Ravenitza Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 dan erai cumva in zona Bul. Decebal- Piata muncii ieri dimineata pe la 8 juma? Ca am vazut pe cineva cu un FZR care avea probleme cu el, mergea foarte greu si incet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 Nope, nu eram eu Motoreta merge, se duce destul de tare, insa nu asa cum ar trebui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 oh ok...inseamna ca era altcineva... mai succes in a o face sa mearga asa cum ar trebui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 Multam! Sa speram ca dupa inca o sedinta de terapie la Racetek va redeveni racheta care era in weekend... Oricum vroiam sa ii fac si carburatoarele, asa ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 alti bani alta distractie dar sa vezi distractie la sfarsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanLudus Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 cu cat iti sincronizezi carb ? am inteles ca la auner langa cluj (in floresti) e 50 ron. oricum cred ca merg la valea ierii pe 25-27 mai si cred ca o sa le fac o vizita. asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 Si eu am un FZR de 1000 proaspat achizitionat. Ce sa zic, fuge de rupe. Si normal la cei 145 cai. In schimb venind de la enduro ma deranjeaza suspensiile ... Destul de mult ... Dar asta e, cu vitezana la asfalt fara gropi ... salut daca nu ma insel e ca a mea! nu va intereseaza ?o vand!!!1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 Multam! Sa speram ca dupa inca o sedinta de terapie la Racetek va redeveni racheta care era in weekend... Oricum vroiam sa ii fac si carburatoarele, asa ca... Asa ca... ar fi bine sa vii cu deznodamantul acestei povesti si ceva detalii suplimentare... pana acum s'a inteles ca in urma "terapiei" de la Racetek "racheta" si'a pierdut "aripile"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dementu Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 Azi am fost sa-mi pornesc mobra(FZR 1000) dupa o luna in care nu am folosit-o si surpriza.... nu a pornit . Am constatat ca bateria care este noua era descarcata, cand am pus-o pe redresor avea 5A in loc de 12A. Abia se aprindea beculetul verde in bord. O alta chestie care m-a surprins a fost faptul ca, daca puneam contactul din cheie, indiferent ca intrerupatorul de curent era pe off sau on beculetul verde era aprins. Poate cineva sa-mi spuna ce s-a intamplat? Toata luna in care nu am folosit-o motoreta a stat in garaj, asa ca se exclude posibilitatea unei "maini criminale" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 (editat) Asa ca... ar fi bine sa vii cu deznodamantul acestei povesti si ceva detalii suplimentare... pana acum s'a inteles ca in urma "terapiei" de la Racetek "racheta" si'a pierdut "aripile"... Am trecut pe la foarte multe service-uri si am "prins" cam cum merg lucrurile. Pana acum pot spune ca Racetek a fost ok si s-a comportat profesionist. In mod normal (adica asa cum ar fi facut multi) as fi fost tentat sa spun ca defectiunea a intervenit in urma ajustarii valvelor. Insa testele facute infirma acest lucru. Daca mai punem in calcul si faptul ca de cand o am nu i-am facut carburatia si ca exact inainte de ajustarea valvelor a avut subit un consum enorm (8.5 la suta!!!).... Toate astea ma duc cu gandul la probleme de carburatie. Sper sa nu fie ceva serios gen membrane sparte, fiindca asta inseamna sa cumpar un alt set de carburi... Bineinteles ca o sa va tin la curent cu evolutia motocicletei (ca nu ma lasa pana nu o sa mearga si o sa arate PERFECT) si a celor petrecute in service, indiferent daca este de bine sau de rau. Dar in acelasi timp voi fi si eu la randul meu "fair" - nu poti pretinde ceva atata timp cat tu nu te comporti la fel. Bafta! Editat Mai 11, 2007 de Dan-Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 Azi am fost sa-mi pornesc mobra(FZR 1000) dupa o luna in care nu am folosit-o si surpriza.... nu a pornit . Am constatat ca bateria care este noua era descarcata, cand am pus-o pe redresor avea 5A in loc de 12A. Abia se aprindea beculetul verde in bord. O alta chestie care m-a surprins a fost faptul ca, daca puneam contactul din cheie, indiferent ca intrerupatorul de curent era pe off sau on beculetul verde era aprins. Poate cineva sa-mi spuna ce s-a intamplat? Toata luna in care nu am folosit-o motoreta a stat in garaj, asa ca se exclude posibilitatea unei "maini criminale" Bateriei nu i se poate masura amperajul (A) ci doar tensiunea (V). Probabil ca ai vrut sa scrii ca in loc de 12V avea doar 5V. La care beculet "verde" din bord te referi, la cel de "neutral"? Si la ce te referi cu "intrerupatorul de curent"? Cumva la comutatorul de culoare rosie de langa maneta de acceleratie? Daca da, e bine de stiut ca el nu "intrerupe curentul" ci doar taie alimentarea aprinderii electronice, putandu'se asfel sta cu contactul pus fara pericolul de a praji aprinderea. Ce fel de baterie ai? Cu gel, cu acid... depinde de tip si marca - nu e mare mirare sa ramana fara curent dupa o luna (daca e ceva in neregula). N'ai spus, dupa ce ai incarcat bateria, a pornit? Dar in acelasi timp voi fi si eu la randul meu "fair" - nu poti pretinde ceva atata timp cat tu nu te comporti la fel. Asta era si ideea, esti printre putinii in care (cel putin personal) am incredere. Obiectivitatea este extrem de rara p'aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dementu Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 Bateriei nu i se poate masura amperajul (A) ci doar tensiunea (V). Probabil ca ai vrut sa scrii ca in loc de 12V avea doar 5V. La care beculet "verde" din bord te referi, la cel de "neutral"? Si la ce te referi cu "intrerupatorul de curent"? Cumva la comutatorul de culoare rosie de langa maneta de acceleratie? Daca da, e bine de stiut ca el nu "intrerupe curentul" ci doar taie alimentarea aprinderii electronice, putandu'se asfel sta cu contactul pus fara pericolul de a praji aprinderea. Ce fel de baterie ai? Cu gel, cu acid... depinde de tip si marca - nu e mare mirare sa ramana fara curent dupa o luna (daca e ceva in neregula). N'ai spus, dupa ce ai incarcat bateria, a pornit? Da ma refer exact la ce ai spus tu mai sus. Scuze 5V si 12V am vrut sa spun(am fost corigent la fizica ). Bateria e cu acid si eu am turnat acidul in ea cand am cumparat-o, marca EXIDE BIKE e de 12V si 14A. Vreau sa mai precizez ca bateria a fost cuplata nonstop pe motor si au mai fost cazuri cand mobra sa stea 2-3 saptamani nepornita dar apoi pornea la sfert din prima. Nu am incercat sa o pornesc cu bateria incarcata am sa incerc, dar mai mult ca sigur o sa porneasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 12, 2007 Share Postat Mai 12, 2007 Da ma refer exact la ce ai spus tu mai sus. Scuze 5V si 12V am vrut sa spun(am fost corigent la fizica ). Bateria e cu acid si eu am turnat acidul in ea cand am cumparat-o, marca EXIDE BIKE e de 12V si 14A. Vreau sa mai precizez ca bateria a fost cuplata nonstop pe motor si au mai fost cazuri cand mobra sa stea 2-3 saptamani nepornita dar apoi pornea la sfert din prima. Nu am incercat sa o pornesc cu bateria incarcata am sa incerc, dar mai mult ca sigur o sa porneasca Asa mai venim de acasa... doar o mica corectie inca - 12V 14Ah (amperi/ora). FZR'ul de 1000 este usor de inecat la pornire, dupa care, daca bateria nu este in cea mai buna forma, sa nu mai porneasca si sa o descarce (mai ales datorita compresiei si/sau motorului de capacitate mare). Am patit'o si eu de multe ori cu pornirea, si la cald si la rece... pana i'am gasit setarea "ideala" (pentru temperaturi de peste 15gr.C, la altitudinea zero metri - Constanta - inaltimea plutitoarelor 14mm si 2.7-3 ture la suruburile pilot, se pare ca ar fie setarile "ideale"... de mentionat ca la mine evacuarea si filtrul de aer sunt standard). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliano Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 (editat) Salutare all! am o problema mi-am gasit furca de fzr 600 modelu 3HE dar are semeringurile terminate si trebuiesc schimbate, si mai e o chestie.. se poate schimba contactul daca nu mai are cheia ? Atasez si o poza sa vedeti despre ce e vorba Si daca aveti idee.. cat costa un set se semeringuri pt furca la yamaha fzr 600 modelu 3HE pe louis, si ce cod au? Va intreb daca se poate schimba sa nu o cumpar degeaba si dupa aceea sa vad ca nu merge shimbat contactul si furca este inutilizabila Editat Mai 13, 2007 de bikerboy-iuliano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 Salutare all! am o problema mi-am gasit furca de fzr 600 modelu 3HE dar are semeringurile terminate si trebuiesc schimbate, si mai e o chestie.. se poate schimba contactul daca nu mai are cheia ? Atasez si o poza sa vedeti despre ce e vorba Si daca aveti idee.. cat costa un set se semeringuri pt furca la yamaha fzr 600 modelu 3HE pe louis, si ce cod au? Va intreb daca se poate schimba sa nu o cumpar degeaba si dupa aceea sa vad ca nu merge shimbat contactul si furca este inutilizabila Normal ca se pot schimba numai ca este un pic dificil din cauza ca contactele din motive de securitate sunt prinse cu suruburi care cand ajung la momentul de srangere se rupe capul ,astfel nu mai poti pune nici o cheie pe el.insa se pot desface prin metode mai neconventionale .Duci partea de jug la un meserias si ti le desface dupa care pui noul contact cu suruburi cap inbus normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliano Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 ms mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 Vad ca esti in cautare de semeringuri... Nu e nevoie sa comanzi de pe Louis, dureaza prea mult. Te poate ajuta remusmoto (asta e id de mess) sau poti merge la magazin (de exemplu pe Cotroceni, la KTM). Au pe stoc. Mie saptamana asta imi vine un set complet de furca, adica semeringuri, cuzineti si arcuri. In cazul in care nu imi trebuie cuzinetii si semeringurile, putem discuta. Plus ca imi vor ramane in plus arcurile stock... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 Ca tot e vorba de semeringuri...cam cat ar costa manopera pentru o schimbare de semeringuri la furca fatza? asa estimativ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 E destul de scump, avand in vedere ca trebuie date jos telescoapele si trebuie schimbat si uleiul din ele. Cu totul te poate duce la peste 250 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 E destul de scump, avand in vedere ca trebuie date jos telescoapele si trebuie schimbat si uleiul din ele. Cu totul te poate duce la peste 250 RON. cred k ma apuc sa le schimb eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 Nu ti-as recomanda sa te bagi la desfacut furca si schimbat semeringuri (decat daca ai scule si experienta). La schimbul de ulei de furca mai merge, ca acolo nu trebuie sa o dai jos sau sa o desfaci. A, apropos de preturi, la Racetek Garage (unde preturile sunt mai maricele - dar si serviciile de top), o manopera la suspensia fata este 200 RON. In alte parti gasesti si mai ieftin asadar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 Nu ti-as recomanda sa te bagi la desfacut furca si schimbat semeringuri (decat daca ai scule si experienta). La schimbul de ulei de furca mai merge, ca acolo nu trebuie sa o dai jos sau sa o desfaci. A, apropos de preturi, la Racetek Garage (unde preturile sunt mai maricele - dar si serviciile de top), o manopera la suspensia fata este 200 RON. In alte parti gasesti si mai ieftin asadar. Scule am..ca experientza am schimbat la Jawa semeringurile.--->intr-adevar e destul de munk la ele...nu mi se pare mult din punctul de vedere al mecanicului sa ceara atat.Numai timp sa am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho_21 Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 am nevoie de niste carene pt Yamaha FZR 1000 [fata si lateral fata] pt modelul din 91-92 [3GM]. nu stie nimeni de unde le-ash putea lua ? sunt interesat eventual si de carena fata si codita tip [r6 , r1]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 am nevoie de niste carene pt Yamaha FZR 1000 [fata si lateral fata] pt modelul din 91-92 [3GM]. nu stie nimeni de unde le-ash putea lua ? sunt interesat eventual si de carena fata si codita tip [r6 , r1]. Hai sa iti vand un pont: Cauti pe ebay.de ce iti trebuie (cu siguranta vei gasi, iti spun din experienta). Apoi il contactezi pe un prieten al meu (care are ID de mess alexbasket23) si stabilesti cu el sa ti le cumpere si sa ti le trimita (el este acum in Germania). In maxim 3 saptamani ai piesele, iar comisionul este simbolic. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gunny Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 salutare!! motorul meu face figuri! in curbe zici ca sunt cu barca. iar pe la 180-190 km/h fata incepe sa aiba o trepidatie suparatoare dar nu periculoasa inca. multi mi-au spus ca tre sa intaresc suspensia spate. cum o fac? PS de unde iau o guma de spate? incep sa iasa ate!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.