sherifelu Postat Aprilie 8, 2007 Share Postat Aprilie 8, 2007 Buna idee cu intalnirea! Poate in weekend-ul asta (sper sa iasa si Fizza mea din service) bre, vezi ca si eu tot Fizza am botezat-o... da' Fizza imi tot face fizze cu rulmentii din fata, am luat niste nemtzarii, chiar si skf-uri si tot nu rezista mai mult de 2 zile un set... pana vin aia de la koyo facuti in japan... am zis ca o fi de la ax, axul e ok, nu stiu ce sa zic, cred ca e materialul si jocul intern, transferul de temperatura... am vazut ca la rulmentii nemtesti care i-am pus, cand i-am dat jo (spart cu 2 ciocane si s-au facut tandari), vaselina era rosie inauntru, se incalzisera destul de tare... asta ca sa nu mai zic ca rulmentii koyo vechi i-am dat jos cu aparatul de sudura si 2 electrozi de caciula (erau varza nu de alta)... in rest tot caut o scarita stanga cu tot cu schimbator dar mai ales piesa pe care se prinde scarita, nu se potriveste cu 3jh, eu am 4jh si la repr la yamaha e 80 euro... cum ramane cu intalnirea aia de fizzeristi? cu motoare sau fara nu conteaza, ca bere e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 8, 2007 Share Postat Aprilie 8, 2007 hehe, a mea e Frizzy saptamana asta probabil o sa ma duc dupa ea iar la intalniri nu pot veni decat prin mai cred...ca atunci rezolv acte si permis sherifelu: misto tunetele de pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherifelu Postat Aprilie 8, 2007 Share Postat Aprilie 8, 2007 hehe, a mea e Frizzy saptamana asta probabil o sa ma duc dupa ea iar la intalniri nu pot veni decat prin mai cred...ca atunci rezolv acte si permis sherifelu: misto tunetele de pe motor am ras de m-am prapadit cand am citit faza cu "tunetele", nu de tine, sa nu te superi, ci pentru ca mi-am aduc aminte ca acum vreo 5 ani cred, m-am contrazis cu cineva pt diferenta dintre fulger si trasnet, si dupa vreo juma de ora de cautari pe net si dupa mai multe beri am ajuns la concluzia stralucita ca trasnetul este fenomenul de descarcare electrica in nori sau intre nori si pamant, fulgerul este fenomenul vizual care insoteste trasnetul (adica ceea ce vezi) si tunetul este fenomenul auditiv (adica ce auzi)... vezi ce bine stiu? morala: toate lucrurile de durata se cimenteaza cu bere, deci sa nu lasam la o partea treaba cu intalnirea, saptamana asta oricum n-am nici o sansa sa o pun pe roti nici eu deci suntem la liberi la pahar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 8, 2007 Share Postat Aprilie 8, 2007 (editat) aoleu chiar asa, ma scuzi a fost o scapare...rusinica mie neatentia Editat Aprilie 8, 2007 de raven30hell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 Hristos a Inviat ..... Din cate am citit pana acum despre fiabilitate nu prea s-a vorbit.M-ar interesa sa stiu cam cat tine un set? "gurile rele" mi-au zis ca dak mergi mai sportiv te tine cam 10-15 mii.(nu e cazul meu sa merg foarte sportiv...doar intreb)....IAr in caz ca se duce setul motor...se gaseste sa il schimbi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherifelu Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 Hristos a Inviat ..... Din cate am citit pana acum despre fiabilitate nu prea s-a vorbit.M-ar interesa sa stiu cam cat tine un set? "gurile rele" mi-au zis ca dak mergi mai sportiv te tine cam 10-15 mii.(nu e cazul meu sa merg foarte sportiv...doar intreb)....IAr in caz ca se duce setul motor...se gaseste sa il schimbi? Adevarat, a Inviat! despre ce set e vorba? de setul de rulmenti? iar de setul motor, ce anume la setul motor?... eu zic ca tine mai bine de 10-15mii, parerea mea de novice Despre fiabilitate in general, pentru clasa ei si la vremea ei, fzr-ul s-a bucurat de aprecieri foarte bune, de note foarte bune datorate comportamentului pe drum si a intregii matematici a constructiei in general Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 M-a mancat pe mine sa intreb de fiabilitate inainte de plecarea de azi la Siriu....cand eram pe serpentine inopinant a inceput sa se accelereze in gol.... ..!! Noroc cu trusa de scule din dotare si ajutorul lui Shorty si a unor baieti cu GS500e. Le datorez o bere Cauza...se desprinsese pinionul de pe axul din cutia de viteze....ori nu avea siguranta piulita care il tine,ori nu imi dau seama de ce. Dupa ce l-am pus la loc si am strans piulita nu a mai sarit pana inapoi la Buc.O sa consult cartea tehnica sa vad dak acolo e prevazuta o siguranta...normal asa ar trebui. Vina nu o avea motocicleta (saraca)...sigurantza a fost de vina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 si tocmai pe serpentine, unde e cel mai frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 E mai frumoasa plimbarea cand esti negru de vaselina....sa se vada ca motociclistii mai stiu si mecanica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neo Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 hritos a inviat ,sunt proaspat detinator ce permis (5 zile) si yamaha FZR 400 cu motorul se pare schimbat (600)cc am ceva probleme cu bateria (merge un timp apoi se descarca iar daca o pornesc impinsa cind pun frana sau claxonez,consum curent ,se opreste ),dar cred ca si cu ambreiajul adica: atunci cand acelerez brusc creste turatia motorului dar nu si viteza deabea dupa un timp(1-3 sec.) ia viteza.va rog datimi un sfat o parere ceva(de unde iau un kit ambreiaj vreau nou,unde il schimb sa am si garantie un electrician bun? va multumesc si va salut PS uitati si o poza ca un fel de buletin de FZR-ist ) am citit ceva de o intalnire mar interesa mai schimbam si noi cate o parere daca se concretizeaza ceva trecetima si pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erase Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 nu e nici o diferenta, genesis este denumirea clasei supersport de la yamaha pana a inceput fabricarea R6 si R1, fzr este prima moto din lume cu cadru deltabox si de acolo vine denumirea -geneza- am eu manualul de de intretinere si service pt fzr 600 din 89-93 in format electronic da-mi e-mail si ti-l trimit atasat in cateva e-mail-uri pt ca are vreo 50 mb acela este alternatorul(generatorul) si ce ai inconjurat tu nu se vede prea clar, ce ar putea fi acolo? diode ? eu n-am desfacut niciodata acolo pot sa-ti dau eventual schema si codurile componentelor generator_cod.doc VREAU SI EU MANUALUL PT. FZR600 3HC ... va multumesc anticipat. Va cer acest manual ca acum am demontata motoreta ...si mai am nevoie de informatii ici pe colo ca sa o montez ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 pentru baterie.... te rog ia un aparat de masuna. porneste-o.... vezi ce curent ai pe baterie cand nu e pornitia. si apoi cand e pornita, si cand o accelerezi mai decent trebuie sa ai peste 12-13..... daca nu ai asa ceva. e stricata unitatea de incarcare.sau releul ala. nu stiu denumirea lui. vezi ca trebuie a fie pe la sa... e ceva cu radiator pe el. despre ambreiaj.... eu zic ca ai probleme cu reglarea carburatoarelor. nu sunt sincronizate cum trebuie. dar un kit de ambreiaj iti pot aduce si eu. numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badbeats Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 buna tuturor, sunt proaspat detinator de yamaha fzr 250r din 1989 (nu e tanara dar de asta am avut bani )dar ink e in stadiul de lucru, am cateva probleme estetice si m-as bucura sa ma ajutati ,imi lipseste o bucata din carena stanga jos si m-ar interesa daca s-ar potrivi carenele de la fzr 400,600? si m-ar interesa un set de oglinzi sh sau noi dar la un pret mai la buget redus si o finala ms:rock: , voi pune cateva poze stiu ca modelul e mai rar dar cred k ma descurc cumva,numai bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 pozele nu sunt reale oricum sa o stapanesti sanator. despre oglinzi putem ceva de pe louis daca gasim ceva... dor sa imi pui poza cu sistemul de prindere. despre finala... daca nu ai cash, mrge una sh.... vezi pe bazar. sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neo Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 buna tuturor, sunt proaspat detinator de yamaha fzr 250r din 1989 (nu e tanara dar de asta am avut bani )dar ink e in stadiul de lucru, am cateva probleme estetice si m-as bucura sa ma ajutati ,imi lipseste o bucata din carena stanga jos si m-ar interesa daca s-ar potrivi carenele de la fzr 400,600? si m-ar interesa un set de oglinzi sh sau noi dar la un pret mai la buget redus si o finala ms:rock: , voi pune cateva poze stiu ca modelul e mai rar dar cred k ma descurc cumva,numai bine si asfalt uscat salut iti dau eu gratis oglinzile cand sosesc ale mele sper sa iti placa vezi poza mai sus (cred ca sunt de fzr 250 nu stiu sigur) multumesc si pentru sfaturi un mecanic bun pentru carburatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 pentru baterie.... te rog ia un aparat de masuna. porneste-o.... vezi ce curent ai pe baterie cand nu e pornitia. si apoi cand e pornita, si cand o accelerezi mai decent trebuie sa ai peste 12-13..... daca nu ai asa ceva. e stricata unitatea de incarcare.sau releul ala. nu stiu denumirea lui. vezi ca trebuie a fie pe la sa... e ceva cu radiator pe el. despre ambreiaj.... eu zic ca ai probleme cu reglarea carburatoarelor. nu sunt sincronizate cum trebuie. dar un kit de ambreiaj iti pot aduce si eu. numai bine. --->O pornesti cu bateria pusa,aprinzi farul(care oricum in mod normal se aprinde automat cand pui contactul,dar poate e alt model),scoti plusul de la baterie si in mod normla nu ar trebui sa se opreasca pentru ca merge pe alternator.O lasi la turatia de relanti si masori(trebuie sai ai peste 12,dar nu mai mult de 14,4).O turezi la blana si nu trebuie sa ai tensiunea mai mare de 14,4. Daca nu te incadrezi intre aceste tensiuni trebuie sa schimbi releul regulator de tensiune(merge si de Dacie,dar nu te sfatuiesc sa faci carpeli). Daca te incadrezi in tensiunile de mai sus--->schimbi bateria. --->Iar la faza cu ambreajul,eu zic ca e tocit discul de ambreaj.De cand ai luat motoreta ai schimbat uleiul?Ai ulei conform tipului recomandat de producator?Verifica nivelul de ulei(e un gemuletz jos in partea dreapta a motocicletei unde iti indica nivelul) BAfta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 si ai grija ca motorul sa nu stea pe cricul lateral cand verifici nivelul. trebuie sa o tina cineva dreapta .... atentie nu pe stander. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neo Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 --->O pornesti cu bateria pusa,aprinzi farul(care oricum in mod normal se aprinde automat cand pui contactul,dar poate e alt model),scoti plusul de la baterie si in mod normla nu ar trebui sa se opreasca pentru ca merge pe alternator.O lasi la turatia de relanti si masori(trebuie sai ai peste 12,dar nu mai mult de 14,4).O turezi la blana si nu trebuie sa ai tensiunea mai mare de 14,4. Daca nu te incadrezi intre aceste tensiuni trebuie sa schimbi releul regulator de tensiune(merge si de Dacie,dar nu te sfatuiesc sa faci carpeli). Daca te incadrezi in tensiunile de mai sus--->schimbi bateria. --->Iar la faza cu ambreajul,eu zic ca e tocit discul de ambreaj.De cand ai luat motoreta ai schimbat uleiul?Ai ulei conform tipului recomandat de producator?Verifica nivelul de ulei(e un gemuletz jos in partea dreapta a motocicletei unde iti indica nivelul) BAfta multumesc mult pt sfaturi si acum: am verificat uleiul la gemulet nu am vazut un semn de minim sau maxim dar este undeva imediat sub jumatate, uleiul este motul 5w40 cred nu imi amintesc schimbat cu 2 luni in urma si cam 500 km in plus am pus un tratament de motor duralube am auzit ca este ff bun am incercat treaba cu bateria si chiar si cu farul stins cand am desfacut + la borna sa oprit instantaneu care este piesa pe care trebui sa o schimb stanga sau dreapta credeti ca firele astea au vreo vina eu cred ca au atins pe lant nu par sa fie rupte oricum va multumesc inca o data si sunt dator cu sper sa ne vedem cat de curand PS la dracu nu am aparat de masura sper sa gasesc pe la cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 (editat) salut uleiul 5w40 este prea subtire(mai ales daca are multi km) ,manualul zice 20w40, poate fi cauza patinarii ambreiajului regulatorul tre sa tina tensiunea in instalatie 13,8 v ambreiajul multidisc si codurile (fzr 600): clutch_cod.doc instalatia electrica(fzr 600): electrical1_cod.doc electrical2_cod.doc regulatorul costa aprox 50 euro pe ebay Editat Aprilie 10, 2007 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherifelu Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 pe mine ma nenoroceste Fizza de 2 sapt... a inceput pirn a-mi termina rulmentul dreapta fata din butuc... i-am dat jos am bagat rulmenti de 8 lei bucata... au tinut fiecare cate 1 zi...am rectificat putin axul si am slefuit ce mai era pe acolo cat sa fie ok la shubler si sa se miste in regula...am luat rulmenti koyo si m-au tinut 1 zi... am dat iar roata jos, le-am mai luat odata toate la masurat si la bibilit, am pus rulmenti skf, i-am batut milimetru cu milimetru, am uns totul perfect, mi-am pus si o sirena puternica pe langa claxon sa ma fac auzit... si intr-un final in seara asta am reusit sa ajung de pe reinvierii de la obor pana la armeneasca si mi-a trosnit iar rulmentul din dreapta... partea buna e ca detin deja recorduri de viteza la demontat motorul, partea proasta e ca sunt distrus psihic ... o sa mai masor odata saiba (sau fuzeta) distantier de pe partea dreapta sa va daca e ceva in neregula cu ea ca altceva nu stiu ce sa-i mai fac... butucul pare in regula cu coliviile lui, roata nu e descentrata ca sa zic asa, totul s-a intamplat brusc si dintr-o data...le-am pus toate in regula dupa manual... efectiv stau si ma uit la ea cu inca o duzina de mecanici si nu stiu ce sa-i fac... teorii sunt multe=multi, multi bani pe deasupra mi s-a rupt si cablul de la vitezometru, am descoperit ca si rotitele dintate din melc au dintii pe jumatate dusi (desi cred ca ar mai merge), pistonasele de pe interior de la amandoi etrierii sunt cam blocati, cred ca e nevoie de garnituri noi, iar de la etrierul din dreapta am o garnitura de legatura (din acelea mici prin care se face comunicarea dintr-o jumatate in cealalta) pishcata, pentru ca umezeste putin pe acolo desi nu pierde lichid vizibil nici la franare brutala aveti careva idei sau piese? propun sa iesim intr-o zi cat de repede la o bere sau la orice sa ne dam cu parerea, sa ne bagam degetele in ochi, sa facem mistouri, sa facem orice, ca nu mai rezist... dau eu primul rand de orice ar fi ps: nu ma luati exact ad-litteram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 ia o alta roata... alt butuc si gata.................... parerea mea. nu are rost sa te complici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherifelu Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 ia o alta roata... alt butuc si gata.................... parerea mea. nu are rost sa te complici. nu prea gasesc roata sh... asta va fi solutia finala dar pana atunci mai am inca mult sa ma complic de bere nu zice nimeni nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliano Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 (editat) caut si eu urmatoarele piese pt fzr 600 3HE, care aveti fzr demontat sau aveti de gand pls help! pm va rog daca aveti urmatoarele si la ce pret sau direct aici pe topic: - janta fata; - furca; - farul (am modelu cu un singur far); - oglinzi; - carena laterala dreapta; - carena fata; - aripa fata; - carena rezervor; - carena spate stanga; - sa fata - pilot; - capacul de la motor de pe partea stanga cred ca de la alternator este; - capacul de la butoiasul de frana de pe spate -cel de sub sa; - semnalizatoare. Editat Aprilie 10, 2007 de bikerboy-iuliano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherifelu Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 caut si eu urmatoarele piese pt fzr 600 3HE, care aveti fzr demontat sau aveti de gand pls help! pm va rog daca aveti urmatoarele si la ce pret sau direct aici pe topic: - janta fata; - furca; - farul (am modelu cu un singur far); - oglinzi; - carena laterala dreapta; - carena fata; - aripa fata; - carena rezervor; - carena spate stanga; - sa fata - pilot; - capacul de la motor de pe partea stanga cred ca de la alternator este; - capacul de la butoiasul de frana de pe spate -cel de sub sa; - semnalizatoare. auzi, mai bine vinzi ce ai si iesi mai ieftin si eu care ma gandeam ca mie imi trebuie multe... da ce-ai patit frate de e asa descompletata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 salut sherifelu, nu-ti lipseste vreun distantier la axul rotii si se strange prea tare? nu-ti ruleaza roata putin intr-o parte ? verifica distantele jugurilor pe telescoape, eventual schimba uleiul in telescoape , poate nu lucreaza la fel ai schema rotii fata ? referitor la etrieri: demonteaza-i si honuieste cilindrii de frana, poate iti tre si garnituri, dar incearca dupa ce ai curatat bine si interiorul etrierului spor la treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.