Sari la conținut

SuperTenere 2010


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 746
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ori ne-am invatat noi cu tuburile :rolleyes:

La astea noi, pentru ca trebuie sa indeplineasca niste norme antipoluare... dar na, noi trebuie sa traim clipa si nu ne mai intereseaza de ce-o sa fie si nici macar de ce este. Trebuie sa ne simtim noi bine ca fieru' nostru paraie mai rau ca un tractor si lasa dara de fum (chiar daca invizibila) in spate. Parerea mea, care este :(

Mesaj completat

Mesaj completat

Varianta cu toate accesoriile adica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori ne-am invatat noi cu tuburile :rolleyes:

 

Exact la asta ma gandeam si eu. Prea asociem tobele cu tevile rotunde/ovale si atat. Mie personal imi plac tobele de pe noul ZX6R, Super Tenere, Fireblade, S1000RR si RSV4. Cea de ZX-6R mi se pare chiar foarte reusita. La Super Tenere 1200 oricum va fi mascata de cutiile laterale asa ca nu vad de ce ar conta prea mult.

 

793.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Really?Aveam vaga impresie ca Honda a pus deja in 1951 4 stroke pe bicicletele sale. Ma rog, ce nu se vinde peste 150.000 nu se pune.

http://www.streetfire.net/video/Yamaha-Mot...cles_732766.htm

xs-1 650 1970 tarziu de tot :(

Mesaj completat

Exact la asta ma gandeam si eu. Prea asociem tobele cu tevile rotunde/ovale si atat. Mie personal imi plac tobele de pe noul ZX6R, Super Tenere, Fireblade, S1000RR si RSV4. Cea de ZX-6R mi se pare chiar foarte reusita. La Super Tenere 1200 oricum va fi mascata de cutiile laterale asa ca nu vad de ce ar conta prea mult.

 

793.jpg

 

CONSERVATORISM ... ar zice unii

Mesaj completat

Asa este.... Soichiro a fost primul ........ce sa-i faci

ca propretar de Honda(e) ... ca sa si zici ... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori ne-am invatat noi cu tuburile :rolleyes:

La astea noi, pentru ca trebuie sa indeplineasca niste norme antipoluare... dar na, noi trebuie sa traim clipa si nu ne mai intereseaza de ce-o sa fie si nici macar de ce este. Trebuie sa ne simtim noi bine ca fieru' nostru paraie mai rau ca un tractor si lasa dara de fum (chiar daca invizibila) in spate. Parerea mea, care este :(

Mesaj completat

Mesaj completat

Varianta cu toate accesoriile adica...

 

Interesant reportajul, chiar daca Scottish Guy care prezinta s-a cam balbait, era si el cam bulversat de atatea noutati... :P

Acum am inteles mai bine inovatia asta cu franele combinate cu ABS-ul gradual (nu gen "agatat" ca cel normal) si cu sistemul de control al tractiunii, care mi se pare o chestie f. buna pt.siguranta. Dar numai on road, off road cred ca as declupa toate sistemele astea sofisticate si mi-as vedea linistit de pilotajul care il stiu. Cred ca va fi greu sa ne obisnuim sa gandim cu care sa frana sa franam cand sunt situatii limita...dar oricum e interesant, uite ca incet incet, se tot aduc noi inovatii care le profita pentru depasirea concurentei. Cele mai de sus plus mappingul de puteri sunt deja cateva lucruri in plus fata de ceea ce au concurentii...asa ca vor prinde, prevad vanzari bune in vest...oricum pentru astea platesti in plus si iti trebuie ceva timp sa te obisnuiesti. Poate peste cativa ani astea vor fi deja dotari standard pentru categoria asta de motoare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Un articol scris de un Grec care a fost prezent la MotoPlus Show Istanbul:

http://www.bikerstime.com/joomla1/index.ph...=54&lang=en

 

Z., deci da-o-ncolo de treaba... fii atent ce nume are grecul citat de tine :

 

"Written by Ορέστης Παδουβάς"

 

:rolleyes:

Chiar asa... tu vrei sa cred ceva de la un individ pe care nici nu stiu cum il cheama :( ?

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Repede tu, vis-a-vis :P :( ...

 

Lasand glumele mele proaste deoparte, review-ul lui e bun de pus in context la o samanta, o cafea, din astea...

ST-ul chiar a lipsit 15 ani de pe piata moto :rolleyes: .

Ca si cum m-as apuca eu sa fac review-uri la Harley Davidson...

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
O adevarata prezentare se va face dupa un test efectiv. Asa toti repeta ce e scris pe situ' Yamaha...

 

Corect.

Dar le caut si le citesc cam pe toata in ideea ca poate gasesc pe vreunul care:

* A dat o tura in jurul parcarii cu ea.

* Este un tip f. tehnic si f. bun cunoscator al inovatiilor prezente la aceasta motocicleta, fiind astfel in stare :

- chiar sa imi explice ceva in plus fata de comunicatul Yamaha.

- sa imi explice acelasi comunicat dar intr-o cu totul alta lumina decat niste cifre si idei strict tehnice, turuite de toate agentiile/site-urile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aude de la o posta ca accentul e australian nicidecum scotian. Daca nu ma-nsel ,prezentarea asta a fost facuta chiar in Philip Island.

Oh,nevermind me. Useless post. Poate fi sters.

Mesaj completat

http://www.streetfire.net/video/Yamaha-Mot...cles_732766.htm

xs-1 650 1970 tarziu de tot :(

Mesaj completat

 

 

CONSERVATORISM ... ar zice unii

Mesaj completat

 

ca propretar de Honda(e) ... ca sa si zici ... :rolleyes:

 

 

Daca este sa fim puristi pana la capat, prima mobra 4 stroke a fost construita inainte de 1900 ...

The first known production of a two-wheeler was the Hildebrand & Wolfmueller. This was patented in Munich in 1894. Sporting a step-through frame, with frame mounted fuel tank on the downtube.

The engine was a parallel-twin, 1498cc mounted low on the frame, with its cylinders going fore-and-aft, and was water-cooled, four stroke, poppet valves, ball bearing supported crank shaft and direct drive - no clutch. The water tank/radiator was built into the top of the rear fender.

 

The connecting rods connected directly to a crank on the rear axle, and used a pair of stout elastic bands, one on each side outboard of the cylinders.

 

Top Speed was 24mph with a 12 hour endurance from one tank of fuel.

 

Uite si un link interesant. Nu chiar toate s-au nascut cu Yamaha.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Nu chiar toate s-au nascut cu Yamaha.

 

Pasiunea mea pentru off-road s-a nascut cu Yamaha... :rolleyes:

Eee! Cum suna :( ?

A... Si este sustinuta in continuare de preturile ieftine ale motocicletelor si pieselor SH marca Yamaha.

 

As trece eu si dincolo de linie , dar astept sa descos buzunarele ce mi s-au agatat in gard.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pasiunea mea pentru off-road s-a nascut cu Yamaha... :rolleyes:

Eee! Cum suna :( ?

Suna bine :P

A... Si este sustinuta in continuare de preturile ieftine ale motocicletelor si pieselor SH marca Yamaha.

Probabil doar la mobrele SH. Alea noi deja s-au scumpit din 2009 incepand. Sunt un fel de BMW cu ochi oblici (simetrici) :P Caut un XT 600 R si am vazut ca unul decent,ingrijit de dupa 2000 duce la 4000. Mi se pare o mobra excelenta pentru commuting. Insa nu tsiu daca am bani sa o intretin si pe asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut pe la Yamaha de la iesirea spre Pitesti. Se fac comenzi nominale catre Yamaha Europa si apoi dupa plata avansului se comunica data de livrare (cca2-3luni). Mi-au spus ca au deja 2 motociclite comandate. Tot peste o luna jumatate-doua, v-a sosi si exemplarul de expozitie. Pretul pt modelul First Edition este intradevar 14700 euro cu TVA inclus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Am trecut pe la Yamaha de la iesirea spre Pitesti. Se fac comenzi nominale catre Yamaha Europa si apoi dupa plata avansului se comunica data de livrare (cca2-3luni). Mi-au spus ca au deja 2 motociclite comandate. Tot peste o luna jumatate-doua, v-a sosi si exemplarul de expozitie. Pretul pt modelul First Edition este intradevar 14700 euro cu TVA inclus.

Te-ai dus deja sa vezi ce si cum... :rolleyes:. Felicitari! Esti un om hotarat.

 

 

Suna bine :P

Probabil doar la mobrele SH. Alea noi deja s-au scumpit din 2009 incepand. Sunt un fel de BMW cu ochi oblici (simetrici) :( Caut un XT 600 R si am vazut ca unul decent,ingrijit de dupa 2000 duce la 4000. Mi se pare o mobra excelenta pentru commuting. Insa nu tsiu daca am bani sa o intretin si pe asta.

660R.

A inchiriat fratele meu una in Grecia si s-a panicat bine cand a vazut ca are 180 pe bord si ea inca nu era la limita posibilului.

Cu aceeasi motorizare, pentru commuting, eu m-as gandi si la MT-03:

http://www.helmethairblog.com/reviews/tryi...e-yamaha-mt-03/

Scuze pentru off-topic.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

660R.

A inchiriat fratele meu una in Grecia si s-a panicat bine cand a vazut ca are 180 pe bord si ea inca nu era la limita posibilului.

Cu aceeasi motorizare, pentru commuting, eu m-as gandi si la MT-03:

http://www.helmethairblog.com/reviews/tryi...e-yamaha-mt-03/

Scuze pentru off-topic.

Asa,660.

Funny you should say MT-03 pentru ca inainte de a-mi lua GSR am avut MT-03 la test ride. Mi s-a parut completely underpowered :rolleyes:

 

On topic : cum era de asteptat, in Olanda va costa 16.900 EUR. I fucking hate this fucking country! De fapt nu tara,guvernul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Asa,660.

Funny you should say MT-03 pentru ca inainte de a-mi lua GSR am avut MT-03 la test ride. Mi s-a parut completely underpowered :P

 

On topic : cum era de asteptat, in Olanda va costa 16.900 EUR. I fucking hate this fucking country! De fapt nu tara,guvernul.

 

 

De ce urasti guvernul, Budd :rolleyes: :( ?

Te (,) tenteaza XTZ-ul :P ? Nu pot sa cred...

Da, citeam si pe AdvRider ca aveti niste taxe de te doare mintea.

 

Revenind (scuze, inca o data, pentru off-topic):

Multumesc de pontul cu puterea. Vezi, de-asta e bine sa stai in Olanda. Mai prinzi un test cu MT-03, mai luminezi niste romanasi...

Mie ca design mi s-a parut foarte tare. Garantat mult mai avangardista la capitolul design decat 1200-ul din discutia de fata.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super Tenere nu-mi place. Nici cel vechi,nici cel nou. Cum am mai zis, nu sunt legat de o firma. De fapt este o practica extrem de paguboasa. Cumva, ST10 nu se aseaza pe ceea ce vreau eu de la o mobra (chiar adventure). Am mai multe idei de cum s-ar face o mobra adventure insa niciuna din ele nu se pune in practica (se pare ca nu sunt bune :( ). Imi place cum arata ST10 dar nu mi-as lua una. Pretul, greutatea,complexitatea sunt unele dintre motive. Yamaha a reusit cu ST10 sa ofere o solutie extraordinara la o problema inexistenta : adventure faci cu orice mobra,ca doar d-aia se cheama adventure. Evident, e interesant sa ai o mobra "reliable" - ce-o mai fi vrand sa insemne si asta insa nu asta ar trebui sa fie important. Si-apoi, daca reusesti sa faci cu un Royal Enfield (BTW,cineva spunea de calitate la mobrele astea,sunt in total dezacord! Am vazut calitatea lucrului pe Royal Enfield si am facut poze. Execrabil. Mobra avea finisari de vis pe langa Royal Enfield astea noi facute in India) turul lumii si inapoi parca e mai mare satisfactia decat cu ceva dat prin filme adventure (BMW,KTM etc). Sunt un secret admirator ar Hondei Africa Twin desi nu mi-as cumpara una acum,consider ca GSA-ul meu e mult peste (chestie absolut normala avand in vedere varsta) , consider Yamaha XT series (de dupa 2002-2004) adevarata mobra de off road iar WR 450 mobra ideala pentru mine in Romania. As mai zice ,insa ma rezum doar la ST10, e frumoasa insa nu e ceea ce as vrea eu de la o mobra. Mai degraba mi-as lua un chopper/cruiser. Imi ofera mai mult fun decat greoaiele "adventure".

Cat despre MT-03 ar trebui sa tii cont ca eu am 100 kile iar mobra asta sta sub mine ca un scuter,probabil ca d-aia mi s-a parut underpowered. Cat despre taxe in Olanda ... mai bine tac :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar ce adventure vrem. V-ul, calitatea si fiabilitatea de la Honda, suspensia si greutatea de la KTM (de fapt WP), confortul, cilindreea si cardanul BMW-ului si sa fie japoneza, de preferinta Yamaha :(

Mesaj completat

Si ca optiune personala, sa fie 2x2... :rolleyes:

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...