Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Daca bacteria e incarcata full, e posibil sa te tina... dar ia-ti o bacterie de rezerva la tine :unsure:

 

p.s.: daca nu iti incarca bacteria, vezi sa nu ai probleme mai grave...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare,

 

cred ca am probleme cu alternatorul pentru ca mi-a murit motorul si n-a mai pornit.am dus bateria a incarcat si dupa aceea a pornit instant, daca am masurat corect aparatul imi indica 0 volti la mufa de la alternator cu trei fire, cum deconectez bateria moare motorul, a desfacut cineva alternatorul ? trebuie sa scot uleiul din motor ?

 

am ramas cu motorul in cluj, as putea ajunge inapoi in alba iulia cu el pe baterie? fara nici un consumator

cca 100 km

 

In primul rand ar fi bine sa specifici despre ce model anume de FZR este vorba.

 

Oricum, ca sa demontezi alternatorul nu e nevoie sa scoti uleiul, este mult deasupra nivelului, insa mi se pare ca trebuie sa slabesti si un traseu de lichid de racire care ascunde unul dintre cele 3 suruburi cu care alternatorul este fixat pe motor.

 

Esti sigur insa ca este de vina alternatorul? Cum ai facut masuratorile? In general pica regulatorul de tensiune...

 

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

FZR 600 3HE 1991

 

am urmarit firul care iasa din alternator,am desfacut mufa cu trei fire de la alternator si am pus un fir de la aparat pe cadru si celalat fir de la aparat pe fiecare dintre cele trei fire de la mufa si nu scotea nimic (0V). Am masurat si intre cele 3 fire si tot nimic, oricum am masurat acolo nu aveam tensiune. Apoi am mutat aparatul de pe voltmetru de ohmmetru, am masurat tot asa cu un fir la cadru si cu celalalt la unul dintre cele 3 sa vad daca are scurt si imi arata cifra 1 , semn ca nu este la masa, apoi am masurat intre ele spirele si imi arata aparatul o rezistenta de aprox 20 ohmi(poate cam mica) intre fiecare 2 fire.

 

Nu stiu ce sa mai masor

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

FZR 600 3HE 1991

 

am urmarit firul care iasa din alternator,am desfacut mufa cu trei fire de la alternator si am pus un fir de la aparat pe cadru si celalat fir de la aparat pe fiecare dintre cele trei fire de la mufa si nu scotea nimic (0V). Am masurat si intre cele 3 fire si tot nimic, oricum am masurat acolo nu aveam tensiune. Apoi am mutat aparatul de pe voltmetru de ohmmetru, am masurat tot asa cu un fir la cadru si cu celalalt la unul dintre cele 3 sa vad daca are scurt si imi arata cifra 1 , semn ca nu este la masa, apoi am masurat intre ele spirele si imi arata aparatul o rezistenta de aprox 20 ohmi(poate cam mica) intre fiecare 2 fire.

 

Nu stiu ce sa mai masor

 

 

 

Nu masori bine, "alternatorul" debiteaza curent alternativ, trifazic care nu are nici o legatura cu masa (cadru) decat eventual daca e pus "la masa". Din pacate nu am manualul de service pentru FZR600 si din cate imi aduc aminte, desi principiul este acelasi, sistemul de incarcare este diferit de cel de la FZR1000 asa ca nu te pot ajuta cu informatii exacte... mi se pare ca la tine sistemul este fara curent de excitatie si doar statorul este bobinat?

 

Oricum, intre cele 3 fire (bobine) ale statorului ar trebui sa gasesti valori de sub 1 ohm (0.1-0.2), o valoare de "infinit" (1 cum zici tu) insemnand ca o infasurare e intrerupta, o valoare de "0" (zero) insemnand ca e in scurt.

 

Daca alternatorul e bun inseamna ca ai probleme la regulatorul de tensiune (cel care transforma curentul din alternativ in continuu si apoi nu'l lasa sa depaseasca valorile maxime admise).

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

 

ooooo, ce mi-ai deschis capul' !!!

 

eu masuram in curent continuu la alternatorul care scoate alternativ. ai avut dreptate

 

acum am masurat corect intre bobine si scoate 32-34 V, inseamna ca este defect releul de incarcare

 

merci mult de ajutor :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa imi pun codita de r1 sau r6 stie cineva unde gasesc asa ceva in romania si la ce bani???am gasit pe e-bay incepand de la 40$ dar plus transport.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu masori bine, "alternatorul" debiteaza curent alternativ, trifazic care nu are nici o legatura cu masa (cadru) decat eventual daca e pus "la masa". Din pacate nu am manualul de service pentru FZR600 si din cate imi aduc aminte, desi principiul este acelasi, sistemul de incarcare este diferit de cel de la FZR1000 asa ca nu te pot ajuta cu informatii exacte... mi se pare ca la tine sistemul este fara curent de excitatie si doar statorul este bobinat?

 

Oricum, intre cele 3 fire (bobine) ale statorului ar trebui sa gasesti valori de sub 1 ohm (0.1-0.2), o valoare de "infinit" (1 cum zici tu) insemnand ca o infasurare e intrerupta, o valoare de "0" (zero) insemnand ca e in scurt.

 

Daca alternatorul e bun inseamna ca ai probleme la regulatorul de tensiune (cel care transforma curentul din alternativ in continuu si apoi nu'l lasa sa depaseasca valorile maxime admise).

 

Ride Safe!

 

/index.php?...t&p=1359576

 

 

vreau sa imi pun codita de r1 sau r6 stie cineva unde gasesc asa ceva in romania si la ce bani???am gasit pe e-bay incepand de la 40$ dar plus transport.....

 

 

Intreaba-l pe Alex: 0765.88.88.25

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Ma lamureste si pe mine cineva care tre sa fie presiunea in pneuri la un fzr de 1000?Am 180/55 zr17 si de 120 pe fata .Care tre sa fie presiunea pt un mers nu tocmai sportiv,o singura persoana?

 

 

2.5/2.5 atm (chiar si o singura persoana, daca vrei s'o tii peste 200km/h e bine sa intaresti putin spatele 2.7/2.8atm)

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!!!

a mai aparut o belea :) , cand folosesc frana de motor se aude in trancanit din motor, cum accelerez un pic dispare, ce sa fie??? :unsure: lantul de distributie? intinzatorul? a mai patitz careva ?? e sau nu grav! multzam!!! :scratch:

 

Nu prea pare a fi lantul de distributie sau intinzatorul , astea deobicei se aud numai cand sta la relantiu sau pana in 2 mii ture, acum depinde , poate sa fie distrus de tot. De preferat ar fi sa schimbi si lantul si intinzatorul si parerea mea ar fi sa nu mai circuli cu el pana nu el repari :P

Editat de tibiflorescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza axul de la schimbator , la ce pret il ai??

 

 

salut ,

 

eu mi-am luat acum din germania ax pt schimbator original cu 18 euro + simerigul cu 5 euro

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
vreau sa imi pun codita de r1 sau r6 stie cineva unde gasesc asa ceva in romania si la ce bani???am gasit pe e-bay incepand de la 40$ dar plus transport.....

Pe FZR codita autentica de R6 sau R1 nu intra, trebuie sa-ti faci modificari la cadru.

Sau iei una la comanda facuta din fibra, putin mai mica decat cea originala de R6.

Sub 40$ nu cred ca gasesti nici unde, nici macar la desmembrari, fara cunostinte ofcurse :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe FZR codita autentica de R6 sau R1 nu intra, trebuie sa-ti faci modificari la cadru.

Sau iei una la comanda facuta din fibra, putin mai mica decat cea originala de R6.

Sub 40$ nu cred ca gasesti nici unde, nici macar la desmembrari, fara cunostinte ofcurse :goodposting:

 

Traiasca eBay de unde iei rezervorul de YZF si codita de R6 ieftin cu tot cu sa... daca ai rabdare si timp sa cauti, gasesti aproape tot ce vrei... si sincer nu recomand coditele sau carenele facute custom made de anumite firme, sunt urate cu spume si in realitate nu au nici o legatura cu coditele de R1, R6... mai bine iei tu codita, modifici ce e nevoie (indicatii gasesti pe net o gramada, daca nu, te ajut eu cu niste site-uri) si o faci mai bine decat cele produse "de fabrica"...

 

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!Am si eu un fzr 600 r si am niste nelamuriri: Cand merg cu el in ture de pana-n 7 mii se aude un troncanit ...un zgomot ca de niste clopotei , si mi s-a intamplat si mie odata ca atunci cand pun frana de motor sa "Croncaneasca " ceva pe-acolo pe la cutie. Toate astea nu se imtampla mereu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...