Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Am uitat sa precizez:toba si galeria nu mai sunt stoc(sunt termignioni)si filtrul de aer este K&N sport.Schimba cu mult situatia?Ideea este ca nu mai am nici exup ul.Multumesc inca o data!!

 

Da, lipsa exup'ului, toba sport si filtru K&N schimba mult "situatia" (reglajele recomandate de producator in manualul de service). Aceste modificari sunt in general recomandate la folosirea unui kit de carburator Dyno sau FactoryPro cand sunt inlocuite jigloarele principale, acele de dozaj, arcurile acelor de dozaj si, functie de caz se practica niste gauri suplimentare in ferestrele culisante.

 

In principiu, o toba si un filtru de aer mai permisive saracesc amestecul asa ca probabil va trebui sa maresti un pic (1-2 mm) nivelul benzinei in camera de nivel si eventual sa mai ridici o treapta la acele de dozaj. Lipsa exup-ului nu poate fi compensata decat daca ai inlocuit intreg sistemul de evacuare, cu alte tevi primare si colector de gaze.

 

Problema e la turatii mari, unde debitul de benzina se regleaza prin inlocuirea fizica a jigloarelor principale cu altele de masuri mai mari (standard sunt 122.5 centru si 125 laterale). Un amestec sarac ridica temperaturile...

 

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La mine ,fzr 1000 din 92 acele de suruburile pilot au 3 ture si acele de dozaji sunt pe pozitia intai,am inceput de la ultima pozitie facand cate 50 km dupa fiecare modificare si am ajuns la concluzia ca la toate pozitile inafara de intai ,motorul se balbaia la acceleratie puternica ,motorul are filtru si toba originale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus de la luis si ma tinut o luna

 

cam cati km ai facut in luna aia ? sunt curios pentru ca eu le-am schimbat anu trecut cu unele de pe luis si sunt in regula si acum , in primavara parca lasau cam mult ulei pe telescoape in urma comprimarii dar pun asta pe seama diferenteleor de temperatura pentru ca acum functioneaza perfect fara sa le fi facut nimic

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce fel de ulei trebuie bagat in furca atunci cand schimbi semeringurile??

 

 

salutare semeringuri pentru furca si ulei gasesti la MY Moto pe cotroceni cum faci stanga de pe cheiul dambovitei putin mai in fata. semeringurile cred ca sunt vreo 50 de lei si uleiul pe undeva la 80 - 100 de lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si se gaseste in benzinari? cam la ce pret?

 

Uleiul de furca se gaseste la louis Castrol fiind undeva la 130 lei litru mai sant si altele tot acolo mai ieftine,eu pana acuma nu am vazut la benzinari ulei de furca

Salutare! Daca te intereseaza ulei de furca vezi ca are un utilizator(LinX)de pe forum.Are valvoline si Motul(tot de la el vreau sa iau si eu saptamana viitoare.Sper sa iti fie de folos postul meu

Apropo:baiatul este din Bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e tensiunea de la bornele bateriei de la voi cu motorul pornit, turat la 3000 de ture si cu luminile aprinse?

 

Ms.

 

in jur de 13 v si ceva, pana in 14, chiar azi am masurat si indica vreo 13,4-13,5 v

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lichid de frana Motul DOT4 - 27 lei

Antigel organic Total 1L. - 22 lei (se dilueaza 50%)

Ulei de furca Motul Expert 10W 1L. - 45 lei

Ulei de furca Valvoline Forkoil 10W 1L. - 27 lei

Preturile lui LinX(ii fac reclama)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in jur de 13 v si ceva, pana in 14, chiar azi am masurat si indica vreo 13,4-13,5 v

ciudat. mie imi indica la relanti 14,1 - 14,2 cu toti consumatorii inchisi, in sarcina la 3000 de ture scade la 13,7.

cu luminile aprinse imi indica 13,1 - 13,2 la relanti si 12, 6 -12,7 la 3000 de ture.

 

ce poate fi in neregula cu ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-40717-1245609627_thumb.jpgpost-40717-1245609637_thumb.jpgpost-40717-1245609646_thumb.jpgpost-40717-1245609656_thumb.jpgpost-40717-1245609668_thumb.jpgpost-40717-1245609682_thumb.jpg

Cam asa arat motocicleta mea acum(spanzurata de tavan in garaj).Este asa pt ca ii schimb cauciucurile,semeringuri,placute,bujii filtre...etc.

Cum vreau sa ma ajutati voi daca puteti:in poza cu roata am incercuit un fel de nituri(nu stiu exact cum se numesc)...mecanicul mi-a spus ca se pot inlocui(sunt slabite si joaca cam mult discul.Aveti idee unde gasesc asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...