catas_him Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 ori amestec sarac ori forja. Ambele, de aceia i-am recomandat o verificare ampla la un service a motorului, dupa ce-i ajunge acasa. Partea neplacuta e ca, chiar daca reuseste sa le scoata cat de cat la lumina, daca defectiunea asupra functionarii motorului persista, o ia de la capat in numai cateva zeci de km, ma refer la aparitia culorii albastru pe evacuari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Mihai Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 (editat) Motorul este din Italia luat prin familia Biris . Inca nu a ajuns in tara , sper sapt asta. Ei spun ca e normala acea albastreala intrucat e teava simpla ( nu dubla cum e cea originala). Acum , eu fiind necunoscator , sunt in dubii , voi pe deoparte spuneti ca nu e in regula pe cealalta parte fam. Biris , care are cam toate review-urile pozitive, spune ca e normal. Chestia e ca nu am putut identifica modelul acela de tobe ca sa caut informatii despre calitatea lor implicit a cromului. Editat Noiembrie 30, 2015 de Robert Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Motorul este din Italia luat prin familia Biris . Inca nu a ajuns in tara , sper sapt asta. Ei spun ca e normala acea albastreala intrucat e teava simpla ( nu dubla cum e cea originala). Acum , eu fiind necunoscator , sunt in dubii , voi pe deoparte spuneti ca nu e in regula pe cealalta parte fam. Biris , care are cam toate review-urile pozitive, spune ca e normal. Chestia e ca nu am putut identifica modelul acela de tobe ca sa caut informatii despre calitatea lor implicit a cromului. Salut. Bun.Totusi se vede o diferenta de culoare dintre evacuarea fata si cea de spate.Inteleg ca cea de fata are o racire mai buna, cilindru spate fiind supus unei raciri mai defestuoase, ma refer la curentii de aer.Motorul e racit cu apa, deci nu ar fi asta o problema.Da, ce spun ei, e normal ca acea albastreala sa apara in zona evacuarii, dar problema e intensitatea sau diferenta culorii de la cei doi cilindri a evacuarilor.In cazul in care ar fi avut protectii (cover-uri sau pereti dubli) nu ar mai fi fost vizibila diferenta de culori.Daca sunt aftermarket, ca sa nu te mai chinui, ii poti intreba direct ce scrie pe ele, daca scrie ceva, desi ma indoiesc.Poti alege apoi montarea de tobe originale, care o sa te mai coste o caciula de bani,dar motorul are totusi o problema de functionare, indiferent ce zic fratii Biris.Eu nu-i cunosc, nu vreau sa creada ca le fac antireclama. Indiferent de calitatea cromului de pe tobe, orice material supus la temperaturile gazelor de evacuare isi schimba culoarea si proprietatile.Fac referire ca nu tine de calitatea cromului aparitia arsurii de culoare albastra. Nu stiu ce garantie primesti, nu stiu in ce bani te-a ajuns motorul, totusi ii trebuie o verificare a functionarii. Salutari si bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Mihai Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 E o parere "babeasca": oare evacuare din fata sa fie fost racita mai bine in timpul mersului datorita curentului de aer ? Vine impreuna cu tobele originale. Ca si problema de functionare , din ce am citit pe forumuri , ar fi carburatorul dereglat ? Inafara de aceasta decolorare nu ar trebui sa apara si alte simptome? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 E o parere "babeasca": oare evacuare din fata sa fie fost racita mai bine in timpul mersului datorita curentului de aer ? Vine impreuna cu tobele originale. Ca si problema de functionare , din ce am citit pe forumuri , ar fi carburatorul dereglat ? Inafara de aceasta decolorare nu ar trebui sa apara si alte simptome? In afara de parerea care mi-am exprimat-o, referitor la racire, cat o fi ea de "babeasca", sa stii ca daca o sa fii atent, cilindrul spate are o oarecare deviere sa zic in lateral fata de cilindrul fata, asta e pentru ca racirea cu aer sa fie cat de cat eficienta.Aripioarele alea de aluminiu de pe cilindri si chiuloasa, tot rol de racire au, dupa partea de aspect.Tobele originale nu vor mai avea aceasta culoare expusa in fotografii, acestea au deja protectii in zona evacuarii.Carburatorul dereglat poate fi, dar mai pot fi si probleme de alt gen, @vlad , ti-a scris de autoaprindere, posibil problema de bujii, de aprindere, de joc supape, de inchidere supape, de etc....In general la motoarele in "V" cu doua carburatoare, se merge pe carb care alimenteaza cilindrul spate cu jiglerul principal, cel de relanti, nivel, uneori si cui de dozaj, cu un debit marit, tocmai pt a compensa varianta de saracire a motorului, fata de carburatorul care alimenteaza cilindrul fata Cati km ireali are motorul, scuze ca am scris ireali, sa stii ca e o intrebare sincera si fara intentii rautacioase? Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amodytes Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 bre, tot cu fam. Biris am adus si eu un Shadow 750 din 2004 anul trecut. si am un sezon full cu tobe custom. fara protectii in zona aia. nici urma de albastreala pe ele. Silver Tail sant si se poarta exceptional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Mihai Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 are 32800 km. O sa ii sun maine sa mai cer lamuriri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 bre, tot cu fam. Biris am adus si eu un Shadow 750 din 2004 anul trecut. si am un sezon full cu tobe custom. fara protectii in zona aia. nici urma de albastreala pe ele. Silver Tail sant si se poarta exceptional. Tobele Silver Tail sunt cu pereti dubli, adica au cover-ul cromat peste teava de evacuare, astea ale lui sunt aftermarket, noname, de aici ar fi o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amodytes Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Tobele Silver Tail sunt cu pereti dubli, adica au cover-ul cromat peste teava de evacuare, astea ale lui sunt aftermarket, noname, de aici ar fi o problema. well, in cazul asta, am mai invatat ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 are 32800 km. O sa ii sun maine sa mai cer lamuriri. Dap. In 11 ani, din Italia, un maxim de 3000 km pe an, rezulta multe.De obicei conteaza modul de intretinere, nu stiu, poate o carte de service, poate un juramant sau cine stie. Ok.Nu vreau sa plictisesc pe nimeni, nu vreau sa stric afacerea nimanui, posibil ca motorul sa mearga impecabil, posibil sa nu, banii sunt ai tai, cine plateste comanda sau invers.Sper ca lamuririle sa te convinga, spor in achizitie si la cat mai multi km. Salutari.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Tobele custom ,din inox (otel inoxidabil nu cromat )se albastresc lucru pe care ti-l spune si producatorul .eu zic sa mergi la cineva care mai pricepe (nu mecanic ,astia majoritatea o sa-ti spuna cate probleme are )si apoi sa umbli la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Mihai Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Am inteles chestia cu albastritu , imi este clara. Nelamurirea e cu diferenta de culoare intre cele doua tevi. Citeam pe un forum strain postarea unui tip care isi cumparase moto noua iar o teava s-a albastrit , cealalta s-a ingalbenit ( avea postate si poze) . S-a dus la reprezentata cu garantia , i-au umblat la motor , l-au pus pe tester , rezultatul PERFECT . Moto a fost echipata cu un alt set de tevi si dupa prima plimbare s-au colorat iarasi - toba si culoarea. Deci in final nu a reusit sa ii dea de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 anunt nou, suna bine /index.php?/topic/732438-honda-shadow-vt750/ s-a vandut saptamana trecuta,ms de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amodytes Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 s-a vandut saptamana trecuta,ms de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Salutare. Sunt nou in bransa si urmeaza sa imi ajunga aceasta honda shadow 750 - 2004 . Intrebarea ar fi , aveti idee ce tobe are montate? Albastrul de pe tobe poate fi indepartat in vreun fel? daca Da ...in cat timp se face la loc? Multumesc de curiozitate cat te ajunge acasa fara inmatriculat ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Asta-i ideea , nu umbla la ea doar ca-i albastra toba ,dar motorul merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Mihai Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 3900 e . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darky Postat Decembrie 9, 2015 Share Postat Decembrie 9, 2015 Salutare! De curand am devenit si eu membru si tot de curând am permis cat. A (mai exact de un an, dar acum am m-am hatârul sa iau si motorul). As vrea o părere mai avizata din partea voastră. Un an tot m-am uitat, m-am dat cu câteva motoare (Shadow 600, Virago 250, Virago 525). M-am hotărât la un Shadow de 750. După lungi căutări am găsit la cineva in Bucuresti (am atasat si poza cu ea). Păreri pro si contra? Eventual dacă cineva cunoaște chiar motorul in cauza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 9, 2015 Share Postat Decembrie 9, 2015 Curmalele sunt fructele mele preferate, curat in casa am facut sambata, curry e un condiment agreabil, cura de slabire e greu de tinut, curand vor sosi sarbatorile, curiozitatea omoara pisica etc. ))) Nu se vede poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darky Postat Decembrie 9, 2015 Share Postat Decembrie 9, 2015 La "naiba" de telefon. De curand am luat permisul. Linkul pt Shadow: http://olx.ro/i2/oferta/vand-negociabil-sau-schimb-motocicleta-chopper-honda-shadow-1999-ID3ala7.html?ref%5B0%5D%5Bpath%5D%5B0%5D=538741572&ref%5B0%5D%5Bparams%5D%5Baction%5D=answer&ref%5B0%5D%5Bparams%5D%5Bid%5D=538741572&ref%5B0%5D%5Bparams%5D%5Bmy_chat%5D=1&ref%5B0%5D%5Bparams%5D%5Bxtor%5D=EREC-58-%5Bid1%5D-20151207-%5Blink%5D-894690%401-20151207221806&ref%5B0%5D%5Bparams%5D%5Butm_source%5D=serviceletterMessage&ref%5B0%5D%5Bparams%5D%5Butm_medium%5D=email&ref%5B0%5D%5Bparams%5D%5Butm_campaign%5D=link&ref%5B0%5D%5Baction%5D=myaccount&ref%5B0%5D%5Bmethod%5D=answer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Decembrie 9, 2015 Share Postat Decembrie 9, 2015 Nu stiu cum s-a scris (cred ca dictionarul de pe tel). Scuze Stai liniștit, n-are nimic telefonul. Răspunsul îl găsești aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darky Postat Decembrie 9, 2015 Share Postat Decembrie 9, 2015 Mersi. M-am mai linistit Stai liniștit, n-are nimic telefonul. Răspunsul îl găsești aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Decembrie 9, 2015 Share Postat Decembrie 9, 2015 Motorul "in cauza" zace la vanzare de aproape un an. L-a pus initial cu 3000, 2700, 2500, acum vad ca e 2300. Dupa parerea mea, pretul e jos fata de valoarea reala a unui shadow 750 ... adica cred ca daca esti chitit sa il iei, ti l lasa cu mai putin, avand in vedere insuccesul de vanzare pana acum. Nu l am vazut personal dar mare atentie cand il iei, nu te duce neconsiliat de o persoana avizata (mecanic , un motociclist cu experienta) la fata locului. E primul tau motor, entuziasmul o sa fie maxim ... risti sa nu vezi defecte evidente. sunt multe servis uri in Buc., pentru o suma modica te duci cu mecanicul dupa tine sau il bagi in service, daca proprietarul e de acord, tu platesti normal. Daca nu vrea, deja e dubios, plus pretul jos, plus nevanzarea, bate tare la ochi. Modelul ales de tine este din 1999, daca nu ma insel, ultimul an cu transmisia pe lant, nu cardan, la modelul asta. Tine cont de asta, nu incep acum dezbateri pro contra lant vs. cardan. spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darky Postat Decembrie 9, 2015 Share Postat Decembrie 9, 2015 Salutare! Am postat inițial in alta parte, dar aici cu siguranța e mult mai potrivit. Am si eu un nevoie de un sfat: mi-am luat permisul anul trecut, între timp m-am dat cu câteva motoare (Shadow 600, Virago 250 si 535) si acum m-am hotărât sa îmi iau Shadow 750 la sfatul câtorva prieteni motoriști. Mai oscilez încă între asta si Intruder 750 sau 800. Am găsit in Buc un Shadow care pare OK Cel mai mult m-ar ajuta păreri obiective despre acest Shadow dacă il stie cineva (dacă ești prieten cu vânzătorul, mai bine nu spui nimic, pentru ca ai fi subiectiv) Sunt binevenite si părerile despre an/km/dotări Mulțam fain http://olx.ro/i2/oferta/vand-negociabil-sau-schimb-motocicleta-chopper-honda-shadow-1999-ID3ala7.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darky Postat Decembrie 9, 2015 Share Postat Decembrie 9, 2015 Mersi de sfat. Deja m-ai pus pe gânduri. Poți sa îmi recomanzi un mecanic in Buc care sa ma "însoțească"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.