maniakmoto Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 good news!!!! am inlocuit din nou tranzistorul buclucas tot cu un BU806 insa de alta productie......merge impecabil!!!!!! Ma unge pe sufletel!!! Baieti nu pot sa va spun decat va multumesc extraordinar de mult pentru ajutorul acordat si pentru sprijinul de care ati dat dovada!!! sunteti cei mai tari. P.S. guy.til ms inca o data de ajutor si astept sa dai add la ID georgetga sa imi dai si mie putin manualul. ASFALT USCAAAAAAAAAAAATTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 good news!!!! am inlocuit din nou tranzistorul buclucas tot cu un BU806 insa de alta productie......merge impecabil!!!!!! Mda... am uitat sa'ti spun ca este foarte important ca tranzistorii sa fie de firma. Ti'am mai recomndat sa'i schimbi pe amandoi (si pe cel bun). Acum... tu faci cum crezi de cuviinta. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 a mea consuma urban intre 5-7 (depinde de aglomeratie, mai mult 7)extraurban in ture medii 4,5% iar daca mergi blana cred ca ia si 10% multumesc mult pentru raspuns CB-ul meu imi ia cam 5,7 - 6 in oras , chiar si 7,3 cand fac drumuri scurte si este frig afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magicn12 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 am o buba la motor. am vrut sa-l pornesc si nu mai vrea sa porneasca. are curent dar degeaba ii dau la automat ca nu face nimic. se aude cum trage pompa, merg farurile, tot absolut dar nu vre sa porneasca, trebuie sa ma uit la siguranta principala sa vad daca nu e arsa, in afara de aia ce ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 ... in afara de aia ce ar putea fi? Bateria descarcata?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magicn12 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 S-A REZOLVAT.) A fost oxidata mufa de la releul principal, am curatat-o si acum merge impecabil. Mersi f-mult pt sfat, bateria e noua, dar oricum se putea buli. Asfalt uscat tuturor, poate ne vedem candva la Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 S-A REZOLVAT.) A fost oxidata mufa de la releul principal, am curatat-o si acum merge impecabil. Mersi f-mult pt sfat, bateria e noua, dar oricum se putea buli.Asfalt uscat tuturor, poate ne vedem candva la Care e pretul la FZR-ul din semnatura? Da-mi un link cu poze/detalii daca ai . Un vecin ar vrea sa isi cumpere un FZR . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 am si eu unul de vanzare aici http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...992-167427.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 vand fzr 1000 exup, inmatriculat , carene originale 150 hp, 1500 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Salut. Dezmembrez o YAMAHA FZ 750 din 1987. Daca e cineva interesat pun si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Salutare!Am si eu o interbare in special pentru yo4hgx (dar si pentru ceilalti posesori de fzr 1000):ce model ce pneuri ai acum pe motocicleta si ce mi-ai recomanda?Eu nu am un stil de mers foarte agresiv dar cu siguranta nu este nici unul linistit.Eu m-am orientat la niste Michelin Pilot Power 2CT(vreau sa am siguranta ca atunci cand pun frana nu ma duc ca pe gheata).Acum nu stiu...dati-va si voi cu parerea:au aderenta,sunt potrivite pt mobra mea,sunt cat de cat durabile(am cautat si pe alte forumuri si am gasit ca durata de viata a lor este intre 8000 si 12000 de km-asa spuneau posesorii de asa ceva).Astept orice fel de opinii si idei.Va multumesc si va doresc ASFALT USCAT!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Salut! observ in poze k motoarele de pe yamaha fzr 600 si cel de pe tundercat 600 sunt f asemanatoare(aproape identice) aveti cumva habar daca potrivesc piesele de la unul la altul?, gen: bloc motor, cilindrii,pistoane, biele, vibrochen, eventual chiulasa..etc... va rog puneti-ma si pe mine in tema daca stiti careva. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 si aveti careva de vanzare un bloc motor de fzr 600 3HE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Salutare!Am si eu o interbare in special pentru yo4hgx (dar si pentru ceilalti posesori de fzr 1000):ce model ce pneuri ai acum pe motocicleta si ce mi-ai recomanda?Eu nu am un stil de mers foarte agresiv dar cu siguranta nu este nici unul linistit.Eu m-am orientat la niste Michelin Pilot Power 2CT(vreau sa am siguranta ca atunci cand pun frana nu ma duc ca pe gheata).Acum nu stiu...dati-va si voi cu parerea:au aderenta,sunt potrivite pt mobra mea,sunt cat de cat durabile(am cautat si pe alte forumuri si am gasit ca durata de viata a lor este intre 8000 si 12000 de km-asa spuneau posesorii de asa ceva).Astept orice fel de opinii si idei.Va multumesc si va doresc ASFALT USCAT!!!!!!!!! Cu Pilot Power 2CT nu ai cum sa gresesti, singurul minus ar fi ca se duc cam repede, in special spatele (desi se reclama ca pe centru materialul este mai dur). Eu merg cu o combinatie  de compromis, tot de la MICHELIN, pe fatza Pilot Power (120/70/17) si pe spate Pilot Road (180/70/17). In acest fel se uzeaza amandoua cam in acelasi timp. Pentru stilul meu de mers aceasta varianta este mai mult decat suficienta... in coditii de asfalt bun si gume fierbinti poti atinge lejer cu scaritele si chiar toba de asfalt. Nu stiu ce ai putea cere mai mult de la niste gume. Bineinteles ca exista si multe alte variante si firme bune, totul depinde de cati bani esti dispus sa cheltui. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocea_nicolae Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 salut am si eu o intrebare pentru cei care stiu cum mai sta treaba pe la RAR in bucuresti. Am un Fzr 3he cu o topa sport laser k1 , am vreo sansa sa trec Rar-ul? Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 a mea consuma urban intre 5-7 (depinde de aglomeratie, mai mult 7)extraurban in ture medii 4,5% iar daca mergi blana cred ca ia si 10% motoreta mea undeva la 6,6% combinat fara sa-i rup fashul si o buba cu care ma confrunt de ceva zile daca sunt nevoit sa franez brusc ( ex. treceri de pietoni , etc ) imi ramane turata cateva secunde , desi gazul e inchis. are cineva o parere ceva? precizez ca daca franez normal adica folosind frana de motor nu are nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) si o buba cu care ma confrunt de ceva ziledaca sunt nevoit sa franez brusc ( ex. treceri de pietoni , etc ) imi ramane turata cateva secunde , desi gazul e inchis. are cineva o parere ceva? precizez ca daca franez normal adica folosind frana de motor nu are nici o problema eu zic sa ungi sufele, in special cea de-a doua adica cea de decelerare(care trage maneta inapoi). ar putea fi doar asta.cine stie. asta e doar parerea mea de proaspat posesor de fzr. asta e pentru cine stie (in special pentru yo4hgx care se pare ca le are cu electrica). s-a ars o rezistenta pe circuitul de la turometru. insa s-a ars in asa fel incat s-a dus si vopseaua si nu imi dau seama ce trebuie sa pun in locul ei. asadar spuneti-mi si mie ce rezistenta e la voi in turometru in locul celei incercuite cu rosu va rog. ms Editat Mai 7, 2009 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Salut! observ in poze k motoarele de pe yamaha fzr 600 si cel de pe tundercat 600 sunt f asemanatoare(aproape identice) aveti cumva habar daca potrivesc piesele de la unul la altul?, gen: bloc motor, cilindrii,pistoane, biele, vibrochen, eventual chiulasa..etc... va rog puneti-ma si pe mine in tema daca stiti careva. Multumesc! In mare e cam acelasi motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 eu zic sa ungi sufele, in special cea de-a doua adica cea de decelerare(care trage maneta inapoi). ar putea fi doar asta.cine stie. asta e doar parerea mea de proaspat posesor de fzr. asta e pentru cine stie (in special pentru yo4hgx care se pare ca le are cu electrica). s-a ars o rezistenta pe circuitul de la turometru. insa s-a ars in asa fel incat s-a dus si vopseaua si nu imi dau seama ce trebuie sa pun in locul ei. asadar spuneti-mi si mie ce rezistenta e la voi in turometru in locul celei incercuite cu rosu va rog. ms stie careva ce rezistenta e aceea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 (editat) Cu Pilot Power 2CT nu ai cum sa gresesti, singurul minus ar fi ca se duc cam repede, in special spatele (desi se reclama ca pe centru materialul este mai dur). Eu merg cu o combinatie  de compromis, tot de la MICHELIN, pe fatza Pilot Power (120/70/17) si pe spate Pilot Road (180/70/17). In acest fel se uzeaza amandoua cam in acelasi timp. Pentru stilul meu de mers aceasta varianta este mai mult decat suficienta... in coditii de asfalt bun si gume fierbinti poti atinge lejer cu scaritele si chiar toba de asfalt. Nu stiu ce ai putea cere mai mult de la niste gume. Bineinteles ca exista si multe alte variante si firme bune, totul depinde de cati bani esti dispus sa cheltui. Ride Safe! Mutumesc pentru sfaturi!Mai spune-mi te rog daca ai idee cat de greu este sa adaptezi o masca frontala si codita de r1 la fzr 1000.Adica as vrea sa cumpar carenele luate direct de pe un r1 sii sa le adaptez pe fzr ul meu.Este posibil? Editat Mai 9, 2009 de mad.alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 si o buba cu care ma confrunt de ceva ziledaca sunt nevoit sa franez brusc ( ex. treceri de pietoni , etc ) imi ramane turata cateva secunde , desi gazul e inchis. are cineva o parere ceva? precizez ca daca franez normal adica folosind frana de motor nu are nici o problema Verifica/unge cablurile si in special daca nu cumva mansonul de cauciuc al manetei de acceleratie nu a imbatranit si dilatat si atinge in nuca de metal din capatul cornului (anti-vibratii). Eu a trebuit sa tai cativa milimetri din el ca sa scap de acelasi simptom. Ride Safe! Mutumesc pentru sfaturi!Mai spune-mi te rog daca ai idee cat de greu este sa adaptezi o masca frontala si codita de r1 la fzr 1000.Adica as vrea sa cumpar carenele luate direct de pe un r1 sii sa le adaptez pe fzr ul meu.Este posibil? Orice este posibil! Depinde numai de cat de determinat esti si cat efort/bani esti dispus sa investesti. Parerea mea este insa ca nu se merita. Vrei un R1 ?... Iti cumperi un R1! FZR-ul este un motor care a scris istorie insa apartine generatiei sale si nu are rost sa consumi bani si timp pentru cosmetizari ci mai degraba pentru o cat mai buna conditie tehnica. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 hmmm...legat de conditia tehnica:acum o sa ii schimb cauciucurile(pp 2ct)am cumparat flansele acelea care vin intre carburatoare si motor,filtru K&N,bujii,si o sa ii schimb placutele de frana si semeringurile de la furca.Nu cred ca mai am ce sa ii fac aqm.Poate la anul o sa ii fac verificarea supapelor(nu eu..mecanicul).Legat de cum arata:ma deranjeaza la culme botul ala oribil.Am modelul din 90...cel cu 2 faruri rotunde si mi se par oribile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Verifica/unge cablurile si in special daca nu cumva mansonul de cauciuc al manetei de acceleratie nu a imbatranit si dilatat si atinge in nuca de metal din capatul cornului (anti-vibratii). Eu a trebuit sa tai cativa milimetri din el ca sa scap de acelasi simptom. Ride Safe! Intr-adevar de la mansonul de cauciuc era. Imi atingea de capatul de metal si nu revenea complet. Acum totul e in regula thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 stie careva ce rezistenta e aceea? Incearca 6.2K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Legat de cum arata:ma deranjeaza la culme botul ala oribil.Am modelul din 90...cel cu 2 faruri rotunde si mi se par oribile. Ciudat... unora nu la place tocmai modelul final, cel cu farurile alungite (foxeye)! Desi gusturile nu se comenteaza, nu cred totusi ca sunt "oribile". Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.