twyster Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 De inceput salutare la toti motociclisti! Poate ma poate lamuri si pe mine cineva in legatura la o honda vfr800! Deci imi oscileaza relanti-ul,si indiferent de turatie constanta se intampla la fel!imi putesti spune ce anume se intimpla si cum se poate remedia?se paote face balansul la clapete la injectie? Ms mult si ast un rasp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 salut..... in primul rand baga filtru de aer nou, bujii noi, filtru de benzina(daca are)....... daca nu dispare fenomenul .... mergi mai departe cu diagnosticarea pe injectie...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 De inceput salutare la toti motociclisti! Poate ma poate lamuri si pe mine cineva in legatura la o honda vfr800! Deci imi oscileaza relanti-ul,si indiferent de turatie constanta se intampla la fel!imi putesti spune ce anume se intimpla si cum se poate remedia?se paote face balansul la clapete la injectie? Ms mult si ast un rasp! ai tobele de serie sau sunt extra? daca sunt cele de serie incearca o sincronizare a injectoarelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Io zic ca prima data sa verifici filtru de aer eventual schimbat Apoi ala de benzina. Daca nu are, pune-i unul! O sa fi surprins sa vezi ce se aduna in el dupa 1 luna de functionare Pe urma verifica si bujiile. Daca distanta intre electrod si centru nu corespunde cu cat zice manualul sau ai urma de uzura, schimba-le ca nu is o avere. Vezi poate ai sanse sa gasesti bujii pt al tau cu mai mult de un electrod avantajul la alea cu mai multi electrozi este ca: chiar daca ai 3 electrozi, scanteia se va produce intre centru si cel mai apropiat electrod pe masura ce electrodul folosit curent se "mananca", scanteia se va forma intre centru si cel de-al doilea cel mai apropiat electrod inseamna ca teoretic le schimbi de 3 ori mai rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 la fel face si cbr-ul meu 600f. filtru aer nou, bujii cu iridium noi, si face exact la fel. mai ramane sa i schimb filtrul de benzina care are 3 ani numai la mine+ cati ani o mai fi avand de din'ainte. la carburatoare nu umblu pentru atata problema(fluctuatii de 2-300 rpm in relanti ) pt ca in rest trage f bine, nu da in nas si porneste la sfert tot timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twyster Postat Ianuarie 13, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2010 Merci mult de sfaturi! toba e ce-a originala,bujiile sunt schimbate,filtru aer bun,a mai ramas filtru de benzina care trebue schimbat.Si sunt nelamurit cu balansul la clapete pt ca nu stiu daca se poate face la injectie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 la fel face si cbr-ul meu 600f. filtru aer nou, bujii cu iridium noi, si face exact la fel. mai ramane sa i schimb filtrul de benzina care are 3 ani numai la mine+ cati ani o mai fi avand de din'ainte. la carburatoare nu umblu pentru atata problema(fluctuatii de 2-300 rpm in relanti ) pt ca in rest trage f bine, nu da in nas si porneste la sfert tot timpul. cum am spus si mai sus e vorba de sincronozarea carburatoarelor in cazul tau Mesaj completat Merci mult de sfaturi! toba e ce-a originala,bujiile sunt schimbate,filtru aer bun,a mai ramas filtru de benzina care trebue schimbat.Si sunt nelamurit cu balansul la clapete pt ca nu stiu daca se poate face la injectie! daca te referi la sincronizare ,sigur ca se face si la injectoare,la fel ca si la carburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanstnc Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 verifica si toate furtunele de vacumuri, etansiitatea filtrului de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 De inceput salutare la toti motociclisti! Poate ma poate lamuri si pe mine cineva in legatura la o honda vfr800! Deci imi oscileaza relanti-ul,si indiferent de turatie constanta se intampla la fel!imi putesti spune ce anume se intimpla si cum se poate remedia?se paote face balansul la clapete la injectie? Ms mult si ast un rasp! din ce an este motocicleta si cam cate mii are la bord? de cand a inceput sa faca acest simtom? ce benzina ai in rezervor? cand ai iesit ultima oara cu ea la drum lung (poate sa fie si de aici) daca poti sa-mi raspunzi, poate te ajut cu cateva detalii ce trebuiesc urmarite. astept raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twyster Postat Ianuarie 14, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2010 din ce an este motocicleta si cam cate mii are la bord?de cand a inceput sa faca acest simtom? ce benzina ai in rezervor? cand ai iesit ultima oara cu ea la drum lung (poate sa fie si de aici) daca poti sa-mi raspunzi, poate te ajut cu cateva detalii ce trebuiesc urmarite. astept raspuns. motoru este din 99 are in jur de 50mii km istoria la motocicleta asta nu prea o stiu cea ce stiu e ca in ultimi doi ani sa mers moxim 1000 km si cine a folosito era si incepator de drumuri lungi nu e cazu.de cind e la mine iam schimbat bujiile si am verificat filtru de aer toate vacumurile cea ce nu era bun erau giturile de cauciuc de pe kiuloasa pe rampa de injectie erau slabite colierele si se miscau am remediat problema dar nici o diferenta iam pus si toba originala si nimic ma gindesc ca totusi ar putea fi din supape cind se incalzeste tacane dar la km. cei are am mai avut un vfr 800 si avea mai multi km. si mergea beton ..................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Motoarele de motocicleta pe injectie au valva de recirculare a gazelor? Supapa asta e de obicei la motoarele autoturismelor pusa pe un furtun care vine din capacul chiulasei si se duce inapoi pe admisie, culege gazele din carter si le aduce pe admisie. Se mai cheama si supapa PCV. http://en.wikipedia.org/wiki/PCV_valve Ei, la motoarele de auto, eu va dau exemplu motorul de matiz, care e in 3 pistoane si pe injectie, daca aceasta supapa este infundata sau defecta rezulta un relanti foarte defectuos... Asta intreb, motorul in cauza are asa ceva? Daca are, acel furtun si acea supapa ar trebui verificate ca o posibila cauza de relanti instabil. De obicei furtunul si valva se infunda cu depozite de carbon, si vapori de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 daca e de la injectie e bine sa mergi la stand..ca nu nimeresti in veci sa faci sincronizare..ca nu ai cum? sunt prea multi parametri sa o faci "dupa ureche"...chiar daca te apropii din greseala tot nu e ok bafa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twyster Postat Ianuarie 14, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2010 Motoarele de motocicleta pe injectie au valva de recirculare a gazelor? Supapa asta e de obicei la motoarele autoturismelor pusa pe un furtun care vine din capacul chiulasei si se duce inapoi pe admisie, culege gazele din carter si le aduce pe admisie. Se mai cheama si supapa PCV.http://en.wikipedia.org/wiki/PCV_valve Ei, la motoarele de auto, eu va dau exemplu motorul de matiz, care e in 3 pistoane si pe injectie, daca aceasta supapa este infundata sau defecta rezulta un relanti foarte defectuos... Asta intreb, motorul in cauza are asa ceva? Daca are, acel furtun si acea supapa ar trebui verificate ca o posibila cauza de relanti instabil. De obicei furtunul si valva se infunda cu depozite de carbon, si vapori de ulei. Aham..deci supapa exsista dar nu am verificato,de acu urmeaza.Problema e alta k daca o sa trebuiasca dusa pe stand in suceava inca nu este asa ceva este doar pt carburatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 daca e de la injectie e bine sa mergi la stand..ca nu nimeresti in veci sa faci sincronizare..ca nu ai cum?sunt prea multi parametri sa o faci "dupa ureche"...chiar daca te apropii din greseala tot nu e ok bafa pai sigur ca nu poti dupa ureche deaia exista ceasuri pt sincronizare s,sunt cam aceleasi care se folosesc la carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.