Sari la conținut

HONDA SHADOW ZONE


dead_man_walking
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, sunt proaspăt proprietar de Honda 600 1996 dar am următoarea problemă:

îmi moare motorul în mers sau pe loc(random).

Bateria am verificat-o și e ok. Reușește să întoarcă motorul după ce moare.

Am observat în schimb alte lucruri:

- cand trag șocul și nu se tureaza k lumea, în scurt timp și moare. Dacă se tureaza k lumea cu șocul tras foarte probabil să nu moară curând.

- în mers înainte să moară de tot , întrerupe (mă pune în cap) apoi revine ca și cum nu s-a întâmplat nimic.Apoi în 1-2-3 min face din sau moare.

 

Dacă o las să stea 5-10 min și mă joc iar cu șocul, sunt șanse să revină mersul la normal.

-mai sunt dați când încerc să țin mai mult în pic butonul de start și parcă își revine la normal mersul ulterior.

 

I s-a mai întâmplat cuiva? Are cineva vreo idee ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tine cont ca nu sunt un foarte bun "mester" dar am avut si eu problema asta si solutia a fost sa cresc turatia la relanti. Deasemenea, daca pleci cu ea inainte sa se incalzeasca bine tinde sa faca asa cum ai descris. Problema cred ca este si in carburator, probabil amestecul este prea sarac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

- cand trag șocul și nu se tureaza k lumea, în scurt timp și moare. Dacă se tureaza k lumea cu șocul tras foarte probabil să nu moară poponeataând.

 

 

Pare a fi o problema de amestec. Verifica/schimba filtrul de aer si, daca nu functioneaza, uita-te si sub sea, la filtrul de benzina. Daca nu are filtru de benzina, e posibil sa fie de la gunoaiele din rezervor/apa din benzina. Treaba e mai nasoala in cazul asta si necesita desfacut carburatorul si curatat. Daca ai facut astea pana acum, se poate sa fie si o problema de la aprindere. Bujiile cum arata? Fisele sunt in regula? Eu, spre exemplu, am o fisa de alta natie decat celelalte trei si nu prea da scanteie cum ar trebui.

 

 

Tine cont ca nu sunt un foarte bun "mester" dar am avut si eu problema asta si solutia a fost sa cresc turatia la relanti. Deasemenea, daca pleci cu ea inainte sa se incalzeasca bine tinde sa faca asa cum ai descris. Problema cred ca este si in carburator, probabil amestecul este prea sarac.

Saw zice bine. Din seria de verificari simple, vezi daca relati-ul e cum trebuie. Daca-i dat ca sa obtii sunetul "potato", nu e bun. Din ce zice manualul, cica pe la 1300rpm ar trebui sa fie bine.

 

 

- în mers înainte să moară de tot , întrerupe (mă pune în cap) apoi revine ca și cum nu s-a întâmplat nimic.Apoi în 1-2-3 min face din sau moare.

 

Aici e fie problema electrica (un fir de la contact sau butonul de engine cut-off), fie una de alimentare, fie bujii uzate. Am patit si eu la fel, am schimbat bujiile, merge excelent.

 

 

Dacă o las să stea 5-10 min și mă joc iar cu șocul, sunt șanse să revină mersul la normal.

-mai sunt dați când încerc să țin mai mult în pic butonul de start și parcă își revine la normal mersul ulterior.

 

Ce zici tu aici e troubleshooter-ul clasic de "cum sa pornesti o motocicleta inecata". Vezi filtrul de aer, filtrul de benzina, bujii.

 

Ce zic eu e ca ar fi bine sa faci schimbul de consumabile, daca tot esti proaspar proprietar. Un schimb de ulei+filtru, filtru de aer, filtru de benzina, bujii (eu am cu iridiu), curatat/sincronizat carburatoare (daca e modelul cu doua carburi).

Editat de Grig_ESD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasit tobe Silvertail ... suna frumos

acum caut sa transform motocicleta intr-un bobber stil brat (ceva in genul celor de la Thunderbike sau Walz-Hardcore)

astept pe pm idei si preturi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sunt proaspăt proprietar de Honda 600 1996 dar am următoarea problemă:

îmi moare motorul în mers sau pe loc(random).

Bateria am verificat-o și e ok. Reușește să întoarcă motorul după ce moare.

Am observat în schimb alte lucruri:

- cand trag șocul și nu se tureaza k lumea, în scurt timp și moare. Dacă se tureaza k lumea cu șocul tras foarte probabil să nu moară poponeataând.

- în mers înainte să moară de tot , întrerupe (mă pune în cap) apoi revine ca și cum nu s-a întâmplat nimic.Apoi în 1-2-3 min face din sau moare.

 

Dacă o las să stea 5-10 min și mă joc iar cu șocul, sunt șanse să revină mersul la normal.

-mai sunt dați când încerc să țin mai mult în pic butonul de start și parcă își revine la normal mersul ulterior.

 

I s-a mai întâmplat cuiva? Are cineva vreo idee ?

 

 

Verifica pompa de benzina in prima faza.Mai precis platinile pompei,iti rămân lipite si nu-ti mai trimite benzina către carb.Exista chit de reparații pt ea.Trebuie înlocuit.Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poate ajuta si pe mine cineva unde gasesc capacul de la baterie ptr o honda shadow vt 750 din 2004 sau daca are cineva modelul acesta la dezmembrat ???ms astept raspuns pe pm sau tel.0724552088


» Post actualizat in 06 Aug 2015 04:28

rectific , capacul lateral de sub sa de pe partea dreapta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Sunt nou pe site , desi ma dau de mult timp , am o honda shadow vt 600 din 94' bobber facuta de mine , nu mai primesc scanteie la bujii , buba cica e senzorul de aprindere ( ignition pulse generator ) , daca stie cineva unde pot gasi acest senzor SH la un pret rezonabil m-ar ajuta foarte mult . Nou l-am gasit dar la preturi " high as fkt ". Asfalt uscat ! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Sunt nou pe site , desi ma dau de mult timp , am o honda shadow vt 600 din 94' bobber facuta de mine , nu mai primesc scanteie la bujii , buba cica e senzorul de aprindere ( ignition pulse generator ) , daca stie cineva unde pot gasi acest senzor SH la un pret rezonabil m-ar ajuta foarte mult . Nou l-am gasit dar la preturi " high as fkt ". Asfalt uscat ! :peace:

Constatarea ca problema e acest senzor a fost facuta la un service de un mecanic sau ti-a spus vreun baiat din fata blocului ca asta ar fi.Scanteia poate lipsi si din alte motive, bobine de inductie, CDI, banal si o masa de pe cadru poate determina lipsa de scanteie.

Daca senzorul a fost masuratsi s-a constatat ca el e de vina, merita sa-l achizitionezi, daca nu mai trebuie insistat in identificarea exacta a problemei...

Salutari, e doar un sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Constatarea ca problema e acest senzor a fost facuta la un service de un mecanic sau ti-a spus vreun baiat din fata blocului ca asta ar fi.Scanteia poate lipsi si din alte motive, bobine de inductie, CDI, banal si o masa de pe cadru poate determina lipsa de scanteie.

Daca senzorul a fost masuratsi s-a constatat ca el e de vina, merita sa-l achizitionezi, daca nu mai trebuie insistat in identificarea exacta a problemei...

Salutari, e doar un sfat.

Multumesc pentru sfat ! Sunt foarte tipicar cand vine vorba de ceva , asa ca nu m-am luat dupa orice autointitulat "mecanic" din fata blocului (nu stau la bloc "in the first place") , desi au fost multi care au aruncat pareri , le-am dat cu flit . Problema a fost identificata de un mecanic cunoscut in PH , Tery il cheama sta la intrare in Campina , el mi-a masurat tot , de fata cu mine . Bobinele de inductie au fost masurate de mine sunt in parametri ca in manual , CDI nu poate fi masurat din cate am inteles , poate doar ce iese din el sa masori dar nu stiu cum si nici baiatu nu a stiut dar CDI-urile pica foarte greu asta o stiu si eu ( corect de spus , dar si cand pica .... ). Asfalt uscat :peace:

» Post actualizat in 09 Aug 2015 06:38

Multumesc pentru sfat ! Sunt foarte tipicar cand vine vorba de ceva , asa ca nu m-am luat dupa orice autointitulat "mecanic" din fata blocului (nu stau la bloc "in the first place") , desi au fost multi care au aruncat pareri , le-am dat cu flit . Problema a fost identificata de un mecanic cunoscut in PH , Tery il cheama sta la intrare in Campina , el mi-a masurat tot , de fata cu mine . Bobinele de inductie au fost masurate de mine sunt in parametri ca in manual , CDI nu poate fi masurat din cate am inteles , poate doar ce iese din el sa masori dar nu stiu cum si nici baiatu nu a stiut dar CDI-urile pica foarte greu asta o stiu si eu ( corect de spus , dar si cand pica .... ). Asfalt uscat :peace:

Multumesc pentru sfat ! Sunt foarte tipicar cand vine vorba de ceva , asa ca nu m-am luat dupa orice autointitulat "mecanic" din fata blocului (nu stau la bloc "in the first place") , desi au fost multi care au aruncat pareri , le-am dat cu flit . Problema a fost identificata de un mecanic "cunoscut" in PH , Tery il cheama , sta la intrare in Campina , el mi-a masurat tot , de fata cu mine . Bobinele de inductie au fost masurate de mine sunt in parametri ca in manual , CDI nu poate fi masurat din cate am inteles , poate doar ce iese din el sa masori dar nu stiu cum si nici baiatu nu a stiut , dar CDI-urile pica foarte greu asta o stiu si eu ( corect de spus , dar si cand pica .... ) , in schimb cand a pus aparatu de masurat pe senzor si i-am dat la automat sa schimbat la fata si am repetat procedura de cateva ori tot aceleasi simptome le avea ( masura o valoare , dar fluctuatia de curent era foarte mica , nu avea o intensitate mare cum ar fi trebuit sa aiba , zise baiatu ) asta nu inseamna ca m-am luat dupa el , am cerut parerea si altor mecanici de altfel "cunoscuti in PH" , cat despre parerea unui mecanic din service , daca nu e specializat pe moto no thanks , nu zic nu , am cautat si asa ceva cu tester dar nu au pentru moto decat pentru masini , un tester pt moto ma ducea direct la buba , asa am avut si la masina o problema si am luat piesa exacta and then IGNITION . Acestea fiind spuse , nu-mi ramane decat sa iau senzoru , desi nu sunt 100% sigur si sa vad ce se intampla dupa ce il schimb. Scuze de postare dubla ! Asfalt uscat :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 09 Aug 2015 06:38

 

, dar CDI-urile pica foarte greu asta o stiu si eu ( corect de spus , dar si cand pica .... ) ,

in schimb cand a pus aparatu de masurat pe senzor si i-am dat la automat sa schimbat la fata si am repetat procedura de cateva ori tot aceleasi simptome le avea ( masura o valoare , dar fluctuatia de curent era foarte mica , nu avea o intensitate mare cum ar fi trebuit sa aiba , zise baiatu )

CDI-ul cum ii zici tu (s-ar putea sa ai TCI) pica mai repede decat un senzor de aprindere care e o simpla bobinuta, in 99.99% din cazuri datorita vibratiilor si oxidarii lipiturilor de pe placa pe care sunt prinse componentele.

Senzorul da un puls foarte slab greu de prins cu un aparat de masura, ce se masoara la el este rezistenta ce trebuie sa aiba valoarea specificata in manualul de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CDI-ul cum ii zici tu (s-ar putea sa ai TCI) pica mai repede decat un senzor de aprindere care e o simpla bobinuta, in 99.99% din cazuri datorita vibratiilor si oxidarii lipiturilor de pe placa pe care sunt prinse componentele.

Senzorul da un puls foarte slab greu de prins cu un aparat de masura, ce se masoara la el este rezistenta ce trebuie sa aiba valoarea specificata in manualul de service.

"senzorul" (senzorii) se masoara in felul urmator conform manualului ( iar honda shadow vt 600 are 2 senzori ) :

IGNITION PULSE GENERATOR

INSPECTION

NOTE

• It is not necessary to remove the ignition pulse generator to make this inspection.

Remove the left steering cover.

Disconnect the ignition pulse generator 4P connector (WHITE) .

Measure the resistances between the white/yellow and yellow wires(front ignition pulse generator) and white/blue and blue wires( rear ignition pulse generator)

STANDARD : 450 - 550 ohm ( 20 ° C / 68 ° F)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Verifica pompa de benzina in prima faza.Mai precis platinile pompei,iti rămân lipite si nu-ti mai trimite benzina către carb.Exista chit de reparații pt ea.Trebuie înlocuit.Salutari.

Salut, am fost la un service și a verificat pompa dacă baga corect și destulă benzina. A lăsat-o sa meargă de câteva ori mai mult timp la ralanti și a mers ok. Când o iau la plimbare pe drum iarăși face aceeași chestie. Câteodată nu mai pornește pana ce închid contactul sau butonul de start/stop și ii dau drumul iar. Să mă duc oare din nou sa verific platinile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am fost la un service și a verificat pompa dacă baga corect și destulă benzina. A lăsat-o sa meargă de câteva ori mai mult timp la ralanti și a mers ok. Când o iau la plimbare pe drum iarăși face aceeași chestie. Câteodată nu mai pornește pana ce închid contactul sau butonul de start/stop și ii dau drumul iar. Să mă duc oare din nou sa verific platinile?

Dupa cum descrii procesul de lucru al celor de la service, ei nu au verificat platinile pompei, ci debitul acesteia.Debitul pompei tine de turatia motorului, la relanti poate face fata (debitul), dar in cazul in care bag mana in acceleratie, cantitatea trimisa de pompa in carburatoare sa nu fie in parametri normali.

Pompa actioneaza in functie de nivelul de benzina din camera de nivel a carburatoarelor, in momentul cand scade nivelul, ea intra in functiune.Avand un nivel constant la relanti, nu a fost solicitata pt un debit maxim.

Varianta ca problema ar fi kitul pompei, ti-am dat-o pt ca am intalnit aceleasi simtome la motorul meu.Initial am schimbat releul pompei de benzina, dar problema nu s-a rezolvat, decat dupa schimbarea kitului.

Poti sa mai faci un drum sa verifice daca platinile sunt afumate sau in cel mai rau caz daca nu cumva s-au uzat in totalitate...nu e o munca prea grea, asta ca sfat...

A, la service, nu au cautat problema si in alta parte, daca au constatat ca pompa functioneaza in parametri?

Salutari si reparatie usoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...