cristi74 Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Stie cineva ce rasa este? nu stie nimeni ce rasa este cea rosie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 salutare am o carte veche militara cu statistici si comparatii intre diferite arme si tari care au participat in primul razboi mondial.daca crede cineva cai in stare sa aiba mai bine grija de ea ca mine o dau la schimb sau vand.oferte si discutii la 0721656301 sau pm.ps simson-simnson daca esti interesat facem un schimb la ce am discutat mai demult? Salve! Poti pune ceva poze cu documentul? Acum am cu ce! Facem treaba,numai sa vedem despre ce e vorba. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Stie cineva ce rasa este? sal.. motoreta este un caproni capriolo de 75 cm2 sa fabricat prin 57 sant foarte rare valoarea a celei din poza este cam 2000e mai multe detali gasesti pe moto.it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 sal.. motoreta este un caproni capriolo de 75 cm2 sa fabricat prin 57 sant foarte rare valoarea a celei din poza este cam 2000e mai multe detali gasesti pe moto.it Multumesc de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Salve! Un grupaj WW2 si o placuta de atentionare. Pentru alte discutiuni 0748.982858,Adrian,Barlad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 (editat) Salve! Un grupaj WW2 si o placuta de atentionare. Pentru alte discutiuni 0748.982858,Adrian,Barlad. felicitari frate,placuta aceia imi place. de curiozitate, tea contactat persoana aceia care parea interesata de aceste fiare? de atunci nu am mai vorbit cu el, poate trec duminica pe la el. Editat Mai 4, 2012 de cristi74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 felicitari frate,placuta aceia imi place. de curiozitate, tea contactat persoana aceia care parea interesata de aceste fiare? de atunci nu am mai vorbit cu el, poate trec duminica pe la el. Salve! Nu stiu daca vorbesti de italian,nu m-a contactat nimeni. Oricum,e greu sa scoti unui italian biletele din buzunar,cand e vorba de fiare. O semanatoare(ar fi trebuit sa aiba 2 roti mari cu spite de lemn,era trasa de cai) si o batoza . Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Salve! Nu stiu daca vorbesti de italian,nu m-a contactat nimeni. Oricum,e greu sa scoti unui italian biletele din buzunar,cand e vorba de fiare. O semanatoare(ar fi trebuit sa aiba 2 roti mari cu spite de lemn,era trasa de cai) si o batoza . Numai bine! de Italian era vorba, parea interesat de fiare.spor in continuarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 (editat) Interesant topicul.. CEasuri vechi elvetiene are careva? Editat Mai 7, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Salve! Un vinci de 5 tone,2 roti de tun (fara camera), niste axe cu came si maruntisuri necunoscute. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Salve! Un vinci de 5 tone,2 roti de tun (fara camera), niste axe cu came si maruntisuri necunoscute. Numai bine! Izvor nesecat de lucruri rare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Salve! Nea Spirica e o sursa nesecata de epave! Iata,a luat o roata marisoara(probabil o volanta) si a bagat-o in pamant. Din pacate el nu mai misca de ani buni,ca l-as fi intrebat mai multe. Oricum,a ramas ceva dupa el si ii multumesc pentru asta. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Salve! Nea Spirica e o sursa nesecata de epave! Iata,a luat o roata marisoara(probabil o volanta) si a bagat-o in pamant. Din pacate el nu mai misca de ani buni,ca l-as fi intrebat mai multe. Oricum,a ramas ceva dupa el si ii multumesc pentru asta. Numai bine! A se observa pantofii ..... nu va atrag oare atentia ????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Garantez ca pantofii nu-i apartin lui @simson_simson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) A se observa pantofii ..... nu va atrag oare atentia ????? Eu cred ca sunt acei pantofi, iar daca nu-i apartin cred ca-i fac cu ochiu' Editat Mai 9, 2012 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Demontat de pe un IJ 49 pentru a fi agatat alaturi de "surate" pe peretele atelierului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Salve! O bucatica dintr-un blindat german WW2,de pe la controlul trapei. Numai bine! Si o cutiuta romanesca ce se tine destul de bine. O pompa de apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Demontat de pe un IJ 49 pentru a fi agatat alaturi de "surate" pe peretele atelierului. Eu i-am gasit un rol practic unui astfel de numar! In sfarsitul asta de saptamana am fost la tzara, unde a crescut sotzia,(Ghioroc, Arad) si iata ce am zarit prin batatura vecinului, infipt cu varful in pamant, bate sapa pe el de ani multzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 bine ca nu era activ ca batea coasa in rai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Salve! Un cadru de remorcuta(bucatarie de campanie?) si o piesa de blindat WW2 pe care nea spirica nituieste cercuri de butoi. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack0088 Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Bicicleta Colombe 1921 , cu cateva piese schimbate dar marea majoritatea pieselor sunt originale sal Am si eu o bicicleta de dama an 1953 marca NSU cu toate piesele originale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) Salve! Un inchizator WW2 de tun pe care nea spirica bate sapa cu sarg. Urmatoarele foto reprezinta o ruptura dintr-un utilaj WW2,inca neidentificat. Numai bine! Editat Mai 16, 2012 de simson simson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 @jack0088 : frumoasa bicicleta . Eu am montat pe a mea un motor , urmeaza sa fac o roata spate ca sa nu modific cea originala . Revin cu poza cand i gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Salve! Tot din serialul "Prea tarziu!" e si urmatoarea smecherie. Prin '42,vazand ca T34 pluteste peste noroi si zapada,nemtii incearca o adaptare rapida a senilei de Panzer III-IV la noile cerinte de pe front. Astfel,cred eu,apare noul element de senila ,lung de 56 cm(la T34 avea 50 cm) si greu de 11 kg. Vechiul element avea 38 cm si o greutate de 5 kg. Din pacate latimea acestor senile germane era de 16 cm,fata de 21 cm la T34. Ele,practic,au rulat pe aceleasi vechi roti motrice. Cu toate aceste adaptari blindatele germane tot se impotmoleau mai usor ca cele rusesti. Probabil ca de vina au fost latimea si forma usor curbata a celor rusesti. Se poate ca tocmai acea usoara curbura sa preseze noroiul sau zapada pe care calcau,obligandu-le sa devina mai dure. Pare-se ca si galetii mai mari ajutau la inintarea mai usoara a lui T34 prin noroaie. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 19, 2012 Autor Share Postat Mai 19, 2012 Un motoras american cam de cilindreea ijului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.