Sari la conținut

Red Bull Romaniacs 2010


Glad1ator
 Share

Postări Recomandate

In primul rand doresc sa multumesc echipei de asistenta MOTOLAND in frunte cu Romeo Duicu! Nota 10, din toate punctele de vedere!

Pentru mine a fost un concurs foarte greu...nu are legatura cu traseele de hobby pe care mi le imaginam. In astea cinci zile am trecut prin situatii destul de grele, dar ma bucur ca am ajuns la finish, locul 7 la general, loc pentru care am folosit si ultima picatura de energie care o mai aveam. Felicitari Lucian iar anul viitor pe podium la experti! ;)

 

bravo nenea braccio..probabil ca in situatia unui teren uscat puteati sa va miscati mult mai bine si mai lejer..asteptam povestile voastre in toamna la valcea...felicitari ptr reusita si sa ne vedem cu bine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 156
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Paradoxul constatat de echipa medicala de First Aid pe care am avut placerea s-o coordonez a fost ca in ciuda traseelor dificile - mai ales duminica cand s-a adaugat o vreme infernala - nu s-au inregistrat accidente soldate cu traumatisme majore; spre deosebire de anii trecuti am zburat cu elicopterul doar ca insotitor a echipei de filmare, nu ca sa transport raniti de pe "campul de lupta". Statistica traumelor minore a fost si ea destul de favorabila - 3 luxatii de umar fiind cele mai serioase.

Un incident ciudat s-a produs cand un rider spaniol a disparut luni intr-o zona destul de vasta si din cauza unor vicii de comunicare nu am aflat decat spre marti dimineata; ne pregateam sa trimitem salvamontul si sa survolam zona cand la 112 a fost inregistrat un apel a doi cetateni care trecand pe langa o stana l-au reperat pe habauc. Omul dormise la stana, beneficiase de bulz ciobanesc si alte produse specifice si probabil se gandea serios sa-si schimbe cariera cu una de padawan de oier...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca tocmai vremea ploioasa si noroaiele au favorizat numarul mic de accidente grave. Daca era uscat, se mergea mai repede si, inevitabil, ar fi aparut cazaturi serioase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost la prolog cineva cu ligamente rupte, in ziua 3 unul si-a spart capul lovindu-l de pietre in zona numita Cambodia, Blazuziak cica a abandonat din cauza unei accidentari serioase la umar... no, au fost si ceva bum bum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus pe net si filmele de la prolog, ar mai fi cele din ziua 1 .. si inca ceva din ziua 2 parca.

 

 

 

 

 

 

 

 

Editat de ovisopa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru sustinere!

 

ce pot sa zic, chiar a fost un traseu foarte interesant. sunt sigur ca si voi ati fi fost incantati de un asemenea traseu.

mi-a placut foarte foarte mult. in special prima zi care nu a fost modificata.

dupa incidentul din ziua 2 am ales sa merg un pic mai atent si sa-mi pastrez avantajul.

 

Vreau sa multumesc ENDURO STORE ( Sasa si Vali) pentru asistenta tehnica, totul a fost ca la carte. Echipa tehnica de la Deva ( Paul, Zamfi, Felix)

Pentu consumabile si piese de schimb MotoBikeService Baia Mare (Heidenau nota 10 ), FM Racing si Dementor.

 

Pregatirea motorului inainte de cursa, service-ul complet, setarea suspensiilor, etc, TOP CROSS TCS Ciolpani. Baietii au facut o treaba impecabila!!!

 

Vreau sa multumesc prietenilor si apropiatilor care m-au sustinut pe parcursul concursului.

 

Sper ca anul viitor sa ma pregatesc suficient de bine ca sa pot participa la Experti.

 

Am atasat cateva poze care-mi plac foarte mult!

post-12303-1278251841_thumb.jpg

post-12303-1278251859_thumb.jpg

post-12303-1278251874_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru sustinere!

 

ce pot sa zic, chiar a fost un traseu foarte interesant. sunt sigur ca si voi ati fi fost incantati de un asemenea traseu.

mi-a placut foarte foarte mult. in special prima zi care nu a fost modificata.

dupa incidentul din ziua 2 am ales sa merg un pic mai atent si sa-mi pastrez avantajul.

 

Vreau sa multumesc ENDURO STORE ( Sasa si Vali) pentru asistenta tehnica, totul a fost ca la carte. Echipa tehnica de la Deva ( Paul, Zamfi, Felix)

Pentu consumabile si piese de schimb MotoBikeService Baia Mare (Heidenau nota 10 ), FM Racing si Dementor.

 

Pregatirea motorului inainte de cursa, service-ul complet, setarea suspensiilor, etc, TOP CROSS TCS Ciolpani. Baietii au facut o treaba impecabila!!!

 

Vreau sa multumesc prietenilor si apropiatilor care m-au sustinut pe parcursul concursului.

 

Sper ca anul viitor sa ma pregatesc suficient de bine ca sa pot participa la Experti.

 

Am atasat cateva poze care-mi plac foarte mult!

post-12303-1278251841_thumb.jpg

post-12303-1278251859_thumb.jpg

post-12303-1278251874_thumb.jpg

un vis inplinit.bravo !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva informați despre ce s-a întâmplat după stabilirea clasamentului final ? Mulți din clasa Pro au declarat că la anul nu vor mai venii .... nu din cauza traseului .... ci a nedreptăților comise de organizator ????? până la urmă ne vom fura singuri căciula ... înter noi :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva informați despre ce s-a întâmplat după stabilirea clasamentului final ? Mulți din clasa Pro au declarat că la anul nu vor mai venii .... nu din cauza traseului .... ci a nedreptăților comise de organizator ????? până la urmă ne vom fura singuri căciula ... înter noi :laugh:

 

Unde au declarat asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde au declarat asta?

 

Discutii din culise. Cum se poate ca Graham Jarvis sa termine pe locul 2 daca in ziua 2 nu a ajuns la finish? Nu trebuia descalificat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutii din culise. Cum se poate ca Graham Jarvis sa termine pe locul 2 daca in ziua 2 nu a ajuns la finish? Nu trebuia descalificat?

 

Asta e un lucru foarte urat. Eu am fost la rbr in media si auzisem de Jarvis ca a avut probleme cu motorul si a primit penalizare 2 h, dar am crezut ca a terminat, si penalizarea a primit'o pentru ca a iesit din traseu sa mearga sa repare motocicleta.

 

Urat dom'le, urat... da cine stie, poate organizatorii au vrut sa il mai tina in cursa, crezand ca iara se strica Sherco-ul dar surpriza, a mers Jarvis ca un nebun si a iesit pe locul 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde au declarat asta?

 

Inclusiv BIRCH Chris a făcut contestație scrisă ! cu toate că pe el nu îl afecta cu nimic. E o chestie de PRINĂIPIIII, care la noi lipseÂşte cu desăvârÂşire....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ziua a 3-a in zona obarsia lotrului avem filmari cu jarvis tractat cu masina unuia din amicii nostri vreo 40 de minute in sus si in jos,fiindca nu mai pornea..mai devreme la o zona cu bolovani foarte mari a ajuns intre profi undeva intre pozitiile 25-30...

intr-un final la servicepoint-ul din obarsie a plecat pe o urcare si la vreo 20 de minute s-a anuntat ca a ramas blocat intr-o vale,nemaireusind sa isi porneasca motorul..se vorbea intre organizatori ca il descalifica si totusi hop pe podium..concluziile le trageti voi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate mai conteaza si motoru ca altfel jarvis merita de departe sa cistige e cu o clasa peste toti restu

poate s-a schimbat regulamentul ad-hoc in prima zii cind 90% din ei n-au ajuns la final si trebuiau descalificati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se vorbea intre organizatori ca il descalifica si totusi hop pe podium..concluziile le trageti voi..

 

 

 

Într-un articol din DirtBikeZone scria că au lucrat pentru organizare (carevasăzici au fost organizatori) aprox 400 de persoane.

Pentru a trage o concluzie am nevoie de o precizare: între care dintre organizatori ai auzit vorbindu-se? sunt convins că dintre cei 400 doar foarte puțini au avut acces la datele oficiale. ÂŞi de-ar fi fost să fie vreo înÂşelătorie sunt sigur că ar fi fost Âşi contestații. Despre aÂşa ceva, însă n-am auzit nici o iotă.

În acest context, mă ajuți să trag o concluzie, sau să fac Âşi eu doar o speculație?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În acest context, mă ajuți să trag o concluzie, sau să fac Âşi eu doar o speculație?!

Ce știu eu:

Sponsorul principal din România, a lui Paul Bolton (un scoțian scoțian stabilit în Banat) m-a informat... (sâmbătă la Văliug pe traseul de EnduroCross) că Bolton a asistat la o discuție unde au participat cam 10 de la clasa PROS printre care era și BIRCH Chris. Toți erau indignați și furioși. Ei au hotărît ca protest să nu mai participe la anul la acest concurs și au depus contestații scrise .... probabil 1 din cei 400 știe. Poate știe... mai mulți dar Tac, Tac, Tac .... că le strică apili ...

Frumos ar fi să repare greșeala cei 399 ... că e păcat, mie chiar îmi place și să mă uit și să mă dau, e un soport cu cerințe mari ... și riscuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...