Niku Chopper Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Salut! observ in poze k motoarele de pe yamaha fzr 600 si cel de pe tundercat 600 sunt f asemanatoare(aproape identice) aveti cumva habar daca potrivesc piesele de la unul la altul?, gen: bloc motor, cilindrii,pistoane, biele, vibrochen, eventual chiulasa..etc... va rog puneti-ma si pe mine in tema daca stiti careva. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 si aveti careva de vanzare un bloc motor de fzr 600 3HE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Salutare!Am si eu o interbare in special pentru yo4hgx (dar si pentru ceilalti posesori de fzr 1000):ce model ce pneuri ai acum pe motocicleta si ce mi-ai recomanda?Eu nu am un stil de mers foarte agresiv dar cu siguranta nu este nici unul linistit.Eu m-am orientat la niste Michelin Pilot Power 2CT(vreau sa am siguranta ca atunci cand pun frana nu ma duc ca pe gheata).Acum nu stiu...dati-va si voi cu parerea:au aderenta,sunt potrivite pt mobra mea,sunt cat de cat durabile(am cautat si pe alte forumuri si am gasit ca durata de viata a lor este intre 8000 si 12000 de km-asa spuneau posesorii de asa ceva).Astept orice fel de opinii si idei.Va multumesc si va doresc ASFALT USCAT!!!!!!!!! Cu Pilot Power 2CT nu ai cum sa gresesti, singurul minus ar fi ca se duc cam repede, in special spatele (desi se reclama ca pe centru materialul este mai dur). Eu merg cu o combinatie  de compromis, tot de la MICHELIN, pe fatza Pilot Power (120/70/17) si pe spate Pilot Road (180/70/17). In acest fel se uzeaza amandoua cam in acelasi timp. Pentru stilul meu de mers aceasta varianta este mai mult decat suficienta... in coditii de asfalt bun si gume fierbinti poti atinge lejer cu scaritele si chiar toba de asfalt. Nu stiu ce ai putea cere mai mult de la niste gume. Bineinteles ca exista si multe alte variante si firme bune, totul depinde de cati bani esti dispus sa cheltui. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocea_nicolae Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 salut am si eu o intrebare pentru cei care stiu cum mai sta treaba pe la RAR in bucuresti. Am un Fzr 3he cu o topa sport laser k1 , am vreo sansa sa trec Rar-ul? Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 a mea consuma urban intre 5-7 (depinde de aglomeratie, mai mult 7)extraurban in ture medii 4,5% iar daca mergi blana cred ca ia si 10% motoreta mea undeva la 6,6% combinat fara sa-i rup fashul si o buba cu care ma confrunt de ceva zile daca sunt nevoit sa franez brusc ( ex. treceri de pietoni , etc ) imi ramane turata cateva secunde , desi gazul e inchis. are cineva o parere ceva? precizez ca daca franez normal adica folosind frana de motor nu are nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) si o buba cu care ma confrunt de ceva ziledaca sunt nevoit sa franez brusc ( ex. treceri de pietoni , etc ) imi ramane turata cateva secunde , desi gazul e inchis. are cineva o parere ceva? precizez ca daca franez normal adica folosind frana de motor nu are nici o problema eu zic sa ungi sufele, in special cea de-a doua adica cea de decelerare(care trage maneta inapoi). ar putea fi doar asta.cine stie. asta e doar parerea mea de proaspat posesor de fzr. asta e pentru cine stie (in special pentru yo4hgx care se pare ca le are cu electrica). s-a ars o rezistenta pe circuitul de la turometru. insa s-a ars in asa fel incat s-a dus si vopseaua si nu imi dau seama ce trebuie sa pun in locul ei. asadar spuneti-mi si mie ce rezistenta e la voi in turometru in locul celei incercuite cu rosu va rog. ms Editat Mai 7, 2009 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Salut! observ in poze k motoarele de pe yamaha fzr 600 si cel de pe tundercat 600 sunt f asemanatoare(aproape identice) aveti cumva habar daca potrivesc piesele de la unul la altul?, gen: bloc motor, cilindrii,pistoane, biele, vibrochen, eventual chiulasa..etc... va rog puneti-ma si pe mine in tema daca stiti careva. Multumesc! In mare e cam acelasi motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 eu zic sa ungi sufele, in special cea de-a doua adica cea de decelerare(care trage maneta inapoi). ar putea fi doar asta.cine stie. asta e doar parerea mea de proaspat posesor de fzr. asta e pentru cine stie (in special pentru yo4hgx care se pare ca le are cu electrica). s-a ars o rezistenta pe circuitul de la turometru. insa s-a ars in asa fel incat s-a dus si vopseaua si nu imi dau seama ce trebuie sa pun in locul ei. asadar spuneti-mi si mie ce rezistenta e la voi in turometru in locul celei incercuite cu rosu va rog. ms stie careva ce rezistenta e aceea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 (editat) Cu Pilot Power 2CT nu ai cum sa gresesti, singurul minus ar fi ca se duc cam repede, in special spatele (desi se reclama ca pe centru materialul este mai dur). Eu merg cu o combinatie  de compromis, tot de la MICHELIN, pe fatza Pilot Power (120/70/17) si pe spate Pilot Road (180/70/17). In acest fel se uzeaza amandoua cam in acelasi timp. Pentru stilul meu de mers aceasta varianta este mai mult decat suficienta... in coditii de asfalt bun si gume fierbinti poti atinge lejer cu scaritele si chiar toba de asfalt. Nu stiu ce ai putea cere mai mult de la niste gume. Bineinteles ca exista si multe alte variante si firme bune, totul depinde de cati bani esti dispus sa cheltui. Ride Safe! Mutumesc pentru sfaturi!Mai spune-mi te rog daca ai idee cat de greu este sa adaptezi o masca frontala si codita de r1 la fzr 1000.Adica as vrea sa cumpar carenele luate direct de pe un r1 sii sa le adaptez pe fzr ul meu.Este posibil? Editat Mai 9, 2009 de mad.alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 si o buba cu care ma confrunt de ceva ziledaca sunt nevoit sa franez brusc ( ex. treceri de pietoni , etc ) imi ramane turata cateva secunde , desi gazul e inchis. are cineva o parere ceva? precizez ca daca franez normal adica folosind frana de motor nu are nici o problema Verifica/unge cablurile si in special daca nu cumva mansonul de cauciuc al manetei de acceleratie nu a imbatranit si dilatat si atinge in nuca de metal din capatul cornului (anti-vibratii). Eu a trebuit sa tai cativa milimetri din el ca sa scap de acelasi simptom. Ride Safe! Mutumesc pentru sfaturi!Mai spune-mi te rog daca ai idee cat de greu este sa adaptezi o masca frontala si codita de r1 la fzr 1000.Adica as vrea sa cumpar carenele luate direct de pe un r1 sii sa le adaptez pe fzr ul meu.Este posibil? Orice este posibil! Depinde numai de cat de determinat esti si cat efort/bani esti dispus sa investesti. Parerea mea este insa ca nu se merita. Vrei un R1 ?... Iti cumperi un R1! FZR-ul este un motor care a scris istorie insa apartine generatiei sale si nu are rost sa consumi bani si timp pentru cosmetizari ci mai degraba pentru o cat mai buna conditie tehnica. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 hmmm...legat de conditia tehnica:acum o sa ii schimb cauciucurile(pp 2ct)am cumparat flansele acelea care vin intre carburatoare si motor,filtru K&N,bujii,si o sa ii schimb placutele de frana si semeringurile de la furca.Nu cred ca mai am ce sa ii fac aqm.Poate la anul o sa ii fac verificarea supapelor(nu eu..mecanicul).Legat de cum arata:ma deranjeaza la culme botul ala oribil.Am modelul din 90...cel cu 2 faruri rotunde si mi se par oribile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Verifica/unge cablurile si in special daca nu cumva mansonul de cauciuc al manetei de acceleratie nu a imbatranit si dilatat si atinge in nuca de metal din capatul cornului (anti-vibratii). Eu a trebuit sa tai cativa milimetri din el ca sa scap de acelasi simptom. Ride Safe! Intr-adevar de la mansonul de cauciuc era. Imi atingea de capatul de metal si nu revenea complet. Acum totul e in regula thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 stie careva ce rezistenta e aceea? Incearca 6.2K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Legat de cum arata:ma deranjeaza la culme botul ala oribil.Am modelul din 90...cel cu 2 faruri rotunde si mi se par oribile. Ciudat... unora nu la place tocmai modelul final, cel cu farurile alungite (foxeye)! Desi gusturile nu se comenteaza, nu cred totusi ca sunt "oribile". Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Arata f frumos a ta(nu este ca ochelarista mea)!Asa arata a mea: Poze cu botul nu iti pun pt ca sti cum arata.Poate reusesc si eu sa ajung la mare anul asta.Chiar mi-ar facea placere sa te cunosc. O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Incearca 6.2K ok. ms mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 daca e cu 2 faruri s-al meu o fii ochelarist? din pacate nici nu apucasem sa-i termin de confectionat seile, sa-i pun stikerele si inca ceva maruntisuri si m-a lasat motorul la el (intr-un fel destul de grav) ,cu o biela iesita prin bloc... aku strang ceva banuti sa iau un alt motor de fzr... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 "daca e cu 2 faruri s-al meu o fii ochelarist?" ) Foarte frumos carenajul.Este facut de tine?Cat te-a costat...vad ca are carene de r1 dar faruri de...?Imi pare rau sa aud de motor dar aste... e se mai intampla.Acum banuiesc ca o sa ii cumperi altul ,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 "daca e cu 2 faruri s-al meu o fii ochelarist?") Foarte frumos carenajul.Este facut de tine?Cat te-a costat...vad ca are carene de r1 dar faruri de...?Imi pare rau sa aud de motor dar aste... e se mai intampla.Acum banuiesc ca o sa ii cumperi altul ,nu? da, sunt carene de R1 2004, sunt turnate din fibra dar sunt cele pt circuit(fara faruri, stop si alte cele), iar farurile sunt taiate de mine din unul de scuter k era dintr-o bucata, am decupat gaurile in carena si cam asta e tot. mi-a dat putin de lucru cu suporti si toate cele dar sunt multumit de ce a iesit. apropo, stiti cumva vreun motor de fzr 600 de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 daca e cu 2 faruri s-al meu o fii ochelarist? din pacate nici nu apucasem sa-i termin de confectionat seile, sa-i pun stikerele si inca ceva maruntisuri si m-a lasat motorul la el (intr-un fel destul de grav) ,cu o biela iesita prin bloc... aku strang ceva banuti sa iau un alt motor de fzr... sunt un pic asezate asimetric , proiectoarele , sau vad eu prost ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 sunt un pic asezate asimetric , proiectoarele , sau vad eu prost ? nu sunt, doar nu m-am apucat de taiat pana nu am fost perfect convins k sunt simetrice "schitele" l-am facut k pt mine, daca tot e al meu... oricum, un motor de fzr 600 de vanzare?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 (editat) apropo, stiti cumva vreun motor de fzr 600 de vanzare? da. vorbeste cu cel care are id-ul acesta pe yahoo: harcboy2006 sau numarul de telefon 0728249770. spunei ca ai id-ul de la George din Piatra Neamt si te va ajuta cu placere. El zice ca se aude ceva la motorul lui. vezi ce poti sa iei de la el si poate reusesti sa il faci pe al tau. Sau poate il faci pe al lui cu piese de la al tau si tot e bine. Editat Mai 13, 2009 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 vorbeste cu el, dar si lui i s-a dus motorul mi se pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 vorbeste cu el, dar si lui i s-a dus motorul mi se pare. am vorbit cu el, are piese dintr-unul desfacut, si inca unul cu o bataie in el... mi-e frica sa mai iau ceva nefunctional deoarece adun cu greu acesti bani(sunt elev) gasisem in Buc unul functional la 200 E, nu mi s-a parut mult dar sa vedem ce semn mai da omul... oricum va multumesc, si daca mai auziti cumva de altcineva da-ti un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Salutare!Mi-am amintit ca am si eu o problema(cred )la cutia de viteze.Imediat dupa ce am cumparat motocicleta i-am facut schimbul de ulei.Chestie este ca nu am pus 20W40 cum era scris in carte ci am pus 15W40(sau 10W40-nu mai stiu sigur).Problema este ca atunci cand sunt in prima viteza si vreau sa schimb in a doua viteaza la o turatie mai mare de 8000 de ture se aude un sunet f ciudat(un carait ca la dacie atunci cand nu intra bine in viteza)sau nu intra din prima in viteza.La celelalte trepte nu am nici o problema.Intreb daca aceasta este cauza pt ca am un vecin tot cu fzr 1000(1988) care a bagat acelasi ulei si la fel se comporta. Va rog mult daca aveti idee....lamuriti-ma si pe mine! Asfalt uscat!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.