Sari la conținut

SuperTenere 2010


Postări Recomandate

daca spre ex una are 30 de l de benzen in rezervor si cealalta 10, va fi o diferenta a greutatii de aproximativ 20 kg intre cele doua doar din cauza capacitatii diferite a rezervoarelor

asa ca, atunci cand vreti sa comparati greutatea reala a unor motociclete, intotdeauna uitati-va dupa greutatea la gol..........cel putin eu asa fac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 746
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu nu compar fiabilitatea din reviste ci din discutiile cu proprietarii. Chiar aseara la Arc s-a mai daramat un mit BMW pt mine. 2 GS-uri 1100 cu cca 70000km la bord au avut atatea defecte grave anumerate de proprietari, intr-o discutie sincera, ca daca se intamplau la DL-ul meu ii dadeam foc. Si legat de minunatele suspensii elecrice in LWD le-au schimbat de 3-4 ori, la fiecare motocicleta, in cateva mii de km. Si mergeau singuri pe motor exact pe drumurile pt care 1200 GS a fost construita.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum ..?

Pana acum nu s-a vandut nici una in Ro ?... :)

 

..cred ca-l stiu pe primul (viitor ) proprietar !..prima bucata (platita partial) va sosi in circa x-y zile in tara.

 

Adica:

 

Deocamdata in Romania se aduc doar pe comanda (plata avans...bla,bla)

Motocicleta este realizata dupa pohtele viitorului propretar...chiar personalizata...as spune.

 

(...am si io pile la un dealer serios...dar nu mai ma pot baga ..am deja vacuta mea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu compar fiabilitatea din reviste ci din discutiile cu proprietarii. Chiar aseara la Arc s-a mai daramat un mit BMW pt mine. 2 GS-uri 1100 cu cca 70000km la bord au avut atatea defecte grave anumerate de proprietari, intr-o discutie sincera, ca daca se intamplau la DL-ul meu ii dadeam foc. Si legat de minunatele suspensii elecrice in LWD le-au schimbat de 3-4 ori, la fiecare motocicleta, in cateva mii de km. Si mergeau singuri pe motor exact pe drumurile pt care 1200 GS a fost construita.

Si eu care voiam sa-mi vand DL-ul si sa-mi iau GS 1200!Daca mai bagi vreo doua d-astea ma pui pe ganduri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum ..?

Pana acum nu s-a vandut nici una in Ro ?... :)

 

..cred ca-l stiu pe primul (viitor ) proprietar !..prima bucata (platita partial) va sosi in circa x-y zile in tara.

 

Adica:

 

Deocamdata in Romania se aduc doar pe comanda (plata avans...bla,bla)

Motocicleta este realizata dupa pohtele viitorului propretar...chiar personalizata...as spune.

 

(...am si io pile la un dealer serios...dar nu mai ma pot baga ..am deja vacuta mea)

Nu numai in Romania, in toata Europa nu se aduc decat la comanda si nu se baga in fabricatie decat dupa ce s-a platit avansul. Din surse, prima motocicleta la noi, care a fost comanadata acum o luna, v-a sosi in Bucuresti pe 15 mai. Timpul de asteptare acum este de 2,5 luni.

Mesaj completat

Si eu care voiam sa-mi vand DL-ul si sa-mi iau GS 1200!Daca mai bagi vreo doua d-astea ma pui pe ganduri!

Nu te lua dupa mine. Eu nu fac decat sa raman cu picioarele pe pamant cand altii se imbata cu slogane. Adevarul este undeva la mijloc si depinde de noroc si de cum intretii motorul. Minusul cel mai mare la BMW este service-ul unde ar trebui sa se repare la preturi omenesti toate defectele de fabricatie, dar care la noi lipseste cu desavarsire. Nu renunta la DL prea usor pt ca este aproape perfect. Si asta o spun eu care tocmai ma pregatesc s-o schimb.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in legatura cu ceea ce poate sau nu sa faca BMWu' cred c-ar trebui sa-si dea cu parerea doar cei care au avut macar o data un BMW

ceilalti vorbesc din filme si latra la luna

Te-ai trezit? Aici se discuta in principiu de cu totul alta motocicleta si nu inteleg de ce toti BMW-oholici se simt obligati sa-si apere fierul exagerand nemeritat calitatile fara sa recunoasca cinstit ca destul de des mai dau si chicsuri. Iar eu sant cel putin la fel de indreptatit sa-mi dau cu parerea. Am in curte inca, aceeasi partaitoare BMW, monocilindrica ca si tine.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai trezit? Aici se discuta in principiu de cu totul alta motocicleta si nu inteleg de ce toti BMW-oholici se simt obligati sa-si apere fierul exagerand nemeritat calitatile fara sa recunoasca cinstit ca destul de des mai dau si chicsuri. Iar eu sant cel putin la fel de indreptatit sa-mi dau cu parerea. Am in curte inca, aceeasi partaitoare BMW, monocilindrica ca si tine.

 

he he......imediat ai sarit de c.u.r...

n-am aparat nimic.......nu mi-am aparat neaparat fierul meu, doar ca m-am plictisit de toti fraierii care latra la luna aruncand cu k.k in tot felul de chestii, iar in cazut de fata, bmw

behai pe tot netu' ca "vai draga ce firma de k.k.t e bmwu' si vai cate chicsuri da"......am inteles frate parerea ta.....mai schimba si tu placa ca ne plictisesti

mai sunt vreo 2 pe site care, nu stiu de ce, au mare boala pe firma asta si fanii ei..........ia-te de mana cu ei, faceti un club si intalniti-va saptamanal ca sa dezbateti cat de prost e bmwu'......astfel, vei fi si tu fericit ca ti-ai gasit niste frati de suferinta :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

he he......imediat ai sarit de c.u.r...

n-am aparat nimic.......nu mi-am aparat neaparat fierul meu, doar ca m-am plictisit de toti fraierii care latra la luna aruncand cu k.k in tot felul de chestii, iar in cazut de fata, bmw

behai pe tot netu' ca "vai draga ce firma de k.k.t e bmwu' si vai cate chicsuri da"......am inteles frate parerea ta.....mai schimba si tu placa ca ne plictisesti

mai sunt vreo 2 pe site care, nu stiu de ce, au mare boala pe firma asta si fanii ei..........ia-te de mana cu ei, faceti un club si intalniti-va saptamanal ca sa dezbateti cat de prost e bmwu'......astfel, vei fi si tu fericit ca ti-ai gasit niste frati de suferinta :love:

 

Scuze, dar nu ma pot abtine.

Angi, de 3 ani intru pe forumul acesta, dar de fiecare data cand s-a vorbit de rau de BMW te-ai enervat si ai venit cu o chesie ca mai sus. Nimeni nu are nimica cu BMW, fac motociclete si masini bune, dar mai sunt si alte marci in lumea asta si chiar si BMW are scapari, se mai strica si nu toata motocicletele lor sunt cele mai bune in clasa lor.

Eu inteleg ca exista fani in toate lucrurile din lumea asta, dar cred ca te platesc bavarezii ca sa fi asa inflacarat, fiindca obiectivitate e cam putina...

Nu ai decat sa te superi pe mine sau pe oricine altcineva, dar nimeni nu are nimica cu BMW, aici doar se discuta comparativ.

_________

 

Atata discutie aici pe marginea la greutatea motocicletei. Asta este, au facut-o rezistenta ca un tanc si cantareste ca un tanc. Discutia noastra de pe forum nu o sa o faca mai usoara cu 40kg. :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, dar nu ma pot abtine.

Angi, de 3 ani intru pe forumul acesta, dar de fiecare data cand s-a vorbit de rau de BMW te-ai enervat si ai venit cu o chesie ca mai sus. Nimeni nu are nimica cu BMW, fac motociclete si masini bune, dar mai sunt si alte marci in lumea asta si chiar si BMW are scapari, se mai strica si nu toata motocicletele lor sunt cele mai bune in clasa lor.

Eu inteleg ca exista fani in toate lucrurile din lumea asta, dar cred ca te platesc bavarezii ca sa fi asa inflacarat, fiindca obiectivitate e cam putina...

Nu ai decat sa te superi pe mine sau pe oricine altcineva, dar nimeni nu are nimica cu BMW, aici doar se discuta comparativ.

 

Nu am de ce sa ma supar pe tine.

Treaba e asa. Viitoarea mea motoreta va fi Tenere 660.

Nu sunt un ahtiat bmw.

Nu am nimic cu Herea sau cu cei care nu apreciaza vreo firma anume, dar m-am luat de el pentru ca EL ESTE UN AHTIAT ANTI-BMW si pur si simplu m-am plictisit de aceleasi texte trase la indigo.......persista exagerat............am senzatia ca el primeste de undeva ceva cash ca sa faca anti-reclama bmw :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

he he......imediat ai sarit de c.u.r...

n-am aparat nimic.......nu mi-am aparat neaparat fierul meu, doar ca m-am plictisit de toti fraierii care latra la luna aruncand cu k.k in tot felul de chestii, iar in cazut de fata, bmw

behai pe tot netu' ca "vai draga ce firma de k.k.t e bmwu' si vai cate chicsuri da"......am inteles frate parerea ta.....mai schimba si tu placa ca ne plictisesti

mai sunt vreo 2 pe site care, nu stiu de ce, au mare boala pe firma asta si fanii ei..........ia-te de mana cu ei, faceti un club si intalniti-va saptamanal ca sa dezbateti cat de prost e bmwu'......astfel, vei fi si tu fericit ca ti-ai gasit niste frati de suferinta :love:

Eu nu intru la BMW sa laud Suzuki. Am fost critic de cate ori a fost cazul si cu DL-ul si cu F-ul. Nu am avut BMW-uri mari,adevarate cum nu ai avut nici tu, dar am multi prieteni si cunoscuti care au sau au avut, iar minusurile producatorului caru-i sugi tu toba de esapament mi-au fost povestite chiar de ei. Reclamele din reviste si articolele eu le trec la capitolul divertisment in niciuncaz la documentare pt ca majoritatea sant partinitoare. Incerca sa ma eviti cum de altfel am sa fac si eu cu tine. Sa ai asfalt uscat si mai multa toleranta. Adio.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o vorba zice asa : "prostii invata pe pielea lor si desteptii pe pielea altora" ... :love:

 

 

 

PS : "prostu' daca nu-i fudul, apoi nu e prost destul"

:love:

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre, stiu ca super tenere 2010 se vrea concurent direct cu gs-u, da daca mai vad odata "bmw" pe threadu asta o sa borasc.

 

pe bune, lasati-o dreq de magarie, daca te aupci si dai un search p-aciu o sa gasesti cre ca de 2 ori mai des scris "bemve" decat "iamaha". io stiu ca fiecare tarabagiu isi lauda zarzavatu, da deja sunteti penibili.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am recitit topicul 1200ST, pana acuma ce am inteles: BMW e superior dtpdv decat Honda, merge mai bine pe off decat un KTM si are setari electronice mai bune decat Yamaha.

Asta e, iarasi BMW -ul este superior,indiferent de alte marci concurente,a invins la toate categoriile si in orice conditii, a batut chiar si un model care inca nu a aparut pe drumuri si nu a fost testat. Deja incep sa ma urc pe pereti, ca nu am ales BMW-ul.

 

BMW rules, cel putin pe forum.

 

On topic:

 

Deci sa inteleg ca in curiand (in Mai) vom avea un prim proprietar de ST in Romania?Sa speram ca va intra pe topicul dedicat acestui model si ne va impartasi primele feelinguri in legatura cu acest model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de mult se poate discuta despre "aer". Nimeni n-a mers cu ST-ul nou, dar exista opinii ferme. Chiar si comparatia cu GS-ul de 1200 este facuta de oameni care nu au mers cu el. Stop.

Comparatia de date tehnice este foarte inselatoare. Am avut GS1200 si acum am Varadero - asa ca am o vaga idee cum e cu vacile grase. Pe hartie aceeasi putere si greutate cu 20% mai mare la Varadero (2001). In realitate diferentele sunt atat de mari incat aproape ca nu merita comparatia. Daca asa avea banii as lua azi un GS nou. Dar n-am.

Asa ca hai sa ne dam cu ST-ul, sa treaca ceva timp sa vedem ce cade si ce tine si dupa aia sa fim vehementi.

 

Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare! Nu s-a dat nimeni cu ST-ul insa ST rulz! . In alta ordine de idei, nu era ST10 un (alt) GS killer? Chestia asta imi aduce aminte de Apple. Lumea se strica de ras la iPod. Apple le-a dat bot masiv. Apoi se stricau pe ei de ras la iPhone, Apple le-a dat bot si mai masiv. A urmat iPad, rasete,chicoteli.2000 de iPad,iPhone,iPod killer.Rezultat? In USofA au ramas magazinele fara iPad si distributia worldwide s-a amanat din lipsa de ... marfa.

Nu este o concluzie insa talk is cheap,daca in fiecare an scoti cate un GS killer iar vanzarile GS sparg graficul, tot ce ramane este doar un zambet ironic. Da,lumea e cretina (de fapt , mai corect este sa spui ca sunt multi prosti) insa nu chiar toata lumea.

Haidam sa vedem succesul ST10, eu unul m-as bucura enorm sa le dea peste bot lui BMW care au lasat-o rau, un fel de Microsoft care se cred stapanii sectorului. Din competitie sanatoasa nu poate rezulta decat un produs foarte bun.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fii subiectiv si partinitor fata de marca pe care o ai cel mai mult la suflet e una, dar sa ii faci fraieri pe toti ceilalti care nu gandesc la fel ca tine, mi se pare aroganta si lipsa totala de bun simt. Imi doresc un R1150GS Adventure si pana la urma s-ar putea sa-l si am, insa pentru mine mitul BMW-ului "unstoppable" a apus de mult.

Toate modelele astea legendare de adventure au probleme mai mari sau mai mici. Daca vrei sa te plimbi doar pe asfalt, sa mergi cateva sute de kilometri in week-end sau sa faci o asa-zisa endureala pe valea Prahovei pe un drum desfundat dar totusi practicabil, e ok. Dar sa pleci cu un F650GS Dakar, cu un R1100; 1150; 1200GS, chiar si cu legendara Africa Twin la un drum ce trece prin mai multe tari cu drumuri mai putin bune, e un risc asumat. Da, am vazut, poti face inconjurul lumii cu 1150 si 1200GS Adventure, dar sa ai masinile de asistenta in spate, poti face cel mai lug peripluu prin lume pornind din Estonia cu 1100GS, dar trebuie sa fii foarte priceput si sa ai bulan sa poti schimba rulmentii de pe la cardan, poti ajunge pana-n Mongolia si inapoi cu 650GS Dakar, dar la final ajungi c-o ragalie de motocicleta dupa 25000 de kilometri... sau poti bantui prin Africa cu Twinul cu acelasi nume, dar trebuie sa pleci cu sacosa de rulmenti dupa tine si c-o pompa de benzina.

Absolut toate povestile astea cu motocicleta cu care poti face turul lumii au o aura dincolo de care fanaticii marcilor impricinate nu vor sau n-au curajul sa vada si daca vine cineva si le spulbera mitul, devin agresivi.

Asta-i adevarul, nu s-a inventat inca motocicleta indestructibila, cu care sa pleci la drum fara sa n-ai probleme. Si daca tot urmeaza sa dai o avere pe o motocicleta, macar sa stii la ce te astepti.

 

Cum-necum, japonezele au fost intotdeauna mai bune :love:

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am recitit ultimele pagini... nu am vazut nimic scris din care sa reiasa ca BMW ar fi mai bun, superior sau fiabil lui Tenere. Mi-am recitit si propriile afirmatii... am spus doar ca:

- BMW GS este mai usor; chiar daca diferenta in final nu este mare este insa incontestabila, este matematic, pe hartie;

- BMW are cricul central standard; este un fapt cert si am spus asta pt ca Bogdan metionase cricul la un loc cu alte lucruri ce puteu face diferenta la greutate, nu din senin;

- BMW are optiunea ESA si, nevoit, am explicat ce inseamna; am si laudat-o (tot provocat) dar nu am zis ca Tenere e prost ca nu o are.

 

Unde este afirmatia ca BMW este mai bun sau mai fiabil? Din contra, am si zis ca poate diferenta asta de greutate nu este asa importanta si, mai ales, ca abia astept un test comparativ.

Sunt doar niste fapte certe. In schimb Bogdan a pomenit de lipsa de fiabilitate a BMW... Deci, cine a inceput cu cliseele?

 

Si acum, fara suparare: este un lucru cert ca Tenere 1200 va fi concurent direct (poate singurul) cu GS 1200, au mai multe in comun (destinatia street/enduro, cilindreea, cardanul, controlul tractiunii etc).

De ce ar fi asa deranjanta o comparatie directa? Sunt total de acord ca este un topic dedicat Tenere si trebuie tratat ca atare, fara a se bate campii cu altele; dar nu poti sa eviti comparatia cu competitorul direct. Doar nu e un topic de proslavire si atat.

 

So... nu merita discutiile in contradictoriu. E pacat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS/GSA - cel mai bine vandut

KTM (in toate versiunile) - cel mai bun in off

ST - cel mai discutat si controversat , dar netestat inca

Stelvio - clona de GS dar mult mai greu

Stelvio NTX - aceeasi clona orientata mai spre off

Granpasso - potential mare dar nevalorificat

Multristrada - pur stradal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ultimul lucru de care nu poti acuza BMW este lipsa inovatiei. Cand spui "BMW scoate un model nou de stropitoare" atunci lumea stie ca urmeaza inovatii. Si vorbim aici de inovatii realizate in aproape 100 de ani de existenta a motoretelor bavareze. Firma se face greu si se pierde usor. Chestiile cu tehnica inapoiata sunt doar rautati gratuite. Chiar si la HD.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW R-GS e ca Harley Davidson -- dpdv tehnic e cam inapoiat, ca performanta e mediocru, dar are un intreg cult in spate care il sustine.

 

as zice ca gresesti facut comparatie intre cele doua firme.

 

BMW a fost mereu inovator dpdv al tehnicii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc sunt obiectiv, deci vinovat :love: Dar in continuare se discuta de BMW. Cred ca trebuie sa ne mutam intr-o zona dedicata BMW pt a discuta despre Super Tenere :love:

 

 

ati comandat ST-ul?? :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, mesajele mele anterioare au avut o tinta nominala, nu generala. Relax, ca nu sunt nebun sa arunc cu oua intr-o masa de oameni doar pentru ca ideile sunt poate putin diferite. Pe de alta parte, trebuie sa recunosc ca am un soi de boala pe genul de papagal care are idei putine dar fixe si le repeta la infinit folosind mici variatiuni pe tema data (in cazul de fata, adversitatea fata de bmw a lui 'nea caisa).

 

Pe langa bmw-ul pe care il am acum, am avut suzuki, yamaha, kawasaki si ktm. Asa cum am mai zis, urmatoarea va fi tot o yamaha, in rolul lui tenere 660. Din 7 motociclete pe care le-am avut pana acum, 5 au fost monocilindre. Si urmatoarea, tot monocilindru. Deci, mai degraba as spune ca sunt un fan al motorului monocilindric si nu unul al unei anumite firme in mod special.

 

Categoric nu exista motocicleta perfecta care face orice si nu se strica niciodata. Toate sunt bune si proaste in acelasi timp. Aici, diferenta e facuta doar de gustul omului. Fiecare isi alege o mobra dupa ceea ce vrea sa faca ea, dupa cum arata si altele. Probabil ca pentru foarte multi, motocicleta pe care si-au ales-o e ceea ce si-au dorit si le place. Unii isi iubesc motoarele ca pe proprii copii. Tocmai de aici si micile dispute gen "a mea e cea mai buna" si altele. Dar de la asta si pana la a arunca cu k.k non-stop intr-o singura marca de motocicleta doar pentru ca nu-ti place tie, asta deja denota boala la cap.

 

Si pentru ca se tot compara gs-ul 1200 cu st 1200, mie mi se pare absolut normal. De ce? Pai tocmai firma yamaha si-a aruncat in piata mobra spunand ca e un concurect direct al gs-ului 1200. Asa ca, mi se pare ok sa fie discutata si aici aceasta comparatie intre cele doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...