ghdan83 Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 adevarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 subscriu, am golit doar o toba si mi se pare suficient, imi e "frica" sa o mai golesc si pe a doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Cumpar un LUGGAGE RACK REAR CARRIER(sau cum i-o zice) pentru un black widow .....(' gratarul 'din spatele sisy barului) Va rog PM ca sunt cam rar pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diizzy Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Salut, sunt proaspăt proprietar de Honda 600 1996 dar am următoarea problemă: îmi moare motorul în mers sau pe loc(random). Bateria am verificat-o și e ok. Reușește să întoarcă motorul după ce moare. Am observat în schimb alte lucruri: - cand trag șocul și nu se tureaza k lumea, în scurt timp și moare. Dacă se tureaza k lumea cu șocul tras foarte probabil să nu moară curând. - în mers înainte să moară de tot , întrerupe (mă pune în cap) apoi revine ca și cum nu s-a întâmplat nimic.Apoi în 1-2-3 min face din sau moare. Dacă o las să stea 5-10 min și mă joc iar cu șocul, sunt șanse să revină mersul la normal. -mai sunt dați când încerc să țin mai mult în pic butonul de start și parcă își revine la normal mersul ulterior. I s-a mai întâmplat cuiva? Are cineva vreo idee ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saw Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Tine cont ca nu sunt un foarte bun "mester" dar am avut si eu problema asta si solutia a fost sa cresc turatia la relanti. Deasemenea, daca pleci cu ea inainte sa se incalzeasca bine tinde sa faca asa cum ai descris. Problema cred ca este si in carburator, probabil amestecul este prea sarac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grig_ESD Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 (editat) - cand trag șocul și nu se tureaza k lumea, în scurt timp și moare. Dacă se tureaza k lumea cu șocul tras foarte probabil să nu moară poponeataând. Pare a fi o problema de amestec. Verifica/schimba filtrul de aer si, daca nu functioneaza, uita-te si sub sea, la filtrul de benzina. Daca nu are filtru de benzina, e posibil sa fie de la gunoaiele din rezervor/apa din benzina. Treaba e mai nasoala in cazul asta si necesita desfacut carburatorul si curatat. Daca ai facut astea pana acum, se poate sa fie si o problema de la aprindere. Bujiile cum arata? Fisele sunt in regula? Eu, spre exemplu, am o fisa de alta natie decat celelalte trei si nu prea da scanteie cum ar trebui. Tine cont ca nu sunt un foarte bun "mester" dar am avut si eu problema asta si solutia a fost sa cresc turatia la relanti. Deasemenea, daca pleci cu ea inainte sa se incalzeasca bine tinde sa faca asa cum ai descris. Problema cred ca este si in carburator, probabil amestecul este prea sarac. Saw zice bine. Din seria de verificari simple, vezi daca relati-ul e cum trebuie. Daca-i dat ca sa obtii sunetul "potato", nu e bun. Din ce zice manualul, cica pe la 1300rpm ar trebui sa fie bine. - în mers înainte să moară de tot , întrerupe (mă pune în cap) apoi revine ca și cum nu s-a întâmplat nimic.Apoi în 1-2-3 min face din sau moare. Aici e fie problema electrica (un fir de la contact sau butonul de engine cut-off), fie una de alimentare, fie bujii uzate. Am patit si eu la fel, am schimbat bujiile, merge excelent. Dacă o las să stea 5-10 min și mă joc iar cu șocul, sunt șanse să revină mersul la normal. -mai sunt dați când încerc să țin mai mult în pic butonul de start și parcă își revine la normal mersul ulterior. Ce zici tu aici e troubleshooter-ul clasic de "cum sa pornesti o motocicleta inecata". Vezi filtrul de aer, filtrul de benzina, bujii. Ce zic eu e ca ar fi bine sa faci schimbul de consumabile, daca tot esti proaspar proprietar. Un schimb de ulei+filtru, filtru de aer, filtru de benzina, bujii (eu am cu iridiu), curatat/sincronizat carburatoare (daca e modelul cu doua carburi). Editat Iulie 28, 2015 de Grig_ESD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Si eu zic ca un schimb complet de filtre, ulei, bujii si curatarea carburatoarelor si sincronizarea lor, ar trebui sa rezolve problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
volty Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 gasit tobe Silvertail ... suna frumos acum caut sa transform motocicleta intr-un bobber stil brat (ceva in genul celor de la Thunderbike sau Walz-Hardcore) astept pe pm idei si preturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Salut, sunt proaspăt proprietar de Honda 600 1996 dar am următoarea problemă: îmi moare motorul în mers sau pe loc(random). Bateria am verificat-o și e ok. Reușește să întoarcă motorul după ce moare. Am observat în schimb alte lucruri: - cand trag șocul și nu se tureaza k lumea, în scurt timp și moare. Dacă se tureaza k lumea cu șocul tras foarte probabil să nu moară poponeataând. - în mers înainte să moară de tot , întrerupe (mă pune în cap) apoi revine ca și cum nu s-a întâmplat nimic.Apoi în 1-2-3 min face din sau moare. Dacă o las să stea 5-10 min și mă joc iar cu șocul, sunt șanse să revină mersul la normal. -mai sunt dați când încerc să țin mai mult în pic butonul de start și parcă își revine la normal mersul ulterior. I s-a mai întâmplat cuiva? Are cineva vreo idee ? Verifica pompa de benzina in prima faza.Mai precis platinile pompei,iti rămân lipite si nu-ti mai trimite benzina către carb.Exista chit de reparații pt ea.Trebuie înlocuit.Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 schimb cu shadow 400/600 2 bucati de suzuki savage ls652 , una cu toate la zi schimbate ofer fiscal si una completa doar ca ii de piese , mersi fain ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MPsihopatu Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 unde as putea gasi tobe stock pentru o honda shadow 600 din 95 model american? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 ma poate ajuta si pe mine cineva unde gasesc capacul de la baterie ptr o honda shadow vt 750 din 2004 sau daca are cineva modelul acesta la dezmembrat ???ms astept raspuns pe pm sau tel.0724552088 » Post actualizat in 06 Aug 2015 04:28rectific , capacul lateral de sub sa de pe partea dreapta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexDV Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 Salut ! Sunt nou pe site , desi ma dau de mult timp , am o honda shadow vt 600 din 94' bobber facuta de mine , nu mai primesc scanteie la bujii , buba cica e senzorul de aprindere ( ignition pulse generator ) , daca stie cineva unde pot gasi acest senzor SH la un pret rezonabil m-ar ajuta foarte mult . Nou l-am gasit dar la preturi " high as fkt ". Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Salut ! Sunt nou pe site , desi ma dau de mult timp , am o honda shadow vt 600 din 94' bobber facuta de mine , nu mai primesc scanteie la bujii , buba cica e senzorul de aprindere ( ignition pulse generator ) , daca stie cineva unde pot gasi acest senzor SH la un pret rezonabil m-ar ajuta foarte mult . Nou l-am gasit dar la preturi " high as fkt ". Asfalt uscat ! Constatarea ca problema e acest senzor a fost facuta la un service de un mecanic sau ti-a spus vreun baiat din fata blocului ca asta ar fi.Scanteia poate lipsi si din alte motive, bobine de inductie, CDI, banal si o masa de pe cadru poate determina lipsa de scanteie. Daca senzorul a fost masuratsi s-a constatat ca el e de vina, merita sa-l achizitionezi, daca nu mai trebuie insistat in identificarea exacta a problemei... Salutari, e doar un sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexDV Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Constatarea ca problema e acest senzor a fost facuta la un service de un mecanic sau ti-a spus vreun baiat din fata blocului ca asta ar fi.Scanteia poate lipsi si din alte motive, bobine de inductie, CDI, banal si o masa de pe cadru poate determina lipsa de scanteie. Daca senzorul a fost masuratsi s-a constatat ca el e de vina, merita sa-l achizitionezi, daca nu mai trebuie insistat in identificarea exacta a problemei... Salutari, e doar un sfat. Multumesc pentru sfat ! Sunt foarte tipicar cand vine vorba de ceva , asa ca nu m-am luat dupa orice autointitulat "mecanic" din fata blocului (nu stau la bloc "in the first place") , desi au fost multi care au aruncat pareri , le-am dat cu flit . Problema a fost identificata de un mecanic cunoscut in PH , Tery il cheama sta la intrare in Campina , el mi-a masurat tot , de fata cu mine . Bobinele de inductie au fost masurate de mine sunt in parametri ca in manual , CDI nu poate fi masurat din cate am inteles , poate doar ce iese din el sa masori dar nu stiu cum si nici baiatu nu a stiut dar CDI-urile pica foarte greu asta o stiu si eu ( corect de spus , dar si cand pica .... ). Asfalt uscat » Post actualizat in 09 Aug 2015 06:38 Multumesc pentru sfat ! Sunt foarte tipicar cand vine vorba de ceva , asa ca nu m-am luat dupa orice autointitulat "mecanic" din fata blocului (nu stau la bloc "in the first place") , desi au fost multi care au aruncat pareri , le-am dat cu flit . Problema a fost identificata de un mecanic cunoscut in PH , Tery il cheama sta la intrare in Campina , el mi-a masurat tot , de fata cu mine . Bobinele de inductie au fost masurate de mine sunt in parametri ca in manual , CDI nu poate fi masurat din cate am inteles , poate doar ce iese din el sa masori dar nu stiu cum si nici baiatu nu a stiut dar CDI-urile pica foarte greu asta o stiu si eu ( corect de spus , dar si cand pica .... ). Asfalt uscat Multumesc pentru sfat ! Sunt foarte tipicar cand vine vorba de ceva , asa ca nu m-am luat dupa orice autointitulat "mecanic" din fata blocului (nu stau la bloc "in the first place") , desi au fost multi care au aruncat pareri , le-am dat cu flit . Problema a fost identificata de un mecanic "cunoscut" in PH , Tery il cheama , sta la intrare in Campina , el mi-a masurat tot , de fata cu mine . Bobinele de inductie au fost masurate de mine sunt in parametri ca in manual , CDI nu poate fi masurat din cate am inteles , poate doar ce iese din el sa masori dar nu stiu cum si nici baiatu nu a stiut , dar CDI-urile pica foarte greu asta o stiu si eu ( corect de spus , dar si cand pica .... ) , in schimb cand a pus aparatu de masurat pe senzor si i-am dat la automat sa schimbat la fata si am repetat procedura de cateva ori tot aceleasi simptome le avea ( masura o valoare , dar fluctuatia de curent era foarte mica , nu avea o intensitate mare cum ar fi trebuit sa aiba , zise baiatu ) asta nu inseamna ca m-am luat dupa el , am cerut parerea si altor mecanici de altfel "cunoscuti in PH" , cat despre parerea unui mecanic din service , daca nu e specializat pe moto no thanks , nu zic nu , am cautat si asa ceva cu tester dar nu au pentru moto decat pentru masini , un tester pt moto ma ducea direct la buba , asa am avut si la masina o problema si am luat piesa exacta and then IGNITION . Acestea fiind spuse , nu-mi ramane decat sa iau senzoru , desi nu sunt 100% sigur si sa vad ce se intampla dupa ce il schimb. Scuze de postare dubla ! Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 » Post actualizat in 09 Aug 2015 06:38 , dar CDI-urile pica foarte greu asta o stiu si eu ( corect de spus , dar si cand pica .... ) , in schimb cand a pus aparatu de masurat pe senzor si i-am dat la automat sa schimbat la fata si am repetat procedura de cateva ori tot aceleasi simptome le avea ( masura o valoare , dar fluctuatia de curent era foarte mica , nu avea o intensitate mare cum ar fi trebuit sa aiba , zise baiatu ) CDI-ul cum ii zici tu (s-ar putea sa ai TCI) pica mai repede decat un senzor de aprindere care e o simpla bobinuta, in 99.99% din cazuri datorita vibratiilor si oxidarii lipiturilor de pe placa pe care sunt prinse componentele. Senzorul da un puls foarte slab greu de prins cu un aparat de masura, ce se masoara la el este rezistenta ce trebuie sa aiba valoarea specificata in manualul de service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexDV Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 CDI-ul cum ii zici tu (s-ar putea sa ai TCI) pica mai repede decat un senzor de aprindere care e o simpla bobinuta, in 99.99% din cazuri datorita vibratiilor si oxidarii lipiturilor de pe placa pe care sunt prinse componentele. Senzorul da un puls foarte slab greu de prins cu un aparat de masura, ce se masoara la el este rezistenta ce trebuie sa aiba valoarea specificata in manualul de service. "senzorul" (senzorii) se masoara in felul urmator conform manualului ( iar honda shadow vt 600 are 2 senzori ) : IGNITION PULSE GENERATOR INSPECTION NOTE • It is not necessary to remove the ignition pulse generator to make this inspection. Remove the left steering cover. Disconnect the ignition pulse generator 4P connector (WHITE) . Measure the resistances between the white/yellow and yellow wires(front ignition pulse generator) and white/blue and blue wires( rear ignition pulse generator) STANDARD : 450 - 550 ohm ( 20 ° C / 68 ° F) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Ok este o aprindere mai veche cu doi senzori. La masuratoare au dat ca in manual? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexDV Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Din cate imi aduc aminte , cand am masurat era sub 450 ohm , voi verifica iar pentru a-ti spune cu exactitate valorile . Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 O motoreta buna de vinzare: Honda Shadow VT600 PC21 600 http://olx.ro/oferta/honda-shadow-vt600-pc21-600-ID4rnPc.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diizzy Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Verifica pompa de benzina in prima faza.Mai precis platinile pompei,iti rămân lipite si nu-ti mai trimite benzina către carb.Exista chit de reparații pt ea.Trebuie înlocuit.Salutari. Salut, am fost la un service și a verificat pompa dacă baga corect și destulă benzina. A lăsat-o sa meargă de câteva ori mai mult timp la ralanti și a mers ok. Când o iau la plimbare pe drum iarăși face aceeași chestie. Câteodată nu mai pornește pana ce închid contactul sau butonul de start/stop și ii dau drumul iar. Să mă duc oare din nou sa verific platinile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Salut, am fost la un service și a verificat pompa dacă baga corect și destulă benzina. A lăsat-o sa meargă de câteva ori mai mult timp la ralanti și a mers ok. Când o iau la plimbare pe drum iarăși face aceeași chestie. Câteodată nu mai pornește pana ce închid contactul sau butonul de start/stop și ii dau drumul iar. Să mă duc oare din nou sa verific platinile? Dupa cum descrii procesul de lucru al celor de la service, ei nu au verificat platinile pompei, ci debitul acesteia.Debitul pompei tine de turatia motorului, la relanti poate face fata (debitul), dar in cazul in care bag mana in acceleratie, cantitatea trimisa de pompa in carburatoare sa nu fie in parametri normali. Pompa actioneaza in functie de nivelul de benzina din camera de nivel a carburatoarelor, in momentul cand scade nivelul, ea intra in functiune.Avand un nivel constant la relanti, nu a fost solicitata pt un debit maxim. Varianta ca problema ar fi kitul pompei, ti-am dat-o pt ca am intalnit aceleasi simtome la motorul meu.Initial am schimbat releul pompei de benzina, dar problema nu s-a rezolvat, decat dupa schimbarea kitului. Poti sa mai faci un drum sa verifice daca platinile sunt afumate sau in cel mai rau caz daca nu cumva s-au uzat in totalitate...nu e o munca prea grea, asta ca sfat... A, la service, nu au cautat problema si in alta parte, daca au constatat ca pompa functioneaza in parametri? Salutari si reparatie usoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Salutare. Are cineva prin garaj, vre-un ghidon original si vrea sa scape de el? Mai low cost..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dionisie Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Salutare, caut un far si tobe aftermarket pentru HS VT 750 ACE din 1998,de preferat piesele sa fie la mana a doua. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cattalin Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Salutare. Are cineva prin garaj, vre-un ghidon original si vrea sa scape de el? Mai low cost..... Ptr. VT600? Care e intervalul de "low-cost"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.