Sari la conținut

HONDA SHADOW ZONE


dead_man_walking
 Share

Postări Recomandate

Pentru VT 600, da. Nu m-am gandit la un pret. Vreau sa fac o tura mai lunga si am nevoie de un ghidon mai comod. Al meu z bar ma ucide la ture lungi. Pretul face diferenta dintre a cumpara unul sau a imprumuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok este o aprindere mai veche cu doi senzori. La masuratoare au dat ca in manual?

Vlad , mersi frate , ma uite azi am masurat dupa cum am promis , nu am avut timp sa fac masuratoarea mai devreme , au dat 450 la unu 453 la celalalt , deci din parametri 450 -550 ohm sunt la minim dar sunt in parametri , chiar sincer sa fiu nu mai stiu ce sa fac .....

» Post actualizat in 18 Aug 2015 14:58

Nush ce-a masurat asa numitul mecanic ! X-(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad , mersi frate , ma uite azi am masurat dupa cum am promis , nu am avut timp sa fac masuratoarea mai devreme , au dat 450 la unu 453 la celalalt , deci din parametri 450 -550 ohm sunt la minim dar sunt in parametri , chiar sincer sa fiu nu mai stiu ce sa fac .....

» Post actualizat in 18 Aug 2015 14:58

Nush ce-a masurat asa numitul mecanic ! X-(

Era de asteptat, uite asta ar trebui sa fie schema ta

post-81635-0-37885500-1439925338_thumb.jpg

 

Fa-ti rost de un aparat de masura si treci la verificari.

1.in ignition control module (este TCI cum am banuit) partea in care intra senzorii o lasi in pace ca doar i-ai verificat

2 verifica cele 3 puncte de masa Lg/r, G/W si G

3 vezi daca vine +12 la B cu ignition switch pus

4.controleaza daca iti vine +12 la bobine prin kill switch

 

5.scrie aici ce ai constatat :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era de asteptat, uite asta ar trebui sa fie schema ta

attachicon.gifHonda VT600CD Chop Wiring Final Ver_.jpg

 

Fa-ti rost de un aparat de masura si treci la verificari.

1.in ignition control module (este TCI cum am banuit) partea in care intra senzorii o lasi in pace ca doar i-ai verificat

2 verifica cele 3 puncte de masa Lg/r, G/W si G

3 vezi daca vine +12 la B cu ignition switch pus

4.controleaza daca iti vine +12 la bobine prin kill switch

 

5.scrie aici ce ai constatat :P

Umm am aparat de masura , zimi pe ce scara masori ce ai zis tu ca-s praf la electrica si ce anume masori prin ce ai zis tu .... :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sa reluam.

la pct 2 se verifica cu aparatul pus pe rezistenta sacala cea mai mica, sau daca ai din ala care suna la continuitati si mai bine, legatura la masa + conditii de functionare, trebuie sa ai 0 fata de cadru sau sa sune, deci un spion pe cadru, unul pe ce masori

pct 3 si 4 pe scala de 20V tensiune continua la fel un spion pe cadru (sau motor unde face contact) si unul pe ce masori, alimentarea montajului + oprirea prin kill switch.

Faci aceste masuratori ca sa vezi daca sunt indeplinite conditiile ca TCI-ul sa dea prin bobine scanteie.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sa reluam.

la pct 2 se verifica cu aparatul pus pe rezistenta sacala cea mai mica, sau daca ai din ala care suna la continuitati si mai bine, legatura la masa + conditii de functionare, trebuie sa ai 0 fata de cadru sau sa sune, deci un spion pe cadru, unul pe ce masori

pct 3 si 4 pe scala de 20V tensiune continua la fel un spion pe cadru (sau motor unde face contact) si unul pe ce masori, alimentarea montajului + oprirea prin kill switch.

Faci aceste masuratori ca sa vezi daca sunt indeplinite conditiile ca TCI-ul sa dea prin bobine scanteie.

Am masurat tot conform spuselor tale , aparatul de masura nu a dat nimic la nici o masuratoare .........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am masurat tot conform spuselor tale , aparatul de masura nu a dat nimic la nici o masuratoare .........

??? Adica, nu are cum sa-ti dea nimic, vrei sa spui ca la pct 2 nu ai continuitate fata de masa , la pct 3 nu ai 12v fata de masa si la pct 4 idem?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

??? Adica, nu are cum sa-ti dea nimic, vrei sa spui ca la pct 2 nu ai continuitate fata de masa , la pct 3 nu ai 12v fata de masa si la pct 4 idem?

Frate deci cum am pus aparatu de masurat pornit asa l-am luat , nu a dat nici o valoare , nici cu contactu pus nici cu el luat ! Tre sa caut o persoana care se pricepe la partea electrica la moto in ph , sau nu conteaza de unde , sa vine sa se uite la ea daca e , sau ma duc eu bag sutu , pe mine ma depaseste electrica .... tre so invat si pe asta , someday ! Sau o persoana cu shadow vt 600 din ph dispus sa vin si eu cu cdi-ul sa vad daca motoru lui porneste cu al meu. Multumesc mult de reply si ajutor Vlad , apreciez ! Asfalt uscat :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema la o Honda shadow vt 700 din 86. Porneste dar am observat ca nu merge primul piston decat la o turatie mai mare de 4 000de rotatii pe min. Am masurat tensiunile la bornele aprinderii electronice precum si senzorii din motor au 430 ohm.Intrebarea mea este daca se poate da avans doar la primul piston adica sa modific pozitia senzorului . Eu cred ca nu are avans la turatie mica. Pe la 3000 rotatii pe min da rateuri.mentionez ca aprinderea este de vt750.Are vreo importanta ca nu e de vt 700? Am citit in cartea tehnica ca la turatie mica avansul este de 5 grade si la 4000 de rotatii creste la 26 grade.Daca poate sa ma ajute careva sunt recunoscator. Ar trebui sa inlocuiesc aprinderea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema la o Honda shadow vt 700 din 86. Porneste dar am observat ca nu merge primul piston decat la o turatie mai mare de 4 000de rotatii pe min. Am masurat tensiunile la bornele aprinderii electronice precum si senzorii din motor au 430 ohm.Intrebarea mea este daca se poate da avans doar la primul piston adica sa modific pozitia senzorului . Eu cred ca nu are avans la turatie mica. Pe la 3000 rotatii pe min da rateuri.mentionez ca aprinderea este de vt750.Are vreo importanta ca nu e de vt 700? Am citit in cartea tehnica ca la turatie mica avansul este de 5 grade si la 4000 de rotatii creste la 26 grade.Daca poate sa ma ajute careva sunt recunoscator. Ar trebui sa inlocuiesc aprinderea?

Eu cred ca nu se pupa aprinderea de la 750 la 700.

Cred ca despre ce am atasat este discutia.

post-14735-0-91161500-1440364935_thumb.jpg

post-14735-0-36660300-1440364942_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda mea este din 1986 și are un singur CDi cu 2 mufe , una

care se conectează la senzori și și cealaltă face legăturile cu bobinele de inductie pompă de benzină , turometrul și alimentarea cu tensiune. Întrebarea este dacă pun contactul general și învârt cu cheia tubulară motorul nu ar trebui să dea scânteie în dreptul semnului ? Sau cum să văd când apare scânteia ?

» Post actualizat in 24 Aug 2015 15:16

Mă uit cum ajung avea să văd ce cod are pe cdi, pentru ca de unde am luat-o scria pe o etichetă scria vt750

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda mea este din 1986 și are un singur CDi cu 2 mufe , una

care se conectează la senzori și și cealaltă face legăturile cu bobinele de inductie pompă de benzină , turometrul și alimentarea cu tensiune. Întrebarea este dacă pun contactul general și învârt cu cheia tubulară motorul nu ar trebui să dea scânteie în dreptul semnului ? Sau cum să văd când apare scânteia ?

» Post actualizat in 24 Aug 2015 15:16

Mă uit cum ajung avea să văd ce cod are pe cdi, pentru ca de unde am luat-o scria pe o etichetă scria vt750

Verifica te rog daca nu cumva ai distributia decalata cu un dinte sau chiar doi pe primul cilindru, cam asta imi pare a fi de fapt problema ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci dumneavoastră credeți ca CDI ul nu are nici o problema.Când am achzionat hoda mi s-a spus ca motorul nu a fost desfăcut.Voi încerca să văd dacă distribuția a sărit de la punct.Mulțumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata! Stiu ca este off-topic, dar imi spune cineva cum sa atasez niste poze in topic? Multumesc.


» Post actualizat in 27 Aug 2015 06:47

Buna dimineata!

Am o motoreta Shadow VT 750 ACE `98 cu urmatoarea "problema", ieri am dat toba de esapament jos si am observat ca la iesirea la una din chiulasa este ulei. Atasez niste poze sa intelegeti mai bine despre ce este vorba. Am facut poze la ambele iesiri de la chiulasa, aia din fata este uscata, cea din spate este plina de ulei, se observa din poze. Am pozat si toba la intraea in chiulasa cu problema. Inainte daca ma jucam la relanti si dadeam turatie mica imi scotea mult fum alb, am fost la un mecanic si a reglat relantiul normal si nu mai scotea fum, concluzia a fost ca scotea fum ca nu reusea sa arda tot amestecul la relanti mic. Multumesc!

 


» Post actualizat in 27 Aug 2015 10:56

Mi-a spus cineva ca din cauza ca am pornit motoreta la rece si am tinut-o pornita 1 minut ca sa o bag in garaj, a ramas amestec de ulei+apa de la condens. Astazi am tinut-o pornita cam 10 minute, dupa care 15 minute am plimbat-o ca sa o incing, precizez ca am mers fara tobe. Atasez poze ca sa vede-ti rezultatul. Tabla de la chiulasa cu problema am montat-o eu sa nu ard cablurile de langa ea.

 

post-90115-0-25897300-1440657616_thumb.jpg

post-90115-0-00548700-1440657621_thumb.jpg

post-90115-0-07921200-1440657630_thumb.jpg

post-90115-0-34281500-1440657640_thumb.jpg

post-90115-0-21598800-1440657647_thumb.jpg

post-90115-0-87082600-1440657654_thumb.jpg

post-90115-0-21345000-1440657689_thumb.jpg

post-90115-0-73830300-1440658045_thumb.jpg

post-90115-0-74672200-1440672851_thumb.jpg

post-90115-0-31376100-1440672876_thumb.jpg

post-90115-0-92749500-1440672912_thumb.jpg

post-90115-0-58961200-1440672935_thumb.jpg

post-90115-0-22344700-1440672955_thumb.jpg

post-90115-0-38956700-1440672975_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa mergi cu ea la un service.Problema pare din poze mai complicata.

Te-ai uitat la nivelul de ulei din motor?

Fumul ala,din poze zic ca nu e de la condens,posibil de la uleiul care ti-l introduce in cilindru.Salutari.Problema e pe unde îl baga....oricum ai dat putine detalii.A,mai verifica si nivelul apei din radiator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa mergi cu ea la un service.Problema pare din poze mai complicata.

Te-ai uitat la nivelul de ulei din motor?

Fumul ala,din poze zic ca nu e de la condens,posibil de la uleiul care ti-l introduce in cilindru.Salutari.Problema e pe unde îl baga....oricum ai dat putine detalii.A,mai verifica si nivelul apei din radiator.

Nivelul la ulei este normal, fumul iese la relanti cu turatii foarte mici, O sa verific nivelul la apa din radiator.

» Post actualizat in 27 Aug 2015 17:20

Verifica supapele la cilindrul din spate(cel cu problema).

Inca nu am verificat supapele ca trebuie sa dau jos motorul, dar a fost un mecanic pe la mine si a spus ca este de la semeringurile de la supape. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, doresc sa cumpar un cablu de kilometraj pentru honda VT 600, dar sa fie macar cu 10 cm mai lung decat cel original, are careva un site de unde pot comanda ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cumpar o pereche de oglinzi care sa se potriveasca pe o Honda Shadow VT 750 din 2005, de preferat ceva stil chopper, cu crom pe ele. Ca si locatie ar fi ideal in zona Timisoara - Arad.



P.S.: Nu stiu ce fel de prindere au, cred ca 10 mm, asa ceva am vazut pe Louis.


P.P.S: Am pus si o poza cu motocicleta ca sa va faceti o idee despre ce e vorba, poate va pricepeti mai bine :)



Poate aveti si ceva tobe fainute pt ea (ex: Cobra streetrod slashdown :D)



Mersi !


post-89265-0-04192200-1441531989_thumb.jpg

Editat de bitza93
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...