BLACK SPIDER Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 black spider. a mers sa pui bascula de r6? ca vazusem la posesori de r6 ca vroiai sa faci chestia asta. nu merge bascula de r6, merge de la fzr 600r 4jh sau fzr 1000 3le dar este mai mult de lucru la cadru ,pt bascula de 4jh tre adancite lagarele cu cativa mm si se poate monta usor roata de 4jh, 5x17" , dar eu am montat roata de yzf 750 5,5x17 , a trebuit sa refac doar distantierele si sa bucsez interiorul rotii pt ca are diametru mai mare respectiv 28mm. o sa postez un tutorial amanuntit cu toata treaba asta mai tarziu si o sa pun si niste foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ogre73 Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 YO4HGX am vazut ca esti foarte documentat si totodata si ca esti din constanta , si eu tot din judet sunt si am o problema majora daca poti sa ma ajuti sa gasesc un mecanic bun ptr fzr-ul meu ..... adik motorul e desfacut de un mecanic cu ghilimelele de rigoare si sincer a stat asa cam 1 an si acum nu cred ca mai stie sa il faca la loc...... de fapt sunt mai multe probleme dar nu e loc acum si ptr asta ..... multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santos Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 salutare!! am si eu o intrebare se potrivesc piesele d e pe fzr pe yzf thundercat ...is nou printre motociclistit si nu prea le am cu mecanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 YO4HGX am vazut ca esti foarte documentat si totodata si ca esti din constanta , si eu tot din judet sunt si am o problema majora daca poti sa ma ajuti sa gasesc un mecanic bun ptr fzr-ul meu ..... adik motorul e desfacut de un mecanic cu ghilimelele de rigoare si sincer a stat asa cam 1 an si acum nu cred ca mai stie sa il faca la loc...... de fapt sunt mai multe probleme dar nu e loc acum si ptr asta ..... multumesc anticipat Delicata problema... sincer, nu stiu cine s'ar incumeta sa se bage la un motor desfacut de un mecanic "cu ghilimele" acum 1 an si... care nu mai stie sa'l faca la loc. Desi in Constanta nu cunosc nici un "specialist" in FZR'uri, mai sunt mecanici care si'au mai bagat nasul prin ele. Ce probleme ai concret? Sarbatori Fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ogre73 Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 PAI EU AM CAM FOST PLECAT SI AM TINUT FZR-UL LA UN AMIC CARE LA CAM FOLOSIT MULT TIMP , A RAMAS DE MAI MULTE ORI FARA ULEI SI ITI DAI SEAMA .... CUZINETI , ARBORE BIELE...ETC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Decembrie 25, 2007 Share Postat Decembrie 25, 2007 Craciun Fericit si un An Nou si mai Fericit tuturor detinatorilor de Fezerici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 salutare!! am si eu o intrebare se potrivesc piesele d e pe fzr pe yzf thundercat ...is nou printre motociclistit si nu prea le am cu mecanica sunt unele piese care se potrivesc de ex: discurile de frana, etrierii, bordul, anumite piese de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Decembrie 29, 2007 Autor Share Postat Decembrie 29, 2007 La multi ani! de la un posesor de fezerica accidentata, viitor fost posesor adica In curand incep sa o dezmembrez... o sa mai scriu aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 @ray: pe mine m-ar interesa ceva piese dar vorbim mai bine la intalnire da? Sarbatori fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 La multi ani! de la un posesor de fezerica accidentata, viitor fost posesor adica In curand incep sa o dezmembrez... o sa mai scriu aici. ray de cat era fzr-ul dinainte de kawasaki? daca era de 1000 fa-mi te rog o comparatie intrea ea si zx9-le gracias te tzuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Ianuarie 7, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2008 n-am ce sa compar sergiule ca era de 600, cu ceva probleme de compresie, iar cu kawa abia am facut 2-3km in treapta 1 pe frig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 ok man thx --- Mesaj completat în 08 Jan 2008 12:42 -------------am o intrebare pt cei care aveti miare fzr....fiindca un prieten de al meu are un 1000 genesis o motocicleta care pe mine personal ma impresionat in mod placut si am o dilema(again) faci pe 400 de metri cu un fzr de 1000 de 209 kile goala un 600 nou nout? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AxL_FzR_ Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 hmmm .... pt tipul cu fzr-ul bucati ... imi trebuiesc niste piese ..daca nu il mai faci ...se poate .... semeringuri , discuri de frana ,semnalizari fata, carene,cauciucuri , chit lantz, sau poate stie cineva unu desfacut deja ..... dati va rog un PM... mersi --- Mesaj completat în 09 Jan 2008 14:31 ------------- ok man thx <small>--- Mesaj completat în 08 Jan 2008 12:42 -------------</small><br/>am o intrebare pt cei care aveti miare fzr....fiindca un prieten de al meu are un 1000 genesis o motocicleta care pe mine personal ma impresionat in mod placut si am o dilema(again) faci pe 400 de metri cu un fzr de 1000 de 209 kile goala un 600 nou nout? chiar daca ala de 600 nu e nou ...ca nu se mai fabrica il faci pe cel de 1000 fara discutii am probat asta ....singura chestie e ... ca motoarele sa fie originale...adica fara modificari ....tip dynojet...si balarii din astea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 io ma refeream la fzr 1000 genesis si la un motor nou de 600 din 2007 kawa suzi cbr r6 ce zic eu si ce inteleg unii ca fzr 1000 bate fzr 600 asta stiam din clasa a 3-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 io ma refeream la fzr 1000 genesis si la un motor nou de 600 din 2007 kawa suzi cbr r6 ce zic eu si ce inteleg unii ca fzr 1000 bate fzr 600 asta stiam din clasa a 3-a doar asta coteaza??? liniutele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 nu doar asta conteaza eram doar curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 ok man thx <small>--- Mesaj completat în 08 Jan 2008 12:42 -------------</small><br/>am o intrebare pt cei care aveti miare fzr....fiindca un prieten de al meu are un 1000 genesis o motocicleta care pe mine personal ma impresionat in mod placut si am o dilema(again) faci pe 400 de metri cu un fzr de 1000 de 209 kile goala un 600 nou nout? Nu stiu daca sunt eu celmai in masura sa spun asta dar am un FZR1000 de '95 si e o motocicleta impresionanta pentru varsta ei. Eu personal am intrecut un gsx-r1000 si un cbr900rr pe 400m sau poate mai putin. Conteaza si pilotul zic eu! Dar daca stau sa ma gandesc,prietenii mei au o experienta mult mai mare ca mine. Oricum,FZR1000 e o motocicleta extraordinara care poate "face surprize" multor motociclete noi daca este provocata. Parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 true a great bike are avantajul ca e lunga dar sa nu exageram in privinta gsxr-ului de 1000 si nici in privinta cbr-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Ianuarie 13, 2008 Share Postat Ianuarie 13, 2008 true a great bike are avantajul ca e lunga dar sa nu exageram in privinta gsxr-ului de 1000 si nici in privinta cbr-ului Cu 5 trepte si un cuplu mult mai mare care intra in actiune mult mai devreme ca la alte motoare si nu in ultimul rand cu ajutorul EXUP-ului,FZR-ul face ravagii pe distante scurte .Sa-si dea si altii cu parerea! --- Mesaj completat în 13 Jan 2008 15:55 -------------Ador forma gsxr-ului si iubesc cbr-ul dar m-am indragostit de fzr!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 13, 2008 Share Postat Ianuarie 13, 2008 am simtit-o pe pielea mea trage de iti rupe capul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Auziti! Vad k nu prea mai intra lumea pe forumul asta!!! Am si eu o intrebare: vreau sa mai intind putin cablul de acceleratie,se poate??? E un reglaj pe el dar vreau sa fiu sigur! Am un joc prea mare la mansonul acceleratiei. Poate sa-mi dea cineva un raspuns??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 pai motociclistii sunt ca ursii ) asteapta sa dea caldura sa vezi cum iesim toti din vizuine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 Auziti! Vad k nu prea mai intra lumea pe forumul asta!!! Am si eu o intrebare: vreau sa mai intind putin cablul de acceleratie,se poate??? E un reglaj pe el dar vreau sa fiu sigur! Am un joc prea mare la mansonul acceleratiei. Poate sa-mi dea cineva un raspuns??? Acel joc, din cate stiu eu este normal si are undeva intre 0,5 - 1 cm. Personal pe a mea este de aproape 1cm dar nu iti recomand sa schimbi acel reglaj. Este ca un fel de siguranta pentru rider, atunci cand misti mana involuntar pe maneta (gropi in asfalt, denivelari, etc...), sa nu tragi de gaz cu urmari nefaste... dar este doar parerea mea, vezi ce mai spun si altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 Acel joc, din cate stiu eu este normal si are undeva intre 0,5 - 1 cm. Personal pe a mea este de aproape 1cm dar nu iti recomand sa schimbi acel reglaj. Este ca un fel de siguranta pentru rider, atunci cand misti mana involuntar pe maneta (gropi in asfalt, denivelari, etc...), sa nu tragi de gaz cu urmari nefaste... dar este doar parerea mea, vezi ce mai spun si altii Da,si la mine e cam la fel. Merci pentru raspuns,cred ca imi e de-ajuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 Auziti! Vad k nu prea mai intra lumea pe forumul asta!!! Am si eu o intrebare: vreau sa mai intind putin cablul de acceleratie,se poate??? E un reglaj pe el dar vreau sa fiu sigur! Am un joc prea mare la mansonul acceleratiei. Poate sa-mi dea cineva un raspuns??? Depinde de stilul de condus! Un "joc" la gaz, oricat de mic, nu'ti va permite franarea concomintenta motor-discuri - este vorba de mersul sportiv cand, inainte de curbe, pilotul franeaza progresiv fatza doar cu 2 degete (index si mijlociu) cu celelalte 2 dand shpritzuri in momentul schimbarii vitezelor astfel incat rpm motorului sa fie adus de pilot mai sus decat valoarea la care ar ajunge cand se cupleaza ambreajul... pare complicat in cuvinte. Si chiar si la mersul "normal" jocul (prea mare) la maneta de gaz e deranjant, la schimbarea mai rapida a vitezelor aparand shocuri. Conditia pentru "zero joc" la maneta de gaz este insa ca starea cablurilor sa fie perfecta, curatire si ungere regulata...etc. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.