Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Sunt oameni si oameni in institutiile astea. Unii mai ok, unii nu. Prin alte parti, nici nu te lasa sa deschizi gura (nici nu ai curaj), te verifica si te amendeaza daca e cazul, cu zambetul pe buze. Si noi ii vrem corecti pe ai nostri, dar cateodata noi sa fim trecuti cu vederea. Acum, asta e, se mai intampla si din astea...

 

Oricum, felicitari pt. felul in care te-ai comportat si nu ai deschis vreun topic cum ca esti persecutat, din partea mea ai toata stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut,

da man pe strada, masina de politie plus masina rar dotata cu toate prostiile, nici nu imi faceam griji ca o sa-mi faca ceva,

xenon am de 5 ani, nu mi-a zis nimeni nimic, niciodata, cand faceam itp-ul, le spuneam: am xenon si semnale cu led e vreo problema? bineinteles ca nu

xenon aveam doar pe scurta care are lupa, mi-au zis ca pe langa lupa mai tre 'nu stiu ce electronic' si spalator de far

in 2008 aveam dimensiunile la anvelope 130 cu 170, inainte sa o cumpar fostu propietar sa dus la rar si a facut omologare pe 120 cu 180, (pusesem 190 ca era un cauciuc bun, dot bun si bani putini)

de semnale pe led nu a zis nimic, oricum le-am schimbat ca nu erau foarte vizibile si ma deranja,

am toba sport Vince & Hines, nu a zis absolut nimic, probabil pt. ca suna frumos,nu deranjeaza fonic, nu e trompeta,

amenda 150 ron in 48 de ore, si cam atat.....

 

numa bine

 

p.s. le-am explicat ca e important xenon-ul pe motor, ca mi-a salvat viata de atatea ori in timpu zilei, etc, raspuns: asa e legea!

 

Inseamna ca ai HID... caruia i se mai spune si "xenon", care nu are legatura cu becurile cu filament in mediu de xenon. Montat pur si simplu in interiorul unui far normal, este nu numai ilegal ci si periculos pentru cei din directia opusa datorita dispersiei necontrolate a fascicolului luminos. Exista si kit-uri complete, adica reflector/proiector cu lupa si geam transparent (care are nevoie si de stergatoare), insa chiar si asa, daca nu este omologat (dotare standard de fabrica) pe respectivul autovehicul este tot ilegal. Poate ca tie ti-a salvat viata... dar te-ai gandit cate alte vieti poate ai pus in pericol? Lasand morala la o parte, legea este foarte clara in ceea ce priveste sistemul de iluminat - nu se permit absolut nici un fel de modificari, inclusiv inlocuirea becurilor standard cu altele de alta putere. Si asta nu numai in Romania...

 

Majoritatea producatorilor de gume recomanda maximum 180 pe jeanta de 5.5" (cum are FZR1000), 190 se bombeaza prea mult si strica forma petei de contact. La mine treaba e exact pe dos ca la tine, in talon am trecut 190... si ma chinui de fiecare data sa le explic berbecilor ca este gresit. Bah! Te doare mintea...

 

Despre toba "sport"... nu stiu ce sa zic. Probabil ca nu suna tare datorita "exup"-ului, cel putin in ture mici-medii, insa sunt convins ca de pe la 8-9000rpm situatia se schimba radical. In fine, asta este un subiect foarte controversat, care pana la urma tine de bunul simt al fiecaruia. Poti deranja si cu toba standard, cum la fel de bine poti fi decent si cu o toba mai galagioasa. Personal insa nu sunt adeptul tobelor "sport", pe langa faptul ca (in general) deranjeaza, nu prezinta nici un castig de putere. Poezia cu "loud pipes save lives"... e o copilarie.

 

Pana la urma cum ai rezolvat? Ai schimbat becurile si guma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Pana la urma cum ai rezolvat? Ai schimbat becurile si guma?

da, am mers cu motoru "tipla", nu au avut ce sa imi comenteze, reexaminarea ma costat 105 lei si 2 ore de stat la coada, si la politie nici 30 de secunde,

 

numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mai ziceti voi?

Eu ma bucur de Dunlop Roadsmart 2 pe fata si Qualifier 2 pe spate :) ambele noi noute :)

 

Incep sa regret oarecum alegerea de 16 cu 41 la kitul de lant. Cred ca am sa imi iau un pinion de fata cu 15 sau cu 14 dinti.

Plecarea de pe loc e mai anevoioasa dar in rest merge ca un tren.

 

 

P.S. Anvelopa fata este montata CORECT :P asa e profilul pe Roadsmart 2

post-63118-0-70083600-1372359717_thumb.jpg

post-63118-0-89655600-1372359718_thumb.jpg

post-63118-0-37504500-1372359738_thumb.jpg

post-63118-0-46275800-1372359739_thumb.jpg

post-63118-0-56818300-1372359740_thumb.jpg

post-63118-0-91717400-1372359741_thumb.jpg

post-63118-0-97737900-1372359742_thumb.jpg

Editat de ..:::ZAR:::...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mai ziceti voi?

Eu ma bucur de Dunlop Roadsmart 2 pe fata si Qualifier 2 pe spate :) ambele noi noute :)

 

Incep sa regret oarecum alegerea de 16 cu 41 la kitul de lant. Cred ca am sa imi iau un pinion de fata cu 15 sau cu 14 dinti.

Plecarea de pe loc e mai anevoioasa dar in rest merge ca un tren.

 

 

P.S. Anvelopa fata este montata CORECT :P asa e profilul pe Roadsmart 2

 

 

Ce masura are guma pe spate? Mi se pare cam bombat balonul...

 

In alta ordine de idei, e bine ca gumele sa fie de acelasi tip deoarece canalele de scurgere sunt complementare (fata-spate). Oricum, lasand la o parte acest aspect, ai ales o combinatie cel putin ciudata. In general, cand se combina gume diferite, se alege o guma mai moale pe fata si mai tare pe spate. Tu ai facut exact pe dos...

 

Nu in ultimul rand, discurile de frana fata par uzate... iar aici nu prea e de glumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoru a stat mult peste iarna - le-a prins putin rugina - grosime 4.3 mm si mai merg mult si bine :)

anvelopa spate 160/60/17 iar fata are 120/60/17

toata vopseaua este PPG pe ea - albastru este de la Subaru, iar portocaliul este de la Harley Davidson



ca si completare, spatele la Qualifier 2 are in proportie de 90% acelasi profil cu Roadsmart 2. Atasez o poza cu ele sa vedeti cum arata.



p.s. #2 - cand s-a activat optiunea de schimbare nume afisat am trecut de la cs_05_hho la ...:::ZAR:::... - asta pentru cei care poate se intreaba cine e si asta de nu se prezinta :))

post-63118-0-36034900-1372446805_thumb.jpg

post-63118-0-72288500-1372446805_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salu!Cn ma poate ajuta cu un contact pt un fzr 4Jh?!?!.....nu mai am cheie....am uitat de ea pe undeva....mai exact am pierdut-o!:(...acum merg cu firele bagate intr-un boton...si nu-mi plc deloc!:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si cheia de rezerva unde este?

Se potriveste contact si de R6 si de Thundercat si de YZF 750 R daca nu ma insel :)

Daca nu cauta pe ebay.co.uk si vei gasi destule!

Editat de ..:::ZAR:::...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti. Am primit acum ceva zile de la userul tiptil un releu de incarcare original fzr, caruia ii multumesc ca a avut incredere sa mi`l trimita fara bani pana il probez. Acum problema este ca am schimbat vre`o 2 relee printre care si honda si china fara rezultat..Insa ca sa le pot pune pe alea am renuntat la mufa si am scos papucii fazelor din ea din ea...Ce nu stiu acum este la releul original cu 4 pini care din ei sunt fazele si care este cel rosu?...ca cel negru stiu ca este pe corpul releului...ma puteti ajuta? am pus si o poza. Mersiipost-70734-0-33103800-1372753018_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

original nu aveam de gand sa mai pun. Nu am crezut ca ma voi mai folosii de ea..dar uite ca n`a fost asa..s`a intamplat sa gasesc si original. Astept pe cineva amabil sa se uite la el si sa`mi spuna care din cei 4 pini sunt fazele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma indoiesc ca cineva iti va spune chestia asta - aceeasi rugaminte am avut-o si eu si nu doar aici pe forumul nostru ci si pe forumurile de afara, le-a fost lene sa dea jos capacu de la pinionu de atac si sa masoare o grosime la o piulita si o saiba existenta...

Bafta iti doresc - sper sa fi mai norocos ca mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut skvj si mersii de replay.. Acum am inteles ca, cum te uiti la mufa poate fi cel de sus sau cel de jos..dar la mufa te poti uita in mai multe feluri, eu am reprezentat 2 moduri opuse ca si cum ai intoarce`o la 180 grade am nimerit pe desen ceva?



unde`i schita aia incolora am gresit notatia, stg sus e stg jos si invers:D



P.S. Am gasit acum...culmea tot prin niste poze de`ale mele...Plusul este cel din stanga jos cum este reprezentat in imaginea cu mufa neagra...cealalta incolora nu o mai luam in calcul..

post-70734-0-05020700-1372959493_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca se poate anula vasul de apa acela de sub carena dreapta la un yamaha fzr 600 3he?mie mi l-a anulat un mecanic,mi-a unit furtunele alea 2 care intrau in vas dar acum tot imi curge apa sub motor pe furtunul care cred ca este pentru surplus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acel vas este pentru a capta diferenta de volum a sist de racire cand se dilata lichidul.

El mai are si rolul de rezervor pentru lichid atunci cand ai pierderi,diferenta o ia motorul din acel vas.deci anulatul lui nu-i o idee buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca se poate anula vasul de apa acela de sub carena dreapta la un yamaha fzr 600 3he?mie mi l-a anulat un mecanic,mi-a unit furtunele alea 2 care intrau in vas dar acum tot imi curge apa sub motor pe furtunul care cred ca este pentru surplus.

Pai...mecanicul tau nu prea este mecanic daca este vorba de vasul de expansiune al lichidului de racire. Apa si componentele instalatiei se dilata, volumul din instalatie scade(iar volumul apei creste) si apa in exces trebuie sa iasa pe undeva(in vasul de expansiune). Atunci cand temperatura scade apa din vas ajunge din nou in instalatie prin acelasi furtun(vacuum cred ca se numeste). Daca tu ai circuitul inchis, in cazul in care apa nu ar iesi pe undeva, atunci ai risca sa ai o presiune ridicata in instalatie(o posibila spargere a furtunelor sa a radiatorului). Sper ca nu am gresit...

Acum am vazut ca ti-a raspuns George deja :)

Editat de mad.alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacul radiatorului nu este un simplu dop ci contine si o valvula care se deschide la o anumita presiune (creeata de dilatarea lichidului de racire cand se incalzeste) si permite transferarea surplusului in vasul de expansiune si inapoi in circuitul de racire cand temperatura scade si respectiv lichidul se contracta. Refa imediat configuratia originala, altfel risti sa gripezi motorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună ziua,aş avea o mică întrebare: cum se reglează relantiul la un fzr de 600 mai vechi,cel cu 2 faruri rotunde ?? Nu am văzut p niciunde cablul de reglaj ca si la cbr....

Mulţumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 1000, trebuie sa ridici rezervorul

Bună ziua,aş avea o mică întrebare: cum se reglează relantiul la un fzr de 600 mai vechi,cel cu 2 faruri rotunde ?? Nu am văzut p niciunde cablul de reglaj ca si la cbr....
Mulţumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebuii sa ai cablul pe partea stanga cum te uiti pe langa soc (sub cadru) este cu o "maciuca" in cap pe care`l poti in/desfileta cu o surubelnita in cruce...e posibil sa nu fie prins pe suport si sa atarne sub rezervor..sau poate nu ai cablul..da filtrul de aer jos si gasesti surubul de relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...