macy25 Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 buna tuturor, am si eu un fzr de 1000 din 1990 as vrea sa-i schimb bujiile si fisele pt bujii dar nu stiu de unde le-as putea lua sau comanda, si de unde sa stiu ce fel de bujii sa le iau, daca ma poate ajuta cineva ii multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metricmotion Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 Salut! Codul de bujie pe care il cauti este NGK: DP8EA-9 (standard, rezistor) Autolite: 4163 (rezistor); XS4163 (iridium) Denso: X24ESR-U (standard);X24EP-U9; IX24B (iridium) PowerMadd: E3.36 (diamond fire tech.) Champion: RA6HC Bosch: XR4CS Ai nevoie de 4 bucati. Pentru mai multe informatii, ne putem auzi pe PM. razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Am o intrebare: cel indicat cu sageata in poza este busonul ce trebuie desfacut sa curga uleiul din motor? Modelul meu e 3HE. Are filtru ce e format doar din elementul interior. Pentru a-l schimba trebuie doar sa desfietez doar piulita ce tine carcasa acestuia? Dar sa-i schimb lichidul de racire, cum fac? Carcasa filtrului de ulei se vede in poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 http://www.manualedereparatie.info/download/Yamaha-XJ-600-Service-Repair-Manual.html Descarca, citeste,intelege despre ce este vorba si pe urma te apuci de treba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Am manualul dar nu am reusit sa inteleg mare lucru din el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Am manualul dar nu am reusit sa inteleg mare lucru din el. Sincer,daca nu ai inteles din manual cum sa schimbi un ulei iti recomand sa ceri ajutorul unuia care stie.Este pacat sa strici din nestiinta un motor functionabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 bine spus TNG manualul te invata pas cu pas, n-ai cum sa nu intelegi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 (editat) Stiu cum se schimba un ulei. In manual pozele sunt foarte neclare. E singurul motor ce l-am vazut cu busonul de scurgere pe laterala motorului si cu filtru de genul asta. Da, acela e busonul de scurgere. Editat Ianuarie 8, 2012 de skvj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Stiu cum se schimba un ulei. In manual pozele sunt foarte neclare. E singurul motor ce l-am vazut cu busonul de scurgere pe laterala motorului si cu filtru de genul asta. Bro. Scoatei carenele laterale si vezi sub motocicleta, baia de ulei, si acolo in cel mai jos punct al ei vei gasi un surub cu cheie de 17. ala tre desfacut. Ai grija la sensul de desfacere si cand il strangi sa nu fortezi mai mult de 25N!!! Se sficuieste usor!!! Schimba si filtrul si fiatent sa nu-ti ramana garnitura vechiului filtru pe bloc!!! Apoi introdu noul ulei (mare atentie doar ulei moto) si dupa ce-ai ajuns cu nivelul la maxim, pornesti motorul si-l opresti, de 4 ori minim la o distanta de minim 5sec intre opriri. Nu porni si lasa sa mearga din prima ca risti uzuri enorme pana la amorsarea pompei!!! Sau mai simplu plateste 20-30 ron la un service si fa-l acolo. Macar vezi cum se face si esti cu ochii pe ei daca fac toate astea. Atentie!!! In unele manuale scrie ca dupa ce-ai dat drumu la ulei sa mai dai 2-3 chei sa iasa si cel din pompa. Nu fa asta!!! buna tuturor, am si eu un fzr de 1000 din 1990 as vrea sa-i schimb bujiile si fisele pt bujii dar nu stiu de unde le-as putea lua sau comanda, si de unde sa stiu ce fel de bujii sa le iau, daca ma poate ajuta cineva ii multumesc http://www.motonetro.ro/ Bagi in dreapta datele moto tau si dai cauta. Vei avea acces la tot ce este consumabil si variante de pret-calitate. Daca te aranjeaza atunci fara adaos ma suni si ti le comand. In aceeasi zi vi sa le iei daca esti din buc daca nu imi dai adresa si mai platesti trimisul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Consumabilele sunt cumparate deja. Ulei bel ray si filtru hiflo. Filtrul arata asa: In poza postata de mine se vede si busonul indicat cu sageata si carcasa filtrului de ulei. Carcasa filtrului de ulei arata asa: Nu, nu e acela busonul pentru ulei. El se afla in partea stanga, putin in fata cricului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Maneta de acceleratie imi ramane blocata - ce e de facut? Se baga ulei pe camasile cablurilor de acceleratie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Verifica integritatea cablurilor si a camasilor si, nu in ultimul rand, daca nu atinge capatul de cauciuc al mansonului de la acceleratie in contragreutatea ghidonului. Oricum, ungerea cablurilor se face cel putin odata pe an, de preferinta inaintea inceperii sezonului... nu trebuie sa astepti sa apara probleme. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 (editat) Salut, am de vanzare un far pentru Yamaha FZR 600 tip 3HE, pret 150 lei. Pentru detalii PM. Farul se afla in timisoara si il trimit oriunde in tara prin posta sau curierat la alegerea cumparatorului. Asfalt uscat! Editat Ianuarie 10, 2012 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Ati intrat toti la hibernat? Asa de singur pe aici ca mi se face frica...) Macar un banc daca nu vreti sa vorbiti despre motociclism... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai24 Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 se doarme tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Da, mai mereu e gol topicul nostru. Ce sa facem? Ieri ma bucuram ca e soare, chiar am si vazut motoare prin oras, am zis ca vine caldura. Cand ma trezesc dimineata, pfuaaai, ninge. Cine uraste iarna mai mult decat noi, bikerii? Dar daca tot sunteti pe aici, am cateva intrebari: 1. de pe ce model se poate adapta usor o aripa pe fata care sa arata mai bine? adica sa fie ok ca si latime (distanta dintre telescoape; 2. de pe ce motocicleta putem lua o roata de 17 (problema rotii spate de 18 ce ne chinuie pe multi dintre noi) care sa intre pe bascula stock cu modificari ce tind spre 0 si mai ales sa intre pe ea o anvelopa de 160 fara a fi nevoit sa o fortam? 3. as vrea un bugspoiler; are cineva bucatile necesare de carena pentru el? stiti voi, sa fie intregi doar in partea de jos; 4. ar fi ok sa pun pe releul de incarcare un cooler, pentru a-i asigura o racire mai buna, in scopul prelungirii vietii sale? Ce ati mai facut la FZR-urile voastre in iarna asta, ce ati mai reparat, ce ati mai stricat? Hai ca e frig afara si sunt in sevraj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 (editat) Salut baieti, de astazi am si eu un FZR 600 din '94 pe care l-am gasit ieftin si nu am refuzat tentatia de a-l achizitiona, urmeaza sa ma hotarasc daca se merita sa-l inmatriculez sau daca o sa se dezmembreze... Editat Ianuarie 25, 2012 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Super. Felicitari! Ieftin, insemnand...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 200 euro, daca ii traduc actele si le depun spre inmatriculare in Ro ii dublez valoarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 ) Ii mai faci si un plin si te aproprii de 2.5 x valoarea ) Un pret bun. Daca e si functionala, cu atat mai bine. Daca o dezmembrezi, pui si pe aici o lista cu piese. Sau inmatriculeaz-o si vinde-o intreaga daca e ok, ai sa scoti mai multi bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Salut baieti, de astazi am si eu un FZR 600 din '94 pe care l-am gasit ieftin si nu am refuzat tentatia de a-l achizitiona, urmeaza sa ma hotarasc daca se merita sa-l inmatriculez sau daca o sa se dezmembreze... e cumva 4JH modelu? Adica FZR 600r - cel cu cadru revizuit (acelasi cadru ca si la Thundercat) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 nu, este cadrul vechi, doar carenaj cu un singur far si nu cu doua, din pacate nu pot sa-i fac o poza sa se vada din cauza vremii. Motocicleta nu o sa o dezmembrez, am alte planuri cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 E bun atunci. Sa ai parte de ea. Ai luat-o aproape moca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 azi 0 grade - am pornit Yamaha - a revenit cu greu la viata dupa 3 incercari esuate de a porni! Am facut o tura in juru blocului - mi-au inghetat mainile dar a meritat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Fa-ne-n ciuda! Intrebare: se lubrefiaza si cablul de la vitezometru? (facand analogie la cablul de ambreiaj/acceleratie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.