deathu Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 (editat) maine imi vine jucaria . urmeaza sa astept 1 2 sapt pentru suportul moto De curiozitate, de ce ai ales modelul 650? Din cate stiu, tot ce are in plus fata de 600 este camera foto... ti s-a parut justificata prezenta camerei pe un GPS? In alta ordine de idei, atentie la versiunea de soft/firmware cu care vine.. daca e 4.xx (parca 4.11) ar trebui sa fie OK. Mie mi-a mers foarte bine Montana 600-le timp de cateva luni (exceptand sa zicem mici bug-uri in UI care sper ca s-au rezolvat in firmware-le 4.xx) pana duminica asta cand mi-a facut pocinogul si a refuzat sa mai incarce harta ROAD (treaba descoperita pe traseu, cand aveam mai mare nevoie de el...). Toata chestia asta asa fara nici un warning, aparatul a stat nefolosit 2 saptamani, dupa care l-am luat in tura si iaca buba... Acuma nu stiu daca am fost eu ghinionist si o avea ceva device-ul sau chiar era de la firmware cum sustin cei de la Garmin RO.. Oi trai si oi vedea daca mai apare problema. Cert este ca nu ma mai pot increde intr-un GPS care imi face genul asta de probleme... invatatura de minte sa imi iau harti de rezerva la mine si/sau pe device. Editat Iulie 3, 2012 de deathu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 deci azi a venit jucaria . e ok ca si finisaj /material . e primul meu GPS de acest gen (am mai avut un PDA cu miomap dar ala e din alta categorie nu GPS ) Sa iti spun sincer referitor la fremwere 4.1 incerc sa ii fac 4.2 . harata e cu update pe viata acum .. in weekend il scot pe dealuri . pana atunci ma mai joc cu el sa invat sa il folosesc . Tu cum faci update si etc ? e ceva soft care se instaleaza sau direct de pe site ( eu asa incerc si pana in momentu de fata nu am reusit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 deci azi a venit jucaria . e ok ca si finisaj /material . e primul meu GPS de acest gen (am mai avut un PDA cu miomap dar ala e din alta categorie nu GPS ) Sa iti spun sincer referitor la fremwere 4.1 incerc sa ii fac 4.2 . harata e cu update pe viata acum .. in weekend il scot pe dealuri . pana atunci ma mai joc cu el sa invat sa il folosesc . Tu cum faci update si etc ? e ceva soft care se instaleaza sau direct de pe site ( eu asa incerc si pana in momentu de fata nu am reusit ) Pt win si mac updates de firmware se fac din browser. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 (editat) Acumulatorul ala al lui are o mare importanta si e direct legat de socketul cu alimentare. Ia gandeste-te daca pleci 2 sapt cu mobra in concediu cam cate seturi de acumulatori AA iti iei la tine. Am uitat sa specific dar am fost convins ca e evident chiar daca ai priza de 12V nu va incarca acumulatorii din GPS. am 2 prize de 12V cea de la bord o folosesc pentru consumatori (camera, gps, telefon) cea din spate o folosesc pentru incarcat acumulatorii, AA, AAA, laptopul, deci nu ma deranjeaza sa nu am inca un acumulator care sa fie incarcat in timp ce e in functiune Editat Iulie 5, 2012 de Tsunami Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 eu mi-am comandat http://garmin.ro/accesorii-detalii.php?id_acc=97 si cu putina adaptare o infig pe ghidon . cred ca va oferi destul curent . bateria tine o zi ( azi dim la 10 l-am scos de la incarcat si inca e pornit si acum ) plimbat 130 km , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Pentru cei cu E-trex-uri mai noi, probabil ati vazut ca banda de cauciuc de pe lateral se dezlipeste cand aparatul sta in soare. Am dat-o jos, am curatat-o cu spirt, apoi am curatat aparatul si in final am lipit-o pe toata, din nou, cu silicon de garnituri(negru, nu rosu ). Am dat un strat subtire pe banda si alt strat subtire pe aparat. Surplusul se curata foarte usor cu un servetel de hartie. 24h la uscat si acum aparatul arata ca nou, poti sa tragi cat vrei de cauciucul ala, ca nu se mai misca. Vreau sa gasesc niste bucati de cauciuc care sa amortizeze bine vibratiile. Suportul aparatului va fi facut din doua placi metalice, una fixata pe ghidon, alta pe spatele aparatului. Intre ele as vrea sa pun 4 butoiase de cauciuc, cam de 1 cm grosime. De unde pot lua un cauciuc moale? Vreau sa tremure ca piftia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 cauciuc de care spui tu .. nu pre am idee totusi poti incerca cu asta eu personal vreau sa imi iau de la touratech suport pentru GPS . E mai solid safe si etc .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Multumesc pentru raspuns. Am gasit un alt fel de a monta GPS-ul si o sa-l folosesc pe acesta. Aveam pe acasa o oglinda sparta de Transalp si vibratiile sunt amortizate de o bucsa de cauciuc in partea de jos a bratului. Trebuie sa imi fac la un atelier piesa care se strange pe ghidon si in care vine infiletat bratul oglinzii. Vroiam sa montez GPS-ul direct pe bila bratului (partea de sus) dar il voi monta in carcasa de plastic a oglinzii, ca sa poata pivota. Am facut o proba cu motorul pornit, GPS-ul prins pe brat si vibratiile sunt foarte mici. Probabil ajuta si faptul ca GPS-ul este mai greu decat oglina si bucsa lucreaza mai bine, habar n-am, concluzia e ca vibratiile nu ajung pana la aparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 (editat) DONEZ gps Garmin GPS 38 si suport ghidon touratech cu alimentare priza 12V. Aparatul este in stare f buna, merge si cu 4 baterii/acumulatori AA, consum energetic f mic, ecran iluminat, etc...este un device bun de inceput pt ture simple cu moto sau fara,geo caching etc... primu venit primu servit (pe PM), device ul e la mine in Geneva dar il trimit in RO pe 20 Septembrie prin ai mei. S-a dat ca painea calda catre user ul tibor_mt. felicitari pt rapiditate Editat August 5, 2012 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 In vreo 2-3 saptamani vreau sa-mi iau un eTrex 20. Pana atunci ma documentez. Cel mai mult ma intereseaza sa afiseze track-uri si suportul pentru KMZ (KML?). Pana aici ii clar, 20-ul stie. Am vazut pe garmin.ro ca varianta cu RO.A.D. 2012.40 (cu actualizari contracost) costa aproximativ 1000 lei, cu tot cu TVA. Din ce am citit pe site-ul oficial RO.A.D. suna bine. Cum sta la drumuri mai obscure, DJ-uri neasfaltate prin munti, forestiere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 de mult am zis ca voi veni cu un review . Eu am asa : Garmin Montana 650 . ROAD 2012 cu update inclus . si suportul lor fix montat pe ghidon ( suport cu alimentare ) Este super . Pe off nu am mers cu el . De cand am montat suportul am fost doar o tura de Brasov -Rasnov-Predeal -brasov si Sighisoara . Sa comportat exemplar . Reeferitor la harta : Este destul de ok . in continua actualizare . Am sesizat si eu unele neclaritati pe traseu , am trimis mail si ei m-au rugat sa le identific locatia + eroarea pt a o remedia .Eroarea constatata : nu imi grafa pe harta exact pe unde era trasat drumu , culmea e ca la introducerea datelor pe google earth este ok . Sunt multumit de investitie si astept sa il folosesc si pe teren accidentat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Cel mai mult ma intereseaza sa afiseze track-uri si suportul pentru KMZ (KML?). Pana aici ii clar, 20-ul stie. Nativ, Garmin inghite si scuipa .gpx - softul lui importa si kmz / kml... oricum e destul de usor de convertit intre cu gpsbabel de exemplu. Am vazut pe garmin.ro ca varianta cu RO.A.D. 2012.40 (cu actualizari contracost) costa aproximativ 1000 lei, cu tot cu TVA. Din ce am citit pe site-ul oficial RO.A.D. suna bine. Cum sta la drumuri mai obscure, DJ-uri neasfaltate prin munti, forestiere? Pai la capitoulul asta ROAD sta bine... A nu se intelege totusi ca e perfect... Optiunea cea mai apropiata ar fi Openstreetmap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Pai la capitoulul asta ROAD sta bine... A nu se intelege totusi ca e perfect... Optiunea cea mai apropiata ar fi Openstreetmap. Sta atat de bine cu drumurile neasfaltate incat un montaniard ca mine a calatorit cu impresia ca poate ajunge cu V-Stromul la Ghetarul Viu si Cetatile Ponorului (nu , nu la Glavoi, chiar la ghetar ma ducea gps-ul, ca stie si trasee turistice din Apuseni, dar nu face diferentă intre traseu si drum neasfaltat). Noroc cu transalpistul salvamontist din Glavoi care ma lamurit cum sta problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 ...dar nu face diferentă intre traseu si drum neasfaltat... Nici Tenere-ul meu nu face Multam' de informatii, m-au ajutat sa ma hotarasc. Iau eTrex 20 cu ROAD2012. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 eu stiu ca este setare pt asa ceva in GPS Drumuri asfaltate , cu taxa , si alte categori . eu le am bifate pe toate . Poate azi o sa va fac niste poze cu jucaria montata si pe teren precum si cat ma costat toata distractia ( asta pt cei care vor dori si nu stiu cat costa in total ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell_mc Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Multumesc pentru raspuns. Am gasit un alt fel de a monta GPS-ul si o sa-l folosesc pe acesta. Aveam pe acasa o oglinda sparta de Transalp si vibratiile sunt amortizate de o bucsa de cauciuc in partea de jos a bratului. Trebuie sa imi fac la un atelier piesa care se strange pe ghidon si in care vine infiletat bratul oglinzii. Vroiam sa montez GPS-ul direct pe bila bratului (partea de sus) dar il voi monta in carcasa de plastic a oglinzii, ca sa poata pivota. Am facut o proba cu motorul pornit, GPS-ul prins pe brat si vibratiile sunt foarte mici. Probabil ajuta si faptul ca GPS-ul este mai greu decat oglina si bucsa lucreaza mai bine, habar n-am, concluzia e ca vibratiile nu ajung pana la aparat. nu are nici o bucsa de cauciuc. mansonul de cauciuc e pur si simplu sa nu ploua pe surub si sa rugineasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Sta atat de bine cu drumurile neasfaltate incat un montaniard ca mine a calatorit cu impresia ca poate ajunge cu V-Stromul la Ghetarul Viu si Cetatile Ponorului (nu , nu la Glavoi, chiar la ghetar ma ducea gps-ul, ca stie si trasee turistice din Apuseni, dar nu face diferentă intre traseu si drum neasfaltat). Noroc cu transalpistul salvamontist din Glavoi care ma lamurit cum sta problema. Lol, nu inteleg daca e bine sau rau ... da-mi aduce aminte de niste bancuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 (editat) Maine sau luni ar trebui sa-mi ajunga eTrex-ul, luat de la garmin.ro. Dupa vreo 1-2 iesiri cu el o sa incerc sa-i fac un review si sa-l postez aici. Editat Septembrie 7, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 (editat) Garmin 660, cel mai solid, cel mai evoluat, cel mai scump, cel mai Adv..... Dupa 2 ani de folosire obisnuita, dupa un drum lung si pe caldura (nu stiu daca este relevant) aparatul a sucombat. Nu mai pornea si afisa doar sigla Garmin, dupa care se stingea. Defect de aparat, remediat contra cost, pt ca iesise din garantie, la service-ul din Brasov, de toata treaba ocupandu-se reprezentanta din Buc. Se pare ca i-au schimbat toata partea din spate, ramanand original doar afisajul si bateria. Distractia 50 euro +TVA si bonus softul mai evoluat si hartile 2013. Editat Septembrie 7, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Garmin 660, cel mai solid, cel mai evoluat, cel mai scump, cel mai Adv..... Dupa 2 ani de folosire obisnuita, dupa un drum lung si pe caldura (nu stiu daca este relevant) aparatul a sucombat. Nu mai pornea si afisa doar sigla Garmin, dupa care se stingea. Defect de aparat, remediat contra cost, pt ca iesise din garantie, la service-ul din Brasov, de toata treaba ocupandu-se reprezentanta din Buc. Se pare ca i-au schimbat toata partea din spate, ramanand original doar afisajul si bateria. Distractia 50 euro +TVA si bonus softul mai evoluat si hartile 2013. Mie imi suna a software shit... am reusit ceva similar pe 550 si am rezolvat soft problema... softul mai evoluat - se face update moca... hartile - poate merita 50E sau nu.. Ah, si daca reparatia costa mai mult de vreo 100E - e teapa... luati serios in calcul programul Out of Warranty... practic poti sa iei GPS-ul sa-l arunci intr-un perete dupa care sa-l pui la posta si pt o suma fixa in fct de model primesti altu ( uneori chiar nou ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 Voi cei cu Garmin ce harti folositi ? Eu am Road cu licenta etc . dar inca e putin cam saraca in ceea ce priveste offroad . Am vb cu ei si au zis ca daca gasesc o strada (din oras sau off ) sa le trimit date si o vor introduce in urmatorul update . Are careva facuta harta sau imi poate spune cineva cum imi pot crea propia harta ? Update : GPS montat pe moto cu acumulatori mai puternici .Nu ii incarca . Suportul desi a fost scump isi merita banii . Merg cu motot 50 60 km/h pe teren accidentata si nu are probleme . Cu iluminarea la maxim( asa se actuveaza cand il conectez la suport (e cu alimentare inclus ) se vede clar si sub soare puternic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 Voi cei cu Garmin ce harti folositi ? Eu am Road cu licenta etc . dar inca e putin cam saraca in ceea ce priveste offroad . Am vb cu ei si au zis ca daca gasesc o strada (din oras sau off ) sa le trimit date si o vor introduce in urmatorul update . Am folosit Garmin City Navigator - strada R.O.A.D - mix Anavasi - Grecia echivalent ROAD pt ei, parca mai detaliat Geotrade OFRM - Bulgaria, echivalent ROAD, mai detaliat OpenStreetmap - strada, rutabil, destul de detaliat in unele zone, are si ceva POIs, se descarca aproximativ direct zona / zonele care o / le vrei, fisiere deja pregatite pt gps sau MapSource Harta cu curbe de relief bazata pe SRTM data ( http://en.wikipedia.org/wiki/Shuttle_Radar_Topography_Mission ). - asta e mai laborios de facut, se gasesc instructiuni pe wiki-ul de la OSM in functie de ce sistem de operare ai. Are careva facuta harta sau imi poate spune cineva cum imi pot crea propia harta ? Primele 4 se pot cumpara sau "gasi". OSM - e moca, vezi la http://garmin.openstreetmap.nl SRTM si cube de nivel - e mai complicat... dar in unele zone mai bine de OSM + SRTM nu cred ca gasesti. Testat in Kyrgyzstan 50% asfalt, 50% fara si a fost mai tare ca R.O.A.D in Romania as zice... Update : GPS montat pe moto cu acumulatori mai puternici .Nu ii incarca . Suportul desi a fost scump isi merita banii . Merg cu motot 50 60 km/h pe teren accidentata si nu are probleme . Cu iluminarea la maxim( asa se actuveaza cand il conectez la suport (e cu alimentare inclus ) se vede clar si sub soare puternic . "Nu il incarca" - prezent sau trecut? PS - prin OSM + SRTM practic poti sa ai doua harti, una doar retea rutiera, ape, pois si cele si una curbe de nivel... daca le ai pe ambele activate si SRTM e "impachetat" ca transparent le vezi pe ambele in acelasi timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Maine sau luni ar trebui sa-mi ajunga eTrex-ul, luat de la garmin.ro. Dupa vreo 1-2 iesiri cu el o sa incerc sa-i fac un review si sa-l postez aici. cu ce bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 1347115527[/url]' post='3225742']Voi cei cu Garmin ce harti folositi ? Eu am Road cu licenta etc . dar inca e putin cam saraca in ceea ce priveste offroad . Am vb cu ei si au zis ca daca gasesc o strada (din oras sau off ) sa le trimit date si o vor introduce in urmatorul update . Are careva facuta harta sau imi poate spune cineva cum imi pot crea propia harta ? Update : GPS montat pe moto cu acumulatori mai puternici .Nu ii incarca . Suportul desi a fost scump isi merita banii . Merg cu motot 50 60 km/h pe teren accidentata si nu are probleme . Cu iluminarea la maxim( asa se actuveaza cand il conectez la suport (e cu alimentare inclus ) se vede clar si sub soare puternic . Eu merg cu hartile lui Foxu. Intreaba-l pe el si te lamureste ce si cum. 1347032276[/url]' post='3225244']Mie imi suna a software shit... am reusit ceva similar pe 550 si am rezolvat soft problema... softul mai evoluat - se face update moca... hartile - poate merita 50E sau nu.. Ah, si daca reparatia costa mai mult de vreo 100E - e teapa... luati serios in calcul programul Out of Warranty... practic poti sa iei GPS-ul sa-l arunci intr-un perete dupa care sa-l pui la posta si pt o suma fixa in fct de model primesti altu ( uneori chiar nou ). Corect, suma fixa este de cca 50 euro indiferent de natura defectului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 "Nu il incarca" - prezent sau trecut? Acumulatorul original il incarca . Cei pusi de mine nu se incarca in GPS . II scot afara si ii incarc . Acum stau sa analizez cu ce e mai rentabil sa merg . GPS sta in suport si acolo se si incarca putin cand imi afiseaza harta .Daca este oprita harta imi incarca acumulatorul .Acumulatorul original ma tine cam 16 ore .. acum inclin sa cred ca am dat banii degeaba pe alti acumulatori . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.