Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sa ma uit pe louis... sa vad ce zice..... ar trebui sa fie..

 

12 euro............................................... nou nout. germania.

 

E un magazin la vitan care aduce de pe louis. Foarte draguta codita pe motor cand o sa ma apuc si eu o sa te daranjez pt niste sfaturi :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

becuri pt. semnale fata pe unde gasesc ? Cica sunt de 23 W si nu gasesc. Stie cineva ? :hug:

 

la mine au 21 w si se potrivesc de la masini

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Totusi au ramas cateva intrebari fara raspuns:

 

1. De ce nu vrea as porneasca la cald(ori porneste impinsa, sau porneste foarte greu)? Culmea e ca la rece, chiar dupa toata iarna, a pornit din prima fara nici o problema, iar dupa ce merg cu ea si o las 10-20 min pur si simplu face nazuri. de altfel mentionez ca i-am facut revizia(ulei, filtre, bujii+curatat,sincronizat carburatoare) in urma cu 500 km(acu' o luna).

 

2. de unde pot cumpara un parbriz (de preferinta fumuriu sau negru).?

 

3. Martorul de bord pt benzina face figuri. are idee cineva ce se intampla?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu un ax pt roata de fata... sa fie de minim 17mm grosime si minim de 23,5-24cm grosime... ceva de genul astuia din poza chiar daca e gol inauntru, numai sa nu fie stramb (tare) :hug:

dati un pm daca stici ceva, sau bip la 0721-651430 sau pe mess la marco_narizza

post-7173-1176900929_thumb.jpg

Editat de sherifelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Totusi au ramas cateva intrebari fara raspuns:

 

1. De ce nu vrea as porneasca la cald(ori porneste impinsa, sau porneste foarte greu)? Culmea e ca la rece, chiar dupa toata iarna, a pornit din prima fara nici o problema, iar dupa ce merg cu ea si o las 10-20 min pur si simplu face nazuri. de altfel mentionez ca i-am facut revizia(ulei, filtre, bujii+curatat,sincronizat carburatoare) in urma cu 500 km(acu' o luna).

 

2. de unde pot cumpara un parbriz (de preferinta fumuriu sau negru).?

 

3. Martorul de bord pt benzina face figuri. are idee cineva ce se intampla?

 

 

1. Am avut si eu aceeasi problema, pornire greoiae la "semi"cald. Cauza - amestec bogat la "idle" si primul sfert de tura a manetei de acceleratie: nivelul prea ridicat in camera de nivel si/sau "suruburile pilot" dereglate. Nu cunosc valorile pentru modelul de 600cc, la fzr1000exup'ul meu din 95 nivelul flotoarelor este cca 14mm si 2.5-3 ture (deschidere) la "suruburile pilot". N'am reusit sa'i gasesc setarile "perfect ideale", mici diferente fiind sesizabile cand conditiile mediului ambiant initial se schimba considerabil.

 

2. Nu stiu.

 

3. Am citit ceva despre aceasta problema care se pare ca e cam generala, insa nu'mi mai amintesc exact explicatiile... oricum, daca ai "rezerva" pe comutator electric, tine cont ca acesta trimite un semnal si CIP'ului aprinderii electronice care modifica programul de avans... e bine de stiut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un set complet de placute frana pt FZR1000EXUP '95 (fatza) pe care doar ce le'am testat si nu mi'au placut deloc, pana se incalzesc tzin prea brusc, probabil ca "KEVLAR MIX" presupune "racing" si este normal. Personal am trecut la "clasicele normale de strada". Daca le doreste cineva... sunt disponibile!

post-11356-1176998866_thumb.jpg

post-11356-1176998902_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti-mi si mie va rog, cei care au FZR-uri de 600, la voi cum sta ceasul de temperatura a apei ?

 

La mine e aproape de zona rosie si nu cred ca e normal. Sunt curios daca e ceva in neregula sau asa e si la voi. Culmea e ca dupa 300 de km parcursi incepe sa se ridice pana la zona rosie, pana atunci e ok. :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti-mi si mie va rog, cei care au FZR-uri de 600, la voi cum sta ceasul de temperatura a apei ?

 

La mine e aproape de zona rosie si nu cred ca e normal. Sunt curios daca e ceva in neregula sau asa e si la voi. Culmea e ca dupa 300 de km parcursi incepe sa se ridice pana la zona rosie, pana atunci e ok. :nono:

 

 

La mine acul statea mai ridicat de jumatate (cand era functionala... :-( ) . Cam pe la trei sperturi asa... Se ducea mult spre rosu cand mergeam foarte mult prin oras printre masini, vara, dar imediat ce-i dadeam gas, se punea la loc pe la trei sferturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine acul statea mai ridicat de jumatate (cand era functionala... :-( ) . Cam pe la trei sperturi asa... Se ducea mult spre rosu cand mergeam foarte mult prin oras printre masini, vara, dar imediat ce-i dadeam gas, se punea la loc pe la trei sferturi.

 

 

Eu am mers o juma de ora cu 160 si acul s-a dus pana aproape de rosu. Problema e ca nu a scazut nici dupa ce am mers 5 minute cu 80 km/h in viteza 6.

Mersi pt. raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti-mi si mie va rog, cei care au FZR-uri de 600, la voi cum sta ceasul de temperatura a apei ?

 

La mine e aproape de zona rosie si nu cred ca e normal. Sunt curios daca e ceva in neregula sau asa e si la voi. Culmea e ca dupa 300 de km parcursi incepe sa se ridice pana la zona rosie, pana atunci e ok. :nono:

 

Daca mergi turat si cu viteza mica-->e normal sa ajunga aproape de rosu.E nasol daca deja intra pe roshu,in acest caz cred k ai arsa termocupla care ar trebui sa iti porneasca ventilatoarele cand intrii pe roshu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"""""""1. Am avut si eu aceeasi problema, pornire greoiae la "semi"cald. Cauza - amestec bogat la "idle" si primul sfert de tura a manetei de acceleratie: nivelul prea ridicat in camera de nivel si/sau "suruburile pilot" dereglate. Nu cunosc valorile pentru modelul de 600cc, la fzr1000exup'ul meu din 95 nivelul flotoarelor este cca 14mm si 2.5-3 ture (deschidere) la "suruburile pilot". N'am reusit sa'i gasesc setarile "perfect ideale", mici diferente fiind sesizabile cand conditiile mediului ambiant initial se schimba considerabil.

 

2. Nu stiu.

 

3. Am citit ceva despre aceasta problema care se pare ca e cam generala, insa nu'mi mai amintesc exact explicatiile... oricum, daca ai "rezerva" pe comutator electric, tine cont ca acesta trimite un semnal si CIP'ului aprinderii electronice care modifica programul de avans... e bine de stiut!""""""""""""""

 

 

 

Mersi mult, yo4hgx!

Bine c-am scapat fara sa schimb piese si e doar chestie de "fine tuning". :nono:

 

Asfalt uscat!

Editat de klac!d
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...