adysnt2008 Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Va multumesc frumos! Actele da, sunt in regula, era inmatriculata, i-am facut ITP-ul de unde am luat-o ca-i expira in 3 zile, am cumparat o polita RCA pe care am dat o caciula de bani, 287 lei/ 6 luni (incepator-in vederea inmatricularii, la Asirom. La Carpatica nu mergea serverul, dar tot cam atat costa). Azi-maine imi trimite fostul proprietar si certificatul de neurmarire fiscala, urmand s-o inmatriculez dupa ce iau permisul, ca s-o pot duce pe roti pe la RAR si pe unde mai am de umblat. Este din 2006 si am luat-o la 18.000 km Prima impresie: Uau! Fostii proprietari au avut grija de ea, a fost tinuta in garaj, fara cazaturi, fara zgarieturi, are doar cateva mici atingeri pe cutia din dreapta, car s-ar putea sa dispara cu un creion din ala sau o lustruire. Elementele din plastic negru sunt negre, nu gri batute de soare. Deci, tehnic si estetic sta foarte bine. Eu am mai vazut si alt Deauville 700, tot la acelasi pret, dar fara ABS (a mea are) si nu prea mi-a placut. A doua impresie, pe drum, de pe locul pasagerului (eu test de drum efectiv nu i-am facut, nu ma bag fara permis): foarte confortabila, suspensiile sunt foarte bune. Protectia la intemperii este buna. Pe pilot l-a plouat putin pe lateralele gambelor, iar pe mine ceva mai mult. Parbrizul ridicat in pozitia de sus face treaba minunata. Trage bine, are 10 CP in plus fata de modelul 650, se simte cel mai bine pe la 130 km/h, dar am mers si cu 160 de proba si nu stramba din nas nici o secunda. 160 km/h cu 2 zdrahoni calare de cate 90 kg bucata, plus bagaje, in treapta 5, la 7000 rpm. Rosu incepe de la 8500 rpm. Deci fuge bine pentru mine. Fostul proprietar a mers si cu 180 km/h cu ea, iar pe net am auzit de unii care au mers si cu 200 km/h, de fapt, am un amic cu Deauville 650 si a mers cu a lui cu 180 km/h. Este foarte stabila pe drum, franeaza FOARTE bine, acceleratia este liniara, fara praguri de putere, iar cuplul mare la turatii mici-medii face o treaba minunata. Cam atat pot sa va spun deocamdata. Imi place foarte mult si abia astept sa-i fac un test de drum si sa va impartasesc mai multe. Asfalt uscat! acum nu vreau sa fiu indiscret...dar la ce pret ai cumparat-o ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 A costat 4000 de euro de la 4150, plus alte facilitati: o casca plus cagula, un suport topcase Givi, un rest de 250 ml de ulei Motul, ramas de la ultimul schimb de acum 1000 km. In anuntul de vanzare mai dadea si o anvelopa fata noua DOT13, pe care intre timp a si montat-o. Anvelopa spate are DOT08 si vreo 70% carne. Motocicleta a venit dotata cu un top box Aprilia, marisor, plus suportul aferent, si o trusa de scule sub sa, care cred ca-i standard la orice motoreta. O bila neagra este ca a avut o singura cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominus Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Salut, am vazut ca sa mai discutat pb. pompelor de benzina, am nevoie de o pompa de benzina pt. Deauville-ul meu... si daca stie cineva daca se poate inlocui cu alte pompe, si de la ce modele? stiu ca am nevoie de pompa de benzina de volum , nu de presiune.... asta inseamna ca orice masinarie care are pompa de volum pt. alimentare ar putea sa mearga si la noi, nu ? ar fi fain daca ar sti careva ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 Am auzit ca unii si-au pus pompe pe BMW-uri,de logan,renault ori alte marci,le-au adaptat in functie de debit ori cam asa ceva.E de studiat,e posibil sa gasesti discutii pe tema asta pe internet.Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominus Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 m-am gandit si eu dar acele pompe sunt de presiune nu sunt de debit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Septembrie 7, 2013 Share Postat Septembrie 7, 2013 Am recalculat consumul mediu de carburant, extraurban, pe traseul PH-IS, cu doi insi calare, la 90 kg fiecare, plus bagaje, deci in total aproximativ 450 kg (in talon masa maxima admisibila este 454 kg), vant lateral si frontal, ploaie, stil de mers sustinut, nu mosnegeste. Calculatorul de bord indica 13.2 mile/ litru, asta inseamna 4.7 litri/ suta km. Excelent si sunt convins ca poate face consumuri si mai bune de atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kali Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Fratilor, dar posesorii de Pacific Coast se pot baga pe topicul vostru sau isi deschid separat? Ca sunt vreo 5 in Ro, cred, mari si lati )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 9, 2013 Admin Share Postat Septembrie 9, 2013 (editat) Ah, mandro, tare te mai fudulesti cu mobra ta Adevarul este ca va sta bine impreuna..va potriviti.. Editat Septembrie 9, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kali Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Da, l.u.v-ule, doua grase )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore Dolghin Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Daca nu te dai la ea (mers relativ constant fara accelerari inutile), la 90km/h, drum drept, poate scadea sub 4%. Eu am scos 3.9 si probabil se poate si mai bine. Am recalculat consumul mediu de carburant, extraurban, pe traseul PH-IS, cu doi insi calare, la 90 kg fiecare, plus bagaje, deci in total aproximativ 450 kg (in talon masa maxima admisibila este 454 kg), vant lateral si frontal, ploaie, stil de mers sustinut, nu mosnegeste. Calculatorul de bord indica 13.2 mile/ litru, asta inseamna 4.7 litri/ suta km. Excelent si sunt convins ca poate face consumuri si mai bune de atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Vreau sa cumpar o husa, nu de praf, sa fie grosuta, impermeabila si sa n-o rupa pisicile. Ce anume reuseste sa imbrace bine Deauville-ul 700, sa ajunga husa pana jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 cauta cineva placute frana fata ptr deauville 650 din 2002-2005? ferodofdb 2098 p platinum 70ron setul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorad Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 de vinzare carena fata dreapta de deauville650. fara crapaturi .stare foarte buna.pret bun !! de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominus Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Salut, stie careva de unde pot sa cumpar un kit de reparatie pt o pompa de apa pt un Deauville sau un NTV? poate a-ti mai schimbat careva si ma pute-ti ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xunil Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Salut! Nou posesor de NT650V Deauville 2001. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Felicitari! De unde esti? (completeaza datele la profil sa ne stim mai bine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 (editat) Salut! Nou posesor de NT650V Deauville 2001. Sa o stapanesti sanatos fara incidente .Asfal uscat! Editat Martie 20, 2014 de m_memphis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xunil Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arhshine Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Welcome to the family ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysnt2008 Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Salut ! Avem si un grup de posesori de Deauville si pe FACEBOOK: https://www.facebook.com/groups/263253683752811/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Cine esti acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian.Adrian Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 Salut!Incepand de miercuri ma numar si eu printre posesorii de Honda Deauville 650.Din pacate am apucat sa merg foarte putin cu ea dar totusi mi-a lasat o impresie foarte buna mai ales ca are o "varsta",fiind fabricata in anul 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysnt2008 Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Salut ! Am deschis un grup pe Facebook, pentru a ne cunoaste mai bine, sa impartim informatii despre aceasta motocicleta fie ea de 650 sau 700 https://www.facebook.com/groups/hondadeauvilleromania/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arhshine Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Invit toti posesorii de Honda Deauville sa se alature grupului Facebook mentionat mai sus, precum si evenimentului programat pentru luna Iulie in Rasnov. Descriere preluata de pe Facebook: Cum toate lucrurile importante au un inceput modest, asa si noi dam startul la ce sper ca va deveni o traditie in randul Deauvilistilor din Romania. Sa marcam aceasta adunare ca fiind oficiala, prima de acest gen in care adunam membrii familiei Deauville, in candrul unui peisaj superb din tara noastra. Multi sau putini, sunt convins ca va fi o onoare pentru fiecare dintre noi sa ne cunoastem si sa legam noi prietenii. Va asteptam sa ne intalnim in numar cat mai mare ! Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 (editat) Dominus ,am NTV-ul de 8 ani si cea mai mare problema a fost schimbarea bujiilor ... am si unul naked (tot NTV) si e mai potrivit in oras ,ca afara te da jos vantul . Desigur ,are si o pompa de benzina amplasata pe undeva ... solutiile pt pompa de benzina sunt : kit de reparatie (80% siguranta ca nu te lasa in drum) ,2) inlocuirea ei cu una de CBR 3) shuntarea pompei (100% ca nu mai ai treaba cu ea). Ma bate gandul de un Deauville 700 (dublu disc ,CBS/ABS) dar gentile laterale nu sunt chiar potrivite pt oras ... in plus si cadrul e mai lat . Alternativa la D700 era GS-ul de la bavarezi ;era ,deoarece zilele trecute am vazut unul (fabricatie 2013) cu cadrul frant de la un accident in oras si modelul a decazut din drepturi instant . Apropo,fabricantul spune ca toate modele astea -NTV 6xx ,XL6xxV ,VT6xx C(sau fara) ,XRV xxx ,sa- se trag din batranul VT 500 . Editat Iunie 1, 2014 de mottofreee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.