Sari la conținut

HONDA SHADOW ZONE


dead_man_walking
 Share

Postări Recomandate

ori amestec sarac ori forja.

Ambele, de aceia i-am recomandat o verificare ampla la un service a motorului, dupa ce-i ajunge acasa.

Partea neplacuta e ca, chiar daca reuseste sa le scoata cat de cat la lumina, daca defectiunea asupra functionarii motorului persista, o ia de la capat in numai cateva zeci de km, ma refer la aparitia culorii albastru pe evacuari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Motorul este din Italia luat prin familia Biris . Inca nu a ajuns in tara , sper sapt asta. Ei spun ca e normala acea albastreala intrucat e teava simpla ( nu dubla cum e cea originala). Acum , eu fiind necunoscator , sunt in dubii , voi pe deoparte spuneti ca nu e in regula pe cealalta parte fam. Biris , care are cam toate review-urile pozitive, spune ca e normal. Chestia e ca nu am putut identifica modelul acela de tobe ca sa caut informatii despre calitatea lor implicit a cromului.

Editat de Robert Mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul este din Italia luat prin familia Biris . Inca nu a ajuns in tara , sper sapt asta. Ei spun ca e normala acea albastreala intrucat e teava simpla ( nu dubla cum e cea originala). Acum , eu fiind necunoscator , sunt in dubii , voi pe deoparte spuneti ca nu e in regula pe cealalta parte fam. Biris , care are cam toate review-urile pozitive, spune ca e normal. Chestia e ca nu am putut identifica modelul acela de tobe ca sa caut informatii despre calitatea lor implicit a cromului.

Salut.

Bun.Totusi se vede o diferenta de culoare dintre evacuarea fata si cea de spate.Inteleg ca cea de fata are o racire mai buna, cilindru spate fiind supus unei raciri mai defestuoase, ma refer la curentii de aer.Motorul e racit cu apa, deci nu ar fi asta o problema.Da, ce spun ei, e normal ca acea albastreala sa apara in zona evacuarii, dar problema e intensitatea sau diferenta culorii de la cei doi cilindri a evacuarilor.In cazul in care ar fi avut protectii (cover-uri sau pereti dubli) nu ar mai fi fost vizibila diferenta de culori.Daca sunt aftermarket, ca sa nu te mai chinui, ii poti intreba direct ce scrie pe ele, daca scrie ceva, desi ma indoiesc.Poti alege apoi montarea de tobe originale, care o sa te mai coste o caciula de bani,dar motorul are totusi o problema de functionare, indiferent ce zic fratii Biris.Eu nu-i cunosc, nu vreau sa creada ca le fac antireclama.

Indiferent de calitatea cromului de pe tobe, orice material supus la temperaturile gazelor de evacuare isi schimba culoarea si proprietatile.Fac referire ca nu tine de calitatea cromului aparitia arsurii de culoare albastra.

Nu stiu ce garantie primesti, nu stiu in ce bani te-a ajuns motorul, totusi ii trebuie o verificare a functionarii.

Salutari si bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o parere "babeasca": oare evacuare din fata sa fie fost racita mai bine in timpul mersului datorita curentului de aer ? Vine impreuna cu tobele originale. Ca si problema de functionare , din ce am citit pe forumuri , ar fi carburatorul dereglat ? Inafara de aceasta decolorare nu ar trebui sa apara si alte simptome?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o parere "babeasca": oare evacuare din fata sa fie fost racita mai bine in timpul mersului datorita curentului de aer ? Vine impreuna cu tobele originale. Ca si problema de functionare , din ce am citit pe forumuri , ar fi carburatorul dereglat ? Inafara de aceasta decolorare nu ar trebui sa apara si alte simptome?

In afara de parerea care mi-am exprimat-o, referitor la racire, cat o fi ea de "babeasca", sa stii ca daca o sa fii atent, cilindrul spate are o oarecare deviere sa zic in lateral fata de cilindrul fata, asta e pentru ca racirea cu aer sa fie cat de cat eficienta.Aripioarele alea de aluminiu de pe cilindri si chiuloasa, tot rol de racire au, dupa partea de aspect.Tobele originale nu vor mai avea aceasta culoare expusa in fotografii, acestea au deja protectii in zona evacuarii.Carburatorul dereglat poate fi, dar mai pot fi si probleme de alt gen, @vlad , ti-a scris de autoaprindere, posibil problema de bujii, de aprindere, de joc supape, de inchidere supape, de etc....In general la motoarele in "V" cu doua carburatoare, se merge pe carb care alimenteaza cilindrul spate cu jiglerul principal, cel de relanti, nivel, uneori si cui de dozaj, cu un debit marit, tocmai pt a compensa varianta de saracire a motorului, fata de carburatorul care alimenteaza cilindrul fata

Cati km ireali are motorul, scuze ca am scris ireali, sa stii ca e o intrebare sincera si fara intentii rautacioase?

Salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre, tot cu fam. Biris am adus si eu un Shadow 750 din 2004 anul trecut. si am un sezon full cu tobe custom. fara protectii in zona aia. nici urma de albastreala pe ele. Silver Tail sant si se poarta exceptional.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre, tot cu fam. Biris am adus si eu un Shadow 750 din 2004 anul trecut. si am un sezon full cu tobe custom. fara protectii in zona aia. nici urma de albastreala pe ele. Silver Tail sant si se poarta exceptional.

Tobele Silver Tail sunt cu pereti dubli, adica au cover-ul cromat peste teava de evacuare, astea ale lui sunt aftermarket, noname, de aici ar fi o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are 32800 km. O sa ii sun maine sa mai cer lamuriri.

Dap.

In 11 ani, din Italia, un maxim de 3000 km pe an, rezulta multe.De obicei conteaza modul de intretinere, nu stiu, poate o carte de service, poate un juramant sau cine stie.

Ok.Nu vreau sa plictisesc pe nimeni, nu vreau sa stric afacerea nimanui, posibil ca motorul sa mearga impecabil, posibil sa nu, banii sunt ai tai, cine plateste comanda sau invers.Sper ca lamuririle sa te convinga, spor in achizitie si la cat mai multi km.

Salutari....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobele custom ,din inox (otel inoxidabil nu cromat )se albastresc lucru pe care ti-l spune si producatorul .eu zic sa mergi la cineva care mai pricepe (nu mecanic ,astia majoritatea o sa-ti spuna cate probleme are )si apoi sa umbli la ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles chestia cu albastritu , imi este clara. Nelamurirea e cu diferenta de culoare intre cele doua tevi. Citeam pe un forum strain postarea unui tip care isi cumparase moto noua iar o teava s-a albastrit , cealalta s-a ingalbenit ( avea postate si poze) . S-a dus la reprezentata cu garantia , i-au umblat la motor , l-au pus pe tester , rezultatul PERFECT . Moto a fost echipata cu un alt set de tevi si dupa prima plimbare s-au colorat iarasi - toba si culoarea. Deci in final nu a reusit sa ii dea de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Sunt nou in bransa si urmeaza sa imi ajunga aceasta honda shadow 750 - 2004 . Intrebarea ar fi , aveti idee ce tobe are montate? Albastrul de pe tobe poate fi indepartat in vreun fel? daca Da ...in cat timp se face la loc? Multumesc

de curiozitate cat te ajunge acasa fara inmatriculat ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare! De curand am devenit si eu membru si tot de curând am permis cat. A (mai exact de un an, dar acum am m-am hatârul sa iau si motorul). As vrea o părere mai avizata din partea voastră. Un an tot m-am uitat, m-am dat cu câteva motoare (Shadow 600, Virago 250, Virago 525). M-am hotărât la un Shadow de 750. După lungi căutări am găsit la cineva in Bucuresti (am atasat si poza cu ea). Păreri pro si contra? Eventual dacă cineva cunoaște chiar motorul in cauza....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul "in cauza" zace la vanzare de aproape un an. L-a pus initial cu 3000, 2700, 2500, acum vad ca e 2300. Dupa parerea mea, pretul e jos fata de valoarea reala a unui shadow 750 ... adica cred ca daca esti chitit sa il iei, ti l lasa cu mai putin, avand in vedere insuccesul de vanzare pana acum.

 

Nu l am vazut personal dar mare atentie cand il iei, nu te duce neconsiliat de o persoana avizata (mecanic , un motociclist cu experienta) la fata locului. E primul tau motor, entuziasmul o sa fie maxim ... risti sa nu vezi defecte evidente. sunt multe servis uri in Buc., pentru o suma modica te duci cu mecanicul dupa tine sau il bagi in service, daca proprietarul e de acord, tu platesti normal.

 

Daca nu vrea, deja e dubios, plus pretul jos, plus nevanzarea, bate tare la ochi.

 

Modelul ales de tine este din 1999, daca nu ma insel, ultimul an cu transmisia pe lant, nu cardan, la modelul asta. Tine cont de asta, nu incep acum dezbateri pro contra lant vs. cardan.

 

spor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am postat inițial in alta parte, dar aici cu siguranța e mult mai potrivit.

Am si eu un nevoie de un sfat: mi-am luat permisul anul trecut, între timp m-am dat cu câteva motoare (Shadow 600, Virago 250 si 535) si acum m-am hotărât sa îmi iau Shadow 750 la sfatul câtorva prieteni motoriști. Mai oscilez încă între asta si Intruder 750 sau 800.

Am găsit in Buc un Shadow care pare OK

Cel mai mult m-ar ajuta păreri obiective despre acest Shadow dacă il stie cineva (dacă ești prieten cu vânzătorul, mai bine nu spui nimic, pentru ca ai fi subiectiv)

Sunt binevenite si părerile despre an/km/dotări

Mulțam fain

 

http://olx.ro/i2/oferta/vand-negociabil-sau-schimb-motocicleta-chopper-honda-shadow-1999-ID3ala7.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...