kriminal Postat August 22, 2006 Share Postat August 22, 2006 folosesti sau nu soclul? daca nu e bateria refa'i carburatia (curatare carburi, reglat nivelul, amestec aer/benzina). daca tot nu, incearca sa verifici compresia (desi nu'ti doresc), cel mai posibil ramane o supapa deschisa la rece/prima pornire (trebuie verificat jocul la pastilele supapelor). Carburatia a fost refacuta de curand (cam de 2 saptamani) la un service specializat. Din cate mi-am dat eu seama nu e vb de alimentare sau carburatie, cat de faptul ca nu are destul curent la pornirea la rece. E posibila si chestia cu jocul la supape, dar sper sa nu fie asta ca e o gramada de munca. Multam mult pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 22, 2006 Share Postat August 22, 2006 (editat) Carburatia a fost refacuta de curand (cam de 2 saptamani) la un service specializat. Din cate mi-am dat eu seama nu e vb de alimentare sau carburatie, cat de faptul ca nu are destul curent la pornirea la rece. E posibila si chestia cu jocul la supape, dar sper sa nu fie asta ca e o gramada de munca. Multam mult pentru sfaturi! nu mi'ai raspuns la intrebarea cu soclul nu te supara ca intreb, la ce "service specializat'? zic asta pentru ca am dubii asupra competentzei meseriashilor din RO! nu afirm ca nu sunt insa vroiam sa ma asigur ca esti 100% convins ca nu e din carburatie. (atentie, curatat si sincronizat carburatoarele nu insemna "reglat"). cu bateria e simplu de verificat, pui una buna si... (dar sunt sigur ca deja ai facut'o) bafta la shurubareala! Editat August 22, 2006 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 22, 2006 Share Postat August 22, 2006 ce dreq e soclul? e soc mai oameni buni! sau ca sa scriu cum se aude: shock! sau choke in engleza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 Am incercat si cu socul tras si fara soc si cu el la jumate si nu mergea. Service-ul - Razna Motors al lui Lizu-ka de pe forum. Am inteles ca au fost reglate si sincronizate carburatoarele. Ultimul diagnostic (desi pus "dupa ureche" este foarte plauzibil si vine de la un om care se pricepe foarte bine la motoare) l-a intristat la maxim pe Borris (proprietarul animalului in cauza). Compresie foarte slaba la rece = segmenti dusi => segmentare care costa peste 400 euro. Eu tot o sa incerc faza cu bateria(nu am facut-o pana acum pentru ca nu am avut cu ce baterie, dar cred ca o fac in seara asta), poate-poate o avea bafta omu' (desi el e cam ghinionist defel ). Multumesc mult pentru sfaturi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barthez Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 Am incercat si cu socul tras si fara soc si cu el la jumate si nu mergea. Service-ul - Razna Motors al lui Lizu-ka de pe forum. Am inteles ca au fost reglate si sincronizate carburatoarele. Ultimul diagnostic (desi pus "dupa ureche" este foarte plauzibil si vine de la un om care se pricepe foarte bine la motoare) l-a intristat la maxim pe Borris (proprietarul animalului in cauza). Compresie foarte slaba la rece = segmenti dusi => segmentare care costa peste 400 euro. Eu tot o sa incerc faza cu bateria(nu am facut-o pana acum pentru ca nu am avut cu ce baterie, dar cred ca o fac in seara asta), poate-poate o avea bafta omu' (desi el e cam ghinionist defel ). Multumesc mult pentru sfaturi!!! Vand fzr cu compresie buna, porneste oricand glumeam...bafta la segmentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 400 euro? de fapt MEGALOL!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 400 euro? de fapt MEGALOL!!! Ce ti se pare asa anormal? Ti se pare prea mult sau prea putin? Am inteles ca un set de segmenti pentru un FZR e pe undeva pe la 130 euro cel mai ieftin (in Germania) plus ca trebuie demontat motorul cu totul => costuri de manopera pe undeva pe la 150-200 euro. Asta in afara de cazul in care ti-l faci singur, si nu te costa decat segmentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 daca-l faci singur te ajunge 130 de euro plus 65.000 plus transportul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 Am incercat si cu socul tras si fara soc si cu el la jumate si nu mergea. Service-ul - Razna Motors al lui Lizu-ka de pe forum. Am inteles ca au fost reglate si sincronizate carburatoarele. Ultimul diagnostic (desi pus "dupa ureche" este foarte plauzibil si vine de la un om care se pricepe foarte bine la motoare) l-a intristat la maxim pe Borris (proprietarul animalului in cauza). Compresie foarte slaba la rece = segmenti dusi => segmentare care costa peste 400 euro. Eu tot o sa incerc faza cu bateria(nu am facut-o pana acum pentru ca nu am avut cu ce baterie, dar cred ca o fac in seara asta), poate-poate o avea bafta omu' (desi el e cam ghinionist defel ). Multumesc mult pentru sfaturi!!! hmmm, nu vreau sa contrazic "un om care se pricepe fb la motoare" insa eu am vazut motoare cu uzuri inimaginabile (papau ulei ... mai mult decat benzina!?hehehe) si tot porneau relativ ushor. daca nu e bateria sau ceva electric or carburatie, ramane mai degraba treaba cu supapa(ele). am avut si eu un motor care dintr'o data a inceput sa porneasca numai tractat (ca de impins... iti iesea sufletu) si care odata incalzit mergea super... o pastila de pe evacuare se "curbase" si se intrepta cand se incalzea... greu de crezut daca nu vezi cu ochii tai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 hmmm, nu vreau sa contrazic "un om care se pricepe fb la motoare" insa eu am vazut motoare cu uzuri inimaginabile (papau ulei ... mai mult decat benzina!?hehehe) si tot porneau relativ ushor. daca nu e bateria sau ceva electric or carburatie, ramane mai degraba treaba cu supapa(ele). am avut si eu un motor care dintr'o data a inceput sa porneasca numai tractat (ca de impins... iti iesea sufletu) si care odata incalzit mergea super... o pastila de pe evacuare se "curbase" si se intrepta cand se incalzea... greu de crezut daca nu vezi cu ochii tai Se pare ca, cel putin in ultima vreme, s-a cam rezolvat de la sine problema. Porneste si la rece fara nici un fel de stres. Ramane de vazut cum evolueaza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 salut, as vrea sa ridic motoru' de "fund" is sus stiu ca tre sa schimb asa-numitele "dog-bones" de la sitemul de parghii a facut cineva asa ceva? aceste piese trebuie sa fie mai lungi sau mai scurte ? care ar trebui sa fie dimensiunea lor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Septembrie 9, 2006 Share Postat Septembrie 9, 2006 (editat) Salut, prieteni FZR-isti, cu banuti mai putini dar cu apetenta spre vitezane, cu vesnicele probleme legate de supape :angryfire:s.a.m.d. Am un cadou pt voi: MANUAL DE SERVICE, complet Bagati ochiul! http://rapidshare.de/files/29657831/fzr600man.zip Si daca tot suntem la partea de service, cati dintre voi au probleme cu pornirea la rece. Cati dintre voi au masurat compresia motorului? A umblat cineva la supape (reglaj, inlocuit)? Editat Septembrie 9, 2006 de Dan-Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Septembrie 9, 2006 Share Postat Septembrie 9, 2006 salut, as vrea sa ridic motoru' de "fund" is sus stiu ca tre sa schimb asa-numitele "dog-bones" de la sitemul de parghii a facut cineva asa ceva? aceste piese trebuie sa fie mai lungi sau mai scurte ? care ar trebui sa fie dimensiunea lor? Dog-bones-urile trebuie sa fie, evident, mai lungi. Cauta pe fzrarchives si vei vedea acolo de la ce alte motociclete poti sa le iei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 9, 2006 Share Postat Septembrie 9, 2006 salut, as vrea sa ridic motoru' de "fund" is sus stiu ca tre sa schimb asa-numitele "dog-bones" de la sitemul de parghii a facut cineva asa ceva? aceste piese trebuie sa fie mai lungi sau mai scurte ? care ar trebui sa fie dimensiunea lor? Super tare faza cu ridicatul bucilor motoretei. Si eu am in plan miscarea asta pt Banditu meu, din si alte considerente decat cel optic (absolut genial). Clar ca-s mai lungi. Nu te intereseaza exact dimensiunea ca banuiesc ca nu ai de gand sa te duci sa ti le faci la 'nea Ionica, strungaru'. Am vazut pt FZRica la Louis. Cam toate costa la fel, de MULT: LUCAS, cam 70 de euri, (da ai garantia ca nu se rupe mobra sub tine). Io pt Bandit am gasit tot noi pe ebay.de cam pe la 30 de euri, chiar si sub. Cauta, poate gasesti ceva interesant. Bafta. PS: vrem poze cu curu in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Septembrie 12, 2006 Share Postat Septembrie 12, 2006 (editat) nu mai zice nimeni nik ? de unde pot sa cumpar si eu un cablu de vitezometru si un parbriz ?? Editat Septembrie 12, 2006 de RaveBoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Septembrie 12, 2006 Autor Share Postat Septembrie 12, 2006 Si daca tot suntem la partea de service, cati dintre voi au probleme cu pornirea la rece. Cati dintre voi au masurat compresia motorului? A umblat cineva la supape (reglaj, inlocuit)? Salutare, merci de manual dar nu se poate downloada ca "You have reached the download-limit for free-user". Poate il pui direct ca atasament... De ce intrebai de supape? ca si eu am ceva probleme cu ele Am fost cu fizzie la mecanic pt ca nu voia sa urce peste 180-190km/h (desi la viteze mici tragea normal); am 2 cilindri cu compresie mica (8.5) si 2 cu compresie normala (11). Mecanicul mi-a spus ca-s supapele dereglate/strambe/etc (depinde) si trebuiesc curatate, indreptate, reglate... ceea ce voi si face la iarna. Deocamdata nu ma deranjeaza prea tare, consider limitarea la 180 foarte buna altfel as merge mai tare de atat. Dupa 10.000 km de la reglarea initiala carburatoarele merg din nou inegal; este normal sa se deregleze in acest interval? eu banuiesc ca da... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Septembrie 13, 2006 Share Postat Septembrie 13, 2006 plz help un parbriz pt. fzr 600 ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 salutare, pentru piese de motociclete cel mai bine este sa cautati pe www.ebay.com sau www ebay.de eu mi-am cumparat jugul de sus cu manere si comenzile originale cu doar 37 euro si 12 euro trasportul din germania prin posta in romania aveam jug si ghidon pt streetfighter pe care o sa le vand tot pe ebay un prieten de-al meu si-a luat toate carburatoarele cu 113 euro la motor de 1000 cm3 i s-a blocat o supapa si a mers asa pana s-au topit clapetle din carburatoare si airboxul, dog-bones am gasit cu 27 euro dar inca nu mi-am luat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Octombrie 1, 2006 Share Postat Octombrie 1, 2006 Salutare la toata lumea. In curand inmatriculez un FZR 600 din 93 adus din Germania. Abia astept sa-l calaresc. Incerc sa downloadez manualul sa vad si eu ce si cum dar vad ca e destul de mare. Trebuie sa ne intalnim sa vad si eu diferentele dintre motoare si sa discutam de una de alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Octombrie 2, 2006 Share Postat Octombrie 2, 2006 la iarna intentionez sa imi vopsesc motorul, are cineva poze cu fzr-uri si cu ,,schemele de vopsire" ??? ori aici ori pe mail raven99ro@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Craiu' Postat Octombrie 2, 2006 Share Postat Octombrie 2, 2006 Salut, @BLACK SPIDER imi spui si mie , te rog frumos, cum ai facut coditza sa arate asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Octombrie 2, 2006 Autor Share Postat Octombrie 2, 2006 Black Spider Spune te rog cum faci sa primesti de pe ebay? stiam ca daca nu ai cont PayPal nu poti plati.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 Exista ceva kituri pentru marirea puterii motorului. De exemplu dynojet sau ceva asemenea ca nu ma pricep. Este vorba despre un FZR 600 din 93. Sau daca stiti alte modalitati de crestere a puterii va rog sa postati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Octombrie 4, 2006 Autor Share Postat Octombrie 4, 2006 http://www.fzrarchives.com/fzr600/faqs/faqs.html#Q14 e un link interesant in care explica si intrebarea ta printre altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Octombrie 4, 2006 Share Postat Octombrie 4, 2006 Salut, Modificarile le-am facut personal si anume: am taiat in sparte partile laterale urmarind linia cadrului, am decupat acele tevi pt suporti. Vasul de expansiune (lichid de racire) l-am schimbat cu unul mai mic si am refacut suportii, releele le-am mutat sub saua pilotului, puntea de incarcare putin mai in fata si am marit suportul pt o racire mai buna, bucatile care mi-au ramas din spate le-am unit si le-am atasat carenei din fata dupa care am pus un parbriz transparent dintr-un plexic rezistent pe care l-am format cu ajutorul unui pistol cu aer cald. Am folosit pop nituri si fibra, chit deloc. spatele l-am prelungit tot cu o bucata de plexic prinsa deasupra cu pop nituri dupa care am turnat fibra in mai multe straturi pana s-au acoperit niturile dupa care am slefuit bine. la sfarsit am dat cu primer, sprit chit si vopsea. Nu am folosit nici un pic de chit. Unde a existat o imperfectiune am corectat numai cu fibra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.