Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

cat are ce?

 

yupiiiiii azi a plecat din germania fetitza mea!!! saptamana viitoare cred ca ma duc sa o iau de la sibiu :cheers:

poate cu inca putina ambitie din partea mea...iau si permisul pana pe 1 mai :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cat are ce?

 

yupiiiiii azi a plecat din germania fetitza mea!!! saptamana viitoare cred ca ma duc sa o iau de la sibiu :bounce:

poate cu inca putina ambitie din partea mea...iau si permisul pana pe 1 mai :peace:

 

 

Salut. Manualul de utilizator il gasesti aici:

http://www.fzrarchives.com/fzr600/600_manual/

 

Manualul de service e prea mare, nu incape aici. Il pot trimite pe messenger, daca ai conexiune buna.

 

 

deci... oare ce voiam ? :D

 

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Id-ul de messenger il gasesti la profilul meu (dai click pe numele membrului).

 

In alta ordine de idei: andrei_tatin.

 

Oameni buni, a schimbat cineva arcurile din furca pana acum?

 

Se stie ca furca de FZR e destul de slaba, asa ca ma bate gandul sa iau niste arcuri progressive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna idee cu intalnirea!

 

Poate in weekend-ul asta (sper sa iasa si Fizza mea din service)

bre, vezi ca si eu tot Fizza am botezat-o... da' Fizza imi tot face fizze cu rulmentii din fata, am luat niste nemtzarii, chiar si skf-uri si tot nu rezista mai mult de 2 zile un set... pana vin aia de la koyo facuti in japan... am zis ca o fi de la ax, axul e ok, nu stiu ce sa zic, cred ca e materialul si jocul intern, transferul de temperatura... am vazut ca la rulmentii nemtesti care i-am pus, cand i-am dat jo (spart cu 2 ciocane si s-au facut tandari), vaselina era rosie inauntru, se incalzisera destul de tare... asta ca sa nu mai zic ca rulmentii koyo vechi i-am dat jos cu aparatul de sudura si 2 electrozi de caciula (erau varza nu de alta)... in rest tot caut o scarita stanga cu tot cu schimbator dar mai ales piesa pe care se prinde scarita, nu se potriveste cu 3jh, eu am 4jh si la repr la yamaha e 80 euro...

cum ramane cu intalnirea aia de fizzeristi? cu motoare sau fara nu conteaza, ca bere e :D :cheers:

post-7173-1176026474_thumb.jpg

post-7173-1176026500_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehe, a mea e Frizzy :P

saptamana asta probabil o sa ma duc dupa ea :-L iar la intalniri nu pot veni decat prin mai cred...ca atunci rezolv acte si permis :P

sherifelu: misto tunetele de pe motor

am ras de m-am prapadit cand am citit faza cu "tunetele", nu de tine, sa nu te superi, ci pentru ca mi-am aduc aminte ca acum vreo 5 ani cred, m-am contrazis cu cineva pt diferenta dintre fulger si trasnet, si dupa vreo juma de ora de cautari pe net si dupa mai multe beri am ajuns la concluzia stralucita :( :( ca trasnetul este fenomenul de descarcare electrica in nori sau intre nori si pamant, fulgerul este fenomenul vizual care insoteste trasnetul (adica ceea ce vezi) si tunetul este fenomenul auditiv (adica ce auzi)... vezi ce bine stiu? morala: toate lucrurile de durata se cimenteaza cu bere, deci sa nu lasam la o partea treaba cu intalnirea, saptamana asta oricum n-am nici o sansa sa o pun pe roti nici eu :cheers: :D :bounce: deci suntem la liberi la pahar! :peace: :moto: :D :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a Inviat .....

 

Din cate am citit pana acum despre fiabilitate nu prea s-a vorbit.M-ar interesa sa stiu cam cat tine un set? "gurile rele" mi-au zis ca dak mergi mai sportiv te tine cam 10-15 mii.(nu e cazul meu sa merg foarte sportiv...doar intreb)....IAr in caz ca se duce setul motor...se gaseste sa il schimbi?

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a Inviat .....

 

Din cate am citit pana acum despre fiabilitate nu prea s-a vorbit.M-ar interesa sa stiu cam cat tine un set? "gurile rele" mi-au zis ca dak mergi mai sportiv te tine cam 10-15 mii.(nu e cazul meu sa merg foarte sportiv...doar intreb)....IAr in caz ca se duce setul motor...se gaseste sa il schimbi?

 

:cheers:

Adevarat, a Inviat!

despre ce set e vorba? de setul de rulmenti? iar de setul motor, ce anume la setul motor?... eu zic ca tine mai bine de 10-15mii, parerea mea de novice :D

Despre fiabilitate in general, pentru clasa ei si la vremea ei, fzr-ul s-a bucurat de aprecieri foarte bune, de note foarte bune datorate comportamentului pe drum si a intregii matematici a constructiei in general :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a mancat pe mine sa intreb de fiabilitate inainte de plecarea de azi la Siriu....cand eram pe serpentine inopinant a inceput sa se accelereze in gol.... :D ..!! Noroc cu trusa de scule din dotare si ajutorul lui Shorty si a unor baieti cu GS500e. Le datorez o bere :cheers:

 

Cauza...se desprinsese pinionul de pe axul din cutia de viteze....ori nu avea siguranta piulita care il tine,ori nu imi dau seama de ce. Dupa ce l-am pus la loc si am strans piulita nu a mai sarit pana inapoi la Buc.O sa consult cartea tehnica sa vad dak acolo e prevazuta o siguranta...normal asa ar trebui.

 

Vina nu o avea motocicleta (saraca)...sigurantza a fost de vina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hritos a inviat ,sunt proaspat detinator ce permis (5 zile) si yamaha FZR 400 cu motorul se pare schimbat (600)cc am ceva probleme cu bateria (merge un timp apoi se descarca iar daca o pornesc impinsa cind pun frana sau claxonez,consum curent ,se opreste ),dar cred ca si cu ambreiajul adica: atunci cand acelerez brusc creste turatia motorului dar nu si viteza deabea dupa un timp(1-3 sec.) ia viteza.va rog datimi un sfat o parere ceva(de unde iau un kit ambreiaj vreau nou,unde il schimb sa am si garantie un electrician bun?

va multumesc si va salut

PS uitati si o poza ca un fel de buletin de FZR-ist :cheers:)

post-16350-1176147396_thumb.jpg

 

am citit ceva de o intalnire mar interesa mai schimbam si noi cate o parere daca se concretizeaza ceva trecetima si pe mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e nici o diferenta, genesis este denumirea clasei supersport de la yamaha pana a inceput fabricarea

R6 si R1, fzr este prima moto din lume cu cadru deltabox si de acolo vine denumirea -geneza-

 

am eu manualul de de intretinere si service pt fzr 600 din 89-93 in format electronic

 

da-mi e-mail si ti-l trimit atasat in cateva e-mail-uri pt ca are vreo 50 mb

acela este alternatorul(generatorul) si ce ai inconjurat tu nu se vede prea clar, ce ar putea fi acolo?

diode ? eu n-am desfacut niciodata acolo

 

pot sa-ti dau eventual schema si codurile componentelor

 

post-12587-1175020775_thumb.jpggenerator_cod.doc

VREAU SI EU MANUALUL PT. FZR600 3HC ... va multumesc anticipat. Va cer acest manual ca acum am demontata motoreta ...si mai am nevoie de informatii ici pe colo ca sa o montez !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru baterie.... te rog ia un aparat de masuna. porneste-o.... vezi ce curent ai pe baterie cand nu e pornitia. si apoi cand e pornita, si cand o accelerezi mai decent trebuie sa ai peste 12-13..... daca nu ai asa ceva. e stricata unitatea de incarcare.sau releul ala. nu stiu denumirea lui. vezi ca trebuie a fie pe la sa... e ceva cu radiator pe el.

 

despre ambreiaj.... eu zic ca ai probleme cu reglarea carburatoarelor. nu sunt sincronizate cum trebuie. dar un kit de ambreiaj iti pot aduce si eu.

 

numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna tuturor, sunt proaspat detinator de yamaha fzr 250r din 1989 (nu e tanara dar de asta am avut bani :ok: )dar ink e in stadiul de lucru, am cateva probleme estetice si m-as bucura sa ma ajutati ,imi lipseste o bucata din carena stanga jos si m-ar interesa daca s-ar potrivi carenele de la fzr 400,600? si m-ar interesa un set de oglinzi sh sau noi dar la un pret mai la buget redus si o finala ms:rock: , voi pune cateva poze stiu ca modelul e mai rar dar cred k ma descurc cumva,numai bine si asfalt uscat

post-8539-1176185658_thumb.jpg

post-8539-1176185760_thumb.jpg

post-8539-1176185784_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pozele nu sunt reale :ok: oricum sa o stapanesti sanator. despre oglinzi putem ceva de pe louis daca gasim ceva... dor sa imi pui poza cu sistemul de prindere. despre finala... daca nu ai cash, mrge una sh.... vezi pe bazar.

 

sa o stapanesti sanatos si fara incidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna tuturor, sunt proaspat detinator de yamaha fzr 250r din 1989 (nu e tanara dar de asta am avut bani :ok: )dar ink e in stadiul de lucru, am cateva probleme estetice si m-as bucura sa ma ajutati ,imi lipseste o bucata din carena stanga jos si m-ar interesa daca s-ar potrivi carenele de la fzr 400,600? si m-ar interesa un set de oglinzi sh sau noi dar la un pret mai la buget redus si o finala ms:rock: , voi pune cateva poze stiu ca modelul e mai rar dar cred k ma descurc cumva,numai bine si asfalt uscat

 

salut iti dau eu gratis oglinzile cand sosesc ale mele sper sa iti placa vezi poza mai sus (cred ca sunt de fzr 250 nu stiu sigur)

multumesc si pentru sfaturi un mecanic bun pentru carburatoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru baterie.... te rog ia un aparat de masuna. porneste-o.... vezi ce curent ai pe baterie cand nu e pornitia. si apoi cand e pornita, si cand o accelerezi mai decent trebuie sa ai peste 12-13..... daca nu ai asa ceva. e stricata unitatea de incarcare.sau releul ala. nu stiu denumirea lui. vezi ca trebuie a fie pe la sa... e ceva cu radiator pe el.

 

despre ambreiaj.... eu zic ca ai probleme cu reglarea carburatoarelor. nu sunt sincronizate cum trebuie. dar un kit de ambreiaj iti pot aduce si eu.

 

numai bine.

 

--->O pornesti cu bateria pusa,aprinzi farul(care oricum in mod normal se aprinde automat cand pui contactul,dar poate e alt model),scoti plusul de la baterie si in mod normla nu ar trebui sa se opreasca pentru ca merge pe alternator.O lasi la turatia de relanti si masori(trebuie sai ai peste 12,dar nu mai mult de 14,4).O turezi la blana si nu trebuie sa ai tensiunea mai mare de 14,4.

 

Daca nu te incadrezi intre aceste tensiuni trebuie sa schimbi releul regulator de tensiune(merge si de Dacie,dar nu te sfatuiesc sa faci carpeli).

 

Daca te incadrezi in tensiunile de mai sus--->schimbi bateria.

 

--->Iar la faza cu ambreajul,eu zic ca e tocit discul de ambreaj.De cand ai luat motoreta ai schimbat uleiul?Ai ulei conform tipului recomandat de producator?Verifica nivelul de ulei(e un gemuletz jos in partea dreapta a motocicletei unde iti indica nivelul)

 

BAfta :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

--->O pornesti cu bateria pusa,aprinzi farul(care oricum in mod normal se aprinde automat cand pui contactul,dar poate e alt model),scoti plusul de la baterie si in mod normla nu ar trebui sa se opreasca pentru ca merge pe alternator.O lasi la turatia de relanti si masori(trebuie sai ai peste 12,dar nu mai mult de 14,4).O turezi la blana si nu trebuie sa ai tensiunea mai mare de 14,4.

 

Daca nu te incadrezi intre aceste tensiuni trebuie sa schimbi releul regulator de tensiune(merge si de Dacie,dar nu te sfatuiesc sa faci carpeli).

 

Daca te incadrezi in tensiunile de mai sus--->schimbi bateria.

 

--->Iar la faza cu ambreajul,eu zic ca e tocit discul de ambreaj.De cand ai luat motoreta ai schimbat uleiul?Ai ulei conform tipului recomandat de producator?Verifica nivelul de ulei(e un gemuletz jos in partea dreapta a motocicletei unde iti indica nivelul)

 

BAfta

multumesc mult pt sfaturi

si acum: am verificat uleiul la gemulet nu am vazut un semn de minim sau maxim dar este undeva imediat sub jumatate, uleiul este motul 5w40 cred nu imi amintesc schimbat cu 2 luni in urma si cam 500 km in plus am pus un tratament de motor duralube am auzit ca este ff bun

am incercat treaba cu bateria si chiar si cu farul stins cand am desfacut + la borna sa oprit instantaneu care este piesa pe care trebui sa o schimb stanga sau dreapta post-16350-1176210734_thumb.jpg

credeti ca firele astea au vreo vina eu cred ca au atins pe lant nu par sa fie rupte post-16350-1176210937_thumb.jpg

oricum va multumesc inca o data si sunt dator cu :crack: :cheers: :ok: sper sa ne vedem cat de curand

PS la dracu nu am aparat de masura sper sa gasesc pe la cineva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

 

uleiul 5w40 este prea subtire(mai ales daca are multi km) ,manualul zice 20w40, poate fi cauza patinarii ambreiajului

 

 

regulatorul tre sa tina tensiunea in instalatie 13,8 v

 

ambreiajul multidisc si codurile (fzr 600):

 

post-12587-1176229354_thumb.jpgclutch_cod.doc

 

instalatia electrica(fzr 600):

 

post-12587-1176229671_thumb.jpgelectrical1_cod.doc

 

post-12587-1176229706_thumb.jpgelectrical2_cod.doc

 

regulatorul costa aprox 50 euro pe ebay

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe mine ma nenoroceste Fizza de 2 sapt... a inceput pirn a-mi termina rulmentul dreapta fata din butuc... i-am dat jos am bagat rulmenti de 8 lei bucata... au tinut fiecare cate 1 zi...am rectificat putin axul si am slefuit ce mai era pe acolo cat sa fie ok la shubler si sa se miste in regula...am luat rulmenti koyo si m-au tinut 1 zi... am dat iar roata jos, le-am mai luat odata toate la masurat si la bibilit, am pus rulmenti skf, i-am batut milimetru cu milimetru, am uns totul perfect, mi-am pus si o sirena puternica pe langa claxon sa ma fac auzit... si intr-un final in seara asta am reusit sa ajung de pe reinvierii de la obor pana la armeneasca si mi-a trosnit iar rulmentul din dreapta... partea buna e ca detin deja recorduri de viteza la demontat motorul, partea proasta e ca sunt distrus psihic :crack: :blink: :lol: ... o sa mai masor odata saiba (sau fuzeta) distantier de pe partea dreapta sa va daca e ceva in neregula cu ea ca altceva nu stiu ce sa-i mai fac... butucul pare in regula cu coliviile lui, roata nu e descentrata ca sa zic asa, totul s-a intamplat brusc si dintr-o data...le-am pus toate in regula dupa manual... efectiv stau si ma uit la ea cu inca o duzina de mecanici si nu stiu ce sa-i fac... teorii sunt multe=multi, multi bani :ok:

 

pe deasupra mi s-a rupt si cablul de la vitezometru, am descoperit ca si rotitele dintate din melc au dintii pe jumatate dusi (desi cred ca ar mai merge), pistonasele de pe interior de la amandoi etrierii sunt cam blocati, cred ca e nevoie de garnituri noi, iar de la etrierul din dreapta am o garnitura de legatura (din acelea mici prin care se face comunicarea dintr-o jumatate in cealalta) pishcata, pentru ca umezeste putin pe acolo desi nu pierde lichid vizibil nici la franare brutala :ok:

 

aveti careva idei sau piese?

propun sa iesim intr-o zi cat de repede la o bere sau la orice sa ne dam cu parerea, sa ne bagam degetele in ochi, sa facem mistouri, sa facem orice, ca nu mai rezist...

dau eu primul rand de orice ar fi :crack: :cheers:

ps: nu ma luati exact ad-litteram :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia o alta roata... alt butuc si gata.................... parerea mea. nu are rost sa te complici.

nu prea gasesc roata sh... asta va fi solutia finala dar pana atunci mai am inca mult sa ma complic :crack:

de bere nu zice nimeni nimic :ok: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...