easybiker Postat Mai 5, 2007 Share Postat Mai 5, 2007 Alex,sunt chei imbus(nu nimbus)... B. Off topic: Stiu, si eu le zic la fel. Corect este "nimbus" de la inginerii danezi de la Nimbus care au inventat aceste suruburi. Am zis sa folosesc varianta tehnic corecta pe forum Dar este tras de par. Mai bine imbus. On topic; Sorine, Faza cu sudura nu cred ca merge. Suruburile sunt prea aproape de motocicleta.Chiar daca dai punct de sudura, poti face putin "damage" in jur. Mai ales daca ai plastic pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Mai 5, 2007 Share Postat Mai 5, 2007 Iar eu. Chiar am dat-o in bara, si eu care ma credeam destul de indemanatic la reparatii. Azi pe cand incercam sa dau jos sezutul de la Shadow incerc sa desfac suruburile imbus de pe laterale. Trag tare...nimik..parca sunt sudate. Binenteles fortez, cheia se roteste in surub si in loc de forma hexagonala surubul devine cerc iar cheia imbus se invarte in gol,adika mai pe scurt s-a F***T. Da stiu, nasoala problema ca nu mai pot da jos scaunul si chiar trebuie sa-i schimb imbracamintea ca e decolorata. Mai am vreo sansa ? Am reusit sa dau jos scaunul . Stiti cum? Am desfacut cele 3 suruburi normale de sub el,mi-a luat o ora ca nu aveam spatiu aproape deloc. Suruburile imbus le pot taia si cu flexul lejer acum sau orice alta varianta. rOCK!!!!!!! Merci la toti de sfaturi again. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Mai 5, 2007 Autor Share Postat Mai 5, 2007 Pun si eu o intrebare. La shadow este vre-o problema daca bag benzina de 98 sau 100?? Strica ceva in motor?? nu!!! in manual scrie doar sa fie fara plumb, fara a indica cifra octanica salut, mai aveti manualul de 600 vt..? Nu-l gasesc pe Dc nici pe net. Daca puteti trimiteti-l si mie pe ID:florinvartaci@yahoo.com. tKS tKS tKS e prea mare manualul pt a fi trimis pe mail!!! doar daca il spargi in bucati de 9,5 MB ai sanse sa-l trimiti pe mail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buly Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 @motorangel: manualul ti'l pot da eu, ne intalnim in timisoara si rezolvam treaba. te'am adaugat in lista de la messanger asa ca discutam acolo detaliile. asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 Ce mandretze de fata. Saraca, stie ea pe mana cui a intrat? Inca nu dar banuieste ceva.Se uita cam ciudat la mine cand am inceput sa o dezmembrez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 Salutare! Sorry dar am fost plecat si nu am mai intrat.... Imi arata la jumatatea cadranului, erau cam 20 de grade afara si a pornit si ventilatorul... asta in oras ca in afara a mai coborat..... Ce ulei folosesti?eu am pus Repsol 10w-40, sunt destul de multumit,din curiozitate ma intereseaza ce folosesti tu. Ma gandesc sa iau Castrol Twin, de la Louis, asta e 20w-50. Salutari si asfalt de ala uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 Cu riscul de a ma repeta va rog sa-mi spuneti daca este cineva care a dat jos mizeria aia de plastic numita aripa de pe spate si daca a modificat cumva structura metalica prinsa de cadru pentru a lasa aripa mai jos pe roata.Am vazut ceva modele pe afara dar pe la noi tot standard. Ceea ce ma deruteaza este ca exact partea de sub sheaua pasagerului este sudata de cadru si nu pot decat sa o elimin daca vreau sa cobor aripa pe roata.Poate cineva sa ma ajute cu un sfat?A mai incercat asa ceva?Atasez si o poza pt a fi mai explicit cu ceea ce vreau sa fuck. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 Cu riscul de a ma repeta va rog sa-mi spuneti daca este cineva care a dat jos mizeria aia de plastic numita aripa de pe spate si daca a modificat cumva structura metalica prinsa de cadru pentru a lasa aripa mai jos pe roata.Am vazut ceva modele pe afara dar pe la noi tot standard. Ceea ce ma deruteaza este ca exact partea de sub sheaua pasagerului este sudata de cadru si nu pot decat sa o elimin daca vreau sa cobor aripa pe roata.Poate cineva sa ma ajute cu un sfat?A mai incercat asa ceva?Atasez si o poza pt a fi mai explicit cu ceea ce vreau sa fuck. mah da foarte tare arata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 mah da foarte tare arata! CAm asta vreau sa scot din ea cu exceptia caucicului spate care va ramane cel original ca nu am c...oaie sa despic bascula...inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 Si eu as fi interesat. De mult ma gandesc la varianata asta dar cred ca iti va iesi numai daca elimini saua pentru pasager. Oricum ar arata misto rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 Si eu as fi interesat. De mult ma gandesc la varianata asta dar cred ca iti va iesi numai daca elimini saua pentru pasager. Oricum ar arata misto rau clar trebuie eliminata.o sa fie intr-o shea .oricum motocicleta este sau ar trebui sa fie pentru oamenii egoisti. ar exista o eventuala posibilitate de atasare a unei shei cu ajutorul unor magneti puternici doar in momentul in care chiar vrei sa duci pe cineva( prinsa pe aripa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chetzemiah Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 clar trebuie eliminata.o sa fie intr-o shea .oricum motocicleta este sau ar trebui sa fie pentru oamenii egoisti. ar exista o eventuala posibilitate de atasare a unei shei cu ajutorul unor magneti puternici doar in momentul in care chiar vrei sa duci pe cineva( prinsa pe aripa) uite o varianta care este de 2 persoane nu stiu cum a reusit dar mi-a dat dureri de cap motoreta respecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 uite o varianta care este de 2 persoane nu stiu cum a reusit dar mi-a dat dureri de cap motoreta respecte Mda. E frumoasa dar nu cred ca vrei sa mergi drum mai lung pe sheaua din spate .Forma aripii de pe spate nu este chiar ce vreau eu. Nu este nimeni de pe forumul asta care a taiat partea aia din spate chiar si de la o alta motocicleta sa ne dea ceva sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shamok Postat Mai 12, 2007 Share Postat Mai 12, 2007 care o fi guma cea mai lata care se poate pune pe o janta (originala) de vt 600? (fara modificari la bascula) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 depinde de cat e janta(3,5inch?).... de fabrica ai 170latime....poate intra si 190.... masoara distanta dintre cauciucul actual su lant/bascula. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 Cred ca maxim 180 si mai raman 3-4 mm intre cauciuc si lant ca in partea cealalta are loc destul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 (editat) sal tony. Am avut de curand onoarea sa-mi cumpar si eu o Shadow de 600.Marea mea rugaminte este, daca poti, sa ma fericesti si pe mine cu manualul despre care vorbeai. Ai putea sa mi-l trimiti pe e-mail (daca e in varianta electronica) sau xeroxat (cu plata la destinatie+o bere cand ne vom intalni pe viitor). Adresa mea este oqdrapt@gmail.com iar nr de tel 0726/27 35 73 Merci anticipat. P.S. Daca nu ma poate ajuta tony, va rog pe ceilalti sa-mi oferiti un pic de sprijin. catinel...catinel.... Editat Mai 13, 2007 de omunegru22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 (editat) Ce ulei folosesti?eu am pus Repsol 10w-40, sunt destul de multumit,din curiozitate ma intereseaza ce folosesti tu. Ma gandesc sa iau Castrol Twin, de la Louis, asta e 20w-50. Salutari si asfalt de ala uscat. Editat Mai 14, 2007 de catas_him Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 sal tony. Am avut de curand onoarea sa-mi cumpar si eu o Shadow de 600.Marea mea rugaminte este, daca poti, sa ma fericesti si pe mine cu manualul despre care vorbeai. Ai putea sa mi-l trimiti pe e-mail (daca e in varianta electronica) sau xeroxat (cu plata la destinatie+o bere cand ne vom intalni pe viitor). Adresa mea este oqdrapt@gmail.com iar nr de tel 0726/27 35 73 Merci anticipat. P.S. Daca nu ma poate ajuta tony, va rog pe ceilalti sa-mi oferiti un pic de sprijin. catinel...catinel.... sal, bine ai venit... completeaza-ti locatia la profil. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 Asa. Am rezolvat si hartogaraia. Acum ma puteti ajuta si pe mine cu un manual de VT 600? Multam fain si anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disturbed Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 salutare! am si eu o dilema...poate ma puteti ajuta. sunt in cautarea unei Honda VT 750 DC Shadow Spirit de prin 2000-2003 si am observat ca se aseamana foarte mult cu VT 750 Black Widow. imi puteti spune daca mai exsta si alte diferente intre ele in afara de cea evidenta la tobe? ca si specificatii tehnice nu par sa fie diferite, dar nu reusesc sa gasesc niciun review pt Widow, doar pt Spirit. as vrea sa stiu si daca aveti vreun sfat/parere pro sau contra acestei alegeri. sper sa ma lamureasca cineva si sa ma alatur cat mai curand celor de pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 Ceva recomandari la spray de lant? Cu teflon, fara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 ati desfacut careava placutele de fata la vt 600 c? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 ati desfacut careava placutele de fata la vt 600 c? eu le-am desfacut. le-am schimbat acum un an. inclusiv lichidul de frana. daca ai nevoie de un sfat pe mess id marchidanovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 eu le-am desfacut. le-am schimbat acum un an. inclusiv lichidul de frana. daca ai nevoie de un sfat pe mess id marchidanovidiu le-am schimbat asa babeste, pe principiul "Tot de un om au fost puse acolo" sambata vitoare vreau sa ii schimb cablurile de acceleratie -sa vedem daca imi iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.