vinkator Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 De unde pot sa cumpar un cablu pentru kilometraj??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 nou sau second? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 nou sau second? nu conteaza..sa functioneze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 sa ma uit pe louis... sa vad ce zice..... ar trebui sa fie.. 12 euro............................................... nou nout. germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 sa ma uit pe louis... sa vad ce zice..... ar trebui sa fie.. 12 euro............................................... nou nout. germania. Perfect...dar cum fac sa comand de acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliano Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 sa ma uit pe louis... sa vad ce zice..... ar trebui sa fie.. 12 euro............................................... nou nout. germania. E un magazin la vitan care aduce de pe louis. Foarte draguta codita pe motor cand o sa ma apuc si eu o sa te daranjez pt niste sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 gata, in sfarsit fetita mea e acasa: /index.php?...c=92653&hl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 actele se fac repede...pana la carnet depind de programare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanLudus Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 actele se fac repede...pana la carnet depind de programare. bafta la examen !!! sa nu uiti de... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 FeeZer'ul meu... pregatit de sezon! O intrebare, ce placute de frana ati folosit si ati si fost multumiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 super frumos motorul.............. sa ai grija de el... foloseste ferodo. sunt bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 becuri pt. semnale fata pe unde gasesc ? Cica sunt de 23 W si nu gasesc. Stie cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 (editat) becuri pt. semnale fata pe unde gasesc ? Cica sunt de 23 W si nu gasesc. Stie cineva ? la mine au 21 w si se potrivesc de la masini Editat Aprilie 17, 2007 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klac!d Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Salutare! Totusi au ramas cateva intrebari fara raspuns: 1. De ce nu vrea as porneasca la cald(ori porneste impinsa, sau porneste foarte greu)? Culmea e ca la rece, chiar dupa toata iarna, a pornit din prima fara nici o problema, iar dupa ce merg cu ea si o las 10-20 min pur si simplu face nazuri. de altfel mentionez ca i-am facut revizia(ulei, filtre, bujii+curatat,sincronizat carburatoare) in urma cu 500 km(acu' o luna). 2. de unde pot cumpara un parbriz (de preferinta fumuriu sau negru).? 3. Martorul de bord pt benzina face figuri. are idee cineva ce se intampla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherifelu Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 (editat) vreau si eu un ax pt roata de fata... sa fie de minim 17mm grosime si minim de 23,5-24cm grosime... ceva de genul astuia din poza chiar daca e gol inauntru, numai sa nu fie stramb (tare) dati un pm daca stici ceva, sau bip la 0721-651430 sau pe mess la marco_narizza Editat Aprilie 18, 2007 de sherifelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 ma poate ajuta si pe mine cineva cu un cititor ???? plz plz plz /index.php?showtopic=87494 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Salutare! Totusi au ramas cateva intrebari fara raspuns: 1. De ce nu vrea as porneasca la cald(ori porneste impinsa, sau porneste foarte greu)? Culmea e ca la rece, chiar dupa toata iarna, a pornit din prima fara nici o problema, iar dupa ce merg cu ea si o las 10-20 min pur si simplu face nazuri. de altfel mentionez ca i-am facut revizia(ulei, filtre, bujii+curatat,sincronizat carburatoare) in urma cu 500 km(acu' o luna). 2. de unde pot cumpara un parbriz (de preferinta fumuriu sau negru).? 3. Martorul de bord pt benzina face figuri. are idee cineva ce se intampla? 1. Am avut si eu aceeasi problema, pornire greoiae la "semi"cald. Cauza - amestec bogat la "idle" si primul sfert de tura a manetei de acceleratie: nivelul prea ridicat in camera de nivel si/sau "suruburile pilot" dereglate. Nu cunosc valorile pentru modelul de 600cc, la fzr1000exup'ul meu din 95 nivelul flotoarelor este cca 14mm si 2.5-3 ture (deschidere) la "suruburile pilot". N'am reusit sa'i gasesc setarile "perfect ideale", mici diferente fiind sesizabile cand conditiile mediului ambiant initial se schimba considerabil. 2. Nu stiu. 3. Am citit ceva despre aceasta problema care se pare ca e cam generala, insa nu'mi mai amintesc exact explicatiile... oricum, daca ai "rezerva" pe comutator electric, tine cont ca acesta trimite un semnal si CIP'ului aprinderii electronice care modifica programul de avans... e bine de stiut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Am un set complet de placute frana pt FZR1000EXUP '95 (fatza) pe care doar ce le'am testat si nu mi'au placut deloc, pana se incalzesc tzin prea brusc, probabil ca "KEVLAR MIX" presupune "racing" si este normal. Personal am trecut la "clasicele normale de strada". Daca le doreste cineva... sunt disponibile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 Spuneti-mi si mie va rog, cei care au FZR-uri de 600, la voi cum sta ceasul de temperatura a apei ? La mine e aproape de zona rosie si nu cred ca e normal. Sunt curios daca e ceva in neregula sau asa e si la voi. Culmea e ca dupa 300 de km parcursi incepe sa se ridice pana la zona rosie, pana atunci e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borris Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 Spuneti-mi si mie va rog, cei care au FZR-uri de 600, la voi cum sta ceasul de temperatura a apei ? La mine e aproape de zona rosie si nu cred ca e normal. Sunt curios daca e ceva in neregula sau asa e si la voi. Culmea e ca dupa 300 de km parcursi incepe sa se ridice pana la zona rosie, pana atunci e ok. La mine acul statea mai ridicat de jumatate (cand era functionala... :-( ) . Cam pe la trei sperturi asa... Se ducea mult spre rosu cand mergeam foarte mult prin oras printre masini, vara, dar imediat ce-i dadeam gas, se punea la loc pe la trei sferturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 La mine acul statea mai ridicat de jumatate (cand era functionala... :-( ) . Cam pe la trei sperturi asa... Se ducea mult spre rosu cand mergeam foarte mult prin oras printre masini, vara, dar imediat ce-i dadeam gas, se punea la loc pe la trei sferturi. Eu am mers o juma de ora cu 160 si acul s-a dus pana aproape de rosu. Problema e ca nu a scazut nici dupa ce am mers 5 minute cu 80 km/h in viteza 6. Mersi pt. raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 Spuneti-mi si mie va rog, cei care au FZR-uri de 600, la voi cum sta ceasul de temperatura a apei ? La mine e aproape de zona rosie si nu cred ca e normal. Sunt curios daca e ceva in neregula sau asa e si la voi. Culmea e ca dupa 300 de km parcursi incepe sa se ridice pana la zona rosie, pana atunci e ok. Daca mergi turat si cu viteza mica-->e normal sa ajunga aproape de rosu.E nasol daca deja intra pe roshu,in acest caz cred k ai arsa termocupla care ar trebui sa iti porneasca ventilatoarele cand intrii pe roshu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 ma ajuta si pe mine cineva cu niste oglinzi de fzr modelul din 95? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klac!d Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 (editat) """""""1. Am avut si eu aceeasi problema, pornire greoiae la "semi"cald. Cauza - amestec bogat la "idle" si primul sfert de tura a manetei de acceleratie: nivelul prea ridicat in camera de nivel si/sau "suruburile pilot" dereglate. Nu cunosc valorile pentru modelul de 600cc, la fzr1000exup'ul meu din 95 nivelul flotoarelor este cca 14mm si 2.5-3 ture (deschidere) la "suruburile pilot". N'am reusit sa'i gasesc setarile "perfect ideale", mici diferente fiind sesizabile cand conditiile mediului ambiant initial se schimba considerabil. 2. Nu stiu. 3. Am citit ceva despre aceasta problema care se pare ca e cam generala, insa nu'mi mai amintesc exact explicatiile... oricum, daca ai "rezerva" pe comutator electric, tine cont ca acesta trimite un semnal si CIP'ului aprinderii electronice care modifica programul de avans... e bine de stiut!"""""""""""""" Mersi mult, yo4hgx! Bine c-am scapat fara sa schimb piese si e doar chestie de "fine tuning". Asfalt uscat! Editat Aprilie 23, 2007 de klac!d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.