Sari la conținut

HONDA SHADOW ZONE


dead_man_walking
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ma poate ajuta si pe mine cineva unde gasesc capacul de la baterie ptr o honda shadow vt 750 din 2004 sau daca are cineva modelul acesta la dezmembrat ???ms astept raspuns pe pm sau tel.0724552088


» Post actualizat in 06 Aug 2015 04:28

rectific , capacul lateral de sub sa de pe partea dreapta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Sunt nou pe site , desi ma dau de mult timp , am o honda shadow vt 600 din 94' bobber facuta de mine , nu mai primesc scanteie la bujii , buba cica e senzorul de aprindere ( ignition pulse generator ) , daca stie cineva unde pot gasi acest senzor SH la un pret rezonabil m-ar ajuta foarte mult . Nou l-am gasit dar la preturi " high as fkt ". Asfalt uscat ! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Sunt nou pe site , desi ma dau de mult timp , am o honda shadow vt 600 din 94' bobber facuta de mine , nu mai primesc scanteie la bujii , buba cica e senzorul de aprindere ( ignition pulse generator ) , daca stie cineva unde pot gasi acest senzor SH la un pret rezonabil m-ar ajuta foarte mult . Nou l-am gasit dar la preturi " high as fkt ". Asfalt uscat ! :peace:

Constatarea ca problema e acest senzor a fost facuta la un service de un mecanic sau ti-a spus vreun baiat din fata blocului ca asta ar fi.Scanteia poate lipsi si din alte motive, bobine de inductie, CDI, banal si o masa de pe cadru poate determina lipsa de scanteie.

Daca senzorul a fost masuratsi s-a constatat ca el e de vina, merita sa-l achizitionezi, daca nu mai trebuie insistat in identificarea exacta a problemei...

Salutari, e doar un sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Constatarea ca problema e acest senzor a fost facuta la un service de un mecanic sau ti-a spus vreun baiat din fata blocului ca asta ar fi.Scanteia poate lipsi si din alte motive, bobine de inductie, CDI, banal si o masa de pe cadru poate determina lipsa de scanteie.

Daca senzorul a fost masuratsi s-a constatat ca el e de vina, merita sa-l achizitionezi, daca nu mai trebuie insistat in identificarea exacta a problemei...

Salutari, e doar un sfat.

Multumesc pentru sfat ! Sunt foarte tipicar cand vine vorba de ceva , asa ca nu m-am luat dupa orice autointitulat "mecanic" din fata blocului (nu stau la bloc "in the first place") , desi au fost multi care au aruncat pareri , le-am dat cu flit . Problema a fost identificata de un mecanic cunoscut in PH , Tery il cheama sta la intrare in Campina , el mi-a masurat tot , de fata cu mine . Bobinele de inductie au fost masurate de mine sunt in parametri ca in manual , CDI nu poate fi masurat din cate am inteles , poate doar ce iese din el sa masori dar nu stiu cum si nici baiatu nu a stiut dar CDI-urile pica foarte greu asta o stiu si eu ( corect de spus , dar si cand pica .... ). Asfalt uscat :peace:

» Post actualizat in 09 Aug 2015 06:38

Multumesc pentru sfat ! Sunt foarte tipicar cand vine vorba de ceva , asa ca nu m-am luat dupa orice autointitulat "mecanic" din fata blocului (nu stau la bloc "in the first place") , desi au fost multi care au aruncat pareri , le-am dat cu flit . Problema a fost identificata de un mecanic cunoscut in PH , Tery il cheama sta la intrare in Campina , el mi-a masurat tot , de fata cu mine . Bobinele de inductie au fost masurate de mine sunt in parametri ca in manual , CDI nu poate fi masurat din cate am inteles , poate doar ce iese din el sa masori dar nu stiu cum si nici baiatu nu a stiut dar CDI-urile pica foarte greu asta o stiu si eu ( corect de spus , dar si cand pica .... ). Asfalt uscat :peace:

Multumesc pentru sfat ! Sunt foarte tipicar cand vine vorba de ceva , asa ca nu m-am luat dupa orice autointitulat "mecanic" din fata blocului (nu stau la bloc "in the first place") , desi au fost multi care au aruncat pareri , le-am dat cu flit . Problema a fost identificata de un mecanic "cunoscut" in PH , Tery il cheama , sta la intrare in Campina , el mi-a masurat tot , de fata cu mine . Bobinele de inductie au fost masurate de mine sunt in parametri ca in manual , CDI nu poate fi masurat din cate am inteles , poate doar ce iese din el sa masori dar nu stiu cum si nici baiatu nu a stiut , dar CDI-urile pica foarte greu asta o stiu si eu ( corect de spus , dar si cand pica .... ) , in schimb cand a pus aparatu de masurat pe senzor si i-am dat la automat sa schimbat la fata si am repetat procedura de cateva ori tot aceleasi simptome le avea ( masura o valoare , dar fluctuatia de curent era foarte mica , nu avea o intensitate mare cum ar fi trebuit sa aiba , zise baiatu ) asta nu inseamna ca m-am luat dupa el , am cerut parerea si altor mecanici de altfel "cunoscuti in PH" , cat despre parerea unui mecanic din service , daca nu e specializat pe moto no thanks , nu zic nu , am cautat si asa ceva cu tester dar nu au pentru moto decat pentru masini , un tester pt moto ma ducea direct la buba , asa am avut si la masina o problema si am luat piesa exacta and then IGNITION . Acestea fiind spuse , nu-mi ramane decat sa iau senzoru , desi nu sunt 100% sigur si sa vad ce se intampla dupa ce il schimb. Scuze de postare dubla ! Asfalt uscat :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 09 Aug 2015 06:38

 

, dar CDI-urile pica foarte greu asta o stiu si eu ( corect de spus , dar si cand pica .... ) ,

in schimb cand a pus aparatu de masurat pe senzor si i-am dat la automat sa schimbat la fata si am repetat procedura de cateva ori tot aceleasi simptome le avea ( masura o valoare , dar fluctuatia de curent era foarte mica , nu avea o intensitate mare cum ar fi trebuit sa aiba , zise baiatu )

CDI-ul cum ii zici tu (s-ar putea sa ai TCI) pica mai repede decat un senzor de aprindere care e o simpla bobinuta, in 99.99% din cazuri datorita vibratiilor si oxidarii lipiturilor de pe placa pe care sunt prinse componentele.

Senzorul da un puls foarte slab greu de prins cu un aparat de masura, ce se masoara la el este rezistenta ce trebuie sa aiba valoarea specificata in manualul de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CDI-ul cum ii zici tu (s-ar putea sa ai TCI) pica mai repede decat un senzor de aprindere care e o simpla bobinuta, in 99.99% din cazuri datorita vibratiilor si oxidarii lipiturilor de pe placa pe care sunt prinse componentele.

Senzorul da un puls foarte slab greu de prins cu un aparat de masura, ce se masoara la el este rezistenta ce trebuie sa aiba valoarea specificata in manualul de service.

"senzorul" (senzorii) se masoara in felul urmator conform manualului ( iar honda shadow vt 600 are 2 senzori ) :

IGNITION PULSE GENERATOR

INSPECTION

NOTE

• It is not necessary to remove the ignition pulse generator to make this inspection.

Remove the left steering cover.

Disconnect the ignition pulse generator 4P connector (WHITE) .

Measure the resistances between the white/yellow and yellow wires(front ignition pulse generator) and white/blue and blue wires( rear ignition pulse generator)

STANDARD : 450 - 550 ohm ( 20 ° C / 68 ° F)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Verifica pompa de benzina in prima faza.Mai precis platinile pompei,iti rămân lipite si nu-ti mai trimite benzina către carb.Exista chit de reparații pt ea.Trebuie înlocuit.Salutari.

Salut, am fost la un service și a verificat pompa dacă baga corect și destulă benzina. A lăsat-o sa meargă de câteva ori mai mult timp la ralanti și a mers ok. Când o iau la plimbare pe drum iarăși face aceeași chestie. Câteodată nu mai pornește pana ce închid contactul sau butonul de start/stop și ii dau drumul iar. Să mă duc oare din nou sa verific platinile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am fost la un service și a verificat pompa dacă baga corect și destulă benzina. A lăsat-o sa meargă de câteva ori mai mult timp la ralanti și a mers ok. Când o iau la plimbare pe drum iarăși face aceeași chestie. Câteodată nu mai pornește pana ce închid contactul sau butonul de start/stop și ii dau drumul iar. Să mă duc oare din nou sa verific platinile?

Dupa cum descrii procesul de lucru al celor de la service, ei nu au verificat platinile pompei, ci debitul acesteia.Debitul pompei tine de turatia motorului, la relanti poate face fata (debitul), dar in cazul in care bag mana in acceleratie, cantitatea trimisa de pompa in carburatoare sa nu fie in parametri normali.

Pompa actioneaza in functie de nivelul de benzina din camera de nivel a carburatoarelor, in momentul cand scade nivelul, ea intra in functiune.Avand un nivel constant la relanti, nu a fost solicitata pt un debit maxim.

Varianta ca problema ar fi kitul pompei, ti-am dat-o pt ca am intalnit aceleasi simtome la motorul meu.Initial am schimbat releul pompei de benzina, dar problema nu s-a rezolvat, decat dupa schimbarea kitului.

Poti sa mai faci un drum sa verifice daca platinile sunt afumate sau in cel mai rau caz daca nu cumva s-au uzat in totalitate...nu e o munca prea grea, asta ca sfat...

A, la service, nu au cautat problema si in alta parte, daca au constatat ca pompa functioneaza in parametri?

Salutari si reparatie usoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru VT 600, da. Nu m-am gandit la un pret. Vreau sa fac o tura mai lunga si am nevoie de un ghidon mai comod. Al meu z bar ma ucide la ture lungi. Pretul face diferenta dintre a cumpara unul sau a imprumuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok este o aprindere mai veche cu doi senzori. La masuratoare au dat ca in manual?

Vlad , mersi frate , ma uite azi am masurat dupa cum am promis , nu am avut timp sa fac masuratoarea mai devreme , au dat 450 la unu 453 la celalalt , deci din parametri 450 -550 ohm sunt la minim dar sunt in parametri , chiar sincer sa fiu nu mai stiu ce sa fac .....

» Post actualizat in 18 Aug 2015 14:58

Nush ce-a masurat asa numitul mecanic ! X-(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad , mersi frate , ma uite azi am masurat dupa cum am promis , nu am avut timp sa fac masuratoarea mai devreme , au dat 450 la unu 453 la celalalt , deci din parametri 450 -550 ohm sunt la minim dar sunt in parametri , chiar sincer sa fiu nu mai stiu ce sa fac .....

» Post actualizat in 18 Aug 2015 14:58

Nush ce-a masurat asa numitul mecanic ! X-(

Era de asteptat, uite asta ar trebui sa fie schema ta

post-81635-0-37885500-1439925338_thumb.jpg

 

Fa-ti rost de un aparat de masura si treci la verificari.

1.in ignition control module (este TCI cum am banuit) partea in care intra senzorii o lasi in pace ca doar i-ai verificat

2 verifica cele 3 puncte de masa Lg/r, G/W si G

3 vezi daca vine +12 la B cu ignition switch pus

4.controleaza daca iti vine +12 la bobine prin kill switch

 

5.scrie aici ce ai constatat :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era de asteptat, uite asta ar trebui sa fie schema ta

attachicon.gifHonda VT600CD Chop Wiring Final Ver_.jpg

 

Fa-ti rost de un aparat de masura si treci la verificari.

1.in ignition control module (este TCI cum am banuit) partea in care intra senzorii o lasi in pace ca doar i-ai verificat

2 verifica cele 3 puncte de masa Lg/r, G/W si G

3 vezi daca vine +12 la B cu ignition switch pus

4.controleaza daca iti vine +12 la bobine prin kill switch

 

5.scrie aici ce ai constatat :P

Umm am aparat de masura , zimi pe ce scara masori ce ai zis tu ca-s praf la electrica si ce anume masori prin ce ai zis tu .... :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sa reluam.

la pct 2 se verifica cu aparatul pus pe rezistenta sacala cea mai mica, sau daca ai din ala care suna la continuitati si mai bine, legatura la masa + conditii de functionare, trebuie sa ai 0 fata de cadru sau sa sune, deci un spion pe cadru, unul pe ce masori

pct 3 si 4 pe scala de 20V tensiune continua la fel un spion pe cadru (sau motor unde face contact) si unul pe ce masori, alimentarea montajului + oprirea prin kill switch.

Faci aceste masuratori ca sa vezi daca sunt indeplinite conditiile ca TCI-ul sa dea prin bobine scanteie.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sa reluam.

la pct 2 se verifica cu aparatul pus pe rezistenta sacala cea mai mica, sau daca ai din ala care suna la continuitati si mai bine, legatura la masa + conditii de functionare, trebuie sa ai 0 fata de cadru sau sa sune, deci un spion pe cadru, unul pe ce masori

pct 3 si 4 pe scala de 20V tensiune continua la fel un spion pe cadru (sau motor unde face contact) si unul pe ce masori, alimentarea montajului + oprirea prin kill switch.

Faci aceste masuratori ca sa vezi daca sunt indeplinite conditiile ca TCI-ul sa dea prin bobine scanteie.

Am masurat tot conform spuselor tale , aparatul de masura nu a dat nimic la nici o masuratoare .........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am masurat tot conform spuselor tale , aparatul de masura nu a dat nimic la nici o masuratoare .........

??? Adica, nu are cum sa-ti dea nimic, vrei sa spui ca la pct 2 nu ai continuitate fata de masa , la pct 3 nu ai 12v fata de masa si la pct 4 idem?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

??? Adica, nu are cum sa-ti dea nimic, vrei sa spui ca la pct 2 nu ai continuitate fata de masa , la pct 3 nu ai 12v fata de masa si la pct 4 idem?

Frate deci cum am pus aparatu de masurat pornit asa l-am luat , nu a dat nici o valoare , nici cu contactu pus nici cu el luat ! Tre sa caut o persoana care se pricepe la partea electrica la moto in ph , sau nu conteaza de unde , sa vine sa se uite la ea daca e , sau ma duc eu bag sutu , pe mine ma depaseste electrica .... tre so invat si pe asta , someday ! Sau o persoana cu shadow vt 600 din ph dispus sa vin si eu cu cdi-ul sa vad daca motoru lui porneste cu al meu. Multumesc mult de reply si ajutor Vlad , apreciez ! Asfalt uscat :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema la o Honda shadow vt 700 din 86. Porneste dar am observat ca nu merge primul piston decat la o turatie mai mare de 4 000de rotatii pe min. Am masurat tensiunile la bornele aprinderii electronice precum si senzorii din motor au 430 ohm.Intrebarea mea este daca se poate da avans doar la primul piston adica sa modific pozitia senzorului . Eu cred ca nu are avans la turatie mica. Pe la 3000 rotatii pe min da rateuri.mentionez ca aprinderea este de vt750.Are vreo importanta ca nu e de vt 700? Am citit in cartea tehnica ca la turatie mica avansul este de 5 grade si la 4000 de rotatii creste la 26 grade.Daca poate sa ma ajute careva sunt recunoscator. Ar trebui sa inlocuiesc aprinderea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema la o Honda shadow vt 700 din 86. Porneste dar am observat ca nu merge primul piston decat la o turatie mai mare de 4 000de rotatii pe min. Am masurat tensiunile la bornele aprinderii electronice precum si senzorii din motor au 430 ohm.Intrebarea mea este daca se poate da avans doar la primul piston adica sa modific pozitia senzorului . Eu cred ca nu are avans la turatie mica. Pe la 3000 rotatii pe min da rateuri.mentionez ca aprinderea este de vt750.Are vreo importanta ca nu e de vt 700? Am citit in cartea tehnica ca la turatie mica avansul este de 5 grade si la 4000 de rotatii creste la 26 grade.Daca poate sa ma ajute careva sunt recunoscator. Ar trebui sa inlocuiesc aprinderea?

Eu cred ca nu se pupa aprinderea de la 750 la 700.

Cred ca despre ce am atasat este discutia.

post-14735-0-91161500-1440364935_thumb.jpg

post-14735-0-36660300-1440364942_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...