Sari la conținut

Probleme la un VFR800


twyster
 Share

Postări Recomandate

De inceput salutare la toti motociclisti! Poate ma poate lamuri si pe mine cineva in legatura la o honda vfr800! Deci imi oscileaza relanti-ul,si indiferent de turatie constanta se intampla la fel!imi putesti spune ce anume se intimpla si cum se poate remedia?se paote face balansul la clapete la injectie? Ms mult si ast un rasp!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De inceput salutare la toti motociclisti! Poate ma poate lamuri si pe mine cineva in legatura la o honda vfr800! Deci imi oscileaza relanti-ul,si indiferent de turatie constanta se intampla la fel!imi putesti spune ce anume se intimpla si cum se poate remedia?se paote face balansul la clapete la injectie? Ms mult si ast un rasp!

ai tobele de serie sau sunt extra? daca sunt cele de serie incearca o sincronizare a injectoarelor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic ca prima data sa verifici filtru de aer :wacko: eventual schimbat

 

Apoi ala de benzina. Daca nu are, pune-i unul! O sa fi surprins sa vezi ce se aduna in el dupa 1 luna de functionare :lol:

 

Pe urma verifica si bujiile. Daca distanta intre electrod si centru nu corespunde cu cat zice manualul sau ai urma de uzura, schimba-le ca nu is o avere.

 

Vezi poate ai sanse sa gasesti bujii pt al tau cu mai mult de un electrod :D avantajul la alea cu mai multi electrozi este ca:

 

  • chiar daca ai 3 electrozi, scanteia se va produce intre centru si cel mai apropiat electrod
  • pe masura ce electrodul folosit curent se "mananca", scanteia se va forma intre centru si cel de-al doilea cel mai apropiat electrod
  • inseamna ca teoretic le schimbi de 3 ori mai rar :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la fel face si cbr-ul meu 600f. filtru aer nou, bujii cu iridium noi, si face exact la fel. mai ramane sa i schimb filtrul de benzina care are 3 ani numai la mine+ cati ani o mai fi avand de din'ainte. la carburatoare nu umblu pentru atata problema(fluctuatii de 2-300 rpm in relanti :wacko: ) pt ca in rest trage f bine, nu da in nas si porneste la sfert tot timpul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult de sfaturi! toba e ce-a originala,bujiile sunt schimbate,filtru aer bun,a mai ramas filtru de benzina care trebue schimbat.Si sunt nelamurit cu balansul la clapete pt ca nu stiu daca se poate face la injectie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la fel face si cbr-ul meu 600f. filtru aer nou, bujii cu iridium noi, si face exact la fel. mai ramane sa i schimb filtrul de benzina care are 3 ani numai la mine+ cati ani o mai fi avand de din'ainte. la carburatoare nu umblu pentru atata problema(fluctuatii de 2-300 rpm in relanti :wacko: ) pt ca in rest trage f bine, nu da in nas si porneste la sfert tot timpul.

cum am spus si mai sus e vorba de sincronozarea carburatoarelor in cazul tau

Mesaj completat

Merci mult de sfaturi! toba e ce-a originala,bujiile sunt schimbate,filtru aer bun,a mai ramas filtru de benzina care trebue schimbat.Si sunt nelamurit cu balansul la clapete pt ca nu stiu daca se poate face la injectie!

daca te referi la sincronizare ,sigur ca se face si la injectoare,la fel ca si la carburi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De inceput salutare la toti motociclisti! Poate ma poate lamuri si pe mine cineva in legatura la o honda vfr800! Deci imi oscileaza relanti-ul,si indiferent de turatie constanta se intampla la fel!imi putesti spune ce anume se intimpla si cum se poate remedia?se paote face balansul la clapete la injectie? Ms mult si ast un rasp!

 

 

din ce an este motocicleta si cam cate mii are la bord?

de cand a inceput sa faca acest simtom?

ce benzina ai in rezervor?

cand ai iesit ultima oara cu ea la drum lung (poate sa fie si de aici)

 

daca poti sa-mi raspunzi, poate te ajut cu cateva detalii ce trebuiesc urmarite.

 

astept raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce an este motocicleta si cam cate mii are la bord?

de cand a inceput sa faca acest simtom?

ce benzina ai in rezervor?

cand ai iesit ultima oara cu ea la drum lung (poate sa fie si de aici)

 

daca poti sa-mi raspunzi, poate te ajut cu cateva detalii ce trebuiesc urmarite.

 

astept raspuns.

motoru este din 99 are in jur de 50mii km istoria la motocicleta asta nu prea o stiu cea ce stiu e ca in ultimi doi ani sa mers moxim 1000 km si cine a folosito era si incepator de drumuri lungi nu e cazu.de cind e la mine iam schimbat bujiile si am verificat filtru de aer toate vacumurile cea ce nu era bun erau giturile de cauciuc de pe kiuloasa pe rampa de injectie erau slabite colierele si se miscau am remediat problema dar nici o diferenta iam pus si toba originala si nimic ma gindesc ca totusi ar putea fi din supape cind se incalzeste tacane dar la km. cei are am mai avut un vfr 800 si avea mai multi km. si mergea beton .....................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele de motocicleta pe injectie au valva de recirculare a gazelor? Supapa asta e de obicei la motoarele autoturismelor pusa pe un furtun care vine din capacul chiulasei si se duce inapoi pe admisie, culege gazele din carter si le aduce pe admisie. Se mai cheama si supapa PCV.

http://en.wikipedia.org/wiki/PCV_valve

Ei, la motoarele de auto, eu va dau exemplu motorul de matiz, care e in 3 pistoane si pe injectie, daca aceasta supapa este infundata sau defecta rezulta un relanti foarte defectuos...

Asta intreb, motorul in cauza are asa ceva? Daca are, acel furtun si acea supapa ar trebui verificate ca o posibila cauza de relanti instabil.

De obicei furtunul si valva se infunda cu depozite de carbon, si vapori de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele de motocicleta pe injectie au valva de recirculare a gazelor? Supapa asta e de obicei la motoarele autoturismelor pusa pe un furtun care vine din capacul chiulasei si se duce inapoi pe admisie, culege gazele din carter si le aduce pe admisie. Se mai cheama si supapa PCV.

http://en.wikipedia.org/wiki/PCV_valve

Ei, la motoarele de auto, eu va dau exemplu motorul de matiz, care e in 3 pistoane si pe injectie, daca aceasta supapa este infundata sau defecta rezulta un relanti foarte defectuos...

Asta intreb, motorul in cauza are asa ceva? Daca are, acel furtun si acea supapa ar trebui verificate ca o posibila cauza de relanti instabil.

De obicei furtunul si valva se infunda cu depozite de carbon, si vapori de ulei.

Aham..deci supapa exsista dar nu am verificato,de acu urmeaza.Problema e alta k daca o sa trebuiasca dusa pe stand in suceava inca nu este asa ceva este doar pt carburatie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e de la injectie e bine sa mergi la stand..ca nu nimeresti in veci sa faci sincronizare..ca nu ai cum?

sunt prea multi parametri sa o faci "dupa ureche"...chiar daca te apropii din greseala tot nu e ok

bafa

pai sigur ca nu poti dupa ureche deaia exista ceasuri pt sincronizare s,sunt cam aceleasi care se folosesc la carburatoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...