skvj Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Cum te uiti la mufa plusul e stanga sus. Asa imi amintesc. Nu bag mana in foc. Sau jos. Stanga jos. Oricum, in stanga e. Cel mai sigur stanga jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Salut skvj si mersii de replay.. Acum am inteles ca, cum te uiti la mufa poate fi cel de sus sau cel de jos..dar la mufa te poti uita in mai multe feluri, eu am reprezentat 2 moduri opuse ca si cum ai intoarce`o la 180 grade am nimerit pe desen ceva? unde`i schita aia incolora am gresit notatia, stg sus e stg jos si invers:D P.S. Am gasit acum...culmea tot prin niste poze de`ale mele...Plusul este cel din stanga jos cum este reprezentat in imaginea cu mufa neagra...cealalta incolora nu o mai luam in calcul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 Imi vand casca poate e cineva interesat! /index.php?/topic/699061-vand-casca-uvex-comanche-size-m/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_tuning Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Stie cineva daca se poate anula vasul de apa acela de sub carena dreapta la un yamaha fzr 600 3he?mie mi l-a anulat un mecanic,mi-a unit furtunele alea 2 care intrau in vas dar acum tot imi curge apa sub motor pe furtunul care cred ca este pentru surplus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Acel vas este pentru a capta diferenta de volum a sist de racire cand se dilata lichidul. El mai are si rolul de rezervor pentru lichid atunci cand ai pierderi,diferenta o ia motorul din acel vas.deci anulatul lui nu-i o idee buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 (editat) Stie cineva daca se poate anula vasul de apa acela de sub carena dreapta la un yamaha fzr 600 3he?mie mi l-a anulat un mecanic,mi-a unit furtunele alea 2 care intrau in vas dar acum tot imi curge apa sub motor pe furtunul care cred ca este pentru surplus. Pai...mecanicul tau nu prea este mecanic daca este vorba de vasul de expansiune al lichidului de racire. Apa si componentele instalatiei se dilata, volumul din instalatie scade(iar volumul apei creste) si apa in exces trebuie sa iasa pe undeva(in vasul de expansiune). Atunci cand temperatura scade apa din vas ajunge din nou in instalatie prin acelasi furtun(vacuum cred ca se numeste). Daca tu ai circuitul inchis, in cazul in care apa nu ar iesi pe undeva, atunci ai risca sa ai o presiune ridicata in instalatie(o posibila spargere a furtunelor sa a radiatorului). Sper ca nu am gresit... Acum am vazut ca ti-a raspuns George deja Editat Iulie 9, 2013 de mad.alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Capacul radiatorului nu este un simplu dop ci contine si o valvula care se deschide la o anumita presiune (creeata de dilatarea lichidului de racire cand se incalzeste) si permite transferarea surplusului in vasul de expansiune si inapoi in circuitul de racire cand temperatura scade si respectiv lichidul se contracta. Refa imediat configuratia originala, altfel risti sa gripezi motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 Bună ziua,aş avea o mică întrebare: cum se reglează relantiul la un fzr de 600 mai vechi,cel cu 2 faruri rotunde ?? Nu am văzut p niciunde cablul de reglaj ca si la cbr.... Mulţumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johndogaru Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 la 1000, trebuie sa ridici rezervorul Bună ziua,aş avea o mică întrebare: cum se reglează relantiul la un fzr de 600 mai vechi,cel cu 2 faruri rotunde ?? Nu am văzut p niciunde cablul de reglaj ca si la cbr....Mulţumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 Ar trebuii sa ai cablul pe partea stanga cum te uiti pe langa soc (sub cadru) este cu o "maciuca" in cap pe care`l poti in/desfileta cu o surubelnita in cruce...e posibil sa nu fie prins pe suport si sa atarne sub rezervor..sau poate nu ai cablul..da filtrul de aer jos si gasesti surubul de relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 O sa dau maine filrtul jos si si ma uit dupa surub...multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 la 1000, trebuie sa ridici rezervorul hmm nu chiar, eu am o "gaura" in cadru si am acces la surubul de relanti, de obicei e un dop de cauciuc in acea "gaura" numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Devilish Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 Donez un cauciu dunlop sportmax 190/55/17 dot 1809 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 (editat) sa mai dezmortim usor atmosfera - raport transmisie - 16-41 - consum oras/extern 5.5 (in 260 km rulati am consumat 14.5 litri de benzina)! saptamana viitoare am sa pun pinion de 14 dinti fiindca la plecarile de pe loc mi-i se pare ca obosesc ambreiaju! imi place mult ca la 120km/h in tr a5a am 5000 rpm iar in tr a6a tot la aceeasi viteza am 4500 rpm. Editat Iulie 19, 2013 de ..:::ZAR:::... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 Raport 14-52 , dynojet stage 3 , filtru bmc si toba carbon goala leovince... RACHETA... trage de rupe pana la 200km/h... daca ai cauciuc soft pe spate R1 nu sta langa tine...pierde aderenta in 1,2 si 3 ... wheelie lejer doar din gaz in 2 si 3... consum habar n-am, nu am facut inca un consum. Dar ma bate un gand sa pun inapoi foaie spate de 47 de dinti parca e prea spre stunt cu foaia de 52. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 (editat) Raport 14-52 , dynojet stage 3 , filtru bmc si toba carbon goala leovince... RACHETA... trage de rupe pana la 200km/h... daca ai cauciuc soft pe spate R1 nu sta langa tine...pierde aderenta in 1,2 si 3 ... wheelie lejer doar din gaz in 2 si 3... consum habar n-am, nu am facut inca un consum. Dar ma bate un gand sa pun inapoi foaie spate de 47 de dinti parca e prea spre stunt cu foaia de 52. Ce-o sa plangi tu dupa cutia de viteze in maxim 2-3 luni daca o ti tot asa. Esti convins ca tu cand ai luat-o a fost impecabila si neabuzata, nu!? Dar fiecare face ce doreste cu bunul lui P.S. - dupa 200 ce faci? Nu mai poti? ) Intrebare pentru cei cu 4jh - dupa o tura lunga cum se comporta cutia cand cautati punctul Neutru? La mine dimineata cand e rece o scot usor din tr1 in neutru, dar dupa o tura de 15km (cam atat am dimineata de mers pana la servici) am dificultati in aducerea ei la punctul mort, schimbatorul opune rezistenta, ii dau un sprit, sau o misc usor inainte/inapoi dupa care dau sa scot din viteza, sare in a 2a si dupa lupte seculare ajung la neutru. Ambreiaju il strang la maxim, in rest toate celelalte trepte se schimba usor. Nimeni nu mai zice nimic? Editat Iulie 20, 2013 de ..:::ZAR:::... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 incearca sa dai putin drumul la ambreaj si iese usor ,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 pai ambreiajul acum imi prinde undeva la mijlocul cursei manetei... am incercat sa o scot din viteza cam in orice pozitie a manetei... ma cam dispera situatia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Are cineva carene laterala dreapta fata pt yamaha fzr 600 3he?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Ce-o sa plangi tu dupa cutia de viteze in maxim 2-3 luni daca o ti tot asa. Esti convins ca tu cand ai luat-o a fost impecabila si neabuzata, nu!? Dar fiecare face ce doreste cu bunul lui P.S. - dupa 200 ce faci? Nu mai poti? ) Intrebare pentru cei cu 4jh - dupa o tura lunga cum se comporta cutia cand cautati punctul Neutru? La mine dimineata cand e rece o scot usor din tr1 in neutru, dar dupa o tura de 15km (cam atat am dimineata de mers pana la servici) am dificultati in aducerea ei la punctul mort, schimbatorul opune rezistenta, ii dau un sprit, sau o misc usor inainte/inapoi dupa care dau sa scot din viteza, sare in a 2a si dupa lupte seculare ajung la neutru. Ambreiaju il strang la maxim, in rest toate celelalte trepte se schimba usor. Nimeni nu mai zice nimic? Ce ulei ai? Asa imi facea TDM-ul cu ulei gros. Cu mo®tul 7100 10w40 mi se pare mult mai precisa cutia. De fapt uleiul asta e cam cel mai ok peste care am dat. Nu am incercat belray totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Am rezolvat problema - devina era jocul manetei de ambreiaj care era 3.5cm spre 4cm fata de 2cm spre 2.5cm cum recomanda manualul de reparatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Salutare..Voi ce tensiune aveti la bornele bateriei? in regim de relanti ma refer.. mie imi scoate 12 70-13.00 in fct de turatie si totusi mi se pare cam putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 pai la relanti e in regula, incarcarea se face la peste 3500 de rpm pana prin 7000 sau 8000 de ture pe acolo. Intre 3500 si 8000 trebe sa ai undeva la 14 volti, daca trece de 14.5 volti e de rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 E cam mic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 fitosilor iarasi taceti? pe unde v-ati mai carat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.