grex Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 cum si cu ce curat niste injectoare la o motocicleta bmw? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 cum si cu ce curat niste injectoare la o motocicleta bmw? daca tii tu neaparat sa cureti injectoarele, poti sa bagi solutie ce o gasesti pe raft la benzinarii, costa vreo 20 ron si ajunge pt 50 L de combustibil. am incercat, si nu am vazut absolut nici o diferenta daca simti ca e ceva in neregula cu injectoarele tale, verifica-le resiztenta electrica cu un ohmetru si compar-o cu valoarea indicata in manual. la mine de exemplu este 16 ohmi, le masor ori de cate ori am ocazia, si is ok, asta la o mobra bmw care are 15 ani anu viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Decembrie 8, 2009 Autor Share Postat Decembrie 8, 2009 dupa ce a stat 3 ani pe dreapta incerc sa resuscitez un motor de bmw. verificand injectoarele din 4 buc mai pulveriza doar unu. le-am bagat in ceva solutie, sa vad acum cum or sa functioneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 cu ce le cureti 1. date jos de pe motor sau 2. pe motor pt 2 sunt cam 8 modele de "curatatoare" solutii prin benzinarii unul e chiar ...acreditat de bmw..... 20 ron solutie curatat injectoare 2+2 asta e marca pune un bidon si cel mai important da o tura pe autostrada schimba undeva la 6000 vitezele si eu zic ca ...cam... asta e sincer dupa un drum asa mai sportiv parca aud altfel motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 eu zic ca cel mai simplu sa le duci la un stand de curatat injectoare. iti masoara, le curata si stii sigur. totusi, sunt niste piese importante in functionare. nu merge cu romanisme daca a sta asa mult. Sau..? Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Le demontezi,cumperi de la 2+2 un spray se numeste carb clean,il alimentezi cu 12v dar pe unul din fire inseriezi un bec de 4/5w,bagi solutie in el, intrerupi alimentarea,il lasi 5 min,il alimentezi si cu aer comprimat il sufli in sens invers. Faci asta de citeva ori si va merge garantat!(asta daca nu are probleme electrice) respectiv electromagnetul stricat! Atunci cind il alimentezi se va auzi un ""tac"" daca face asta inseamna ca lucreaza electromagnetul,si mai trebuie sa-i verifici rezistenta! Succes! Citeva ex.de injectoare de diferite marci de moto recuperate cu metoda asta! Unele au fost duse si la curatat cu ultrasunete,dar pina la urma tot la mine au ajuns... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Nu te lega la cap daca nu te doare. Ai probleme cu injectoarele? nu mai merge rotund motorul? ai schimbat filtrul de benzina la timp? ai sincronizat ? Cel mult, baga solutia aia in benzina de care ti-am povestit si io si ianachim. Daca dupa ce ai facut toate astea tot ai prbleme, masoare rezistenta injectoarelor si compara cu valoarea din manual. Daca nu bate, e dus, e gata, poti sa il cureti cu ce vrei tu. In concluzie, NU TE LEGA LA CAP DACA NU TE DOARE!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 dupa ce a stat 3 ani pe dreapta incerc sa resuscitez un motor de bmw.verificand injectoarele din 4 buc mai pulveriza doar unu. le-am bagat in ceva solutie, sa vad acum cum or sa functioneze. Nu te lega la cap daca nu te doare. Ai probleme cu injectoarele? nu mai merge rotund motorul? ai schimbat filtrul de benzina la timp? ai sincronizat ? Cel mult, baga solutia aia in benzina de care ti-am povestit si io si ianachim. Daca dupa ce ai facut toate astea tot ai prbleme, masoare rezistenta injectoarelor si compara cu valoarea din manual. Daca nu bate, e dus, e gata, poti sa il cureti cu ce vrei tu. In concluzie, NU TE LEGA LA CAP DACA NU TE DOARE!!! Dane, citeste mai bine. Din 4 (deci un K) nu-i merge decat unul. Iar ce ziceau ceilalti nu se poate aplica, nu poate porni motorul intr-un singur cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Dane, citeste mai bine. Din 4 (deci un K) nu-i merge decat unul. Iar ce ziceau ceilalti nu se poate aplica, nu poate porni motorul intr-un singur cilindru. tocmai, daca numa unu ii merge sa verifice rezistenta celorlalte, poate e dusa bobina electromagnetului dinauntru; daca aia ii dusa, poate sa curga rauri de solutie de curatat ca tot degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adya76 Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 cum si cu ce curat niste injectoare la o motocicleta bmw? Si eu am avut probleme radule cu injectoarele... Dupa ce am incercat foarte multe solutii de curatat, presiune, nebuneli de tot felul...le-am dat jos si le-am dus la un service auto care au un dispozitiv de curatat cu o solutie sub presiune. Am dat in primavara 100 lei pt toate 4 si vreau sa spun ca sunt foarte multumit. Daca nu ai cum sa vii in buc, pune-le intr-o cutie si trimite-mi coletul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 cum si cu ce curat niste injectoare la o motocicleta bmw? exista un spray profesional (cred ca e scump) ... ideea e ca trebuie sa "suflii" cu sprayu' si in sens invers... cauta un service ... motoarele renault/dacia au probleme cu injectoarele Aditivul ala pt benzina daca nu e folosit regulat, cu timpul nu ai are efect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Decembrie 9, 2009 Autor Share Postat Decembrie 9, 2009 rezolvat problema in felul urmator motorul: bmw k100, nepornit de 3 ani am dat jos injectoarele le-am verificat rezistenta, toate in jurul la 16.6 ohmi le-am pus intr-un recipient si am golit un spray de curatat carburatoare, le-am lasat sa stea in solutia aia(cu capul activ) cam 12 ore. montat din nou pe rampa si iata ca merg din nou toate 4 injectoarele. acum mai trebuie sa-l conving sa porneasca, ca pana acum doar mi-a innecat bujiile Dan Cata zice ca e din cauza senzorilor Hall. ramane de verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 (editat) Felicitari! Injectoarele se blocheaza cu pulbere de rugina din partea superioara a rezervorului! Este singura mizerie care poate trece de toate filtrele din instalatia de alimentare. Toate aditivele din lume nu o curata,ba mai mult de atit,unele o mobilizeaza si efectul de infundare este si mai mare! Citeva ex.... Editat Decembrie 9, 2009 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Felicitari!Injectoarele se blocheaza cu pulbere de rugina din partea superioara a rezervorului! Este singura mizerie care poate trece de toate filtrele din instalatia de alimentare. Toate aditivele din lume nu o curata,ba mai mult de atit,unele o mobilizeaza si efectul de infundare este si mai mare! Citeva ex.... pai daca mobra e pe injectie, tu vii si zici ca filtru ala de benzina care sta dupa pompa lasa rugina sa treaca?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lady_zza Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 daca vrei sa faci o treaba buna si sa nu iti bati capu le dai jos de pe motor si e duci la un centru de curatat cu ultrasunete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 acum mai trebuie sa-l conving sa porneasca, ca pana acum doar mi-a innecat bujiile Poate s-au desfundat injectoarele, dar mai trebuie sa si pulverizeze corect. Daca stropesc, atunci nu exista amestec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 pai daca mobra e pe injectie, tu vii si zici ca filtru ala de benzina care sta dupa pompa lasa rugina sa treaca?? Da! Nici chiar filtrele din hirtie nu o poate opri! Este foarte fina! In cele 4 imagini ai ex.de rugina ajunsa in carburatoare si majoritatea au avut filtre! Iar la injectie ai o sita pe pompa in rezervor,o tesatura de plastic care nu este chiar asa de fina,dupa care mai ai la intrarea fiecarui injector cite una mica! Daca ai pompa externa ,ai o sita la robinet (tot din plastic) dupa care un filtru extern si pe urma la injectoare. Crede-ma trece de toate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 (editat) Le demontezi,cumperi de la 2+2 un spray se numeste carb clean,il alimentezi cu 12v dar pe unul din fire inseriezi un bec de 4/5w,bagi solutie in el, intrerupi alimentarea,il lasi 5 min,il alimentezi si cu aer comprimat il sufli in sens invers. Faci asta de citeva ori si va merge garantat!(asta daca nu are probleme electrice) respectiv electromagnetul stricat! Atunci cind il alimentezi se va auzi un ""tac"" daca face asta inseamna ca lucreaza electromagnetul,si mai trebuie sa-i verifici rezistenta! Succes! Citeva ex.de injectoare de diferite marci de moto recuperate cu metoda asta! Unele au fost duse si la curatat cu ultrasunete,dar pina la urma tot la mine au ajuns... Are ceva dacă e alimentat de un transformator, 5V? Dacă nu găsesc spray ci doar soluţie de cu.răţat injectoarele şi carburatoarele de la Mol (au mai multe tipuri) e ok sau risc să-mi strice oring-urile sau orice altceva de prin injector? Soluţia se bagă prin capătul normal, dinspre rampă, doar câtă intră în injector, nu? Sau se aplică ceva tubuleţe ca să ţină mai multă soluţie? Care e rolul becului de 4/5W? Scuze pentru atâtea întrebări, sper că nu deranjez pe nimeni cu ele. Era cineva care-mi putea face treaba asta dar a plecat în concediu şi vreau să mă ocup eu de pasul ăsta. Apreciez orice sfat practic care să mă ajute să fac asta corect. Mulţumesc anticipat! Editat Iunie 15, 2013 de xmas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Voiam sa-l intreb si eu pe TNG daca conteaza polaritatea cand alimentezi injectorul? Becul de 5W cred ca-l inseriezi ca sa nu dai curent maxim pe injector si nici tensiune maxima pentru o perioada lunga de timp, injectorul e facut sa lucreze in impulsuri nu alimentat continuu. Da ce nu stiu eu e daca are vreo importanta polaritatea, ar trebui sa aiba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Polaritatea nu are importanta decat forma semnalului de comanda . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Nu are polaritate,este un electromagnet. Becul este pentru siguranta injectorului sa nu cada curentul pe el total dar si pentru a verifica daca functioneaza.Daca se aprinde inseamna ca nu este intrerupta bobina,de fapt il si auzi cum lucreaza. Nu stiu daca am spus dar se inseriaza si un intrerupator gen sonerie sa poti sa-l alimentezi cand vrei sa-l sufli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.