Suzuki_RM_125 Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Am o problema la GasGas-ul meu EC 300. Consuma mult prea mult. Nu e din carburator, aveti idee de unde ar putea fi buba? mersi frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Rastorni motorul des si imprastii benzina pe jos? Cineva iti subtilizeaza oarece benzina? Tii mobra in soare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Am o problema la GasGas-ul meu EC 300. Consuma mult prea mult. Nu e din carburator, aveti idee de unde ar putea fi buba? mersi frumos ce inseamna prea mult ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Pai fata de amicii din gasca cu ktm-uri exc de 250 si chiar fata de un GasGas identic cu al meu, consumul este mult mai mare. Am tot citit pe forumuri, inclin sa cred totusi ca e din carburator pentru ca nu vad sa fie de altundeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 altceva nu prea ar avea ce sa aiba in afara de carburator , setari aiurea , jiglere prea mari , cuiul prea sus , plutitor setat aiurea etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 gg are de serie carburator mai mare decat cele montate pe ktm, deci consumul "nativ" pleaca de undeva mai de sus. Totusi, setarile la carburatorul de 2t sunt f ample, deci...curata si verifica sa nu fie uzuri in carburator sau reglaje aiurea, mai ales ca te raportezi si la un gg identic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 (editat) Imi poate spune si mie cineva cat ulei intra in cutie la un Gas Gas EC 300 2002? Editat Ianuarie 21, 2014 de Ovistein Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 am un manual de reparatie pentru un GG EC 300 din 2003 ... daca te intereseaza ti-l trimit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 am si eu manualu dar scrie in spaniola .. nu inteleg nimica.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 (editat) In dreapta sus a paginii oficiale scrie "selection idioma". De acolo selectezi limba. n alta ordine de idei manualele de Gs Gas par traduse in Google Translate; numai idiotenii gasesti pe acolo. Si la tine in manual scrie intai 1800cc 5w40 si apoi 1000ml 10w30... Ulei de la 2005 pana la 2010 intra aprox 950-1000ml, atat cred ca intra si la tine. UIte si manualul in engleza http://www.gasgasmotos.es/en/manuals/models-2-2003.html. Editat Ianuarie 22, 2014 de Sher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Salutare baieti,ma tenteaza trecerea de la 4t la 2t,stilul de mers ma recomanda si m-am oprit la aceasta marca.Acuma as vrea sa stiu asa,in mare care ar fi un consum mediu la un ec250 si ec300,e mare diferenta? 300 am auzit ca are un cuplu tare fain si ma gandesc ca si consumul ar trebui sa fie egal sau poate chiar mai ok decat la 250. Nu ma intereseaza exact sa stiu consumul,ca idee cam cati km faceti cu un plin,la un mers mediu spre hard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Depinde cat o lasi cu rotile in sus, atunci se strica media la consum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 sa zicem cazaturi normale fara sa o las mult pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 (editat) Eu am mers destul de mult cu doi prieteni cu GasGas si nu mi s-a parut ca media consumului e mai mare. Unele GasGas au rezervoare mai mici iar asta strica la autonomie... Ktm 250 are 9.5 l vezi cat are a ta. In orice caz daca e reglata ok nu te ceri acasa oe motiv de benzina Editat Aprilie 20, 2014 de tedted Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 (editat) Vezi ca variantele din 2007-2008 sunt cu 4 Kg mai usoare decat suratele lor mai vechi sau chiar mai noi. Nu ca ar conta.....dar 4 Kg chiar conteaza atunci cand ai ajuns la capatul puterilor. Aceiasi tendinta am vazut-o si la KTM EXC, variantele din 2008-2010 sunt cele mai usoare. Cat despre 250 versus 300, multi incepatori considera ca 300 e mai user-friendly pentru ca are cuplu. E adevarat, dar se intoarce medalia cand dai de o urcare la care trebuie sa-i dai un pic mai mult gaz, un 300 va fi mai brutal decat un 250, va rupe aderenta mai repede sau te va da peste cap mai usor. Si, din aceasta cauza, va consuma mai putin cel ce va ajunge sus, si mai mult cel ce va cadea pe urcare si o va relua, indiferent de cilindree. Eu unul ma inteleg de minune cu 250, nu-mi trebuie mai mult. Dar plang dupa greutate mai mica, stiu ca Husky-ul meu are 103Kg la gol si ma uit cu jind la un GG 250/2008, care are doar 97Kg. Editat Aprilie 21, 2014 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 (editat) Acuma sincer sa iti spun ca bani de model din anii 2008-.... nu am,si nici nu tare as da multi bani,fiind primul motor enduro in 2t pt mine ramane sa vad cum ma impac cu el.Am avut cross din 2003 o honda cr 125 ,era usor de pilotat,saream usor peste obstacole,ffff usoara,dar era totusi cross....Acuma la ale mele 70 kg,pana in 105 kg nu ma deranjeaza deoarece acuma ma dau cu un XR250L care are pornire la bumb,si e varianta mai grea de la XR,cred ca are in jur de 115kg...Mircea as vrea sa imi zici un pic de consum,asa estimativ,pt un 250 cu rezervor de 9,5l cate ore ma pot da? O varianta -http://www.moto.it/moto-usate/gas-gas/ec-300/ec-300--2006-07/index.html?msg=5232285 SAU http://www.moto.it/moto-usate/gas-gas/ec-250/index.html?msg=5223000 Editat Aprilie 21, 2014 de adi_b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Din câte știu eu autonomia GasGas lasă de dorit și e mult sub cea a Exc-urilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gasgas97 Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 am si eu in gasgas din 97 si mi sa dus aprinderea stie careva de unde pot comanda piese pentru el?multumes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Soptea Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 (editat) Salutare! De 3 saptamani ma numar si eu printre posesorii de GG cu un EC 200. Acum e la mecanic sa ii schimbe pistonul asa preventiv si as avea o intrebare. La cate ore se recomanda schimbarea pistonului, ca e primul 2T si am auzit n' spe variante, sau la cate ore le shimbati voi? Editat Aprilie 28, 2014 de Ionut Soptea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro_man Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 depinde foarte mult cum folosesti motocicleta o folosesti la hobby ma gandesc...sau concursuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Salutare! De 3 saptamani ma numar si eu printre posesorii de GG cu un EC 200. Acum e la mecanic sa ii schimbe pistonul asa preventiv si as avea o intrebare. La cate ore se recomanda schimbarea pistonului, ca e primul 2T si am auzit n' spe variante, sau la cate ore le shimbati voi? Salut,super achizitie,si eu caut de ceva vreme ceva de 200 GG sau KTM dar is cam rare,is foarte curios sa vad cum se comporta fata de 250 respectiv 125.Si sa vad cam cam cat e de gurmand.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Soptea Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 @enduro_man Va fi folosit pentru hobby dar fara menajamente. @ adi_b Cat de gurmand nu stiu cat e deoarece avem padure destula langa casa si in plus am doar un coleg care se da cu mine si are tot Ec 200 deci nu prea am cu ce sa o compar. Inainte am mai fost in paduri cu un KX 250F ala consuma mai mult da nu cred ca isi are vre-un rost comparatia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 consuma mai mult kxf-ul?? ala e 4t nu?interesant..stiu pe cineva cu un yz250f 2002 si cu 6l face cam 80km batzaita pe urcari si rally. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 ca fost posesor de KX250F cred ca aveai ceva reglat aiurea la carburator, mie imi consuma foarte decent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Soptea Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Aiurea nu cred ca avea nimic reglat, dar tin sa precizez ca mobra era de concurs deci mai mult ca sigur nu era reglata pt economie. Pe de alta parte un CRF 250 consuma mai putin decat KXF-ul meu.... naiba sa il ia, am zis ca nu e relevanta comparatia cu ea. Revenind la intrebare. La cate ore schimbati pistonul in regim de utilizare hobby la GG? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.