Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut skvj si mersii de replay.. Acum am inteles ca, cum te uiti la mufa poate fi cel de sus sau cel de jos..dar la mufa te poti uita in mai multe feluri, eu am reprezentat 2 moduri opuse ca si cum ai intoarce`o la 180 grade am nimerit pe desen ceva?



unde`i schita aia incolora am gresit notatia, stg sus e stg jos si invers:D



P.S. Am gasit acum...culmea tot prin niste poze de`ale mele...Plusul este cel din stanga jos cum este reprezentat in imaginea cu mufa neagra...cealalta incolora nu o mai luam in calcul..

post-70734-0-05020700-1372959493_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca se poate anula vasul de apa acela de sub carena dreapta la un yamaha fzr 600 3he?mie mi l-a anulat un mecanic,mi-a unit furtunele alea 2 care intrau in vas dar acum tot imi curge apa sub motor pe furtunul care cred ca este pentru surplus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acel vas este pentru a capta diferenta de volum a sist de racire cand se dilata lichidul.

El mai are si rolul de rezervor pentru lichid atunci cand ai pierderi,diferenta o ia motorul din acel vas.deci anulatul lui nu-i o idee buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca se poate anula vasul de apa acela de sub carena dreapta la un yamaha fzr 600 3he?mie mi l-a anulat un mecanic,mi-a unit furtunele alea 2 care intrau in vas dar acum tot imi curge apa sub motor pe furtunul care cred ca este pentru surplus.

Pai...mecanicul tau nu prea este mecanic daca este vorba de vasul de expansiune al lichidului de racire. Apa si componentele instalatiei se dilata, volumul din instalatie scade(iar volumul apei creste) si apa in exces trebuie sa iasa pe undeva(in vasul de expansiune). Atunci cand temperatura scade apa din vas ajunge din nou in instalatie prin acelasi furtun(vacuum cred ca se numeste). Daca tu ai circuitul inchis, in cazul in care apa nu ar iesi pe undeva, atunci ai risca sa ai o presiune ridicata in instalatie(o posibila spargere a furtunelor sa a radiatorului). Sper ca nu am gresit...

Acum am vazut ca ti-a raspuns George deja :)

Editat de mad.alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacul radiatorului nu este un simplu dop ci contine si o valvula care se deschide la o anumita presiune (creeata de dilatarea lichidului de racire cand se incalzeste) si permite transferarea surplusului in vasul de expansiune si inapoi in circuitul de racire cand temperatura scade si respectiv lichidul se contracta. Refa imediat configuratia originala, altfel risti sa gripezi motorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună ziua,aş avea o mică întrebare: cum se reglează relantiul la un fzr de 600 mai vechi,cel cu 2 faruri rotunde ?? Nu am văzut p niciunde cablul de reglaj ca si la cbr....

Mulţumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 1000, trebuie sa ridici rezervorul

Bună ziua,aş avea o mică întrebare: cum se reglează relantiul la un fzr de 600 mai vechi,cel cu 2 faruri rotunde ?? Nu am văzut p niciunde cablul de reglaj ca si la cbr....
Mulţumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebuii sa ai cablul pe partea stanga cum te uiti pe langa soc (sub cadru) este cu o "maciuca" in cap pe care`l poti in/desfileta cu o surubelnita in cruce...e posibil sa nu fie prins pe suport si sa atarne sub rezervor..sau poate nu ai cablul..da filtrul de aer jos si gasesti surubul de relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa mai dezmortim usor atmosfera - raport transmisie - 16-41 - consum oras/extern 5.5 (in 260 km rulati am consumat 14.5 litri de benzina)!

 

saptamana viitoare am sa pun pinion de 14 dinti fiindca la plecarile de pe loc mi-i se pare ca obosesc ambreiaju!

 

imi place mult ca la 120km/h in tr a5a am 5000 rpm iar in tr a6a tot la aceeasi viteza am 4500 rpm.

Editat de ..:::ZAR:::...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raport 14-52 , dynojet stage 3 , filtru bmc si toba carbon goala leovince... RACHETA... trage de rupe pana la 200km/h... daca ai cauciuc soft pe spate R1 nu sta langa tine...pierde aderenta in 1,2 si 3 ... wheelie lejer doar din gaz in 2 si 3... consum habar n-am, nu am facut inca un consum. Dar ma bate un gand sa pun inapoi foaie spate de 47 de dinti parca e prea spre stunt cu foaia de 52.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raport 14-52 , dynojet stage 3 , filtru bmc si toba carbon goala leovince... RACHETA... trage de rupe pana la 200km/h... daca ai cauciuc soft pe spate R1 nu sta langa tine...pierde aderenta in 1,2 si 3 ... wheelie lejer doar din gaz in 2 si 3... consum habar n-am, nu am facut inca un consum. Dar ma bate un gand sa pun inapoi foaie spate de 47 de dinti parca e prea spre stunt cu foaia de 52.

Ce-o sa plangi tu dupa cutia de viteze in maxim 2-3 luni daca o ti tot asa. Esti convins ca tu cand ai luat-o a fost impecabila si neabuzata, nu!? Dar fiecare face ce doreste cu bunul lui :D

 

P.S. - dupa 200 ce faci? Nu mai poti? :))

 

Intrebare pentru cei cu 4jh - dupa o tura lunga cum se comporta cutia cand cautati punctul Neutru? La mine dimineata cand e rece o scot usor din tr1 in neutru, dar dupa o tura de 15km (cam atat am dimineata de mers pana la servici) am dificultati in aducerea ei la punctul mort, schimbatorul opune rezistenta, ii dau un sprit, sau o misc usor inainte/inapoi dupa care dau sa scot din viteza, sare in a 2a si dupa lupte seculare ajung la neutru. Ambreiaju il strang la maxim, in rest toate celelalte trepte se schimba usor.

 

Nimeni nu mai zice nimic?

post-63118-0-78358700-1374835028_thumb.jpg

post-63118-0-48265700-1374835075_thumb.jpg

post-63118-0-59503000-1374835113_thumb.jpg

Editat de ..:::ZAR:::...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ce-o sa plangi tu dupa cutia de viteze in maxim 2-3 luni daca o ti tot asa. Esti convins ca tu cand ai luat-o a fost impecabila si neabuzata, nu!? Dar fiecare face ce doreste cu bunul lui :D

 

P.S. - dupa 200 ce faci? Nu mai poti? :))

 

Intrebare pentru cei cu 4jh - dupa o tura lunga cum se comporta cutia cand cautati punctul Neutru? La mine dimineata cand e rece o scot usor din tr1 in neutru, dar dupa o tura de 15km (cam atat am dimineata de mers pana la servici) am dificultati in aducerea ei la punctul mort, schimbatorul opune rezistenta, ii dau un sprit, sau o misc usor inainte/inapoi dupa care dau sa scot din viteza, sare in a 2a si dupa lupte seculare ajung la neutru. Ambreiaju il strang la maxim, in rest toate celelalte trepte se schimba usor.

 

Nimeni nu mai zice nimic?

Ce ulei ai? Asa imi facea TDM-ul cu ulei gros. Cu mo®tul 7100 10w40 mi se pare mult mai precisa cutia. De fapt uleiul asta e cam cel mai ok peste care am dat. Nu am incercat belray totusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...