DimmU Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 eu zic ca e o idee super tare...da sa o facem prin Mai.sa se mai incalzeasca putin sa stam la cort..sau in aprilie da sa gasim o locatie cu cabana sa stam toti ceva gen bikes on ice...si undeva prin bv..prin centrul patriei sa vina din toata tara!!!(campingul de la rasnov unde au tinut cei din bv intrunirea anul trecut..au casute....etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_OldSchool Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 eu zic ca e o idee super tare...da sa o facem prin Mai.sa se mai incalzeasca putin sa stam la cort..sau in aprilie da sa gasim o locatie cu cabana sa stam toti ceva gen bikes on ice...si undeva prin bv..prin centrul patriei sa vina din toata tara!!!(campingul de la rasnov unde au tinut cei din bv intrunirea anul trecut..au casute....etc Si eu tot inspre Brasov tind... Ai cum sa faci rost de un numar de telefon al camping-ului acela? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DimmU Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 cei de la kronstadt bikers care au facut intrunirea acolo aveau pus nr de tel a lui Jeff (cred ca unul dintre membrii clubului Kronstadt) pt rezervari.0742963185-Jeff.deci daca careva de ici il cunoaste cat de cat pe Jeff va rugam vb cu el!Si eu zic ca in al 2-lea weekend din luna mai sa ne intalnim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_OldSchool Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 (editat) cei de la kronstadt bikers care au facut intrunirea acolo aveau pus nr de tel a lui Jeff (cred ca unul dintre membrii clubului Kronstadt) pt rezervari.0742963185-Jeff.deci daca careva de ici il cunoaste cat de cat pe Jeff va rugam vb cu el!Si eu zic ca in al 2-lea weekend din luna mai sa ne intalnim... I-am dat eu un PM. Hai umbracii! Adunarea! Editat Februarie 27, 2009 de smoky_bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 (editat) salut baieti. la rasnov e ok k locatia dar conteaza foarte mult vremea din perioada aceea.e destul de frig fiind in padure.se poate vorbi cu cei din camping (si eu am shadow) dar o putem face exclusiv ca o intrunire fara o organizare riguroasa. o sa va raspunda jeff sa va dea nr de telefon.in mai ar fi mai bine decat in aprilie.spuneti-mi la ce v-ati gandit si va ajutam cu tot ce putem. Editat Februarie 27, 2009 de djeeckx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_OldSchool Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 (editat) salut baieti. la rasnov e ok k locatia dar conteaza foarte mult vremea din perioada aceea.e destul de frig fiind in padure.se poate vorbi cu cei din camping (si eu am shadow) dar o putem face exclusiv ca o intrunire fara o organizare riguroasa. o sa va raspunda jeff sa va dea nr de telefon.in mai ar fi mai bine decat in aprilie.spuneti-mi la ce v-ati gandit si va ajutam cu tot ce putem. Va salut! Am vorbit deja cu Jeff si am obtinut si numerele de telefon. Dupa cum ati observat, ar fi o idee al doilea weekend din mai. Cred ca nici nu prea se vrea a fi o intrunire organizata, ci mai mult o iesire a unui grup de oameni cu aceasi marca si acelasi model de moto. Si o mica lista cu participantii momentan: Dimmu djeeckx Smoky_bad Hai prieteni ca noi de-abia asteaptam sa iesim la drum! Editat Februarie 27, 2009 de smoky_bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Va salut! Am vorbit deja cu Jeff si am obtinut si numerele de telefon. Dupa cum ati observat, ar fi o idee al doilea weekend din mai. Cred ca nici nu prea se vrea a fi o intrunire organizata, ci mai mult o iesire a unui grup de oameni cu aceasi marca si acelasi model de moto. Si o mica lista cu participantii momentan: Dimmu djeeckx Smoky_bad Hai prieteni ca noi de-abia asteaptam sa iesim la drum! in cazul in care stabiliti ceva faceti un topic separat la intruniri in care sa dezbatem problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_OldSchool Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 (editat) in cazul in care stabiliti ceva faceti un topic separat la intruniri in care sa dezbatem problema Pfff... Nu stiu ce sa spun. Ideea mea era sa ne intalnim majoritatea numai posesori de Shadow si de aceea am spus aici pe topic si nu la intruniri. Sper sa nu fie cu suparare pentru nimeni. Si oricum, momentan se afla in stadiul de proiect. Editat Februarie 27, 2009 de smoky_bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DimmU Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 a mai fost o intrunire a transalpinistilor anul trecut pusa la "intruniri si evenimente"putem face la fel ca asa poa sa se afle de la altii cu alte motoare pt cei care nu intra pe forum si au shadow! in lista : Dimmu djeeckx Smoky_bad Cristi(nu e forumist dar se prezinta la intalnire ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 salutare posesori de shadow. am 2 intrebari: 1. ce parere aveti de motorul din anuntul asta: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...996-169475.html 2. care sint problemele cele mai dese ce apar la acest model? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DimmU Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 1.frumos exemplar.dupa cum scrie in anunt se pare ca e recent adus din alta tara.la prima vedere pare ingrjit.acu pana nu dai o tura cu el nu ai de unde sa stii ce si cum 2.cred ca cei mai experimentati de pe acest forum pot sa iti raspunda la intrebarea asta.eu am avut probleme cu unele contacte din cauza ca motorul a stat nepornit 2 ani.din ce am auzit problema cea mai mare la modelul asta e CDI-ul care pe la 35.000-40.000 se strica.cauta pe universmoto pe site ca au un articol despre shadow-urile second Bafta si daca o cumperi sa aveti grija unul de altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 al meu este din 94 , are 42.000 mile (aprox 67.000) si nu am nici o probelma ci CDI-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 salutare posesori de shadow. am 2 intrebari:1. ce parere aveti de motorul din anuntul asta: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...996-169475.html 2. care sint problemele cele mai dese ce apar la acest model? 1. km nu sunt reali - la 12500 nu e normal sa aiba alte gume decit de fabrica, si mai ales pe fata 2. e ciudat de ieftia pt un vt600 din 1996 3. e clar mai motocicleta decit Hyosungul aquila de 650 care e o aiureala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 pai motoreta arata ok, fara modificari dar e putin cam ieftina si e putin probabil sa aiba chiar 12000 km.legat de problemele intalnite la acest model pot sa-ti spun ca nu are ceva anume care pica.totul depinde de tine cum o ingrijesti.e o motoreta f fiabila si nepretentioasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 O intrebare pentru cine a mai desfacut pedala schimbatorului de viteze la un Shadow de 600.(presupun insa ca si la celelalte e la fel) Cum mama naibi desfac nucile alea doua aflate in capetele tijei? Au niste sigurante de metal care nu vor sa iasa nici cu politia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 O intrebare pentru cine a mai desfacut pedala schimbatorului de viteze la un Shadow de 600.(presupun insa ca si la celelalte e la fel)Cum mama naibi desfac nucile alea doua aflate in capetele tijei? Au niste sigurante de metal care nu vor sa iasa nici cu politia. Normal, politia nu are in dotare clesti speciali pentru scos sigurante. Gasesti la bricostoare, practikere, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 (editat) sal baieti! am o rugaminte la voi. de unde fac rost de niste prelungitoare la cablurile de la acceleratie si ambreiaj + instalatia electrica? vreau sa-mi pun un apehanger pe motor si nu-mi ajung deloc cablurile si firele. ghidonul e destul de inalt. mersi Editat Martie 1, 2009 de stoeanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 (editat) prelungitoare??haha cred ca glumesti Cablurile electrice faci altele noi la dimensiunea dorita, dedesupt de rezerovor ar trebii sa ai o mufa ce conecteaza cablurile electrice de la ghidon.. Cablurile de acceleratie si ambreiaj ar trebui sa iti comanzi unele noi e cel mai indicat, gasesti pe internet cu gramada, dar tre sa stii cu cit este mai inalt ghidonul ce il pui cit over stock are..... Nu merita sa te bagi sa faci cabluri si camasa pt cabluri de aceleratie si amreiaj pierzi prea mult timp si poate nici nu iasa suta la suta bine si te trezesti in trafic ca nu poti accelera sau debraia.. parerea mea salut Editat Martie 1, 2009 de robychopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_OldSchool Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 (editat) O intrebare pentru cine a mai desfacut pedala schimbatorului de viteze la un Shadow de 600.(presupun insa ca si la celelalte e la fel)Cum mama naibi desfac nucile alea doua aflate in capetele tijei? Au niste sigurante de metal care nu vor sa iasa nici cu politia. Va salut! Am upload-at aici manualul Haynes pentru modelele VT600 si VT750 din 1988 pana in 2003: http://rapidshare.com/files/203642965/hond...manual.pdf.html Sper sa va fie de folos in vreun fel si sa mai fie valabil link-ul pentru ca l-am upload-at sambata, nu pot sa il verific pentru ca sunt la servici si din cate stiu e valabil numai o perioada de timp. Toate cele bune! Radu. Editat Martie 2, 2009 de smoky_bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 prelungitoare??haha cred ca glumesti Cablurile electrice faci altele noi la dimensiunea dorita, dedesupt de rezerovor ar trebii sa ai o mufa ce conecteaza cablurile electrice de la ghidon.. Cablurile de acceleratie si ambreiaj ar trebui sa iti comanzi unele noi e cel mai indicat, gasesti pe internet cu gramada, dar tre sa stii cu cit este mai inalt ghidonul ce il pui cit over stock are..... Nu merita sa te bagi sa faci cabluri si camasa pt cabluri de aceleratie si amreiaj pierzi prea mult timp si poate nici nu iasa suta la suta bine si te trezesti in trafic ca nu poti accelera sau debraia.. parerea mea salut mesi mult de sfaturi. adevarul e ca am gasit doar pt acceleratie prelungitor de 200, mie mi-ar trebui cam 300 overstock. ghidonul are 400 inaltime, la fire ma gandeam sa le fac eu prelungitoare. faza nasoala e ca am cautat cabluri mai lungi dar nu stiu dupa ce criterii sa caut sa se potriveasca la shadow de 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Normal, politia nu are in dotare clesti speciali pentru scos sigurante. Gasesti la bricostoare, practikere, etc. Nu stiu daca ai vazut cum arata exact acea prostie dar nu cred ca intra acolo nici fiul cel mic al clestelui de sigurante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 salutare,am si eu nevoie de putin ajutor.lucrez la un portbagaj pentru vt 600(din tabla,nu teava),se prinde sub sa in 2 locuri,unul e de suruburile care tin saua,dar pe al doilea nu il stiu.ma poate ajuta cineva,eventual cu o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 salutare,am si eu nevoie de putin ajutor.lucrez la un portbagaj pentru vt 600(din tabla,nu teava),se prinde sub sa in 2 locuri,unul e de suruburile care tin saua,dar pe al doilea nu il stiu.ma poate ajuta cineva,eventual cu o poza. Daca dai aripa spate jos o sa vezi 4 locuri in marcate pentru a fi decupate si cu loc de pus un surub in dreptul lor pe cadru. De acolo se prinde sissy bar-ul si tot de acolo poti prinde un portbagaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Daca dai aripa spate jos o sa vezi 4 locuri in marcate pentru a fi decupate si cu loc de pus un surub in dreptul lor pe cadru. De acolo se prinde sissy bar-ul si tot de acolo poti prinde un portbagaj. Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Mai este sistemul asta de perindere sa nu mai decupezi nimic in aripa. e de la hepco&becker. mi se pare mai simplu 650176.0102.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.