peu Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 caut garaj in zona rucar (baba novac) ceva cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 salutare mi-a venit si mie fzr 1000 din `96 si dati-mi voie va rog sa intru si eu in grupul fzr-istilor as vrea sa aflu daca se poate daca am facut o alegere corecta imi poate spune cineva pana cand s-a fabricat fzr 1000 exup (genesis)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 salutare mi-a venit si mie fzr 1000 din `96 si dati-mi voie va rog sa intru si eu in grupul fzr-istilor as vrea sa aflu daca se poate daca am facut o alegere corecta imi poate spune cineva pana cand s-a fabricat fzr 1000 exup (genesis)? In 95 s-a facut ultima serie cu mutra de YZF (doua faruri elipsoide) ,am unul de vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 salutare!! motorul meu face figuri! in curbe zici ca sunt cu barca. iar pe la 180-190 km/h fata incepe sa aiba o trepidatie suparatoare dar nu periculoasa inca. multi mi-au spus ca tre sa intaresc suspensia spate. cum o fac? PS de unde iau o guma de spate? incep sa iasa ate!!! Aceeasi trepidatie slabuta o am si eu la viteze foarte mari. Suspensia spate nu are cum sa fie (cel putin la mine), fiindca amortizorul meu e aproape nou si oricum e prea tare setat. Ma gandesc ca ar fi fata - peste o saptamana voi reconstrui furca (cuzineti+ulei+semeringuri). Daca nu e nici asta, ar putea fi jentile un pic deformate - se rezolva prin roluire la o vulcanizare mai pricopsita, dar e bataie de cap cu montat-demontat si apoi revopsit janta salutare mi-a venit si mie fzr 1000 din `96 si dati-mi voie va rog sa intru si eu in grupul fzr-istilor as vrea sa aflu daca se poate daca am facut o alegere corecta imi poate spune cineva pana cand s-a fabricat fzr 1000 exup (genesis)? Iti dam voie, dar va trebui sa treci prin procesul de initiere (glumesc). Despre FZR 1000 vorbeste cu yo4hgx, are si el una tot din 1996 parca. Si e multumit de ea. Insa fa-ti provizia de ulei, consuma destul de mult. Dar nu-i nimic, asta inseamna ca are ungere buna Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 duminica plec la brasov, o sa ii fac plinul si sunt curioasa cat consuma fzrul meu. ultima data am bagat 8 litri si m-a tinut cam 125 km (numai in oras) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanLudus Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 duminica plec la brasov, o sa ii fac plinul si sunt curioasa cat consuma fzrul meu. ultima data am bagat 8 litri si m-a tinut cam 125 km (numai in oras) Bun asa. Din cate am calculat si a mea ia cam 6 %. E bine zic eu. Cu cat ati mers cel mai mult ? eu 212, desi e din 90... Ma gandesc sa incerc sa il vand sa imi iau un CBR RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 (editat) btw: mai e putina benzina cred, ca nu am intrat inca pe rezerva. in drum spre brasov sper sa o testez si eu putin sa vad cum lucreaza la viteza mare, fiind mana a 2 a inca nu stiu cum face. cel mai mult i-a dat un prieten 140, si nu am simtit nimic... (ma refer turbulente de la furca, cauciucuri, etc). dar momentan nu am chef sa ii dau tare, vreau sa ma bucur de drum later edit: chiar asa, vine cineva duminica pana la brasov? plecare dimineata pe la 9 si venit seara. relaxare, in retur trecem si pe la cota 1400. Editat Mai 17, 2007 de raven30hell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 Bun asa. Din cate am calculat si a mea ia cam 6 %. E bine zic eu. Cu cat ati mers cel mai mult ? eu 212, desi e din 90... Ma gandesc sa incerc sa il vand sa imi iau un CBR RR Cel mai mult am mers cu 220. Merge super ok, putere din plin. Ma gandeam si eu sa o dau, insa acum m-am decis sa duc pana la capat upgrade-urile si modificarile. O voi pastra (ca doar e prima motoreta) pentru sufletul meu si voi face un efort sa imi mai iau inca una, mai noua (pt weekend). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 salutare!! motorul meu face figuri! in curbe zici ca sunt cu barca. iar pe la 180-190 km/h fata incepe sa aiba o trepidatie suparatoare dar nu periculoasa inca. multi mi-au spus ca tre sa intaresc suspensia spate. cum o fac? PS de unde iau o guma de spate? incep sa iasa ate!!! Fenomenul de a "face ca barca" in curbe, poate avea mai multe cauze. O sa citez un pasaj din articolul despre "dinamica motocicletei": Motocicletele se confrunta cu 2 mari probleme aditionale de stabilitate: - “Voblajul” - o oscilare a rotii fata cu o frecventa ridicata (7-9Hz). In general benigna dar suparatoare si uneori infricosatoare daca pilotul nu a mai experimentat’o in trecut. Poate aparea in general la viteze moderate. - “Weaving” - o oscilare cu o frecventa mai scazuta (2-3Hz) insa a INTREGII MOTOCICLETE ce poate duce la instabilitate la viteze ridicate si de cele mai multe ori cu rezultate fatale. Design’ul unei motociclete poate influenta comportamentul si respectiv stabilitatea unei motociclete dupa cu urmeaza: - Rigiditatea cadrului – rigiditatea laterala si de torsiune a cadrului, “elasticitatea” acestuia putand intra in rezonanta cu ocilatiile de tip “weaving” la viteze ridicate. - Geometria – influenta “trail”ului. Distorsiunile laterale pot fi controlate prin plasarea axei torsionale a furcii fata cat mai jos posibil. - Suspensia – telescoape pe furca spate degradate amplifica tendinta de “waving” in special pe viraje stranse. - Cauciucurile – cele mai pronuntate efecte la abordarea unui viraj sunt date de caracteristicile cauciucului rotii spate, forma si compozitia sa, rigiditatea curburii (rezistenta la deformare), in plan longitudinal si trasversal. Presiunea de umflare influenteaza deasemenea comportamentul unei motociclete la viteze ridicate. - Incarcatura – o incarcare cu greutatate a partii din spate a unei motociclete amplifica tendinta de “weaving”. Ansambluri de furci spate cu rigiditate sporita si telescop de calitate au fost folosite cu succes in ameliorarea “weaving”ului si “voblajului”. Trepidatia "suparatoare" pe fatza, daca zici ca este in legatura cu viteza si nu turatia motorului, cel mai probabil are ca sursa dezechilibrarea rotzii fatza. Vibratiile la peste 7-8000rpm sunt normale, atata timp cat nu sunt excesive, ele apar la orice moto de capacitate mare. Pentru intarirea furcii spate ai nevoie de o cheie mai speciala. Oferte de cauciucuri gasesti din abudentza pe forum, la preturi rezonabile. Daca iti permiti, iti recomand noi, cu cauciucurile si placutele de frana nu e de joaca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Mai 19, 2007 Share Postat Mai 19, 2007 salut discurilede pe fata imi zangane la viteze mici... e normal sa se intample asta? daca trebuie skimbate de unde le pot lua si la ce pret? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 19, 2007 Share Postat Mai 19, 2007 (editat) salut discurilede pe fata imi zangane la viteze mici... e normal sa se intample asta? daca trebuie skimbate de unde le pot lua si la ce pret? multumesc Salut, Ptr inceput, raspunsul la intrebarea ta initiala este ca FZR1000EXUP s'a fabricat pana in '95. Mai exista si ani de "fabricatie" '96 pentru ca spre exemplu in Germania se ia ca referinta data primei inmatriculari si nu cea a fabricatiei propriu'zise sau a a modelului respectiv. Discurile de frana la modelul '95 nu sunt fixe, din constructie au un mic joc radial ce permite dozarea mai precisa a fortei de franare insa nu am remarcat nici un zgomot suspect. Ar trebui verificate placutele de frana, poate au ajuns la fier, sau chiar compozitia lor (ce marca sunt ?) ... Discurile de frana se mai gasesc pe ici pe colo, asigura'te totusi ca este absolut necesara schimbarea lor... nu sunt deloc ieftine. In coditii normale franele la acest model sunt superbe, de putine ori necesitand al doilea deget. Editat Mai 19, 2007 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanLudus Postat Mai 19, 2007 Share Postat Mai 19, 2007 Cel mai mult am mers cu 220. Merge super ok, putere din plin. Ma gandeam si eu sa o dau, insa acum m-am decis sa duc pana la capat upgrade-urile si modificarile. O voi pastra (ca doar e prima motoreta) pentru sufletul meu si voi face un efort sa imi mai iau inca una, mai noua (pt weekend). Vreau sa zic ca am mers cu 212 fara carene, ca inca nu le-am vopsit de cand am picat Sper sa prind mai mult cand le pun sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dementu Postat Mai 19, 2007 Share Postat Mai 19, 2007 salutare, la FZR-ul meu se aude o bataie la turatie mica si vreau sa o duc la un "consult". puteti sa-mi recomandati pe cineva(din bucuresti) care e specializat mai mult pe FZR?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 de unde pot face rost de un manson pentru intrarea aerului (ala de langa cadru), de pe partea stanga ? furtunul este acolo si se termina exact la intrarea in cadru ii lipseste doar mansonul ala de cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_cmd Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 salut are careva de vanzare o aripa fatza si o carena fatza completa cu far.. parbriz .. de fzr 1000 PLS?? dezmembreaza careva un fzr mai am nevoie si de alte maruntisuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 de unde pot face rost de un manson pentru intrarea aerului (ala de langa cadru), de pe partea stanga ? furtunul este acolo si se termina exact la intrarea in cadru ii lipseste doar mansonul ala de cauciuc Mai bine pune o poza .... pe furtunul care iese din cadru trece antigelul catre radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 am si eu nevoie URGENT, pentru RAR de o roata spate : 140/60VR18 - V24OTL. pana la urma tot tre sa o schimb asa ca trebuie urgent ca altfel platesc iar taxa de 2 milioane. va rog, o platesc pe ziua respectiva, o schimbam la un service. garantez pentru ea. numai o zi. pls! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neo Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 salut un pinion si o foaie pentru fzr 600 3 he 93 sh de unde iau si eu prietenu cu oglinzile nu am uitat dar miau adus de la louis doua de stanga si acum astept doua de dreapta sa ramana ei cu o pereche si eu cu una al 3 filtre de aer noi modelul oval si nu am ce face cu ele imi trebui unul rotund cine are facem un schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 Pinion si foaie separat, fara lant, gasesti pe ebay.de. Eu ti-as recomanda sa nu te complici si sa iei kit-ul complet. Cauta pe ebay, ca sunt mai ieftine - si noi, apoi poti vorbi cu un prieten al meu ce imi aduce si mie piese de acolo (chiar trebuie sa vina pt mine un kit de lant plus multe alte chestii). Omul nu face bussiness din asta, asa ca nu o sa te friga la bani. ID-ul lui de mess este alexbasket23. Daca il contactezi, sa ii spui ca esti din partea mea. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 Ieri seara am scos motoreta de la service . Cu carburatoarele reglate si curatate si bujii NGK cu doi electrozi. Are compresie 10.5 la rece pe fiecare cilindru. Merge super... Urmeaza piesele de suspensie, kit-ul de lant, ambreiajul cu arculete racing plus alte prostioare si gata proiectul: un FZR de 15 ani in stare perfecta. Abia astept sa fie gata sa revin cu poze! Bafta prieteni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badbeats Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 salut un pinion si o foaie pentru fzr 600 3 he 93 sh de unde iau si eu prietenu cu oglinzile nu am uitat dar miau adus de la louis doua de stanga si acum astept doua de dreapta sa ramana ei cu o pereche si eu cu una al 3 filtre de aer noi modelul oval si nu am ce face cu ele imi trebui unul rotund cine are facem un schimb? ms mult Abia astept sa fie gata sa revin cu poze! Bafta prieteni! crede-ma si noi asteptam pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 eu as prefera sa o vad life...sa o vad/aud Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe FZR Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 Sal baieti stie cineva cum pot sa mai reduc din inaltime e prea inalta pentru mine nu ajung jos cu picioarele este dificil de facut ? Bebe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 Hmm... Ma mira ce spui, fiindca de obicei FZR-urile sunt mai joase. Poate pe ea este montat un kit de inaltare a spatelui. Ca sa vezi daca este asa, masoara cele doua "dogbones" - sau "oasele". Acestea doua se situeaza exact sub amortizorul spate, pe amandoua partile. Ai sa le recunosti tu... Ideea este sa le masori. Cu cat sunt mai mici decat cele stock, cu atat motoreta va fi mai inalta. (stock parca era 17.5 cm) Daca intr-adevar ai kit din acela, te pot ajuta, in sensul ca si eu mi-am cumparat un kit de inaltare, asa ca voi renunta la aceste tije/ "oase" stock. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marcos Postat Iunie 6, 2007 Share Postat Iunie 6, 2007 Apropo de fzr, pt unul de 1000 din `91 , cu furca normala (nu inversata), stie cineva ce vascozitate trebuie uleiul si cate grame bagate intr-un brat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.