tiptil1 Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 pt. cine vrea am de vanzare un cdi de yamaha fzr 600b 3he (100 euro) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ogre73 Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 salut daca intereseaza pe cineva am o yamaha fzr 1000 exup de vanzare cu acte tot ... motorul e defect irecuperabil ,,, il vand complet nu il dezmembrez.... 700 euroi un tel 0748881245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suraj-suraj Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 <guy.til> Am schimbat deja uleiu. Am bagat 15w50 de la motul. Thx pentru manual, chiar avea nevoie de unul . <yo4hgx> Sincer, imi este rusine cu mine dar daca ma crezi nici nu stiu unde se introduce lichidul de racire . Rotile sunt ok, sunt echilibrate placutele sunt uzate dar inca s emai vede santul acela din mijloc, cred ca mai fac 1000 de km cel putin. Ce nu stiu si trebui facut este sincronizarea carburatoarelor. Trebuie sa mesteresc la ele pana am sunet continuu al motorului banuiesc. dar la cate ture trebuie sa stea la relanti ? ar fi mai bine sa caut un mecanic ? pff stiu ca is intrebari de noob.. dar asa-i la prima motocicleta . Multumesc frumos si sper sa nu va pierdeti rabdarea cu mine . Asfalt uscat salut. eu te sfatuies sa te duci la un service bun,nu la un mecanic oarecare. cand mi-am luat si eu FZR l-am dus la un service cu mecanici japonezi cand a inceput sa-l puna la reglaj de carburatoare am ramas credeam ca se regleaza la ureche ca la dacia dar ti-l pune la un aparat cu multe ceasuri si multe fire nu e de joaca cu mecanica la motoare.bafta si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 salut. eu te sfatuies sa te duci la un service bun,nu la un mecanic oarecare. cand mi-am luat si eu FZR l-am dus la un service cu mecanici japonezi cand a inceput sa-l puna la reglaj de carburatoare am ramas credeam ca se regleaza la ureche ca la dacia dar ti-l pune la un aparat cu multe ceasuri si multe fire nu e de joaca cu mecanica la motoare.bafta si asfalt uscat "Japonezii" aia ti'au facut doar o sincronizare, o operatie destul de simpla... iar "ceasurile" alea sunt niste simple vacuumetre si costa cam 50Euro. Adevarata reglare a carburatoarelor presupune un banc DynoTest si analizor de gaze. Se poate si empiric, dupa metoda "culoarea bujiei" insa numai dupa mai multe zile de teste practice. Ride Safe! Mesaj completat salut daca intereseaza pe cineva am o yamaha fzr 1000 exup de vanzare cu acte tot ... motorul e defect irecuperabil ,,, il vand complet nu il dezmembrez.... 700 euroi un tel 0748881245 Din ce an este motorul? Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ogre73 Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 "Japonezii" aia ti'au facut doar o sincronizare, o operatie destul de simpla... iar "ceasurile" alea sunt niste simple vacuumetre si costa cam 50Euro. Adevarata reglare a carburatoarelor presupune un banc DynoTest si analizor de gaze. Se poate si empiric, dupa metoda "culoarea bujiei" insa numai dupa mai multe zile de teste practice. Ride Safe! Mesaj completat Din ce an este motorul? Ride Safe! motorul e din 1990 1003 cm3 tip 3gm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 salut daca intereseaza pe cineva am o yamaha fzr 1000 exup de vanzare cu acte tot ... motorul e defect irecuperabil ,,, il vand complet nu il dezmembrez.... 700 euroi un tel 0748881245 este modelul cu un far,mai ai carenele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 (editat) Salut! am si eu o intrebare pentru posesorii de 3HE FZR 600. cand puneti contactul(din cheie) se aprinde automat becul de la ulei, iar imediat dupa pornire se stinge? la al meu cand pun contactul din cheie nu se aprinde deloc, doar cand apas butonul de start(sta aprins atata timp cat tin butonul de start apasat) iar dupa ce porneste motocicleta se stinge imediat. nu mi se pare normal si sunt aproape sigur k am ceva defect la cum stiu k sunt alte motociclete. am zis sa intreb ca poate asta o fii mai speciala Multumesc anticipat! Editat Iulie 22, 2009 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Salut! am si eu o intrebare pentru posesorii de 3HE FZR 600. cand puneti contactul(din cheie) se aprinde automat becul de la ulei, iar imediat dupa pornire se stinge? la al meu cand pun contactul din cheie nu se aprinde deloc, doar cand apas butonul de start(sta aprins atata timp cat tin butonul de start apasat) iar dupa ce porneste motocicleta se stinge imediat. nu mi se pare normal si sunt aproape sigur k am ceva defect la cum stiu k sunt alte motociclete. am zis sa intreb ca poate asta o fii mai speciala Multumesc anticipat! am avut si eu timp de un an un fzr600 din '90.facea exact la fel cum spui tu.asa am luat-o,asa am dat-o.si merge si acum la fel,fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 am avut si eu timp de un an un fzr600 din '90.facea exact la fel cum spui tu.asa am luat-o,asa am dat-o.si merge si acum la fel,fara probleme. oare asa sa fie din fabrica? e nasol daca nu e asa pt nu stiu nimic de presiunea la ulei(poate am, poate n-am) alte pareri de la alti detinatori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 oare asa sa fie din fabrica?e nasol daca nu e asa pt nu stiu nimic de presiunea la ulei(poate am, poate n-am) alte pareri de la alti detinatori? FZR (si multe alte modele de motoare) nu are senzor de presiune de ulei ci de nivel. In mod normal, becul de ulei se aprinde cateva secunde la punerea contactului (dupa care se stinge automat) sau cand apesi butonul "start" insa butonul "rosu" este pe pozitia "off" (pentru test). Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ogre73 Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 salut daca intereseaza pe cineva am o yamaha fzr 1000 exup de vanzare cu acte tot ... motorul e defect irecuperabil ,,, il vand complet nu il dezmembrez.... 700 euroi un tel 0748881245 este modelul cu un far,mai ai carenele . e modelul cu doua faruri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 FZR (si multe alte modele de motoare) nu are senzor de presiune de ulei ci de nivel. In mod normal, becul de ulei se aprinde cateva secunde la punerea contactului (dupa care se stinge automat) sau cand apesi butonul "start" insa butonul "rosu" este pe pozitia "off" (pentru test). Ride Safe! exact asa se intampla! chiar daca butonul rosu este pe off, se aprinde cand apas butonut de start, insa chiar daca motorul este pornit si apas butonul de start tot se aprinde becul(am incercat de curios) indiferent daca motorul este oprit sau pornit becul rosu ramane aprins atata timp cat eu tin apasat butonul de start. deci asa este cum spui pana la urma? inseamna k pot sa-l iau la ture? doar deacea stau sa nu cumva sa-l gripez ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 inseamna k pot sa-l iau la ture? doar deacea stau sa nu cumva sa-l gripez ms! Nimeni nu'ti poate garanta ca'l poti "lua la ture", totul depinde de starea tehnica si uzura motorului... Ride SAfe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Nimeni nu'ti poate garanta ca'l poti "lua la ture", totul depinde de starea tehnica si uzura motorului... Ride SAfe! motocicleta merge foarte bine din toate privintele, doar k nu stiam daca e normal sa nu se aprinda becul de la ulei cand pui contactul din chieie. o am de curand si n-am mers cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateias Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 salut puteti sa ma ajutati si pe mine cuo informatie? de unde iau rumenti pe spate la un fzr 750 cu roata pe 18" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suraj-suraj Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 Salut! am si eu o intrebare pentru posesorii de 3HE FZR 600. cand puneti contactul(din cheie) se aprinde automat becul de la ulei, iar imediat dupa pornire se stinge? la al meu cand pun contactul din cheie nu se aprinde deloc, doar cand apas butonul de start(sta aprins atata timp cat tin butonul de start apasat) iar dupa ce porneste motocicleta se stinge imediat. nu mi se pare normal si sunt aproape sigur k am ceva defect la cum stiu k sunt alte motociclete. am zis sa intreb ca poate asta o fii mai speciala Multumesc anticipat! pai a mea cand o porneam se aprindea 1-2 sec si se stingea ca si la tine,dar a mea ducea lipsa si de ulei si se aprinde in mers. poti sa mergi cu ea dar daca se aprinde becul in mers ii trebuie ulei. cum se face rodajul la un motor?am segmentii noi Mesaj completat cum se face rodajul la un motor?am segmentii noi la fzr Mesaj completat Salutare,Asa cum, atunci cand am avut ZZR, am pornit topic dedicat ZZRicilor (copiind modelele de succes ale topicurilor GS500, Kawasaki GPZ.. si altele), Acum ca am FZR incerc sa adun impreuna cat mai multe date utile posesorilor de asftel de "bestii". A mea este din 1994, motor de 600cmc si 98 (cred) de cai. Si incep cu un site beeton, www.fzrarchives.com Forum, specificatii, tot felul de tutoriale... pentru toate modelele de FZR (250-400-600-750-1000). Foarte util si forumul, daca ai rabdare sa extragi informatiile utile dintre miile de topicuri ("use the search luke"... mai valabila ca oricand) Eu l-am gasit incercand sa gasesc un manual (de utilizator...de service... oricare), exista ceva online dar nu la nivelul "almanahului" Haynes pentru ZZR, pe care l-am gasit pe net surprinzator de usor. Asa ca, poate va indurati si de mine cu niste manuale "adevarate" A..continuam cu informatiile utile! Ulei: 10W40 (in manual), dar e recomandat pentru motoarele nitel mai vechi (ca al meu) un 15W50, semisintetic, ca acela de la Motul (gasit cu aprox.300.000 lei litrul, la reprezentanta din Bucuresti - str.Constantin Disescu, chiar pe langa gara (la un subsol de casa, fara insemne la strada). Bujii: NGK CR8E sau CR9E (acestea din urma, fiind mai reci, sunt mai bune acum ca vine caldura - informatie care trebuie confirmata ca nu sunt sigur). Gasit la Promotor International, pe str.Agricultorilor, bujii CR9E cu 260.000 bucata. Rog posesorii de "fizzere" sa-si faca aparitia aici, si orice problema aparuta (de la consumabile pana la probleme tehnice) sa le dezbatem aici, iar daca ati gasit deja solutiile.... spuneti-ne si noua, nu tineti in voi, chitrelor see ya' cum se face rodajul la un motor?am segmentii noi la fzr Mesaj completat Salutare,Asa cum, atunci cand am avut ZZR, am pornit topic dedicat ZZRicilor (copiind modelele de succes ale topicurilor GS500, Kawasaki GPZ.. si altele), Acum ca am FZR incerc sa adun impreuna cat mai multe date utile posesorilor de asftel de "bestii". A mea este din 1994, motor de 600cmc si 98 (cred) de cai. Si incep cu un site beeton, www.fzrarchives.com Forum, specificatii, tot felul de tutoriale... pentru toate modelele de FZR (250-400-600-750-1000). Foarte util si forumul, daca ai rabdare sa extragi informatiile utile dintre miile de topicuri ("use the search luke"... mai valabila ca oricand) Eu l-am gasit incercand sa gasesc un manual (de utilizator...de service... oricare), exista ceva online dar nu la nivelul "almanahului" Haynes pentru ZZR, pe care l-am gasit pe net surprinzator de usor. Asa ca, poate va indurati si de mine cu niste manuale "adevarate" A..continuam cu informatiile utile! Ulei: 10W40 (in manual), dar e recomandat pentru motoarele nitel mai vechi (ca al meu) un 15W50, semisintetic, ca acela de la Motul (gasit cu aprox.300.000 lei litrul, la reprezentanta din Bucuresti - str.Constantin Disescu, chiar pe langa gara (la un subsol de casa, fara insemne la strada). Bujii: NGK CR8E sau CR9E (acestea din urma, fiind mai reci, sunt mai bune acum ca vine caldura - informatie care trebuie confirmata ca nu sunt sigur). Gasit la Promotor International, pe str.Agricultorilor, bujii CR9E cu 260.000 bucata. Rog posesorii de "fizzere" sa-si faca aparitia aici, si orice problema aparuta (de la consumabile pana la probleme tehnice) sa le dezbatem aici, iar daca ati gasit deja solutiile.... spuneti-ne si noua, nu tineti in voi, chitrelor see ya' cum se face rodajul la un motor ?am segmentii noi la fzr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 (editat) chiar daca butonul rosu este pe off, se aprinde cand apas butonut de start, insa chiar daca motorul este pornit si apas butonul de start tot se aprinde becul(am incercat de curios) indiferent daca motorul este oprit sau pornit becul rosu ramane aprins atata timp cat eu tin apasat butonul de start. deci asa este cum spui pana la urma? inseamna k pot sa-l iau la ture? doar deacea stau sa nu cumva sa-l gripez ms! Salut !! Cel mai bine este sa verifici si vizual, prin vizor nivelul uleiului. Nivelul al iei cu motocicleta tinuta dreapta nu stand pe cric, si sa fie cam la mijlocul celor doua marcaje. Daca este asa, totul este ok, atunci probabil sa fie ceva probleme cu presiunea de ulei, ma gandesc, iar daca gresesc, rog k domnul YO4HGX sa ma corecteze... PS. eu am pe acelasi bec montat suplimentar (in paralel) un senzor de presiune, pe langa cel de nivel... Editat Iulie 28, 2009 de sebanna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 Salut !!Cel mai bine este sa verifici si vizual, prin vizor nivelul uleiului. Nivelul al iei cu motocicleta tinuta dreapta nu stand pe cric, si sa fie cam la mijlocul celor doua marcaje. Daca este asa, totul este ok, atunci probabil sa fie ceva probleme cu presiunea de ulei, ma gandesc, iar daca gresesc, rog k domnul YO4HGX sa ma corecteze... PS. eu am pe acelasi bec montat suplimentar (in paralel) un senzor de presiune, pe langa cel de nivel... am rezolvat problema, asa trebuie sa fie... deja merg demult cu el oricum e de vanzare, nu raman cu speed. il stikeresc si pun anunt de vanzare, asta e yamaha "R1" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 am rezolvat problema, asa trebuie sa fie...deja merg demult cu el oricum e de vanzare, nu raman cu speed. il stikeresc si pun anunt de vanzare, asta e yamaha "R1" Super carenele, sunt identice model R1 sau modificate ?? Arata bine cu noua inbracaminte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kamikazee Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 am si eu un 600 4JH din 95. am nevoie de un releu de incarcare. se potriveste si de la alta motocicleta? momentan mi-e montat unul de scooter si de-ocamdata nu am probleme cu el. am incarcare 1,5V. asta daca mi-e bateria la 12 cu motorul pornit am 13.5 cu incarcare la turatie. ajunge? ma gandeam la un 14V-14.5V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 am si eu un 600 4JH din 95. am nevoie de un releu de incarcare. se potriveste si de la alta motocicleta? momentan mi-e montat unul de scooter si de-ocamdata nu am probleme cu el. am incarcare 1,5V. asta daca mi-e bateria la 12 cu motorul pornit am 13.5 cu incarcare la turatie. ajunge? ma gandeam la un 14V-14.5V Tensiunea e oarecum suficienta, mai ales daca bateria este noua... problema e cu bilantul energetic sau mai bine zis cu intensitatea curentului. Foarte posibil ca piesele din releul de scooter sa fie subdimensionate pentru necesarul motocicletei si, desi poate merge un timp, mai devreme sau mai tarziu disipatia (caldurii), superioara celei pentru care au fost concepute, sa arda componentele active. Se poate folosi fara probleme si releul de pe alte motociclete, conditia e sa fie de acelasi tip - alternator cu stator (si rotor) bobinat. Cel pentru alternator cu statorul din magnet permanent nu e bun. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ClipShot Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Am avut recent un accident cu o Yamaha fzr 600 r an 1995 am luat banii de la asigurari ca sa o repar in regie proprie dar partea cea mai nasoala e ca nu gasesc carene... am nevoie de carena fata stanga, grila radiator, aripa fata si carena frontala. Nu mai pot fi reparate sunt praf si pulbere si cu bucati lipsa. Am cautat pe ebay peste tot aproape... Ma poate ajuta cineva ? Si inca o intrebare se potrivesc pe fzr 600 carenele de yzf 750 ? Stie cineva... pt ca de alea am mai vazut. Multumesc! Mesaj completat up! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 Am avut recent un accident cu o Yamaha fzr 600 r an 1995 am luat banii de la asigurari ca sa o repar in regie proprie dar partea cea mai nasoala e ca nu gasesc carene... am nevoie de carena fata stanga, grila radiator, aripa fata si carena frontala. Nu mai pot fi reparate sunt praf si pulbere si cu bucati lipsa. Am cautat pe ebay peste tot aproape... Ma poate ajuta cineva ? Si inca o intrebare se potrivesc pe fzr 600 carenele de yzf 750 ? Stie cineva... pt ca de alea am mai vazut. Multumesc!Mesaj completat up! Aripa http://cgi.ebay.co.uk/Yamaha-FZR600-400-Mu...id=p3286.c0.m14 Carena laterala stanga http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-FZR600-4JH-93...id=p3286.c0.m14 Carena frontala (2 faruri) http://cgi.ebay.co.uk/fzr600-or-fzr400-top...id=p3286.c0.m14 Carena frontala (1 far) http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-FZR600-GENESI...id=p3286.c0.m14 Carena completa (race) http://cgi.ebay.co.uk/FZR600-RACE-TRACK-DA...id=p3286.c0.m14 Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 (editat) Salutare !! Care ma poate ajuta cu un link sau cu o adresa (sau mai multe ) ce ma duce la un dealer moto... Vreau sa-mi iau un motor nou (CBR 600RR) prin leasing si acum consult oferta de piata !! Am gasit si eu ceva dar nu sunt incantat cu oferta... Multumesc tuturor FZR-istilor care ma ajuta... Mesaj completat Editat August 1, 2009 de sebanna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Va salut Imi puteti spune si mie unde as gasi rulmentul de la ambreaj ,cel cu ace pe care se roteste ceasca de la ambreaj deoarece are joc si imi tacane ,precizez ca discurile de ambreaj sunt noi deci cred ca asta ar fi cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.