Sari la conținut
ENDUROSTORE

Posesori de GASGAS

Postări Recomandate

Cred ca a venit momentul sa avem un topic dedicat special pentru posesorii de GASGAS , inclusiv POZE, in vederea schimbului de informatii, sfaturi, echipamente, intalniri, etc

Mesaj completat

pai sa incep tot eu...

 

gasgas ec 300 sixdays...

 

cuplu incredibil, (fata de concurenta), 6 viteze, suspensie si ciclistica de exceptie...foarte usor pe fata...ai impresia ca se ridica tot timpul...putin mai greu decat ktm-ul, dar nu se simte...

 

motorul este de sezatie....mai are si cateva plusuri dar si minusuri...las si pe altii...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare la sentiment...daca ai schimbat pana acum pedala de pornire? pe mine nu m a tinut decat 2 luni si tipul care a avut o inainte o schimbase si el..deci este o problema asta in rest....dupa mine este o motocicleta foarte faina si muuuuuult mai ieftina decat un ktm 300 exc

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
o intrebare la sentiment...daca ai schimbat pana acum pedala de pornire? pe mine nu m a tinut decat 2 luni si tipul care a avut o inainte o schimbase si el..deci este o problema asta in rest....dupa mine este o motocicleta foarte faina si muuuuuult mai ieftina decat un ktm 300 exc

 

 

iti spun sincer ca o am de prea putin timp si deocamdata nu s-a rupt nimic...deci eu nu sunt un bun criteriu...dar incepe sezonul imediat si vom vedea... :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat pe un Gas Gas ec 300 la test drive-ul de la Ghioroc si am ramas cu un gust amar in gura... amar ca nu am banii sa il cumpar!!!

 

Superb din toate punctele de vedere:design si performanta. Se ridica foarte repede pe o roata, si putere din belsug. Ma asteptam sa fie mai bruta, dar nu mi-a dat impresia ca e de neimblanzit. Poate ca nici nu l-am testat cum se cuvine, dar nah, eu zic ca nu ti-ar lua mult timp sa inveti sa o calaresti cum se cuvine.

 

post-47247-1270404942_thumb.jpg

post-47247-1270404958_thumb.jpg

post-47247-1270404985_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

v-a salut , cat ma bucur sa mai gasesc cativa posesori de gas gas .

am si eu un 300 Six day cumparat recent , ce pot sa spun pana acum de el este ca se conduce foarte usor , ma refer la ciclistica , despre motor sunt convins ca este un motor grozav cu suficiente resurse de putere atunci cand stii cum sa lucrezi cu el si aici intampin eu probleme. Spun asta deoarece am trecut de la un 525 exc cu care nu trebuia sa ma gandesc la turatia motorului si ambreaj doar sa tin mana in gaz si in rest el facea totul , ma urca peste tot , acum in schimb cu 300-le am luat-o de la capat, trebue sa invat din nou sa merg cu motoul , nu am probleme la parau, drum forestier dar in schimb la panta ma omoara cu nervii . Sunt convins ca de vina sunt eu si nu motorul . Concluzie : mai am de invatat.

acum am si eu o intrebare pt cei care aveti 300 : ce consum aveti ? sau cati kilometri faceti cu un plin de benzina ?daca este sa gasesc un dezavantaj la 2t ,atunci asta ar fii , CONSUM ENORM , la mine un plin de benzina ma duce max 50 km chiar si 45 km ceteodata . la voi cum este ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Se ridica foarte repede pe o roata

Ăsta e întradevăr un punct forte ...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Ăsta e întradevăr un punct forte ...

Pai poate eu asta consider ca e foarte important la un motor, sa il pot ridica foarte repede si usor...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
CONSUM ENORM , la mine un plin de benzina ma duce max 50 km chiar si 45 km ceteodata . la voi cum este ?

 

Sa-l stapanesti sanatos!

E cam mult. Trebuie sa mergi macar 60 km cu un plin. Cat e rezervorul? Eu la KTM 300 merg cam 70km cu rezervor de 10l. Acum depinde f mult si de tura - ca daca e cu polizat si dat pe jos se duce repede benzina

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Sa-l stapanesti sanatos!

E cam mult. Trebuie sa mergi macar 60 km cu un plin. Cat e rezervorul? Eu la KTM 300 merg cam 70km cu rezervor de 10l. Acum depinde f mult si de tura - ca daca e cu polizat si dat pe jos se duce repede benzina

salut , rezervor de 9 litri plus mai am cu mine la fiecare iesire cate 1,5 - 2 litri si nu fac mai mult de 60 km . Este adevarat ca mai parchez pe o parte dar nu asa de mult incat sa justifice acest consum. i-as schimba jigleor-ele cu altele mai mici , dar i-mi este teama sa nul ard , jigleor mai mic inseamna mai putina benzina si mai putina ungere+racire , corect. Am 2 prieteni cu 300 EXC si ei se duc cu un plin si 70-80 km , am sa-i rog sa desfaca carburatorul ca este tot Keihin sa vad ce jigloare au . poate asa ma lamuresc carei buba .

pana atunci cei care au Gas Gas 300 Six Day , v-a rog sa-mi spune-ti voi cat mergeti cu un plin , merci

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
salut , rezervor de 9 litri plus mai am cu mine la fiecare iesire cate 1,5 - 2 litri si nu fac mai mult de 60 km . Este adevarat ca mai parchez pe o parte dar nu asa de mult incat sa justifice acest consum. i-as schimba jigleor-ele cu altele mai mici , dar i-mi este teama sa nul ard , jigleor mai mic inseamna mai putina benzina si mai putina ungere+racire , corect. Am 2 prieteni cu 300 EXC si ei se duc cu un plin si 70-80 km , am sa-i rog sa desfaca carburatorul ca este tot Keihin sa vad ce jigloare au . poate asa ma lamuresc carei buba .

pana atunci cei care au Gas Gas 300 Six Day , v-a rog sa-mi spune-ti voi cat mergeti cu un plin , merci

 

Look up, cam pe la primul post.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
salut , rezervor de 9 litri plus mai am cu mine la fiecare iesire cate 1,5 - 2 litri si nu fac mai mult de 60 km . Este adevarat ca mai parchez pe o parte dar nu asa de mult incat sa justifice acest consum. i-as schimba jigleor-ele cu altele mai mici , dar i-mi este teama sa nul ard , jigleor mai mic inseamna mai putina benzina si mai putina ungere+racire , corect. Am 2 prieteni cu 300 EXC si ei se duc cu un plin si 70-80 km , am sa-i rog sa desfaca carburatorul ca este tot Keihin sa vad ce jigloare au . poate asa ma lamuresc carei buba .

pana atunci cei care au Gas Gas 300 Six Day , v-a rog sa-mi spune-ti voi cat mergeti cu un plin , merci

 

sa iti spun sincer....nu m-am uitat niciodata cat fac cu un rezervor...dar am mers cu cativa amici cu 250 si 300 exc si am intrat pe rezerva dupa ei....deci toate sunt la fel...

in functie de traseu poti sa faci 30-70km...

concluzie...poate tragi prea tare de gaz.... :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Zilele trecute am dat un tur pe patrickmoto.ro. Mi se par interesante motoarele astea Gas Gas, dar am o mare nelamurire. Care sunt deosebirile dintre modelele obisnuite si modelele Six Days?? Din datele tehnice afisate nu rezulta aceste diferente....

Am vazut ca si alti producatori au in oferta modele Six Days. Ma lamureste si pe mine cineva despre ce este vorba?

Mesaj completat

Chiar nimeni nu poate sa imi ofere un raspuns?? Mai asteptam...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Zilele trecute am dat un tur pe patrickmoto.ro. Mi se par interesante motoarele astea Gas Gas, dar am o mare nelamurire. Care sunt deosebirile dintre modelele obisnuite si modelele Six Days?? Din datele tehnice afisate nu rezulta aceste diferente....

Am vazut ca si alti producatori au in oferta modele Six Days. Ma lamureste si pe mine cineva despre ce este vorba?

Mesaj completat

Chiar nimeni nu poate sa imi ofere un raspuns?? Mai asteptam...

SIX DAY-urile vin gata ,,tunate,, ca sa zic asa ;) adica au accesorii pe care altfel trebuie sa dai bani destui de multi.Adica au cam tot ce ai pune tu ca sa o faci mai frumoasa si mai performanta.Bine tot timpul o sa mai ai de bagat daca esti maniac dar in principiu are cam tot.Redi tu reis cum zice ktm

Editat de cetateanulx

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

eu stiam ca cele model "Racing" vin cu cele enumerate de tine mai sus

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
SIX DAY-urile vin gata ,,tunate,, ca sa zic asa ;) adica au accesorii pe care altfel trebuie sa dai bani destui de multi.Adica au cam tot ce ai pune tu ca sa o faci mai frumoasa si mai performanta.Bine tot timpul o sa mai ai de bagat daca esti maniac dar in principiu are cam tot.Redi tu reis cum zice ktm

Aha..pare logic ce spui, insa cei de la Gas Gas au aceleasi modele si in varianta racing.Si atunci vine intrebarea: care este diferenta dintre modelele racing si cele six days? este inclusiv o diferenta de pret intre ele. Multumesc pentru raspuns.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

gasgas ec 300 sixdays...

 

cuplu incredibil, (fata de concurenta), 6 viteze, suspensie si ciclistica de exceptie...foarte usor pe fata...ai impresia ca se ridica tot timpul...putin mai greu decat ktm-ul, dar nu se simte...

 

motorul este de sezatie....mai are si cateva plusuri dar si minusuri...las si pe altii...

ce greutate are la gol mai exact si din ce an este? ca eu din ce am gasit pe bikez.com e mai usor gas gas-ul decat ktm.

un plus pe care l-as adauga: dupa cum s-a explicat zilele astea in alt topic, la modelele dupa 2001 se poate monta buton de reglaj al power valve-ului. astfel se poate modifica rapiditatea cu care se deschide pv direct de la buton, nu trebuie desfacut nimic, spre deosebire de ktm, unde trebuie schimbat arcul. pret aprox 260 euro.

inca ceva util, la modelele dupa 2005, se poate monta buton pt modificarea aprinderii. functioneaza cu on/off, se zice ca la 300 chiar se simte diferenta. pt teren cu aderenta buna, gen mx sau pt noroi, teren umed, zone tehnice etc. modelele la care se poate monta, au cdi dual map si se deosebesc usor pt ca au cdi-ul montat langa filtrul de aer. celelalte cu single map, au cdi-ul sub rezervor.

rog completari de la cine stie mai multe. precizez ca ce am scris stiu din citite nu din proprie experienta :lol:

Mesaj completat

mi-am luat si eu zilele trecute un EC 300 din 2006. primele pareri: cuplu bun, suspensie de vis (eu am marzocchi fatza si ohlins spate), despre cat de liniar trage nu ma pronunt inca pt ca are ceva problema la carburator si nu trage bine la mijlocul turatiei, consum marisor da sper sa fie tot din carburator. am si eu kickstarter-ul rupt, da ma descurc cu el asa. am mapswitch, da nu simt nici o diferenta.

as dori sa intreb daca are cineva ceva manual de reparatii mai complex. eu am gasit asta deocamdata:

http://www.gasgas.com/manuals/ec_shopmanual_06.pdf , insa aici nu am decat motorul in sine, si asta cam superficial. m-ar interesa ceva care sa cuprinda si suspensii, carburatie, electrica etc. mentionez ca nu doresc manual de intretinere ci manual de reparatie, cum sunt cele de la Clymer sau Haynes, deci ceva cat mai amanuntit. m-ar interesa si carte propriuzisa, nu numai format electronic. asa ca daca stie cineva de unde as putea cumpara, va rog, dati de stire.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Zilele trecute am dat un tur pe patrickmoto.ro. Mi se par interesante motoarele astea Gas Gas, dar am o mare nelamurire. Care sunt deosebirile dintre modelele obisnuite si modelele Six Days?? Din datele tehnice afisate nu rezulta aceste diferente....

Am vazut ca si alti producatori au in oferta modele Six Days. Ma lamureste si pe mine cineva despre ce este vorba?

Mesaj completat

Chiar nimeni nu poate sa imi ofere un raspuns?? Mai asteptam...

 

deosebirile sunt alte suspensii (ohlins pe spate in loc de sachs) + o serie de piese (alta evacuare, ghidon renthal twin-wall, scut sub motor, protectii radiator, pinion supersprox

, etc), oricum - din cate stiu - nu diferente la motor

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ola, cine stie cat ulei intra intr-un 450 SM din 2006, sau un owner manual?

ms

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
ola, cine stie cat ulei intra intr-un 450 SM din 2006, sau un owner manual?

ms

 

 

post-6100-1296050329_thumb.png

Mesaj completat

dupa cum s-a explicat zilele astea in alt topic, la modelele dupa 2001 se poate monta buton de reglaj al power valve-ului. astfel se poate modifica rapiditatea cu care se deschide pv direct de la buton, nu trebuie desfacut nimic, spre deosebire de ktm, unde trebuie schimbat arcul. pret aprox 260 euro.

 

Ktm dispune de 3 tipuri de arcuri pentru power-valve;

 

Cel galben - cel care vine din fabrica

Cel verde - power-ul se deschide mai tarziu , permitand o mai mare fiabilitate la ture mici

Cel rosu - folosit la motocross , unde explozia trebuie sa vina cat mai repede , motorul fiind mai brutal.

 

oricare arc costa : 54837069000 ADJUST. SPRING 2003 1 Available 2.11 E ( incl TVA )

 

timp de manopera : max 10 min , intradevar necesita atentie pentru buna pozitionare a arcului.

 

Intradevar , gas gas-ul din acest punct de vedere are un avantaj , dar e mic si nu trebuie exagerat !

 

Spor,

Sa vina primavara !!

post-6100-1296050371_thumb.png

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

se poate face si la ktm un buton reglabil pt pw eu am vazut o poza si o sami fac si io practic capacu in care se sprijina arcu se pune o chestie cu un surub cu care tensionezi arcu f simplu si la mintea cocsului

ps apropo reglaju pa pw exista pe suzuki din 1989 si vine din fabruca standard si e de 50 de ori mai mica de cat chestia aia nasoala de marimea unei fise de 10 bani deci nu e o inventie

Editat de KTM EXC

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
se poate face si la ktm un buton reglabil pt pw

 

La mine ESTE, EXISTA, E ACOLO...la voi nu ??? :D

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ala ce ai pe ghidon e un buton care lucra la aprindere nu la PV.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tututror

 

Ceva despre preturi la GG ?? Nu la motocicleta, doar componente ale motorului si consumabile. Eu stiam ca aceste preturi ar trebui sa fie apropiate de KTM ( sau chiar mai mici) dar m-am inselat amarnic... :laugh: :D Am aflat ca trebuie sa scot o gramada de parai pentru o reparatie de bun simt la motor si o revizie de primavara ! :bigstar:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ce piese si ce preturi schimbi? cu preturile de la ktm ai comparat, sau doar din auzite?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×