..:::ZAR:::... Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 lantul este prea larg cand franezi lantul are inertia de a se roti in continuare si roata spate incearca sa-l franeze astfel creeaza miscari de oscilatie/bataie ale lantului... loveste direct in bascula. Mai intinde putin lantul, jocul acestuia la mijloc pe partea de jos trebuie sa fie 2.5cm sus jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Am o chestie ciudata la motor. Mai demult am schimbat lantul si a trebuit sa dau bascula jos pentru ca acesta era intreg. Insa dupa o perioada a inceput sa-mi pocneasca ceva in zona basculei, pe la ciolane cred, doar la viteza mica, mai pronuntat in inclinare dreapta si foarte des cand franez cu spatele. Cand am pasager iarasi de aude mai des si parca se si simte in scarite putin. Eu am boltul ala de sustinere a evacuarii rupt, cel de langa telescopul spate si am crezut ca in el loveste pentru ca era lucios in zona aia, l-am invartit putin si s-a mutat zona in care face luciu, l-am mutat si mai tare, dar tot pocneste si nu cred ca mai atinge acum. Deci cand franez cu spatele parca-i mitrariera. Cam pe unde sa ma uit? Uita-te in primul rand la starea amortizorului (cel mai probabil trebuie servisat) si apoi la setarile suspensiei, sag-ul static si dinamic dar mai ales setarea de "rebound". Nu in ultimul rand, "uita-te" la stilul de condus, probabil ti-e un pic frica de frana fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 nu, in nici un caz nu e lantul, e bine intins. nici vorba sa.mi fie frica de frana fata....sa fim seriosi... pur si simplu pocneste ... am sa fac un video. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Starea lantului cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Lantul e bun, nu are zone blocate, nu e larg ... Am avut lant uzat si stiu cum se comporta. Si nu suna a lant care bate in ceva. Clar nu suna a lant. Un rulment de roata spart cum suna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Rulmentii uzati sau chiar cu bile sparte de obicei huruie... dar nu poti sti niciodata. Cel mai bine desfaci si verifici. Daca nu sunt probleme tehnice, pocniturile in zona basculei/rotii spate sunt cauzate de franarea excesiva numai cu spatele, de obicei in combinatie cu un amortizor defect si/sau setare necorespunzatoare si eventual pistonasele etrierului spate semi-blocate. Fenomenul este urmatorul: la actionarea franei spate, in prima faza amortizorul se comprima preluand o parte din soc, dupa care, cand cauciucul atinge zona de rupere a aderentei patineaza un pic, doar atat cat sa permita amortizorului sa se destinda si cauciucului sa recapete aderenta... un ciclu cu o frecventa de cca 2-3 batai pe secunda. Bascula zvacneste relativ violent iar zgomotul este produs de lant, care loveste in patina de ghidaj de pe bascula. Repet, verifica daca nu sunt probleme tehnice, rulmentii de la roata, bucsele sau rulmentii (daca ai) basculei, starea amortizorului (in special pe rebound) si daca totul e in regula, incearca sa mai maresti tensiunea arcului amortizorului spate si rata de decomprimare (rebound). Cu pasager face la fel? Ca fapt divers, ce "sag" static/dinamic ai la suspensii, in special pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Face asa doar timpul, pe franare face mitrariera.. Cu pasager iarasi face mai des...nu.s reglabile telescoapele la mine, iar pe spate doar pot intari arcul. Eu totusi pun toti banii pe zona de prinderi intre telescop-ciolane-bascula-cadru ... Undeva acolo face poc. Mi.e sa nu fie pus invers bucsele de la bascula. Axul basculei l.am scos..l.am uns cu vaselina grafitata...degeaba. Nu.mi pot da seama de ce se accentueaza cand franez cu spatele...si nu e vb de fenomenul ala cand se blocheaza si rupe aderenta....nu.s afon in domeniu.. Pur si simplu daca apas frana cat sa simt ca franeaza incepe sa pocneasca undeva intre scarite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 OK, imi cer scuze, cateodata ma las purtat de val... pai atunci stii ce ai de facut, demonteaza si verifica. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 M-am uitat azi mai atent si cred ca vine din zona pinionului de atac ... chiar daca imping motocicleta, deci fara greutate pe ea, tot de acolo se aude. Am intins lantul si tot asa face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Ai verificat pinionul, daca nu cumva e uzat sau are joc in piulita de prindere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 M-am mai jucat pe la etrier putin si s-a linistit aproape de tot ... Insa cand franez spate tot mitrariera e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 (editat) M-am uitat azi mai atent si cred ca vine din zona pinionului de atac ... chiar daca imping motocicleta, deci fara greutate pe ea, tot de acolo se aude. Am intins lantul si tot asa face. Pai daca de acolo se aude,demonteaza capacul de la pinion si vezi ce este acolo.S-a rupt un dinte,s-a desfiletat piulita,ai joc in rulment,ai un corp strain acolo..etcSau ai joc la etrier in bolturi,disc stramb.. Editat August 31, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Asa imi facea mie pe franare... am dat capacul jos si ce sa vezi, piulita de la pinion nu mai era stransa, o tinea doar siguranta acolo ca filetul era dus tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 Am sa ma uit si acolo. A incetat de mult problema .. se pare ca era prea larg lantul :-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 nu, in nici un caz nu e lantul, e bine intins. nici vorba sa.mi fie frica de frana fata....sa fim seriosi... pur si simplu pocneste ... am sa fac un video. Lantul e bun, nu are zone blocate, nu e larg ... Am avut lant uzat si stiu cum se comporta. Si nu suna a lant care bate in ceva. Clar nu suna a lant. Un rulment de roata spart cum suna? M-am uitat azi mai atent si cred ca vine din zona pinionului de atac ... chiar daca imping motocicleta, deci fara greutate pe ea, tot de acolo se aude. Am intins lantul si tot asa face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 salutare baieti,are cineva de vanzare cablu de km ptr fzr 600 3he?multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 Pai da :| fostul lant avea joc cu mult mai mare, facea valuri si nu troncanea. Asta avea joc ok si ... pnm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Voi ce bujii folositi? cele recomandate de producator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 eu am folosit la fzr ngk cr9e cele recomandate.cik cele iridium nu sunt recomandate pt carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 eu am folosit la fzr ngk cr9e cele recomandate.cik cele iridium nu sunt recomandate pt carburatie Da, asa citisem si eu despre iridium.. O sa iau cr9e atunci..de la atatea probe mi le`a facut muci pe astea (ngk cr8e) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Atentie la NGK-uri, e plina piata de contrafacaturi!!! Eu mi-am luat-o de 2 ori si am trecut pe DENSO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Mie dupa un sezon mi-au picat 2 bujii si nu stiam de ce la inceput de sezon nu porneste motoru ... si cand a pornit nu stiam de ce merge in 2 :| am suspectat absolut orice, ma bateam cu pumnul in piept ca nu-s bujiile si cand am zis sa le verific ... nu dadeau scanteie absolut deloc ... si le-am facut distanta tot fain frumos, curatate .. plm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Skvj ce bujii ti`au picat? n`ai specificat marca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 eu folosesc de 2 sezoane bujii BOSCH UR 08CC cu cod de produs 0 242 068 500. Nici o ezitare what so ever. Sunt exact echivalentul celor de la NGK, cele recomandate in fisa motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Skvj ce bujii ti`au picat? n`ai specificat marca.. NGK CR9E ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.