XXXL! Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 (editat) hai salutare,cine poate sa ma ajute cu ceva informatii despre honda cbr600 f1....f4,rr,care model e mai bun,mai fiabil,care sunt diferentele intre f1,f2,f3,f4 si rr? Editat Mai 15, 2006 de mihaisarghe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 F1, F2, F3, F4 - progresii ale modelului F, in principiu au devenit din ce in ce mai usoare, ma puternice si mai manevrabile pana la modelul curent F4i (varianta pe injectie) RR - modelul facut special pentru racing, are ceva cai putere (7 parca) mai multi ca un F, pozitia e mult mai sport (deci mult mai incomoda) si un look un pic diferit (toba sub sa, sa din 2 bucati (exista si un model F sport la care gasesti chestia asta)). In general, daca vrei sa mergi cu el mai mult pe strada, un F e mai mult decat suficient, eu personal nu vad de ce s-ar justifica cumpararea unui RR din punct de vedere logic in detrimentul unui F pentru "everyday use". Hope this helps Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Mai 16, 2006 Autor Share Postat Mai 16, 2006 merci man.mai astept si alte opinii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 care e primul an in care s-au fabricat RR-urile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 well, vorbesc din experienta de fi "incercat" un 600 RR versus 600F5/F6 pararea mea ( 1.85. - spre 90 kg) RR ul - incomod, "trage"in ture , suspensia DURA ,( deh , sunt pensionar ) toba la ..cucuieti, sub sa f-ul - frumos, trage de "jos" , comoda ( si pt pasager) , aspect clasic - toba sta unde trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 da un VFR nu te ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akkimo Postat Mai 18, 2006 Share Postat Mai 18, 2006 hai salutare,cine poate sa ma ajute cu ceva informatii despre honda cbr600 f1....f4,rr,care model e mai bun,mai fiabil,care sunt diferentele intre f1,f2,f3,f4 si rr? http://cbrworld.net/forums/default.aspx care e primul an in care s-au fabricat RR-urile ? 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Mai 18, 2006 Share Postat Mai 18, 2006 (editat) care e primul an in care s-au fabricat RR-urile ? 2001 Din 1987 au inceput cu F_urile iar cu RR-urile din '92 http://www.bikez.com/brand/honda_motorcycles.php parerea mea...hac... care e primul an in care s-au fabricat RR-urile ? Editat Mai 18, 2006 de antemiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Mai 18, 2006 Share Postat Mai 18, 2006 Din cate stiu eu F-urile au inceput mai devreme... Dar RR-urile cred ca au inceput sa fie fabricate mai devreme totusi de 2001 http://hondacbr.netfirms.com/cbr400archive.htm vezi cbr 929 rr modelul '98 poate chiar mai devreme... al meu e din '98 cred ca daca au fost facute rr la 1000cmc inainte de 2001 , cred ca s-au fabricat si la 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akkimo Postat Mai 18, 2006 Share Postat Mai 18, 2006 pe www.moto.it cel mai vechi model de 600 rr este din 2001, pe mobile.de din 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akkimo Postat Mai 18, 2006 Share Postat Mai 18, 2006 (editat) cata, da mai bine la vanzare RR decat f4i sport, nu? cam asa ceva deci ... din 2003 Editat Mai 18, 2006 de akkimo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 19, 2006 Share Postat Mai 19, 2006 BA COPII, VOI NU STITI CE VORBITI. 600RR S-A FACUT IN 2003.SUSPENSIILE SINT REGLABILE SI LA F SI LA RR. F-UL E PT.CEI CARE NU AU BANI SA-SI CUMPERE RR,CUM A FOST SI CAZUL MEU (F4,99).DUPA CE MI-AM LUAT RR MI-A TREBUIT O SAPTAMINA SA MA OBISNUIESC CU POZITIA DE PILOTAJ. CICLISTICA E DIFERENTA MARE INTRE ELE. INTRADEVAR F-UL TRAGE TARE LA TURATII MAI JOASE SI DIN CAUZA ASTA MAI PIERDEAM ADERENTA IMEDIAT DUPA PLECARE. CESAMAI,RR-UL A FOST DRAGOSTE PUTERNICA. TOCMAI L-AM VINDUT SI TRE SA-MI IAU 1000RR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Mai 19, 2006 Share Postat Mai 19, 2006 OO, domnule profesor, va multumim ca ne'ati luminat! pai noi ce'am spus, nenea? tu citesti inainte de a emana impresii cu CAPS uitat ON? Iar F'ul nu e ptr cei fara bani ci ptr cei care isi doresc un cbr mai pentru street, pentru commuting, nu ptr circuit sau ptr a o impresiona pe maricica de la scara 3.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Iunie 26, 2006 Share Postat Iunie 26, 2006 vezi cbr 929 rr modelul '98 poate chiar mai devreme... al meu e din '98 cred ca daca au fost facute rr la 1000cmc inainte de 2001 , cred ca s-au fabricat si la 600 929 s-a fabricat intre 2000 si 2002 si din 2002 a intrat 954 si abia dupa 954 cele de 1000 si de 600 RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brimex Postat Iulie 9, 2006 Share Postat Iulie 9, 2006 care pune o poza cu cbr F varianta i?? am dat pe google si nu am gasit..mersi!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Decembrie 15, 2006 Share Postat Decembrie 15, 2006 ambele cbr600f4i .....cea cu saua in trepte mai are si un 's'-cbr600f4is si are ceva caluti in plus cica.....asa am gasit eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rainman Postat Decembrie 19, 2006 Share Postat Decembrie 19, 2006 (editat) care ziceti voi ca ar fi un pret ok pe mobile.de pentru un cbr 600 F4i? si cat credeti ca ar mi fi de platit pe vama+leasing la pretul de mai sus? Editat Decembrie 19, 2006 de rainman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Decembrie 19, 2006 Share Postat Decembrie 19, 2006 (editat) OO, domnule profesor, va multumim ca ne'ati luminat! pai noi ce'am spus, nenea? tu citesti inainte de a emana impresii cu CAPS uitat ON? Iar F'ul nu e ptr cei fara bani ci ptr cei care isi doresc un cbr mai pentru street, pentru commuting, nu ptr circuit sau ptr a o impresiona pe maricica de la scara 3.. baga mare good point.... ...orientate spre sport-touring...F-urile...vezi si busa Editat Decembrie 19, 2006 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Decembrie 19, 2006 Share Postat Decembrie 19, 2006 Iar F'ul nu e ptr cei fara bani ci ptr cei care isi doresc un cbr mai pentru street, pentru commuting, nu ptr circuit sau ptr a o impresiona pe maricica de la scara 3..Maricica de la scara 3 ,oricum nu o sa faca niciodata diferenta intre un f si un rr...in mod sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Decembrie 19, 2006 Share Postat Decembrie 19, 2006 BA COPII, VOI NU STITI CE VORBITI. 600RR S-A FACUT IN 2003.SUSPENSIILE SINT REGLABILE SI LA F SI LA RR. F-UL E PT.CEI CARE NU AU BANI SA-SI CUMPERE RR,CUM A FOST SI CAZUL MEU (F4,99).DUPA CE MI-AM LUAT RR MI-A TREBUIT O SAPTAMINA SA MA OBISNUIESC CU POZITIA DE PILOTAJ. CICLISTICA E DIFERENTA MARE INTRE ELE. INTRADEVAR F-UL TRAGE TARE LA TURATII MAI JOASE SI DIN CAUZA ASTA MAI PIERDEAM ADERENTA IMEDIAT DUPA PLECARE. CESAMAI,RR-UL A FOST DRAGOSTE PUTERNICA. TOCMAI L-AM VINDUT SI TRE SA-MI IAU 1000RR. ce zici ca eu am avut bani si de 600RR dar totusi mi-am luat F4i? merg 80% in oras asa ca ce rost are sa ma chinui si sa-l chinui si pe el...adica pe RR?? care pune o poza cu cbr F varianta i?? am dat pe google si nu am gasit..mersi!!!! Maricica de la scara 3 ,oricum nu o sa faca niciodata diferenta intre un f si un rr...in mod sigur poti sa-i zici si ca-i MV Agusta sau Y2K ca tot acolo e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TiGrUtZ Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 (editat) ce zici ca eu am avut bani si de 600RR dar totusi mi-am luat F4i? merg 80% in oras asa ca ce rost are sa ma chinui si sa-l chinui si pe el...adica pe RR?? OFF Topic: KristaKus.. di ce faci reclama ascumsa la RomEuCosmetics, aaa?! ON Topic: F4i toata ziua.. de acord cu galbenaru' de mai sus! Editat Decembrie 21, 2006 de TiGrUtZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Decembrie 24, 2006 Share Postat Decembrie 24, 2006 daca-l vrei numai de strada .. alegi un F, daca esti mai aricios si te dai si pe circuit sau faci si liniute ..sau vrei mai multa senzatie sportiva alegi RR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 Cind mi-am luat eu RR era vreo 8 000, F4 era 5000. Se uitau astia cu F-urile pofticiosi de tot la Arc. Si lui Blue Nightwish ii placea in Tirg, dar el se invirtea pe la 3 000 Eur. Avea F2. Acu diferenta de bani intre F si RR se va micsora semnificativ, apare 600RR/2007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 Cind mi-am luat eu RR era vreo 8 000, F4 era 5000. Se uitau astia cu F-urile pofticiosi de tot la Arc. Si lui Blue Nightwish ii placea in Tirg, dar el se invirtea pe la 3 000 Eur. Avea F2. Acu diferenta de bani intre F si RR se va micsora semnificativ, apare 600RR/2007. pai ce diferenta va mai fi in 2007 ? ca am inteles ca f-ul dispare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 Cind mi-am luat eu RR era vreo 8 000, F4 era 5000. Se uitau astia cu F-urile pofticiosi de tot la Arc. Si lui Blue Nightwish ii placea in Tirg, dar el se invirtea pe la 3 000 Eur. Avea F2. Acu diferenta de bani intre F si RR se va micsora semnificativ, apare 600RR/2007. lasa ca apoi ti-ai luat de clasa mai mare. ..ai parasit repede 600-le . bafta omu ..care mai e viata ta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.