Sari la conținut

HONDA SHADOW ZONE


dead_man_walking
 Share

Postări Recomandate

Salut

Doresc in primul rand sa multumesc celor ce scriu la acest topic .Pe mine m-a ajutat foarte mult.

Sunt " mandrul " posesor al unei ''bijuterii, pe care am cumparat-o de circa 2 luni.Am gasi-to in Bucuresti la o firma ce aduce din Italia. Ce sa va mai spun VT 750 C [RC 50} - 2006 .Nu am in vatat inca sa pun Foto dar sunt postate pe un host .Pentru cine vrea sa vada ;http://sigmund.fotohost.ro/moto .Acum sunt in plin proces de accesorizare ,iar cand ma inpotmolesc voi abuza si voi cere ajutorul . Afalt Uscat ,si sa vina caldura sa ne plimbam.

Editat de Sigmund
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut

Doresc in primul rand sa multumesc celor ce scriu la acest topic .Pe mine m-a ajutat foarte mult.

Sunt " mandrul " posesor al unei ''bijuterii, pe care am cumparat-o de circa 2 luni.Am gasi-to in Bucuresti la o firma ce aduce din Italia. Ce sa va mai spun VT 750 C [RC 50} - 2006 .Nu am in vatat inca sa pun Foto dar sunt postate pe un host .Pentru cine vrea sa vada ;http://sigmund.fotohost.ro/moto .Acum sunt in plin proces de accesorizare ,iar cand ma inpotmolesc voi abuza si voi cere ajutorul . Afalt Uscat ,si sa vina caldura sa ne plimbam.

 

arata bine

sa o stapanesti sanatos!- pret?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Doresc in primul rand sa multumesc celor ce scriu la acest topic .Pe mine m-a ajutat foarte mult.

Sunt " mandrul " posesor al unei ''bijuterii, pe care am cumparat-o de circa 2 luni.Am gasi-to in Bucuresti la o firma ce aduce din Italia. Ce sa va mai spun VT 750 C [RC 50} - 2006 .Nu am in vatat inca sa pun Foto dar sunt postate pe un host .Pentru cine vrea sa vada ;http://sigmund.fotohost.ro/moto .Acum sunt in plin proces de accesorizare ,iar cand ma inpotmolesc voi abuza si voi cere ajutorul . Afalt Uscat ,si sa vina caldura sa ne plimbam.

 

Frumoasa gagica! S-o stapanesti sanatos fara incidente cat timp cat vei vrea sa o ai in posesie(si nu numai). :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze ca poze, dar cum se aude:

 

Pai nu prea se aude :crack: . E ca a mea...se aude putin decat in garaj...afara, doar suiera... :kick:

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aude foarte bine :crack: ... mai ales daca ai si woofer la boxe :crack:

 

<small>--- Mesaj completat în 19 Dec 2007 11:45 -------------</small><br/>PS ... te-au cam inconjurat sportivele in garajul ala ... :cheers:

 

:kick:

 

Mai este si un VN1500 Drifter in spate, dar este demontat si trimis la custom painting.

 

Pentru cine vrea sa auda cum nu se aude un motor este un BMW de 1100 la parintii mei in fata blocului. Cand porneste parca ar avea motor electric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica nu se aude :rolleyes: .

 

Nu se aude domne', nu se aude! Ia sa vezi in mers ce-o sa mai cauti prin toate partile sunetul asta, da' nimic... Asta cu tobele stock... :rock:

 

In alta ordine de idei, cum se spune, Craciun fericit si Sarbatori fericite, umbracilor! Doamne ajuta! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc celor care mi-au taiat avantul.

Da, stiu ca nu pornesc alarmele la masini asa cum face un V2 cu tobe custom, stiu ca nu zboara pasarile din copaci cand pornesc motorul, dar V2-ul totusi are un sunet aparte chiar si prin tobele alea japoneze de fabrica. Inaintea Hondei am calarit un GS care desi avea tot 2 cilindri nu suna la fel. Nu am de gand sa schimb tobele pentru ca intr-un an cred ca o sa trec la un Shadow mai mare. In acest timp o sa bag banii in functionalitatea lui(cred ca cine i-l va cumpara va fi fericit) nu in chestii custom care de obicei sunt mai proaste calitativ decat cele originale din fabrica.

Merci Philip pentru incurajari (Am ascultat-o pe Gisele si toarce frumos). Poate ne vedem cand da caldura pe motoare ca eu tot in zona Raul Doamnei stau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc celor care mi-au taiat avantul. ...

 

N-am zis ca nu-mi place. Sper ca ai inteles asta. Daca nu vrei sa pornesti alarmele ce avant ti-am taiat? :crack:

 

Si a mea se aude la fel. Si deocamdata n-am niciun gand sa umblu la tobe. :rolleyes:

Editat de JohnDoe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmatorul motor va porni alarmele :crack:. Dar sunt mandru de acualul si ma supar daca cineva i-l critica.

@JohnDoe Poate ne intalnim la primavara sa facem o intrecere de tobe japoneze :rolleyes:, poate reusim sa deranjam macar un mos care joaca sah in parc, daca nu, macar o baba surda.

Editat de pirvulescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, personal am avut placerea de a "vedea" cum suna un Shadow 600 cu tobe goale si taiate (scurtate), dar au fost cateva motive care m-au determinat sa revin la cele stock:

- pentru show erau super dar dupa drumuri lungi > 30 km, imi "urlau" urechile si creierii;

- posibilitatea deprecierii parametrilor motorului (chestiunea a fost discutata pe topic);

- si nu in ultimul rand vecinii, carora le terminam linistea la pornire si le activam toate alarmele auto!!! in plus daca treceam pe o strada ingusta se intampla acelasi fenomen...

Intr-o alta ordine de idei, deoarece plec intr-o zona unde nu ma voi intalni cu netul, va doresc tuturor Craciun fericit si un an 2008 plin de bucurii, fara incidente si cu mult, mult asfalt uscat! La multi ani!

:crack: to :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Philip pentru incurajari (Am ascultat-o pe Gisele si toarce frumos). Poate ne vedem cand da caldura pe motoare ca eu tot in zona Raul Doamnei stau.

 

Cu siguranta ne vedem la primavara.

Eu am dus-o pe Gisele la "hibernat" unde are camera ei .... :crack:

 

Pana atunci, eu va urez un Craciun Fericit si un 2008 calduros!

La multi ani! :rolleyes:

Respect!

post-19831-1198217924_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esapamentul este important si el in buna functionare a motorului si cel de fabrica este cel mai indicat.

De fapt toate elementele pe care le are motocicleta din fabrica sunt mai bune calitativ decat ce se gaseste pe piata pentru customizare. Eu cand am luat motorul avea capac de filtru, niste aripioare laterale si grila radiatorului Highway Hawk. Toate aceste elemente aveau semne vizibile de imbatranire, grila radiatorului trebuie sa o duc la cromare iar restul cu polish si rabdare le-am dat o noua fata. Spre deosebire esapamentul de fabrica cu aparatorile cromate aratu perfect. Nu exista decat clasica urma de talpa de bocanc topita in zona cotului care s-a sters cu diluant. Asta nu m-a impiedicat sa-i dau si lui un polish :rolleyes:.

De asta caut inebunit capacele de capat de ghidon pentru a nu fi nevoit sa-mi achizitionez manere noi. Daca nu gasesc o sa le iau cu totul, asta e.

 

Si in final,

Craciun fericit tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica nu se aude :rolleyes: .

 

Salut, si scuze de intarziere....

Cum dom'le sa te superi ca am spus ca nu se aude??? :) :crack:

Suna excelent! Ca un V2 care se respecta dar, asa sunt tobele de fabrica... cu decibeli mai putin.

Doar ti-am spus ca asa suna si a mea... si de-aia nu am mai cumparat-o? Mie imi place la nebunie cum suna asa mai in surdina. Nu iti dau "de mancare" toti vecinii ca vii acasa la 2 noaptea :rock: .

Ce e drept, eu cand mergeam la plimbare in grup si stateam in apropierea unui VN de 2000 cmc cu tobe custom, trebuia sa innumar in permanenta vitezele pe a mea nu o mai auzeam de loc si uitam in ce viteza sunt. :blbl: :( :) :)

In alta ordine de idei, Craciun Fericit Tuturor, si sa aveti parte toata viata de calutii de sub dosurile voastre!!!!!

Editat de aax94
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Domnilor hai sa incepem anul sub auspicii bune!

Probabil ca, la acesta ora multi dintre voi au citit articolul din Univers moto, 1-2/2008, dedicat Shadow-ului de 600, dar pentru cei care n-au facut-o si pentru orgoliul nostru iata cateva spicuiri ce vor mai completa cunostiintele despre model:

- Istoric:

1988 - incepe productia; 1991 - reducerea puterii de la 43 CP la 39 CP, datorita noilor norme; 1993 - creste volumul rezervorului cu 2 litri; 1996 - introducerea celei de a 5 a trepte de viteza; 1999 - imbunatatirea cadrului, folosirea unui singur carburator in loc de 2 si scaderea puterii la 35 CP;

- +++++:

- prietenoasa, suficient de puternica, fiabila si echilibrata;

- motorul este considerat "fara moarte", atat timp cat se respecta reviziile periodice;

- ---------:

- cu pasager si bagaje va protesta la confruntarea cu urcusurile;

- se va comporta stabil doar sub 120 km/h;

- modulul CDI al aprinderii poate ceda dupa 30-40000 km;

- suspensiile la modelele mai vechi pot constitui o problema.

Inchei cu debutul articolului: "Cu un motor de invidiat si putine modificari aduse de-alungul timpului, Shadow 600 este in continuare unul dintre cele mai cautate choppere de cilindree medie pe piata second-hand."

Long live Shadow!!!

Un an bun si cat mai mult :wink: !!!

Editat de Defender
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor hai sa incepem anul sub auspicii bune!

Probabil ca, la acesta ora multi dintre voi au citit articolul din Univers moto, 1-2/2008, dedicat Shadow-ului de 600, dar pentru cei care n-au facut-o si pentru orgoliul nostru iata cateva spicuiri ce vor mai completa cunostiintele despre model:

- Istoric:

1988 - incepe productia; 1991 - reducerea puterii de la 43 CP la 39 CP, datorita noilor norme; 1993 - creste volumul rezervorului cu 2 litri; 1996 - introducerea celei de a 5 a trepte de viteza; 1999 - imbunatatirea cadrului, folosirea unui singur carburator in loc de 2 si scaderea puterii la 35 CP;

- +++++:

- prietenoasa, suficient de puternica, fiabila si echilibrata;

- motorul este considerat "fara moarte", atat timp cat se respecta reviziile periodice;

- ---------:

- cu pasager si bagaje va protesta la confruntarea cu urcusurile;

- se va comporta stabil doar sub 120 km/h;

- modulul CDI al aprinderii poate ceda dupa 30-40000 km;

- suspensiile la modelele mai vechi pot constitui o problema.

Inchei cu debutul articolului: "Cu un motor de invidiat si putine modificari aduse de-alungul timpului, Shadow 600 este in continuare unul dintre cele mai cautate choppere de cilindree medie pe piata second-hand."

Long live Shadow!!!

Un an bun si cat mai mult :wink: !!!

Felicitari posesorilor de Shadow! :makeout: Mie la Shadow doar look-ul imi place(chiar am vurt sa imi i-au) dar m-am gandit si la altecele!(Dati cu oua :P Nu vreau sa fiu rautacios!!! )

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari posesorilor de Shadow! :makeout: Mie la Shadow doar look-ul imi place(chiar am vurt sa imi i-au) dar m-am gandit si la altecele!(Dati cu oua :P Nu vreau sa fiu rautacios!!! )

stai linistit ca nu dam cu oua.fiecare e liber sa se exprime.de exp. la virago 535, daca ii punea si cadru poate arata a motocicleta :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit ca nu dam cu oua.fiecare e liber sa se exprime.de exp. la virago 535, daca ii punea si cadru poate arata a motocicleta :P

No Comment! :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor hai sa incepem anul sub auspicii bune!

Probabil ca, la acesta ora multi dintre voi au citit articolul din Univers moto, 1-2/2008, dedicat Shadow-ului de 600, dar pentru cei care n-au facut-o si pentru orgoliul nostru iata cateva spicuiri ce vor mai completa cunostiintele despre model:

- Istoric:

1988 - incepe productia; 1991 - reducerea puterii de la 43 CP la 39 CP, datorita noilor norme; 1993 - creste volumul rezervorului cu 2 litri; 1996 - introducerea celei de a 5 a trepte de viteza; 1999 - imbunatatirea cadrului, folosirea unui singur carburator in loc de 2 si scaderea puterii la 35 CP;

- +++++:

- prietenoasa, suficient de puternica, fiabila si echilibrata;

- motorul este considerat "fara moarte", atat timp cat se respecta reviziile periodice;

- ---------:

- cu pasager si bagaje va protesta la confruntarea cu urcusurile;

- se va comporta stabil doar sub 120 km/h;

- modulul CDI al aprinderii poate ceda dupa 30-40000 km;

- suspensiile la modelele mai vechi pot constitui o problema.

Inchei cu debutul articolului: "Cu un motor de invidiat si putine modificari aduse de-alungul timpului, Shadow 600 este in continuare unul dintre cele mai cautate choppere de cilindree medie pe piata second-hand."

Long live Shadow!!!

Un an bun si cat mai mult :wink: !!!

 

De acord cu ce ai zi tu mai putin cu doua puncte

1-cu pasager si bagaje va protesta-nu are nici pe dracu diferenta este insesizabila

2-am mers cu 160 cu a mea,si iti spun ca o poti tine linistit la 140 la ora fara nici o pb exceptand curentul de aera pe carea il iai in moaca si in piept,dar asta e alta poveste.

Vreau sa va spun ca anul trecut, cand am fost cu ea in turul tarii si am avut bagaje ca la balamuc +pasagera, am mers super bine +ca am scos un consum de patru la suta indifernt de relief sau de viteza cu care am mers.-deci super motoreta.....pacat ca nu merge si pe zapada :P

post-8528-1200318806_thumb.jpg

Hai sa vina caldura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Precizez, pentru cei mai putin atenti, istoricul, plusurile si minusurile nu reflecta opinia mea, sunt spicuiri din revista Univers moto, nr. 1-2/2008!

Concluzie: nu trageti in pianist!

:wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...