Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

caut si eu urmatoarele piese pt fzr 600 3HE, care aveti fzr demontat sau aveti de gand pls help!

 

pm va rog daca aveti urmatoarele si la ce pret sau direct aici pe topic:

 

- janta fata;

- furca;

- farul (am modelu cu un singur far);

- oglinzi;

- carena laterala dreapta;

- carena fata;

- aripa fata;

- carena rezervor;

- carena spate stanga;

- sa fata - pilot;

- capacul de la motor de pe partea stanga cred ca de la alternator este;

- capacul de la butoiasul de frana de pe spate -cel de sub sa;

- semnalizatoare.

Editat de bikerboy-iuliano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

caut si eu urmatoarele piese pt fzr 600 3HE, care aveti fzr demontat sau aveti de gand pls help!

 

pm va rog daca aveti urmatoarele si la ce pret sau direct aici pe topic:

 

- janta fata;

- furca;

- farul (am modelu cu un singur far);

- oglinzi;

- carena laterala dreapta;

- carena fata;

- aripa fata;

- carena rezervor;

- carena spate stanga;

- sa fata - pilot;

- capacul de la motor de pe partea stanga cred ca de la alternator este;

- capacul de la butoiasul de frana de pe spate -cel de sub sa;

- semnalizatoare.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: auzi, mai bine vinzi ce ai si iesi mai ieftin :ok: :cheers: :crack: :crack:

si eu care ma gandeam ca mie imi trebuie multe... :blink: :ok: :lol:

da ce-ai patit frate de e asa descompletata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut sherifelu,

 

nu-ti lipseste vreun distantier la axul rotii si se strange prea tare?

 

nu-ti ruleaza roata putin intr-o parte ? verifica distantele jugurilor pe telescoape, eventual schimba uleiul

in telescoape , poate nu lucreaza la fel

 

ai schema rotii fata ?

 

referitor la etrieri: demonteaza-i si honuieste cilindrii de frana, poate iti tre si garnituri, dar incearca dupa

ce ai curatat bine si interiorul etrierului

 

spor la treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult pt sfaturi

si acum: am verificat uleiul la gemulet nu am vazut un semn de minim sau maxim dar este undeva imediat sub jumatate, uleiul este motul 5w40 cred nu imi amintesc schimbat cu 2 luni in urma si cam 500 km in plus am pus un tratament de motor duralube am auzit ca este ff bun

am incercat treaba cu bateria si chiar si cu farul stins cand am desfacut + la borna sa oprit instantaneu care este piesa pe care trebui sa o schimb stanga sau dreapta post-16350-1176210734_thumb.jpg

credeti ca firele astea au vreo vina eu cred ca au atins pe lant nu par sa fie rupte post-16350-1176210937_thumb.jpg

oricum va multumesc inca o data si sunt dator cu :crack: :cheers: :ok: sper sa ne vedem cat de curand

PS la dracu nu am aparat de masura sper sa gasesc pe la cineva

 

Daca se opreste si fara far e clar ca alternatorul nu incarca.Daca o turezi tot se opreste?

Poate fi alternatorul(schimba carbunii) sau releul regulator de tensiune.Din poza aia nu cred k e nici unul releul.Oricum cel cu scris pe el sigur nu e pt ca trebuie sa aiba vreo 4 fire minim.

 

In poza cu firele nu imi dau seama exact..trebuie sa fi atent sa nu se fi distrus izolatia si sa iti faca scurt un fir si normal ca nu mai incarca.

Ia un aparat de masura ---> scoti bateria,pui contactul si masori rezistenta intre + si - ar trebui sa iti dea o valoare cel putin de ordinul kiloohmilor.Daca da mai putin ai un scurt.

 

P.S. stie cineva o vulcanizare buna??. M-am trezit cu un cui in roata,nu am facut pana,dar trebuie scos si pus dop.

Editat de vinkator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pozele nu sunt reale :blink: oricum sa o stapanesti sanator. despre oglinzi putem ceva de pe louis daca gasim ceva... dor sa imi pui poza cu sistemul de prindere. despre finala... daca nu ai cash, mrge una sh.... vezi pe bazar.

 

sa o stapanesti sanatos si fara incidente.

ms mult se pare k in privinta oglizilor am noroc cu neo :ok: dar oricum voi mai avea cateva chestii in care va voi cere ajutorul :ok: ....dar deocamdata lucram pe rupte....intradevar pozele nu-s reale dar vroiam sa ilustrez doar motorul(acelasi an, model, vopsea) ...nu ai vrea sa vezi cum arata motorul in stadiul actual :crack: .......ms ink odata si asfalt uscat

 

salut iti dau eu gratis oglinzile cand sosesc ale mele sper sa iti placa vezi poza mai sus (cred ca sunt de fzr 250 nu stiu sigur)

multumesc si pentru sfaturi un mecanic bun pentru carburatoare?

ms mult...nu-mi place sa primesc gratis...nu ma simt bine asa ...le faci un pret si-mi dai un pm sau dak vrei hai la pecica la intrunire si ma revansez :lol: ...oglinzile sunt ok dar dc le schimbi? dak ai ajuns la faza de tuning e ok eu ink sunt la faza de pus pe picioare :crack: ....ms ink odata si numai bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut sherifelu,

 

nu-ti lipseste vreun distantier la axul rotii si se strange prea tare?

 

nu-ti ruleaza roata putin intr-o parte ? verifica distantele jugurilor pe telescoape, eventual schimba uleiul

in telescoape , poate nu lucreaza la fel

 

ai schema rotii fata ?

 

referitor la etrieri: demonteaza-i si honuieste cilindrii de frana, poate iti tre si garnituri, dar incearca dupa

ce ai curatat bine si interiorul etrierului

 

spor la treaba...

 

mersi frumos, am facut tot dupa schema... intr-un final azi am ajuns la concluzia ca e de la ax... are putina burta si e si uzat, in sensul ca are deja joc camasa de rulment pe el... totul a inceput cand am facut buc-pitesti si nu saream de 230 pentru ca imi intra in vibratii, acolo s-a descentrat si s-a ros axul, rulmentii au inceput sa ii bata in tratament si asta e... altceva nu mai stiu ce poate fi... am masurat axul si l-am pus pe sticla, si se vede

caut ax si sper mai departe... :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se opreste si fara far e clar ca alternatorul nu incarca.Daca o turezi tot se opreste?

Poate fi alternatorul(schimba carbunii) sau releul regulator de tensiune.Din poza aia nu cred k e nici unul releul.Oricum cel cu scris pe el sigur nu e pt ca trebuie sa aiba vreo 4 fire minim.

 

In poza cu firele nu imi dau seama exact..trebuie sa fi atent sa nu se fi distrus izolatia si sa iti faca scurt un fir si normal ca nu mai incarca.

Ia un aparat de masura ---> scoti bateria,pui contactul si masori rezistenta intre + si - ar trebui sa iti dea o valoare cel putin de ordinul kiloohmilor.Daca da mai putin ai un scurt.

 

P.S. stie cineva o vulcanizare buna??. M-am trezit cu un cui in roata,nu am facut pana,dar trebuie scos si pus dop.

 

This post has been edited by vinkator: Today, 11:03 AM

 

multumesc mult de tot pentru sfaturi am fost astazi la electrician si neam rupt creieri 3 ore cand sa vezi ce avea: siguranta nu erea arsa dar nu facea contact bine si uite asa am desfacut juma' de motor :crack:

iar la ambreiaj am bagat ca ....... tratament de motor duralube si am inteles ca nu trebui la ambreiajul in baie de ulei tratament de motor :blink: acum am gasit kit de ambreiaj cu totul la 250 ron si am sa il schimb

 

 

oglinzile nu au nici o problema si nici la tuning nu am ajuns dar eu am comandat la louis unele cu brat mai lung pentru ca sunt mare rau si nu vad de umeri in spate cum imi ajung cele noi cred in 7-8 zile iti pun colet la posta sau cargus (care este mai ieftin? ) si am sa fiu multumit daca te pot ajuta (doar nu o sa pun 4 oglinzi la moto si nici sa stau sa le vand nu ma vad asa ca :cheers: :ok: :crack: sunt bucuros sa ajut)

PS pentru vulcanizare in comuna catelu la iesirea pe A2 spre constanta este o vulcanizare al carei patron este motociclist te ajuta cu mare placere mie mereu imi face presiune ma ajutat si cu intinsul lantului iar la motociclisti nu ia bani super baiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS pentru vulcanizare in comuna catelu la iesirea pe A2 spre constanta este o vulcanizare al carei patron este motociclist te ajuta cu mare placere mie mereu imi face presiune ma ajutat si cu intinsul lantului iar la motociclisti nu ia bani super baiat.

 

:ok: Da' bere ia de la motociclisti? :cheers:

 

Azi mi-am luat si eu fibra,chit de fibra,chit normal,smirghel,vopsea,lac si ma apuc sa repar o carena(are o crapatura) si sa ii fac coditza. O sa fac eu tot de la 0 pana la vopsit. Sper sa-mi iasa. C numai in "coltzul comunistelor" sa-ti faci singur motocicleta?Japonezele ce au?

 

O sa am nevoie de sticker-e cu Yamaha dupa vosire...de unde?

Editat de vinkator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult de tot pentru sfaturi am fost astazi la electrician si neam rupt creieri 3 ore cand sa vezi ce avea: siguranta nu erea arsa dar nu facea contact bine si uite asa am desfacut juma' de motor :blink:

iar la ambreiaj am bagat ca ....... tratament de motor duralube si am inteles ca nu trebui la ambreiajul in baie de ulei tratament de motor :ok: acum am gasit kit de ambreiaj cu totul la 250 ron si am sa il schimb

oglinzile nu au nici o problema si nici la tuning nu am ajuns dar eu am comandat la louis unele cu brat mai lung pentru ca sunt mare rau si nu vad de umeri in spate cum imi ajung cele noi cred in 7-8 zile iti pun colet la posta sau cargus (care este mai ieftin? ) si am sa fiu multumit daca te pot ajuta (doar nu o sa pun 4 oglinzi la moto si nici sa stau sa le vand nu ma vad asa ca :cheers: :ok: :crack: sunt bucuros sa ajut)

PS pentru vulcanizare in comuna catelu la iesirea pe A2 spre constanta este o vulcanizare al carei patron este motociclist te ajuta cu mare placere mie mereu imi face presiune ma ajutat si cu intinsul lantului iar la motociclisti nu ia bani super baiat.

oky dak ai oglinzile da-mi te rog un pm si ne intelegem....numai bine si asfalt uscat :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot singur am vopsito cu sprei din vitan din targ face ce culuare vrei la comanda in rest este usor iar de stikere este la brasov un baiat de pe forum anotimpub sau bruneticabv si iti face ce modele vrei tu dar am sa pun eu pentru toti fzr isti si niste modele

post-16350-1176404441_thumb.jpgpost-16350-1176404507.gifpost-16350-1176404519.gif

post-16350-1176404528.gifpost-16350-1176404538.gifpost-16350-1176404549.gif

post-16350-1176404706_thumb.jpgpost-16350-1176404739_thumb.jpgpost-16350-1176404806_thumb.jpg

mai am multe dar nu am rabdare sa pun tot daca aveti vreo idee spunetimi si caut

eu cand leam facut pe ale mele le am mutat in paint si le am dat ce culori am vrut

multa bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde ai luat alea ??? ca m-ar interesa si pe mine... merci :ok:

 

In targ la Vitan gasesti tot ce trebuie.

 

Fibra si rashina--35 ron (cam 1mp)

Chit de fibra--10 ron cutia

Filler--7,5 ron un tub

Vopsea -- 16 ron spay-ul

Lac -- 15 ron spray-ul

 

Eu mi-am luat fibra si chit pentru ca am de reparat si niste crapaturi in carene.

Coditza care am adaptat-o e de la R1 cred.Se potriveste destul de bine.

 

Inainte:

post-13253-1176406183_thumb.jpg

 

Dupa:post-13253-1176406258_thumb.jpg post-13253-1176406310_thumb.jpg

 

Momentan nu e definitivat,mai am de pus si stopul,maine poate reusesc sa si vopsesc...si revin cu poze.

 

Deci vand coditza originala,cu sa pasager,stop,aparatoare.E in stare impecabila fara zgarieturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci vand coditza originala,cu sa pasager,stop,aparatoare.E in stare impecabila fara zgarieturi.

nu-mi dai si mie un surub cu carligul de sub seaua pasager, carligul de stanga, cel care se prinde de cadru cand asezi seaua? :crack: ... ziceam si eu asa

e frumoasa codita dar parca nu are acelasi aspect cu restul motorului, cel putin al meu nu il vad cu o codita asa de subtire..

oricum respect pentru efort! :cheers:

ps: ati uitat de intalnirea aia? :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-mi dai si mie un surub cu carligul de sub seaua pasager, carligul de stanga, cel care se prinde de cadru cand asezi seaua? :crack: ... ziceam si eu asa

e frumoasa codita dar parca nu are acelasi aspect cu restul motorului, cel putin al meu nu il vad cu o codita asa de subtire..

oricum respect pentru efort! :cheers:

ps: ati uitat de intalnirea aia? :ok:

 

Nu e pusa si partea de jos cu stopul si nici sheile...si nici carenele...Cand le pun pe toate o sa se echilibreze ca proportii(sper) :blink: .Oricum decat coditza veche, mi se pare si daca as lasa-o asa mult mai ok...parerea mea.

 

Si la partea cu carligul....Sa vedem dak ai noroc.eu am folosit un carlig pe care l-am adaptat la saua noua.Sa vad care e st sau dr??? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de admirat ca unii se baga singuri la operatiuni mai complicate (cum e chestia cu codita).

 

Mie personal (e o chestiune de gusturi pana la urma) imi place mai mult cum arata cu codita (si chiar si cu stopul) originala. Parca se potriveste mult mai bine cu aspectul ei general. Si ii mai da si un aer asa, clasic.

 

Ma gandesc peste inca vreo 10 ani cum o sa fie privite FZR-urile... Cert este ca vor fi mai apreciate cele stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vinkator: tot respectul man :cheers: Eu n-am avut curaj sa ma apuc de ea.

 

Ce voiam sa te intreb: cu saua cum rezolvi pana la urma, iei una de 600? Si vasul de expansiune mai are loc unde era (culcat?), sau il muti in alta parte.

 

Oricum, foarte tare, spor la treaba cu ea :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vikantor e tare tata sa o stapanesti sanatos baga si tu niste costuri cand o termini si de pe unde ai rezolvat cu piesele (sa codita etc)

PS daca iese frumos incep si eu la ea acum zici ca este r6 foarte tare man bravo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In targ la Vitan gasesti tot ce trebuie.

 

Fibra si rashina--35 ron (cam 1mp)

Chit de fibra--10 ron cutia

Filler--7,5 ron un tub

Vopsea -- 16 ron spay-ul

Lac -- 15 ron spray-ul

 

Eu mi-am luat fibra si chit pentru ca am de reparat si niste crapaturi in carene.

Coditza care am adaptat-o e de la R1 cred.Se potriveste destul de bine.

 

Inainte:

post-13253-1176406183_thumb.jpg

 

Dupa:post-13253-1176406258_thumb.jpg post-13253-1176406310_thumb.jpg

 

Momentan nu e definitivat,mai am de pus si stopul,maine poate reusesc sa si vopsesc...si revin cu poze.

 

Deci vand coditza originala,cu sa pasager,stop,aparatoare.E in stare impecabila fara zgarieturi.

 

 

 

Arata fain... fzru meu are codita... nu stiu asa l-am luat, arata fain. oricum faina treaba :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de admirat ca unii se baga singuri la operatiuni mai complicate (cum e chestia cu codita).

 

Mie personal (e o chestiune de gusturi pana la urma) imi place mai mult cum arata cu codita (si chiar si cu stopul) originala. Parca se potriveste mult mai bine cu aspectul ei general. Si ii mai da si un aer asa, clasic.

 

Ma gandesc peste inca vreo 10 ani cum o sa fie privite FZR-urile... Cert este ca vor fi mai apreciate cele stock.

 

M-am bagat singur pentru k am fost la un service si au zis ca lejer ma costa vreo 250 euroi "la cheie" (reparat cateva crapaturi la carene,montat si adaptat coditza,si vopsit tot intergral din nou)....asa ca pe mine m-au costat materiale cam 50 euroi si vreo 3 zile de munca....si de diferentza mai bine bag benzina si ma plimb. :ok:

 

Multumesc de incurajari....mai am de dat cu lac si e gata.

 

@shorty-->Vasul de expansiune pt antigel incape mai sus sub saua pasagerului,iar saua pilotului e cea originala pentru ca cea de 600 in loc sa se aseze pe cadru,se aseaza pe coditza(si toata greutatea sta pe coditza).Iar la saua pasagerului am adaptat un suport pentru ca se aseze pe cadru motocicletei,ci nu coditza sa suporte greutatea.

Problema e sa vad cum fac cu semnalizatoarele spate.

Editat de vinkator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am bagat singur pentru k am fost la un service si au zis ca lejer ma costa vreo 250 euroi "la cheie" (reparat cateva crapaturi la carene,montat si adaptat coditza,si vopsit tot intergral din nou)....asa ca pe mine m-au costat materiale cam 50 euroi si vreo 3 zile de munca....si de diferentza mai bine bag benzina si ma plimb. :ok:

 

Multumesc de incurajari....mai am de dat cu lac si e gata.

 

@shorty-->Vasul de expansiune pt antigel incape mai sus sub saua pasagerului,iar saua pilotului e cea originala pentru ca cea de 600 in loc sa se aseze pe cadru,se aseaza pe coditza(si toata greutatea sta pe coditza).Iar la saua pasagerului am adaptat un suport pentru ca se aseze pe cadru motocicletei,ci nu coditza sa suporte greutatea.

Problema e sa vad cum fac cu semnalizatoarele spate.

 

 

de unde ai luat codita de R1? ca poate o fac si eu ca a ta daca zici ca nu depaseste 50 euro, aptitudini tehnice am ,deci .. ma apuc de ea cat inca e cald. Pune si tu cateva poze te rog cu ea terminata, adika la stadiu la care se afla acum, multumesc

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: auzi, mai bine vinzi ce ai si iesi mai ieftin :cheers: :crack: :crack: :blink:

si eu care ma gandeam ca mie imi trebuie multe... :ok: :lol: :lol:

da ce-ai patit frate de e asa descompletata?

 

 

nu o vand pentru ca are 20 000 km si merge motoru impecabil! o repar ca tin la ea :lol:

uite aici ce am patit: /index.php?showtopic=854

Editat de bikerboy-iuliano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...