Sari la conținut

Filtru Aer Ij


Postări Recomandate

Am desfacut si curatat filtrul de aer la planeta si am constat ca nu aer pic de ulei in el. Ce ulei puneti si cam cat.

Din specificatii si manuale am gasit ca se pune aproximativ 150 ml ulei pentru motoare in doi timpi tip SAE 30, SAE 40, SAE 50.

 

post-2852-1148933354_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am desfacut in bucati voshodul am gasit in cutia filtrului un burete uleios.initial am crezut ca e o improvizatie.am aruncat buretele pt ca oricum era bucatelit si arata oribil.

intrebari

1.ce fel de burete trebuie pus?

2.cat? presupun ca tot volumul cutiei trebuie sa contina burete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai citit bine

pune ulei de motor in 2 timpi obligatoriu

 

se pare ca ijul traieste numai cu ulei de 2 timpi (pt amestec, cutie de viteze - aici exista ca alternativa si T90 parca, filtru de aer, lustruit jentile ca sa nu prinda rugina prin partile in care a sarit cromul)

 

cand am desfacut in bucati voshodul am gasit in cutia filtrului un burete uleios.initial am crezut ca e o improvizatie.am aruncat buretele pt ca oricum era bucatelit si arata oribil.

intrebari

1.ce fel de burete trebuie pus?

2.cat? presupun ca tot volumul cutiei trebuie sa contina burete.

 

asta e modelul filtrului de aer? sau ai cartus filtrant de hartie ca la minsk?

 

post-5125-1148941836_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca ijul traieste numai cu ulei de 2 timpi (pt amestec, cutie de viteze - aici exista ca alternativa si T90 parca, filtru de aer, lustruit jentile ca sa nu prinda rugina prin partile in care a sarit cromul)

 

In cutia de viteze a IJ-ului nu se pune in nici un caz ulei pt motoarele in 2T, ci ulei tip SAE 40 - 60 pt motoarele in 4T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cutia de viteze a IJ-ului nu se pune in nici un caz ulei pt motoarele in 2T, ci ulei tip SAE 40 - 60 pt motoarele in 4T.

eu am t90(cel mai ieftin posibil, ca sa nu aiba aditivi in el) si merge BETON

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Am desfacut si curatat filtrul de aer la planeta si am constat ca nu aer pic de ulei in el. Ce ulei puneti si cam cat.

Din specificatii si manuale am gasit ca se pune aproximativ 150 ml ulei pentru motoare in doi timpi tip SAE 30, SAE 40, SAE 50.

 

post-2852-1148933354_thumb.jpg

 

150-200 ml ulei de amestec si il controlezi odata la luna! ulei 2t pt. ca intra in admisie si tre' sa se amestece cu benzina! :cheers:

 

se pare ca ijul traieste numai cu ulei de 2 timpi (pt amestec, cutie de viteze - aici exista ca alternativa si T90 parca, filtru de aer, lustruit jentile ca sa nu prinda rugina prin partile in care a sarit cromul)

asta e modelul filtrului de aer? sau ai cartus filtrant de hartie ca la minsk?

 

post-5125-1148941836_thumb.jpg

 

 

ala e modelu' :ok: pui un burete oarecare si il ungi cu ulei 2t! :) la luna il controlezi, il speli, il ungi, etc. dupa caz :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In filtrul de aer, poti pune orice fel de ulei, mai putin asa de bucatarie sau masline. Crezi ca in 1949 erau uleiuri pt 2 timpi, 4 timpi, cutie si alte shmenuri? Era ulei pur si simplu si de ala foloseau. In cutie se pune ulei de motor, sau un ulei cat mai gros posibil, deoarece temperatura la care ajunge cutia in timpul functionarii este apropiate de cea a motorului. Eu la IJ am avut valvolina in cutie si mergea foarte bine, atat cutia cat si ambreiajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In filtrul de aer, poti pune orice fel de ulei, mai putin asa de bucatarie sau masline. Crezi ca in 1949 erau uleiuri pt 2 timpi, 4 timpi, cutie si alte shmenuri? Era ulei pur si simplu si de ala foloseau. In cutie se pune ulei de motor, sau un ulei cat mai gros posibil, deoarece temperatura la care ajunge cutia in timpul functionarii este apropiate de cea a motorului. Eu la IJ am avut valvolina in cutie si mergea foarte bine, atat cutia cat si ambreiajul.

pe vremea aia era un singur fel de ulei

acum fiecate soi are aditivii lui antioxidanti, pt vascozitate, etc.

exemplu: ala de cutie nici nu sta amestecat cu benzina

 

 

 

 

uleiul in filtru are rolul de a retine jegul din aerul care trece pe acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In filtrul de aer, poti pune orice fel de ulei, mai putin asa de bucatarie sau masline. Crezi ca in 1949 erau uleiuri pt 2 timpi, 4 timpi, cutie si alte shmenuri? Era ulei pur si simplu si de ala foloseau. In cutie se pune ulei de motor, sau un ulei cat mai gros posibil, deoarece temperatura la care ajunge cutia in timpul functionarii este apropiate de cea a motorului. Eu la IJ am avut valvolina in cutie si mergea foarte bine, atat cutia cat si ambreiajul.

 

 

Cred ca te inseli. Uita-te prin cartile auto/moto vechi si o sa vezi ca si atunci existau mai multe tipuri de ulei, cu caracteristici diferite (viscozitae, onctuozitate etc). Ca nu purtau denumirea de acum, si se clasificau dupa alte standarde, asta e alta poveste.

 

E greu de crezut ca temperatura din cutia de viteze se apropie de cea a motorului. Diferenta se simte si la mina... Gazul arde, totusi, numai in motor ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...