surubelnita lata am reusit pana acum sa scot 3 , pana la 16 mai e cale lunga ... dar si iarna e lunga. Daca se complica situatia te voi contacta in legatura cu acel mecanic, merci. As mai avea o intrebare , daca nu devin prea sacaitor, unde pot gasi pastile de reglaj? pentru ca am un joc mai mic decat specificatia la admisie pistonul 2 (~0.07mm) si ma gandesc ca ar trebui schimbata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakz Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 M-am apucat sa le tai pe mijloc cu o panza de bomfaier si cu o surubelnita lata am reusit pana acum sa scot 3 , pana la 16 mai e cale lunga ... dar si iarna e lunga. Daca se complica situatia te voi contacta in legatura cu acel mecanic, merci. La carburi foloseste o surubelnita cu maner in T si pune un pic de presiune verticala ca sa stea in floare. Daca nu ai, foloseste o cheie cu clicket si cu un prelungitor cu bits (eu asa le-am desfacut pe ale mele, dar nu pe toate). Alea care nu pleaca cu astea, si deja le-ai rotunjit, le faci cu bonfaierul si cu surubelnita lata. Cauta suruburi de inlocuit din acelasi aliaj moale. Atentie cand le strangi, ca aluminiul ala in care intra e si mai moale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobo_litoral Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 am incercat toate metodele, singura care functioneaza este cea cu bonfaierul si surubelnita lata actionata cu ajutorul unei chei fixe. Multumesc pentru toate sfaturile, clar ca voi tine cont de ele la reasamblare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.