Dimethylmercury Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Imi incerc si eu norocul aici, poate asta e clasica. M-am apucat si eu de restaurat un Stoye TML din 1961. El este gandit pt. AWO, EMW, insa eu il voi pune pe un Simson Sport. Cu aceasta ocazie mentionez si piesele lipsa, poate se gaseste cineva prin tara cine sa ma ajute cu ele. Daca nu, luam de dincolo... Asa l-am luat: Deocamdata am sablat si vopsit electrostatic cadrul si maruntaiele si am spitat roata. Urmeaza sa curat si sa duc la zincat toate arcurile si maruntaiele si mai mici decat cele din poza. Apoi urmeaza barca. Piesele care imi lipsesc si le caut sunt manerul de aluminiu a pasagerului din atas si putzuliile (ca nu stiu cum sa le zic) in care se prinde husa. Cam intr-o luna sau doua sper sa il termin cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 1. Cat a costa vospsitul electrostatic, sa zicem numa al cadrului. 2. De ce duci arcurile la zincat si nu la cromat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Decembrie 19, 2009 Autor Share Postat Decembrie 19, 2009 (editat) 1. Cat a costa vospsitul electrostatic, sa zicem numa al cadrului.2. De ce duci arcurile la zincat si nu la cromat? Tot ce vezi acolo, a costat aprox 40 de lei. Nu exista cromare buna la Cluj si nici nu vreau crom. Vreau protectie anticoroziva si atat. As fi vopsit si arcurile, dar de pe unele ma tem ca ar sari vopseaua (chiar si electrostatica) si arcul de la cadru-barca e adunat la maxim, deci vopseaua nu ar patrunde in interior si intre spire. In afara de arcuri mai sunt multe maruntaie pe care oricum nu are ce cauta cromul. Editat Decembrie 19, 2009 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 ...Urmeaza sa curat si sa duc la zincat toate arcurile si maruntaiele ... Zincul se inegreste repede! Daca-i faci pasivizare tine mai mult, pasivizare alba, apoi poti sa-l protejezi si mai bine cu un strat de lac incolor, cu lac se v-a pastra multi ani aspectul. Cadmiu este mai bun(rezistent) ca zincul(evident daca ai posibilitate). Succes in reconditionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 Am dat subscribe la topic. Pune te rog poze pe masura ce inaintezi cu lucrarea. De asemenea, unde gasesc cromare in cluj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Decembrie 20, 2009 Autor Share Postat Decembrie 20, 2009 Am sa incerc sa pun poze pe masura ce progresez. La Cluj fiind amandoi, daca te intereseaza, vei putea vedea pe viu atasul. Cromare mata se facea exact unde am si sablat piesele, dar a inchis sectia. Ar mai fi fost posibilitatea sa fac cuprarea, nichelarea si cromarea in locuri diferite, dar nu cred ca e rentabil, deci nu are sens sa detaliez. Deocamdata cea mai buna solutie e trimiterea pieselor ce necesita cromare altundeva decat Cluj (preferabil in afar granitelor). Mesaj completat Piesele zincate. Majoritatea mai primesc si un rand de vopsea cauciucata sau electrostatica. Mesaj completat Roata e gata centrata si imbracata. A primit si 2 rulmenti nemtesti asa cum se cuvine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Ceva noutati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tr88bcd Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 (editat) salut! am si eu o curiozitate ... dubla! 1. referitor la spite, de unde le-ai luat? 2. cauciucul, la fel, de unde, si cat a costat? *ma intereseaza pentru roti pe 19" se gasesc spite? dar cauciuc? nu stiu exact pe cat este roata de la atasul tau! multumesc! Editat Ianuarie 30, 2010 de tr88bcd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Februarie 2, 2010 Autor Share Postat Februarie 2, 2010 Progrese in curand. Spitele sunt din germania, se gasesc pe diferite siteuri. Cauciucul e un Pirelli (3.25/19) de prin anii 70. La-m luat de la un "colectionar." Daca te intereseaza, mai am un cauciuc Victoria aproape nou de 3.50/19 la 30 de lei. Poze iti fac daca te intereseaza. Progrese urmeaza. Baiul e ca am depistat o modificare la prinderea aripii pe cadrul atasului si a trebuit sa rezolv problema. Probabil voi duce tot cadrul din nou la vopsit electrostatic. La aripa mai am niste tinichigerie de facut, ca saraca a si ruginit in cateva locuri urat si a si fost solicitata mult dealungul anilor. Dupa aia vine barca, dar aia numai prin martie ca sa pot lucra la ea afara. Voi reveni cu poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tr88bcd Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 am impresia ca e ceva cam "gros" 3.50, pentru un mz ... spune si tu o parere, fiindca esti mai in masura decat mine! daca nu e un efort prea mare sa pui o poza, ca sa vad si eu profilul, ar fi si mai bine! inca ceva, despre spite, poti pune un link, sau chiar doua, unde se gasesc? m-am mai plimbat si eu pe siteuri nemtesti dar nu prea am dar de asa ceva! (probabil din cauza ca nu stiu o boaba de germana) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Februarie 3, 2010 Autor Share Postat Februarie 3, 2010 Din pacate nu stiu sa iti spun cat de ok este 3.50 pt MZ. Pun poza. Din poza se vede cam cu cat e mai lat decat cel de 3.25 de pe roata. Si sa nu fiu offtopic de tot, tre sa recunosc ca asta era cauciucul pe care m-il doream pt atas, dar nu am reusit sa il pun fara ranga si nu am vrut sa las urme pe vopseaua noua de pe janta. Pudra de talc nu aveam la indemana, asa ca am decis sa pun Pirelli-ul care avea si dimensiunea corecta pt TML. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Martie 28, 2013 Autor Share Postat Martie 28, 2013 Caut sa cumpar ceva aripa din care se poate reface aripa mea de Stoye, care e satula de sudurile care o tin intr-o bucata. Cea originala arata ca cea grunduita, iar ceea ce doresc eu, este cea nevopsita. Cine stie de la ce moto as putea gasi ceva similar, il rog sa graiasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Caut sa cumpar ceva aripa din care se poate reface aripa mea de Stoye, care e satula de sudurile care o tin intr-o bucata. Cea originala arata ca cea grunduita, iar ceea ce doresc eu, este cea nevopsita. Cine stie de la ce moto as putea gasi ceva similar, il rog sa graiasca. salut, vezi la choparisti, sint cativa care fac de la zero aripi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 mas oyama din oradea face,si le face bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Cum are Mikulaish aripa nevopsita ,cat costa 2 buc si cum se procedeaza dai comanda si platesti in avans sau platesti aripa dupa ce e gata facuta? Intreb ca am nevoie de doua astfel de aripi pe awo t ca ce am acum sunt indoite si vai de ele si oricat m-as stradui sa le refac trebuie sa bag mult chit sa iasa bine si nu vreau sa fac asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 1, 2013 Autor Share Postat Aprilie 1, 2013 http://www.ural-zentrale.de/product_info.php/info/p2374_Mudguard--fender--blank--all-purpose--long.html Dupa adanci cercetari, cred ca totusi asta e cea mai buna solutie. Cu inca o bucata de tabla si cateva ire de munca iese ceva frumos la un pret decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 http://www.ural-zentrale.de/product_info.php/info/p2374_Mudguard--fender--blank--all-purpose--long.html Dupa adanci cercetari, cred ca totusi asta e cea mai buna solutie. Cu inca o bucata de tabla si cateva ire de munca iese ceva frumos la un pret decent. Si eu am nevoie de 2 perechi de aripi una pt awo t si cealalta pt r71,e bine de stiut toate variantele,oricum daca si la Oradia se fac lucruri bune si pretul e rezonabil ii lasam pe nemti sa isi...lucrurile aduse din China Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.