Black_wolf Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 pb. se pune in felul urmator: 1 moto 636 din 2002 2 circa 70-80% din drumuri se fac in oras(Bucuresti) = supraincalzire deci montez un intrerupator care pune "in scurt" termocupla si pornesc electroventilatorul cand vreau eu dar rezulta un consum marit de curent in instalatie care duce la incalzirea excesiva a releului de incarcare . credeti ca daca montez pe el un ventilator de la o sursa de calc. o sa l raceasca suficient incat sa nu se arda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 (editat) Al meu rezista binisor si e imediat dupa roata fata. Are insa un scut de aluminiu in fata sa nu-si ia apa de la roata (cit se poate). A, eu un ventilatoras de sursa de PC. Editat Ianuarie 19, 2010 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 pb. se pune in felul urmator:1 moto 636 din 2002 2 circa 70-80% din drumuri se fac in oras(Bucuresti) = supraincalzire deci montez un intrerupator care pune "in scurt" termocupla si pornesc electroventilatorul cand vreau eu dar rezulta un consum marit de curent in instalatie care duce la incalzirea excesiva a releului de incarcare . credeti ca daca montez pe el un ventilator de la o sursa de calc. o sa l raceasca suficient incat sa nu se arda? de ce sa iti faci griji daca nu trebuie? modelul tau ii unu cunoscut dupa cat de des se arde releul de incarcare? daca din cauza ventilatorului faci ceva scurt pe acolo si poate iei si foc? aia ce or proiectat mobra or stiut unde sa il puna ca sa se raceasca destul. doar nu ii virago sa se arda releul la fiecare 5 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 deci montez un intrerupator care pune "in scurt" termocupla si pornesc electroventilatorul cand vreau eu dar rezulta un consum marit de curent in instalatie care duce la incalzirea excesiva a releului de incarcare . Inteleg sa faci asta atunci cand ai termocupla stricata si nu ai bani, nu gasesti sau nu vrei sa cumperi una noua. Dar daca termocupla ta functioneaza corect de ce ai vrea tu sa pornesti ventilatorul mai repede? In caz ca motorul e pe cale sa se incalzeasca mai mult decat trebuie termocupla va porni ventilatorul. Daca e foarte cald si foarte aglomerat atunci ventilatorul va merge non stop si singurul lucru care te-ar mai ajuta ar fi un ventilator in plus, dar asta deja e alta discutie. Daca vei pune ventilator pe releu e foarte posibil sa-i prelungesti viata, indiferent daca pui consumatori suplimentari sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 19, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2010 . pentru ca circul destul de mult in oras si viteza mica +caldura de afara supraincinge motorul.termocupla la modelul asta da drumu la electroventilator dupa 102grade celsius (pe ceasu din bord) cu intrerupatorul ala care cupleaza pe direct incerc in oras sa tin temp motorului in jurul valorii de 85- 95 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 sau ai putea sa ii schimbi locul pe motor sa fie cat mai bine racit de aerul ce trece pe langa el,am si eu in plan o astfel de relocare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 19, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2010 sau ai putea sa ii schimbi locul pe motor sa fie cat mai bine racit de aerul ce trece pe langa el,am si eu in plan o astfel de relocare. oricum ai schimb locul se muta in fata linga clancson dar tot mai trebui ventilat .in cazul in care il montez in fata ventilatorul de computer va fi in spatele lui pt a fi protejat de lovituri directe.la motocicleta mea este montat cu 2 suruburi de cadru care e duraluminiu deci exista un schimb termic bun(ma gandesc eu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 In manualul motocicletei mele sunt sfatuit sa opresc motorul la semafor, ceea ce si fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 In manualul motocicletei mele sunt sfatuit sa opresc motorul la semafor, ceea ce si fac. Din ce stiu asta contravine legislatiei rutiere, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Eu mi-am mutat releul pe cadru si nu s-a mai incălzit excesiv nici in regim de oras. Ca sa fii linistit, totusi, poti incerca ambele masuri: repozitionare+ ventilator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 pb. se pune in felul urmator:1 moto 636 din 2002 2 circa 70-80% din drumuri se fac in oras(Bucuresti) = supraincalzire deci montez un intrerupator care pune "in scurt" termocupla si pornesc electroventilatorul cand vreau eu dar rezulta un consum marit de curent in instalatie care duce la incalzirea excesiva a releului de incarcare . credeti ca daca montez pe el un ventilator de la o sursa de calc. o sa l raceasca suficient incat sa nu se arda? 1. de ars tot o sa se arda candva ( cu cat mai indepartat timpul cu atat mai bine) 2. un ventilator de sursa ( chiar si unul de procesor) nu are de ce sa dauneze . din contra ajuta. iar in loc sa il alimentezi direct de la 12 v, inseriaza o rezistenta sau ceva asemanator , astfel incat sa fie alimentat undeva la 9 volti. si ai scapat de multe minuni. ( ca masura de siguranta inainte sa il montezi dezlipesti eticheta de pe stator, gasesti "cepul" care acopera axul, strecori acolo ceva picaturele de vaselina siliconica, pui cepul la loc ,apoi eticheta , dai cu banda izolatoare peste eticheta( dar nu mai mult de dimensiunea statorului) si ..... asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Bre, in ce cartier stai de ti se incinge motorul ca vin si eu sa ma dau. Nu de alta dar la mine ninge de rupe de azi dimineatza. ) Acum lasand gluma la o parte, am impresia ca te4 legi la cap fara sa te doara. Lasa matale totul asa cum a fost proiecta si executat de constructor si nu`ti mai face probleme. Daca termocupla deschide la temp corecta si daca ventilatorul merge faqra probleme de ce iti faci griji? Ai impresia ca motorul tau a fost proiectat sa circule numai la polul nord? Cu stima, whiteman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 (editat) pentru ca circul destul de mult in oras si viteza mica +caldura de afara supraincinge motorul.termocupla la modelul asta da drumu la electroventilator dupa 102grade celsius (pe ceasu din bord) cu intrerupatorul ala care cupleaza pe direct incerc in oras sa tin temp motorului in jurul valorii de 85- 95 grade de ce nu verifici mai bine daca intr-adevar termocontactul lucreaza in parametri. nu bag mana in foc , dar daca deschide la 102 grade...mie mi se pare cam mult .... Editat Ianuarie 19, 2010 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 19, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2010 . pai eu zic ca lucreaza in parametri .in manual da o valoare de 100 de grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Pai atunci lasa`l asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 lucreaza OK, lasa-l asa. La mine la ZX porneste la 105 grade si se opreste la 90, apa ar fierbe pe la vreo 120, prin urmare e totul normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Poti sa-i pui un ventilator de calculator fara probleme, chiar unul foarte mic. La BMW F650 din 99 al fratelui merge asa de 2 ani si releul de incarcare ramane mereu aproape rece. Inainte nu puteai sa pui mana pe el, si pe cel vechi care s-a ars in final, dar si pe cel nou, original luat de la Bavaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 sau http://noolmusic.com/google_videos/honda_h...cooling_fan.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 19, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2010 Va multumesc tuturor pt sfaturi & sugestii . promit poze si rezultate (positive sau negative )dupa mutarea releului ,montajul coolerului si cel mai important mersul in oras la viteza mica in coloana cu o motocicleta facuta sa ruleze in alte conditii! HAI PRIMAVARA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanstnc Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 salut poti sai faci o flansa in spate din tabla de aluminiu mai groasa si nu se va mai incalzi asa tare, decat sa umbli la instalatie cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.