Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

black spider. a mers sa pui bascula de r6? ca vazusem la posesori de r6 ca vroiai sa faci chestia asta.

 

 

nu merge bascula de r6, merge de la fzr 600r 4jh sau fzr 1000 3le dar este mai mult de lucru la cadru

,pt bascula de 4jh tre adancite lagarele cu cativa mm si se poate monta usor roata de 4jh, 5x17" , dar eu am montat roata de yzf 750 5,5x17 , a trebuit sa refac doar distantierele si sa bucsez interiorul rotii pt ca are diametru mai mare respectiv 28mm.

 

o sa postez un tutorial amanuntit cu toata treaba asta mai tarziu si o sa pun si niste foto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

YO4HGX am vazut ca esti foarte documentat si totodata si ca esti din constanta , si eu tot din judet sunt si am o problema majora daca poti sa ma ajuti sa gasesc un mecanic bun ptr fzr-ul meu ..... adik motorul e desfacut de un mecanic cu ghilimelele de rigoare si sincer a stat asa cam 1 an si acum nu cred ca mai stie sa il faca la loc...... de fapt sunt mai multe probleme dar nu e loc acum si ptr asta ..... multumesc anticipat :crack: :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

YO4HGX am vazut ca esti foarte documentat si totodata si ca esti din constanta , si eu tot din judet sunt si am o problema majora daca poti sa ma ajuti sa gasesc un mecanic bun ptr fzr-ul meu ..... adik motorul e desfacut de un mecanic cu ghilimelele de rigoare si sincer a stat asa cam 1 an si acum nu cred ca mai stie sa il faca la loc...... de fapt sunt mai multe probleme dar nu e loc acum si ptr asta ..... multumesc anticipat :crack: :rolleyes:

 

Delicata problema... sincer, nu stiu cine s'ar incumeta sa se bage la un motor desfacut de un mecanic "cu ghilimele" acum 1 an si... care nu mai stie sa'l faca la loc.

 

Desi in Constanta nu cunosc nici un "specialist" in FZR'uri, mai sunt mecanici care si'au mai bagat nasul prin ele. Ce probleme ai concret?

 

Sarbatori Fericite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!!

 

am si eu o intrebare

 

se potrivesc piesele d :crack: e pe fzr pe yzf thundercat ...is nou printre motociclistit si nu prea le am cu mecanica

 

 

sunt unele piese care se potrivesc

de ex: discurile de frana, etrierii, bordul, anumite piese de motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

La multi ani! de la un posesor de fezerica accidentata, viitor fost posesor adica :bigstar: In curand incep sa o dezmembrez... o sa mai scriu aici.

ray de cat era fzr-ul dinainte de kawasaki?

daca era de 1000 fa-mi te rog o comparatie intrea ea si zx9-le

gracias te tzuk :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok man thx

 

--- Mesaj completat în 08 Jan 2008 12:42 -------------
am o intrebare pt cei care aveti miare fzr....fiindca un prieten de al meu are un 1000 genesis o motocicleta care pe mine personal ma impresionat in mod placut

si am o dilema(again)

faci pe 400 de metri cu un fzr de 1000 de 209 kile goala un 600 nou nout?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm .... pt tipul cu fzr-ul bucati ... imi trebuiesc niste piese ..daca nu il mai faci ...se poate .... semeringuri , discuri de frana ,semnalizari fata, carene,cauciucuri , chit lantz, sau poate stie cineva unu desfacut deja ..... dati va rog un PM...

mersi

 

--- Mesaj completat în 09 Jan 2008 14:31 -------------

ok man thx

 

<small>--- Mesaj completat în 08 Jan 2008 12:42 -------------</small><br/>am o intrebare pt cei care aveti miare fzr....fiindca un prieten de al meu are un 1000 genesis o motocicleta care pe mine personal ma impresionat in mod placut

si am o dilema(again)

faci pe 400 de metri cu un fzr de 1000 de 209 kile goala un 600 nou nout?

 

 

chiar daca ala de 600 nu e nou ...ca nu se mai fabrica :P il faci pe cel de 1000 fara discutii :bigstar:

am probat asta ....singura chestie e ... ca motoarele sa fie originale...adica fara modificari ....tip dynojet...si balarii din astea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io ma refeream la fzr 1000 genesis si la un motor nou de 600 din 2007

kawa suzi cbr r6

ce zic eu si ce inteleg unii

ca fzr 1000 bate fzr 600 asta stiam din clasa a 3-a

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io ma refeream la fzr 1000 genesis si la un motor nou de 600 din 2007

kawa suzi cbr r6

ce zic eu si ce inteleg unii

ca fzr 1000 bate fzr 600 asta stiam din clasa a 3-a

doar asta coteaza??? liniutele? :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok man thx

 

<small>--- Mesaj completat în 08 Jan 2008 12:42 -------------</small><br/>am o intrebare pt cei care aveti miare fzr....fiindca un prieten de al meu are un 1000 genesis o motocicleta care pe mine personal ma impresionat in mod placut

si am o dilema(again)

faci pe 400 de metri cu un fzr de 1000 de 209 kile goala un 600 nou nout?

 

Nu stiu daca sunt eu celmai in masura sa spun asta dar am un FZR1000 de '95 si e o motocicleta impresionanta pentru varsta ei. Eu personal am intrecut un gsx-r1000 si un cbr900rr pe 400m sau poate mai putin. Conteaza si pilotul zic eu! Dar daca stau sa ma gandesc,prietenii mei au o experienta mult mai mare ca mine. Oricum,FZR1000 e o motocicleta extraordinara care poate "face surprize" multor motociclete noi daca este provocata. Parerea mea!

post-28131-1200153215_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

true a great bike

are avantajul ca e lunga

dar sa nu exageram in privinta gsxr-ului de 1000 si nici in privinta cbr-ului

Cu 5 trepte si un cuplu mult mai mare care intra in actiune mult mai devreme ca la alte motoare si nu in ultimul rand cu ajutorul EXUP-ului,FZR-ul face ravagii pe distante scurte :wink: .Sa-si dea si altii cu parerea! :P

 

--- Mesaj completat în 13 Jan 2008 15:55 -------------
Ador forma gsxr-ului si iubesc cbr-ul dar m-am indragostit de fzr!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auziti! Vad k nu prea mai intra lumea pe forumul asta!!! Am si eu o intrebare: vreau sa mai intind putin cablul de acceleratie,se poate??? E un reglaj pe el dar vreau sa fiu sigur! Am un joc prea mare la mansonul acceleratiei. Poate sa-mi dea cineva un raspuns???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auziti! Vad k nu prea mai intra lumea pe forumul asta!!! Am si eu o intrebare: vreau sa mai intind putin cablul de acceleratie,se poate??? E un reglaj pe el dar vreau sa fiu sigur! Am un joc prea mare la mansonul acceleratiei. Poate sa-mi dea cineva un raspuns???

 

Acel joc, din cate stiu eu este normal si are undeva intre 0,5 - 1 cm. Personal pe a mea este de aproape 1cm dar nu iti recomand sa schimbi acel reglaj. Este ca un fel de siguranta pentru rider, atunci cand misti mana involuntar pe maneta (gropi in asfalt, denivelari, etc...), sa nu tragi de gaz cu urmari nefaste... dar este doar parerea mea, vezi ce mai spun si altii :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acel joc, din cate stiu eu este normal si are undeva intre 0,5 - 1 cm. Personal pe a mea este de aproape 1cm dar nu iti recomand sa schimbi acel reglaj. Este ca un fel de siguranta pentru rider, atunci cand misti mana involuntar pe maneta (gropi in asfalt, denivelari, etc...), sa nu tragi de gaz cu urmari nefaste... dar este doar parerea mea, vezi ce mai spun si altii :laugh:

 

Da,si la mine e cam la fel. Merci pentru raspuns,cred ca imi e de-ajuns! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auziti! Vad k nu prea mai intra lumea pe forumul asta!!! Am si eu o intrebare: vreau sa mai intind putin cablul de acceleratie,se poate??? E un reglaj pe el dar vreau sa fiu sigur! Am un joc prea mare la mansonul acceleratiei. Poate sa-mi dea cineva un raspuns???

 

Depinde de stilul de condus! Un "joc" la gaz, oricat de mic, nu'ti va permite franarea concomintenta motor-discuri - este vorba de mersul sportiv cand, inainte de curbe, pilotul franeaza progresiv fatza doar cu 2 degete (index si mijlociu) cu celelalte 2 dand shpritzuri in momentul schimbarii vitezelor astfel incat rpm motorului sa fie adus de pilot mai sus decat valoarea la care ar ajunge cand se cupleaza ambreajul... pare complicat in cuvinte.

 

Si chiar si la mersul "normal" jocul (prea mare) la maneta de gaz e deranjant, la schimbarea mai rapida a vitezelor aparand shocuri.

 

Conditia pentru "zero joc" la maneta de gaz este insa ca starea cablurilor sa fie perfecta, curatire si ungere regulata...etc.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...