megrez magic Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 Am desfacut si curatat filtrul de aer la planeta si am constat ca nu aer pic de ulei in el. Ce ulei puneti si cam cat. Din specificatii si manuale am gasit ca se pune aproximativ 150 ml ulei pentru motoare in doi timpi tip SAE 30, SAE 40, SAE 50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 ai citit bine pune ulei de motor in 2 timpi obligatoriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 cand am desfacut in bucati voshodul am gasit in cutia filtrului un burete uleios.initial am crezut ca e o improvizatie.am aruncat buretele pt ca oricum era bucatelit si arata oribil. intrebari 1.ce fel de burete trebuie pus? 2.cat? presupun ca tot volumul cutiei trebuie sa contina burete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 ai citit bine pune ulei de motor in 2 timpi obligatoriu se pare ca ijul traieste numai cu ulei de 2 timpi (pt amestec, cutie de viteze - aici exista ca alternativa si T90 parca, filtru de aer, lustruit jentile ca sa nu prinda rugina prin partile in care a sarit cromul) cand am desfacut in bucati voshodul am gasit in cutia filtrului un burete uleios.initial am crezut ca e o improvizatie.am aruncat buretele pt ca oricum era bucatelit si arata oribil. intrebari 1.ce fel de burete trebuie pus? 2.cat? presupun ca tot volumul cutiei trebuie sa contina burete. asta e modelul filtrului de aer? sau ai cartus filtrant de hartie ca la minsk? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 se pare ca ijul traieste numai cu ulei de 2 timpi (pt amestec, cutie de viteze - aici exista ca alternativa si T90 parca, filtru de aer, lustruit jentile ca sa nu prinda rugina prin partile in care a sarit cromul) In cutia de viteze a IJ-ului nu se pune in nici un caz ulei pt motoarele in 2T, ci ulei tip SAE 40 - 60 pt motoarele in 4T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 In cutia de viteze a IJ-ului nu se pune in nici un caz ulei pt motoarele in 2T, ci ulei tip SAE 40 - 60 pt motoarele in 4T. eu am t90(cel mai ieftin posibil, ca sa nu aiba aditivi in el) si merge BETON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 asta e modelul filtrului de aer? sau ai cartus filtrant de hartie ca la minsk? da asta este.stii cumva ce burete tb pus si ce fel de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 Am desfacut si curatat filtrul de aer la planeta si am constat ca nu aer pic de ulei in el. Ce ulei puneti si cam cat. Din specificatii si manuale am gasit ca se pune aproximativ 150 ml ulei pentru motoare in doi timpi tip SAE 30, SAE 40, SAE 50. 150-200 ml ulei de amestec si il controlezi odata la luna! ulei 2t pt. ca intra in admisie si tre' sa se amestece cu benzina! se pare ca ijul traieste numai cu ulei de 2 timpi (pt amestec, cutie de viteze - aici exista ca alternativa si T90 parca, filtru de aer, lustruit jentile ca sa nu prinda rugina prin partile in care a sarit cromul) asta e modelul filtrului de aer? sau ai cartus filtrant de hartie ca la minsk? ala e modelu' pui un burete oarecare si il ungi cu ulei 2t! la luna il controlezi, il speli, il ungi, etc. dupa caz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topi Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 (editat) Eu dupa 10000km am gasit o caramida pe fundul cutiei Si 1000000 de gize in firele alea de nylon Editat Mai 30, 2006 de topi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Iunie 3, 2006 Share Postat Iunie 3, 2006 In filtrul de aer, poti pune orice fel de ulei, mai putin asa de bucatarie sau masline. Crezi ca in 1949 erau uleiuri pt 2 timpi, 4 timpi, cutie si alte shmenuri? Era ulei pur si simplu si de ala foloseau. In cutie se pune ulei de motor, sau un ulei cat mai gros posibil, deoarece temperatura la care ajunge cutia in timpul functionarii este apropiate de cea a motorului. Eu la IJ am avut valvolina in cutie si mergea foarte bine, atat cutia cat si ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustin Postat Iunie 3, 2006 Share Postat Iunie 3, 2006 si ce rol alre uleiul de la filtrul de aer? eu nu am mai auzit de asa ceva pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 3, 2006 Share Postat Iunie 3, 2006 In filtrul de aer, poti pune orice fel de ulei, mai putin asa de bucatarie sau masline. Crezi ca in 1949 erau uleiuri pt 2 timpi, 4 timpi, cutie si alte shmenuri? Era ulei pur si simplu si de ala foloseau. In cutie se pune ulei de motor, sau un ulei cat mai gros posibil, deoarece temperatura la care ajunge cutia in timpul functionarii este apropiate de cea a motorului. Eu la IJ am avut valvolina in cutie si mergea foarte bine, atat cutia cat si ambreiajul. pe vremea aia era un singur fel de ulei acum fiecate soi are aditivii lui antioxidanti, pt vascozitate, etc. exemplu: ala de cutie nici nu sta amestecat cu benzina uleiul in filtru are rolul de a retine jegul din aerul care trece pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 In filtrul de aer, poti pune orice fel de ulei, mai putin asa de bucatarie sau masline. Crezi ca in 1949 erau uleiuri pt 2 timpi, 4 timpi, cutie si alte shmenuri? Era ulei pur si simplu si de ala foloseau. In cutie se pune ulei de motor, sau un ulei cat mai gros posibil, deoarece temperatura la care ajunge cutia in timpul functionarii este apropiate de cea a motorului. Eu la IJ am avut valvolina in cutie si mergea foarte bine, atat cutia cat si ambreiajul. Cred ca te inseli. Uita-te prin cartile auto/moto vechi si o sa vezi ca si atunci existau mai multe tipuri de ulei, cu caracteristici diferite (viscozitae, onctuozitate etc). Ca nu purtau denumirea de acum, si se clasificau dupa alte standarde, asta e alta poveste. E greu de crezut ca temperatura din cutia de viteze se apropie de cea a motorului. Diferenta se simte si la mina... Gazul arde, totusi, numai in motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schumy Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 si ce rol alre uleiul de la filtrul de aer? eu nu am mai auzit de asa ceva pana acum Retine praful mult mai bine.Praful adera mai bine la suprafetele grase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.