Sari la conținut

Tunning moto


Postări Recomandate

Ei bine, vreau sa spun ca nu te-am ascultat. :angry:

Acum, ceeea ce urmeaza sa spun, nu va fi agreat in totalitate de multi expertzti de pe aici, dar nu e nimeni obligat sa o faca.

Motoreta mea( F650 CS) e proiectata , mai bine zis, limitata , sa zboare cu maxim 174 km/h. Am testat lucrul acesta de multe ori, nu contest, dar a venit ziua cand m-am hotarat sa ii inlocuiesc toba finala (originala are cu cateva kg in plus, are catalizator si nici la cap. estetic nu imi mai suradea).

Sun in Germania la Sebring,'' gutantag, gutantag, aveti toba de CS"? Nu avem , dar daca ne dai patru sute si ceva de euro, iti facem, si in 7 zile o ai.''

Platesc banii si imi ajunge toba, asa cum au promis.

Motoreta mea, cu toba originala, la fix 4000 rpm in treapta a 5-a, avea fix 100 km/h.

Dupa ce i-am inlocuit toba, motoreta zboara la 100 cu 3550-3600 rpm, in aceeasi treapta.

Si, vine ziua decisiva: cea de top speed. 200 km/h, fara a-mi decupla. Am tot stat si m-am socotitit, ca numa' nu intelegeam felul in care imi era limitata initial: eu credeam ca e limitata viteza, dar defapt, era limitat din turometru :laugh:

La 200 la ora, motoreta are cca 7500 rpm., cand, inainte, cu toba stock, la 7500 rpm aveam 175 max. si im i decupla.

Asta legat de vit max. Cat despre putere si cuplu, am observat alt aspect: daca cu toba originala, imi lua, sa zicem 5 secunde sa ajung la 7000 rpm, acum imi ia 4 secunde.Ce vreau sa spun e ca se tureaza mult mai usor si mai repede.

Dar, acum revenind la ce zice uzunu...are si el partea lui de dreptate. De ce? Pai, daca cu toba originala, puteam sa trag maxim de acceleratie, pana in 7500 rpm, in treapta intai, acum (e valabil doar la treapta intai de viteza!!!), motoreta la 6000 rpm, cade in bot, ca si cum nu s-ar mai alimenta. Concluzia mea e ca ceva se intampla, cu gazele si admisia, din cauza usurintei cu care sunt emanate respectivele gaze (back-up pressure). Chiar nu stiu, dar nici nu imi bat capul :hurt:

Hai sictir!!!!!!!!! Mai lasa si tu de la tine !!!!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 79
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cu viteza maximă mergi până pe vale?

Regulamentar, mai ales ca am fost cu masina.

Mi-am dus toba de esapament sa mi-o lustruiasca.

Mesaj completat

Ce se intampla la tine de iti arata cu 10-15% mai multa viteza e fix din cauza ca ai transmisie pe curea, iar la solicitari maxime iti patineaza fulia de atac,fiind inai

Zici tu ceva acolo, dar m-ai pierdut la partea cu patinarea fuliei de atac... :angry:

Cum adica patineaza, doar nu iti imaginezi ca e ca si transmisia la scoter?

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca topicul asta si cel cu montat anvelopele pot fi reunite intrunul singur mai mare, mai frumos si mai plin de informatii utile....

oricum daca pui cauciucul invers castigi 2, 3 cai ca popa de la V-urile alea puse invers, plus ca nu mai e nevoie sa mergi asa turat si nici gulia de la pinionul de atac nu mai patineaza....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
cred ca topicul asta si cel cu montat anvelopele pot fi reunite intrunul singur mai mare, mai frumos si mai plin de informatii utile....

oricum daca pui cauciucul invers castigi 2, 3 cai ca popa de la V-urile alea puse invers, plus ca nu mai e nevoie sa mergi asa turat si nici gulia de la pinionul de atac nu mai patineaza....

 

tru, tru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici gulia de la pinionul de atac nu mai patineaza....

Asa este, dar exista riscul ca pastarnacul, barabulele si foile de dafin sa compenseze uzura guliei.

P.S Stiu ca pe tastaura F e langa G :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehehehe, cu putin ulei de masline reduci uzura :angry:

 

P.S Stiu ca pe tastaura F e langa G :laugh:

si cu toate astea "greseala" era intentionata :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum ca e mai usoara motocicleta ta Yzule, o sa mearga si mai tare. O perna sintetica in loc de sa e tuning extrem. La fel in cazul meu, dar lantul la mine merge invers. ( te-am luat, am gasit sa cu 32 euro :laugh: )

Sa inteleaga lumea despre ce e vorba....ne-am trimis seile la Darian in bucale, de 4 zile si inca n-au ajuns. Acum ne cautam sei moto pe ebay.de :hurt:

Eu am gasit inca una, la 100 euro, AICI

Si, ontopic...cu saua noua, remodelata de Darian, cel putin 30 cp vom castiga :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la 180 de cai dintr-un gs 500 :angry: Mai fratilor daca vreti sa dati cox la un motor nu aveti decat, mie mi se pare mai simplu, daca vrei performanta, schimbi motorul...

Un motor care are 180 de cai, are si cutia de viteze si transmisia si rulmenti si genti si cauciucuri si suspensii si frane facute pt a utiliza in siguranta acei cai...

Sa vad eu un GS 500 cu 180 de cai... Sunt curios cat o sa reziste...II ca si cum ai vrea sa faci din motorul de dacie un impreza wrx... La prima curba pica tabla de pe el si i se indoaie rotile asta daca nu se rastoarna de la aderenta prea mare de la cauciucele alea de firma:)) Tunati motoarele intr-o limita nu exagerati ca dupaia va tuna ei pe voi ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tuning la mobra mea si caii putere castigati:

Toba: 15 cp

Saua: 30 cp

Mansoane incalzite, direct proportional cu puterea absorbita: 20, respectiv 35 w (cp )

Cauciucuri montate contrar sagetii: 35 cp

Transmisie pe curea cu fulie de scoter: 55 CP!!!

Fara filtru aer: 15 cp

Aruncat la gunoi filtru benzina cu tot cu regularizator (oricum e scump..~100 euro) : 25 cp

Mers cu farurile stinse, sa castig putere din alternator: 11 cp

TOTAL: :angry:

E prea tare mobra mea....o vand!

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la 180 de cai dintr-un gs 500 :laugh: Mai fratilor daca vreti sa dati cox la un motor nu aveti decat, mie mi se pare mai simplu, daca vrei performanta, schimbi motorul...

Un motor care are 180 de cai, are si cutia de viteze si transmisia si rulmenti si genti si cauciucuri si suspensii si frane facute pt a utiliza in siguranta acei cai...

Sa vad eu un GS 500 cu 180 de cai... Sunt curios cat o sa reziste...II ca si cum ai vrea sa faci din motorul de dacie un impreza wrx... La prima curba pica tabla de pe el si i se indoaie rotile asta daca nu se rastoarna de la aderenta prea mare de la cauciucele alea de firma:)) Tunati motoarele intr-o limita nu exagerati ca dupaia va tuna ei pe voi ...

:angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap; foarte educativ topicul.

 

hai sa va intreb si io una:

am intruderu` din avatar si vreau sa-i pun filtre de aer k&n - nu vreau sa zboare ci vreau doar sa scap de cautat filtre in fiecare primavara( firmele de dealeri accesorii moto vin si pleaca, filtrele raman ).

mobra e stoc; daca-i pun filtrele alea mai trebuie sa modific ceva la ea ?

va rog frumos; fara caterinca.

thx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De dealeri tot nu scapi pentru ca si filtrele K&N au nevoie de consumabile K&N, spray de curatat + ulei de imbibat. Asta daca vrei sa-l folosesti ca la carte. (cartea K&N). Foarte bine o sa-l poti spala cu benzina si imbiba apoi cu ulei de motor. E alegerea ta, daca vrei sa scapi cu totul de umblat dupa dealeri.

 

Eu iti sugerez sa-l montezi si apoi sa vezi daca necesita ajustari ale carburatiei. E posibil sa nu fie nevoie de nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci frumos.

 

 

mi-a mai zis cineva ca s-ar putea sa nu mai fie nevoie de nimic...mi s-a parut cam ciudat....mai vedem ce zic si altii.

in mod normal filtrele de aer "sport" se pun atunci cand schimbi evacuarea ,pt ca la o evacuare mai libera trebuie si un filtru de aer mai permisiv ,daca schimbi numai filtru de aer e posibil(zic eu mai mult ca sigur) ca totusi sa mearga fara alte reglaje. o diferenta sigur va fii dar s-ar putea sa nu o percepi ,eventual socul tinut mai mult cand e rece ,dar daca(cand il turezi) si nu se va ajunge la acelasi nr de ture ca inainte atunci trebuie umblat la carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...