skvj Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Mi-am pus azi un diablo corsa pe fata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MasTerShoT Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 (editat) Salut baieti si fete, ati avut probleme cu acceleratia adica sa va faca ca in clipul urmator Dati la minutul 1:00 Parca da in gol cand ii dai gaz...Si la mine se intampla Ceea ce vreau sa zic este normal?Dupa cate vad si baietii se intreaba ce are:)) Editat August 23, 2013 de MasTerShoT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 De unde dau comanda de un cablu de ambreiaj pt 600 R 4jh? Am tot cautat dar nimeni nu are pe stoc... il aduce in 10-15 zile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 pune-ti cablu de frana de scuter...e aceeasi chestie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MasTerShoT Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Aloo am pus o postare mai sus, nu se intampla la nimeni asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Salut baieti si fete, ati avut probleme cu acceleratia adica sa va faca ca in clipul urmator Dati la minutul 1:00 Parca da in gol cand ii dai gaz...Si la mine se intampla Ceea ce vreau sa zic este normal?Dupa cate vad si baietii se intreaba ce are:)) La tine cred ca scapa ambreiaju ceea ce nu este normal, la el e normal sa sune ca in gol fiindca e pe dyno unde rezistenta este foarte mica iar cand trage brusc de gaz se tureaza foarte repede. De unde dau comanda de un cablu de ambreiaj pt 600 R 4jh? Am tot cautat dar nimeni nu are pe stoc... il aduce in 10-15 zile... vicma.ro sa incerci la ei, daca nu la romimoto, all-moto.ro etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 Eu nu cred ca ii merge deloc bine motorul, nu trebuie sa se auda asa cand deschide gazul la maxim, am pus-o si eu pe dyno si nu facea asa...si fumul ala mi se pare oleaca cam suspect din filmulet bate spre un albastru.Daca ii patina ambreiajul sigur se vedea la sf pe fisa de la dyno, pacat ca nu au aratat si niste date sa vedem cum arata graficul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MasTerShoT Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 si eu la fel cred,discul de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 (editat) Eu nu cred ca ii merge deloc bine motorul, nu trebuie sa se auda asa cand deschide gazul la maxim, am pus-o si eu pe dyno si nu facea asa...si fumul ala mi se pare oleaca cam suspect din filmulet bate spre un albastru.Daca ii patina ambreiajul sigur se vedea la sf pe fisa de la dyno, pacat ca nu au aratat si niste date sa vedem cum arata graficul. este FZR-u vechi 3he, total diferit de 4jh cum avem noi! Nu exista termeni de comparatie intre motorul de 3he si cel de 4jh care este net superior! am o scurgere de ulei in partea de jos a motorului - a patit vreunul dintre voi asa ceva? exista zone care se pot fisura in cazuri mai dese? m-am chinuit sa reperez zona cu probleme dar fara succes - o sa mai incerc si la sfarsit de sezon... astept si opiniile voastre Editat August 24, 2013 de ..:::ZAR:::... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MasTerShoT Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 hai ca ai ziso Zarule ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Am o chestie ciudata la motor. Mai demult am schimbat lantul si a trebuit sa dau bascula jos pentru ca acesta era intreg. Insa dupa o perioada a inceput sa-mi pocneasca ceva in zona basculei, pe la ciolane cred, doar la viteza mica, mai pronuntat in inclinare dreapta si foarte des cand franez cu spatele. Cand am pasager iarasi de aude mai des si parca se si simte in scarite putin. Eu am boltul ala de sustinere a evacuarii rupt, cel de langa telescopul spate si am crezut ca in el loveste pentru ca era lucios in zona aia, l-am invartit putin si s-a mutat zona in care face luciu, l-am mutat si mai tare, dar tot pocneste si nu cred ca mai atinge acum. Deci cand franez cu spatele parca-i mitrariera. Cam pe unde sa ma uit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 lantul este prea larg cand franezi lantul are inertia de a se roti in continuare si roata spate incearca sa-l franeze astfel creeaza miscari de oscilatie/bataie ale lantului... loveste direct in bascula. Mai intinde putin lantul, jocul acestuia la mijloc pe partea de jos trebuie sa fie 2.5cm sus jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Am o chestie ciudata la motor. Mai demult am schimbat lantul si a trebuit sa dau bascula jos pentru ca acesta era intreg. Insa dupa o perioada a inceput sa-mi pocneasca ceva in zona basculei, pe la ciolane cred, doar la viteza mica, mai pronuntat in inclinare dreapta si foarte des cand franez cu spatele. Cand am pasager iarasi de aude mai des si parca se si simte in scarite putin. Eu am boltul ala de sustinere a evacuarii rupt, cel de langa telescopul spate si am crezut ca in el loveste pentru ca era lucios in zona aia, l-am invartit putin si s-a mutat zona in care face luciu, l-am mutat si mai tare, dar tot pocneste si nu cred ca mai atinge acum. Deci cand franez cu spatele parca-i mitrariera. Cam pe unde sa ma uit? Uita-te in primul rand la starea amortizorului (cel mai probabil trebuie servisat) si apoi la setarile suspensiei, sag-ul static si dinamic dar mai ales setarea de "rebound". Nu in ultimul rand, "uita-te" la stilul de condus, probabil ti-e un pic frica de frana fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 nu, in nici un caz nu e lantul, e bine intins. nici vorba sa.mi fie frica de frana fata....sa fim seriosi... pur si simplu pocneste ... am sa fac un video. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Starea lantului cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Lantul e bun, nu are zone blocate, nu e larg ... Am avut lant uzat si stiu cum se comporta. Si nu suna a lant care bate in ceva. Clar nu suna a lant. Un rulment de roata spart cum suna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Rulmentii uzati sau chiar cu bile sparte de obicei huruie... dar nu poti sti niciodata. Cel mai bine desfaci si verifici. Daca nu sunt probleme tehnice, pocniturile in zona basculei/rotii spate sunt cauzate de franarea excesiva numai cu spatele, de obicei in combinatie cu un amortizor defect si/sau setare necorespunzatoare si eventual pistonasele etrierului spate semi-blocate. Fenomenul este urmatorul: la actionarea franei spate, in prima faza amortizorul se comprima preluand o parte din soc, dupa care, cand cauciucul atinge zona de rupere a aderentei patineaza un pic, doar atat cat sa permita amortizorului sa se destinda si cauciucului sa recapete aderenta... un ciclu cu o frecventa de cca 2-3 batai pe secunda. Bascula zvacneste relativ violent iar zgomotul este produs de lant, care loveste in patina de ghidaj de pe bascula. Repet, verifica daca nu sunt probleme tehnice, rulmentii de la roata, bucsele sau rulmentii (daca ai) basculei, starea amortizorului (in special pe rebound) si daca totul e in regula, incearca sa mai maresti tensiunea arcului amortizorului spate si rata de decomprimare (rebound). Cu pasager face la fel? Ca fapt divers, ce "sag" static/dinamic ai la suspensii, in special pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Face asa doar timpul, pe franare face mitrariera.. Cu pasager iarasi face mai des...nu.s reglabile telescoapele la mine, iar pe spate doar pot intari arcul. Eu totusi pun toti banii pe zona de prinderi intre telescop-ciolane-bascula-cadru ... Undeva acolo face poc. Mi.e sa nu fie pus invers bucsele de la bascula. Axul basculei l.am scos..l.am uns cu vaselina grafitata...degeaba. Nu.mi pot da seama de ce se accentueaza cand franez cu spatele...si nu e vb de fenomenul ala cand se blocheaza si rupe aderenta....nu.s afon in domeniu.. Pur si simplu daca apas frana cat sa simt ca franeaza incepe sa pocneasca undeva intre scarite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 OK, imi cer scuze, cateodata ma las purtat de val... pai atunci stii ce ai de facut, demonteaza si verifica. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 M-am uitat azi mai atent si cred ca vine din zona pinionului de atac ... chiar daca imping motocicleta, deci fara greutate pe ea, tot de acolo se aude. Am intins lantul si tot asa face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Ai verificat pinionul, daca nu cumva e uzat sau are joc in piulita de prindere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 M-am mai jucat pe la etrier putin si s-a linistit aproape de tot ... Insa cand franez spate tot mitrariera e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 (editat) M-am uitat azi mai atent si cred ca vine din zona pinionului de atac ... chiar daca imping motocicleta, deci fara greutate pe ea, tot de acolo se aude. Am intins lantul si tot asa face. Pai daca de acolo se aude,demonteaza capacul de la pinion si vezi ce este acolo.S-a rupt un dinte,s-a desfiletat piulita,ai joc in rulment,ai un corp strain acolo..etcSau ai joc la etrier in bolturi,disc stramb.. Editat August 31, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Asa imi facea mie pe franare... am dat capacul jos si ce sa vezi, piulita de la pinion nu mai era stransa, o tinea doar siguranta acolo ca filetul era dus tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 Am sa ma uit si acolo. A incetat de mult problema .. se pare ca era prea larg lantul :-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.