Banzay Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Sunt oameni si oameni in institutiile astea. Unii mai ok, unii nu. Prin alte parti, nici nu te lasa sa deschizi gura (nici nu ai curaj), te verifica si te amendeaza daca e cazul, cu zambetul pe buze. Si noi ii vrem corecti pe ai nostri, dar cateodata noi sa fim trecuti cu vederea. Acum, asta e, se mai intampla si din astea... Oricum, felicitari pt. felul in care te-ai comportat si nu ai deschis vreun topic cum ca esti persecutat, din partea mea ai toata stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 salut, da man pe strada, masina de politie plus masina rar dotata cu toate prostiile, nici nu imi faceam griji ca o sa-mi faca ceva, xenon am de 5 ani, nu mi-a zis nimeni nimic, niciodata, cand faceam itp-ul, le spuneam: am xenon si semnale cu led e vreo problema? bineinteles ca nu xenon aveam doar pe scurta care are lupa, mi-au zis ca pe langa lupa mai tre 'nu stiu ce electronic' si spalator de far in 2008 aveam dimensiunile la anvelope 130 cu 170, inainte sa o cumpar fostu propietar sa dus la rar si a facut omologare pe 120 cu 180, (pusesem 190 ca era un cauciuc bun, dot bun si bani putini) de semnale pe led nu a zis nimic, oricum le-am schimbat ca nu erau foarte vizibile si ma deranja, am toba sport Vince & Hines, nu a zis absolut nimic, probabil pt. ca suna frumos,nu deranjeaza fonic, nu e trompeta, amenda 150 ron in 48 de ore, si cam atat..... numa bine p.s. le-am explicat ca e important xenon-ul pe motor, ca mi-a salvat viata de atatea ori in timpu zilei, etc, raspuns: asa e legea! Inseamna ca ai HID... caruia i se mai spune si "xenon", care nu are legatura cu becurile cu filament in mediu de xenon. Montat pur si simplu in interiorul unui far normal, este nu numai ilegal ci si periculos pentru cei din directia opusa datorita dispersiei necontrolate a fascicolului luminos. Exista si kit-uri complete, adica reflector/proiector cu lupa si geam transparent (care are nevoie si de stergatoare), insa chiar si asa, daca nu este omologat (dotare standard de fabrica) pe respectivul autovehicul este tot ilegal. Poate ca tie ti-a salvat viata... dar te-ai gandit cate alte vieti poate ai pus in pericol? Lasand morala la o parte, legea este foarte clara in ceea ce priveste sistemul de iluminat - nu se permit absolut nici un fel de modificari, inclusiv inlocuirea becurilor standard cu altele de alta putere. Si asta nu numai in Romania... Majoritatea producatorilor de gume recomanda maximum 180 pe jeanta de 5.5" (cum are FZR1000), 190 se bombeaza prea mult si strica forma petei de contact. La mine treaba e exact pe dos ca la tine, in talon am trecut 190... si ma chinui de fiecare data sa le explic berbecilor ca este gresit. Bah! Te doare mintea... Despre toba "sport"... nu stiu ce sa zic. Probabil ca nu suna tare datorita "exup"-ului, cel putin in ture mici-medii, insa sunt convins ca de pe la 8-9000rpm situatia se schimba radical. In fine, asta este un subiect foarte controversat, care pana la urma tine de bunul simt al fiecaruia. Poti deranja si cu toba standard, cum la fel de bine poti fi decent si cu o toba mai galagioasa. Personal insa nu sunt adeptul tobelor "sport", pe langa faptul ca (in general) deranjeaza, nu prezinta nici un castig de putere. Poezia cu "loud pipes save lives"... e o copilarie. Pana la urma cum ai rezolvat? Ai schimbat becurile si guma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Pana la urma cum ai rezolvat? Ai schimbat becurile si guma? da, am mers cu motoru "tipla", nu au avut ce sa imi comenteze, reexaminarea ma costat 105 lei si 2 ore de stat la coada, si la politie nici 30 de secunde, numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Aha, ma bucur ca ai rezolvat-o si te poti bucura de sezonul care abia a inceput. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 (editat) Ce mai ziceti voi? Eu ma bucur de Dunlop Roadsmart 2 pe fata si Qualifier 2 pe spate ambele noi noute Incep sa regret oarecum alegerea de 16 cu 41 la kitul de lant. Cred ca am sa imi iau un pinion de fata cu 15 sau cu 14 dinti. Plecarea de pe loc e mai anevoioasa dar in rest merge ca un tren. P.S. Anvelopa fata este montata CORECT asa e profilul pe Roadsmart 2 Editat Iunie 27, 2013 de ..:::ZAR:::... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 heh, chiar ca e ciudat profilul anvelopei, ai idee ce cod are acel portocaliu de pe jante? numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Ce mai ziceti voi? Eu ma bucur de Dunlop Roadsmart 2 pe fata si Qualifier 2 pe spate ambele noi noute Incep sa regret oarecum alegerea de 16 cu 41 la kitul de lant. Cred ca am sa imi iau un pinion de fata cu 15 sau cu 14 dinti. Plecarea de pe loc e mai anevoioasa dar in rest merge ca un tren. P.S. Anvelopa fata este montata CORECT asa e profilul pe Roadsmart 2 Ce masura are guma pe spate? Mi se pare cam bombat balonul... In alta ordine de idei, e bine ca gumele sa fie de acelasi tip deoarece canalele de scurgere sunt complementare (fata-spate). Oricum, lasand la o parte acest aspect, ai ales o combinatie cel putin ciudata. In general, cand se combina gume diferite, se alege o guma mai moale pe fata si mai tare pe spate. Tu ai facut exact pe dos... Nu in ultimul rand, discurile de frana fata par uzate... iar aici nu prea e de glumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 motoru a stat mult peste iarna - le-a prins putin rugina - grosime 4.3 mm si mai merg mult si bine anvelopa spate 160/60/17 iar fata are 120/60/17 toata vopseaua este PPG pe ea - albastru este de la Subaru, iar portocaliul este de la Harley Davidson ca si completare, spatele la Qualifier 2 are in proportie de 90% acelasi profil cu Roadsmart 2. Atasez o poza cu ele sa vedeti cum arata. p.s. #2 - cand s-a activat optiunea de schimbare nume afisat am trecut de la cs_05_hho la ...:::ZAR:::... - asta pentru cei care poate se intreaba cine e si asta de nu se prezinta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K8th Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Salu!Cn ma poate ajuta cu un contact pt un fzr 4Jh?!?!.....nu mai am cheie....am uitat de ea pe undeva....mai exact am pierdut-o!...acum merg cu firele bagate intr-un boton...si nu-mi plc deloc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 (editat) Pai si cheia de rezerva unde este? Se potriveste contact si de R6 si de Thundercat si de YZF 750 R daca nu ma insel Daca nu cauta pe ebay.co.uk si vei gasi destule! Editat Iulie 1, 2013 de ..:::ZAR:::... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Salutare baieti. Am primit acum ceva zile de la userul tiptil un releu de incarcare original fzr, caruia ii multumesc ca a avut incredere sa mi`l trimita fara bani pana il probez. Acum problema este ca am schimbat vre`o 2 relee printre care si honda si china fara rezultat..Insa ca sa le pot pune pe alea am renuntat la mufa si am scos papucii fazelor din ea din ea...Ce nu stiu acum este la releul original cu 4 pini care din ei sunt fazele si care este cel rosu?...ca cel negru stiu ca este pe corpul releului...ma puteti ajuta? am pus si o poza. Mersii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Oare era chiar asa greu sa te lipesti la mufa originala cu niste fire in prelungire la releele ce vroiai sa le incerci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 original nu aveam de gand sa mai pun. Nu am crezut ca ma voi mai folosii de ea..dar uite ca n`a fost asa..s`a intamplat sa gasesc si original. Astept pe cineva amabil sa se uite la el si sa`mi spuna care din cei 4 pini sunt fazele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 ma indoiesc ca cineva iti va spune chestia asta - aceeasi rugaminte am avut-o si eu si nu doar aici pe forumul nostru ci si pe forumurile de afara, le-a fost lene sa dea jos capacu de la pinionu de atac si sa masoare o grosime la o piulita si o saiba existenta... Bafta iti doresc - sper sa fi mai norocos ca mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Cum te uiti la mufa plusul e stanga sus. Asa imi amintesc. Nu bag mana in foc. Sau jos. Stanga jos. Oricum, in stanga e. Cel mai sigur stanga jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Salut skvj si mersii de replay.. Acum am inteles ca, cum te uiti la mufa poate fi cel de sus sau cel de jos..dar la mufa te poti uita in mai multe feluri, eu am reprezentat 2 moduri opuse ca si cum ai intoarce`o la 180 grade am nimerit pe desen ceva? unde`i schita aia incolora am gresit notatia, stg sus e stg jos si invers:D P.S. Am gasit acum...culmea tot prin niste poze de`ale mele...Plusul este cel din stanga jos cum este reprezentat in imaginea cu mufa neagra...cealalta incolora nu o mai luam in calcul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 Imi vand casca poate e cineva interesat! /index.php?/topic/699061-vand-casca-uvex-comanche-size-m/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_tuning Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Stie cineva daca se poate anula vasul de apa acela de sub carena dreapta la un yamaha fzr 600 3he?mie mi l-a anulat un mecanic,mi-a unit furtunele alea 2 care intrau in vas dar acum tot imi curge apa sub motor pe furtunul care cred ca este pentru surplus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Acel vas este pentru a capta diferenta de volum a sist de racire cand se dilata lichidul. El mai are si rolul de rezervor pentru lichid atunci cand ai pierderi,diferenta o ia motorul din acel vas.deci anulatul lui nu-i o idee buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 (editat) Stie cineva daca se poate anula vasul de apa acela de sub carena dreapta la un yamaha fzr 600 3he?mie mi l-a anulat un mecanic,mi-a unit furtunele alea 2 care intrau in vas dar acum tot imi curge apa sub motor pe furtunul care cred ca este pentru surplus. Pai...mecanicul tau nu prea este mecanic daca este vorba de vasul de expansiune al lichidului de racire. Apa si componentele instalatiei se dilata, volumul din instalatie scade(iar volumul apei creste) si apa in exces trebuie sa iasa pe undeva(in vasul de expansiune). Atunci cand temperatura scade apa din vas ajunge din nou in instalatie prin acelasi furtun(vacuum cred ca se numeste). Daca tu ai circuitul inchis, in cazul in care apa nu ar iesi pe undeva, atunci ai risca sa ai o presiune ridicata in instalatie(o posibila spargere a furtunelor sa a radiatorului). Sper ca nu am gresit... Acum am vazut ca ti-a raspuns George deja Editat Iulie 9, 2013 de mad.alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Capacul radiatorului nu este un simplu dop ci contine si o valvula care se deschide la o anumita presiune (creeata de dilatarea lichidului de racire cand se incalzeste) si permite transferarea surplusului in vasul de expansiune si inapoi in circuitul de racire cand temperatura scade si respectiv lichidul se contracta. Refa imediat configuratia originala, altfel risti sa gripezi motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 Bună ziua,aş avea o mică întrebare: cum se reglează relantiul la un fzr de 600 mai vechi,cel cu 2 faruri rotunde ?? Nu am văzut p niciunde cablul de reglaj ca si la cbr.... Mulţumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johndogaru Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 la 1000, trebuie sa ridici rezervorul Bună ziua,aş avea o mică întrebare: cum se reglează relantiul la un fzr de 600 mai vechi,cel cu 2 faruri rotunde ?? Nu am văzut p niciunde cablul de reglaj ca si la cbr....Mulţumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 Ar trebuii sa ai cablul pe partea stanga cum te uiti pe langa soc (sub cadru) este cu o "maciuca" in cap pe care`l poti in/desfileta cu o surubelnita in cruce...e posibil sa nu fie prins pe suport si sa atarne sub rezervor..sau poate nu ai cablul..da filtrul de aer jos si gasesti surubul de relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 O sa dau maine filrtul jos si si ma uit dupa surub...multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.