Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

good news!!!! am inlocuit din nou tranzistorul buclucas tot cu un BU806 insa de alta productie......merge impecabil!!!!!! Ma unge pe sufletel!!! :D Baieti nu pot sa va spun decat va multumesc extraordinar de mult pentru ajutorul acordat si pentru sprijinul de care ati dat dovada!!! sunteti cei mai tari.

 

P.S. guy.til ms inca o data de ajutor si astept sa dai add la ID georgetga sa imi dai si mie putin manualul.

 

 

 

ASFALT USCAAAAAAAAAAAATTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

good news!!!! am inlocuit din nou tranzistorul buclucas tot cu un BU806 insa de alta productie......merge impecabil!!!!!!

 

Mda... am uitat sa'ti spun ca este foarte important ca tranzistorii sa fie de firma. Ti'am mai recomndat sa'i schimbi pe amandoi (si pe cel bun). Acum... tu faci cum crezi de cuviinta.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea consuma urban intre 5-7 (depinde de aglomeratie, mai mult 7)

extraurban in ture medii 4,5% iar daca mergi blana cred ca ia si 10%

 

multumesc mult pentru raspuns

CB-ul meu imi ia cam 5,7 - 6 in oras , chiar si 7,3 cand fac drumuri scurte si este frig afara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o buba la motor. am vrut sa-l pornesc si nu mai vrea sa porneasca. are curent dar degeaba ii dau la automat ca nu face nimic. se aude cum trage pompa, merg farurile, tot absolut dar nu vre sa porneasca, trebuie sa ma uit la siguranta principala sa vad daca nu e arsa, in afara de aia ce ar putea fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-A REZOLVAT.:D) A fost oxidata mufa de la releul principal, am curatat-o si acum merge impecabil. Mersi f-mult pt sfat, bateria e noua, dar oricum se putea buli.

Asfalt uscat tuturor, poate ne vedem candva la :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-A REZOLVAT.:D) A fost oxidata mufa de la releul principal, am curatat-o si acum merge impecabil. Mersi f-mult pt sfat, bateria e noua, dar oricum se putea buli.

Asfalt uscat tuturor, poate ne vedem candva la :D

 

Care e pretul la FZR-ul din semnatura? Da-mi un link cu poze/detalii daca ai . Un vecin ar vrea sa isi cumpere un FZR .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!Am si eu o interbare in special pentru yo4hgx (dar si pentru ceilalti posesori de fzr 1000):ce model ce pneuri ai acum pe motocicleta si ce mi-ai recomanda?Eu nu am un stil de mers foarte agresiv dar cu siguranta nu este nici unul linistit.Eu m-am orientat la niste Michelin Pilot Power 2CT(vreau sa am siguranta ca atunci cand pun frana nu ma duc ca pe gheata).Acum nu stiu...dati-va si voi cu parerea:au aderenta,sunt potrivite pt mobra mea,sunt cat de cat durabile(am cautat si pe alte forumuri si am gasit ca durata de viata a lor este intre 8000 si 12000 de km-asa spuneau posesorii de asa ceva).Astept orice fel de opinii si idei.Va multumesc si va doresc ASFALT USCAT!!!!!!!!! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

observ in poze k motoarele de pe yamaha fzr 600 si cel de pe tundercat 600 sunt f asemanatoare(aproape identice)

 

aveti cumva habar daca potrivesc piesele de la unul la altul?, gen: bloc motor, cilindrii,pistoane, biele, vibrochen, eventual chiulasa..etc...

 

va rog puneti-ma si pe mine in tema daca stiti careva. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!Am si eu o interbare in special pentru yo4hgx (dar si pentru ceilalti posesori de fzr 1000):ce model ce pneuri ai acum pe motocicleta si ce mi-ai recomanda?Eu nu am un stil de mers foarte agresiv dar cu siguranta nu este nici unul linistit.Eu m-am orientat la niste Michelin Pilot Power 2CT(vreau sa am siguranta ca atunci cand pun frana nu ma duc ca pe gheata).Acum nu stiu...dati-va si voi cu parerea:au aderenta,sunt potrivite pt mobra mea,sunt cat de cat durabile(am cautat si pe alte forumuri si am gasit ca durata de viata a lor este intre 8000 si 12000 de km-asa spuneau posesorii de asa ceva).Astept orice fel de opinii si idei.Va multumesc si va doresc ASFALT USCAT!!!!!!!!! :moto:

Cu Pilot Power 2CT nu ai cum sa gresesti, singurul minus ar fi ca se duc cam repede, in special spatele (desi se reclama ca pe centru materialul este mai dur).

 

Eu merg cu o combinatie  de compromis, tot de la MICHELIN, pe fatza Pilot Power (120/70/17) si pe spate Pilot Road (180/70/17). In acest fel se uzeaza amandoua cam in acelasi timp. Pentru stilul meu de mers aceasta varianta este mai mult decat suficienta... in coditii de asfalt bun si gume fierbinti poti atinge lejer cu scaritele si chiar toba de asfalt. Nu stiu ce ai putea cere mai mult de la niste gume.

 

 

Bineinteles ca exista si multe alte variante si firme bune, totul depinde de cati bani esti dispus sa cheltui.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea consuma urban intre 5-7 (depinde de aglomeratie, mai mult 7)

extraurban in ture medii 4,5% iar daca mergi blana cred ca ia si 10%

 

motoreta mea undeva la 6,6% combinat

fara sa-i rup fashul

 

si o buba cu care ma confrunt de ceva zile

daca sunt nevoit sa franez brusc ( ex. treceri de pietoni , etc ) imi ramane turata cateva secunde , desi gazul e inchis.

are cineva o parere ceva?

precizez ca daca franez normal adica folosind frana de motor nu are nici o problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si o buba cu care ma confrunt de ceva zile

daca sunt nevoit sa franez brusc ( ex. treceri de pietoni , etc ) imi ramane turata cateva secunde , desi gazul e inchis.

are cineva o parere ceva?

precizez ca daca franez normal adica folosind frana de motor nu are nici o problema

eu zic sa ungi sufele, in special cea de-a doua adica cea de decelerare(care trage maneta inapoi). ar putea fi doar asta.cine stie. asta e doar parerea mea de proaspat posesor de fzr.

 

asta e pentru cine stie (in special pentru yo4hgx care se pare ca le are cu electrica).

s-a ars o rezistenta pe circuitul de la turometru. insa s-a ars in asa fel incat s-a dus si vopseaua si nu imi dau seama ce trebuie sa pun in locul ei.

 

asadar spuneti-mi si mie ce rezistenta e la voi in turometru in locul celei incercuite cu rosu va rog. ms

post-42307-1241703736_thumb.jpg

Editat de maniakmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

observ in poze k motoarele de pe yamaha fzr 600 si cel de pe tundercat 600 sunt f asemanatoare(aproape identice)

 

aveti cumva habar daca potrivesc piesele de la unul la altul?, gen: bloc motor, cilindrii,pistoane, biele, vibrochen, eventual chiulasa..etc...

 

va rog puneti-ma si pe mine in tema daca stiti careva. Multumesc!

 

In mare e cam acelasi motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa ungi sufele, in special cea de-a doua adica cea de decelerare(care trage maneta inapoi). ar putea fi doar asta.cine stie. asta e doar parerea mea de proaspat posesor de fzr.

 

asta e pentru cine stie (in special pentru yo4hgx care se pare ca le are cu electrica).

s-a ars o rezistenta pe circuitul de la turometru. insa s-a ars in asa fel incat s-a dus si vopseaua si nu imi dau seama ce trebuie sa pun in locul ei.

 

asadar spuneti-mi si mie ce rezistenta e la voi in turometru in locul celei incercuite cu rosu va rog. ms

stie careva ce rezistenta e aceea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu Pilot Power 2CT nu ai cum sa gresesti, singurul minus ar fi ca se duc cam repede, in special spatele (desi se reclama ca pe centru materialul este mai dur).

 

Eu merg cu o combinatie  de compromis, tot de la MICHELIN, pe fatza Pilot Power (120/70/17) si pe spate Pilot Road (180/70/17). In acest fel se uzeaza amandoua cam in acelasi timp. Pentru stilul meu de mers aceasta varianta este mai mult decat suficienta... in coditii de asfalt bun si gume fierbinti poti atinge lejer cu scaritele si chiar toba de asfalt. Nu stiu ce ai putea cere mai mult de la niste gume.

 

 

Bineinteles ca exista si multe alte variante si firme bune, totul depinde de cati bani esti dispus sa cheltui.

 

Ride Safe!

Mutumesc pentru sfaturi!Mai spune-mi te rog daca ai idee cat de greu este sa adaptezi o masca frontala si codita de r1 la fzr 1000.Adica as vrea sa cumpar carenele luate direct de pe un r1 sii sa le adaptez pe fzr ul meu.Este posibil?

Editat de mad.alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si o buba cu care ma confrunt de ceva zile

daca sunt nevoit sa franez brusc ( ex. treceri de pietoni , etc ) imi ramane turata cateva secunde , desi gazul e inchis.

are cineva o parere ceva?

precizez ca daca franez normal adica folosind frana de motor nu are nici o problema

 

 

Verifica/unge cablurile si in special daca nu cumva mansonul de cauciuc al manetei de acceleratie nu a imbatranit si dilatat si atinge in nuca de metal din capatul cornului (anti-vibratii). Eu a trebuit sa tai cativa milimetri din el ca sa scap de acelasi simptom.

 

Ride Safe!

 

Mutumesc pentru sfaturi!Mai spune-mi te rog daca ai idee cat de greu este sa adaptezi o masca frontala si codita de r1 la fzr 1000.Adica as vrea sa cumpar carenele luate direct de pe un r1 sii sa le adaptez pe fzr ul meu.Este posibil?

 

Orice este posibil! Depinde numai de cat de determinat esti si cat efort/bani esti dispus sa investesti. Parerea mea este insa ca nu se merita. Vrei un R1 ?... Iti cumperi un R1! FZR-ul este un motor care a scris istorie insa apartine generatiei sale si nu are rost sa consumi bani si timp pentru cosmetizari ci mai degraba pentru o cat mai buna conditie tehnica.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm...legat de conditia tehnica:acum o sa ii schimb cauciucurile(pp 2ct)am cumparat flansele acelea care vin intre carburatoare si motor,filtru K&N,bujii,si o sa ii schimb placutele de frana si semeringurile de la furca.Nu cred ca mai am ce sa ii fac aqm.Poate la anul o sa ii fac verificarea supapelor(nu eu..mecanicul).Legat de cum arata:ma deranjeaza la culme botul ala oribil.Am modelul din 90...cel cu 2 faruri rotunde si mi se par oribile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica/unge cablurile si in special daca nu cumva mansonul de cauciuc al manetei de acceleratie nu a imbatranit si dilatat si atinge in nuca de metal din capatul cornului (anti-vibratii). Eu a trebuit sa tai cativa milimetri din el ca sa scap de acelasi simptom.

 

Ride Safe!

 

 

 

Intr-adevar de la mansonul de cauciuc era. Imi atingea de capatul de metal si nu revenea complet. Acum totul e in regula

thx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de cum arata:ma deranjeaza la culme botul ala oribil.Am modelul din 90...cel cu 2 faruri rotunde si mi se par oribile.

 

Ciudat... unora nu la place tocmai modelul final, cel cu farurile alungite (foxeye)! Desi gusturile nu se comenteaza, nu cred totusi ca sunt "oribile".

 

post-11356-1242037292_thumb.jpg

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...