Sari la conținut

R1 - Pot Fi Fiarele Domesticite ?


ShowNoMercy
 Share

Postări Recomandate

nimic, kiar nimic nenea bocosb ! :sick:

cateva ture solo, scurte. ma enerveaza si inhiba transeele astea care s-au sapat pe strada mea, ma kinui cumplit sa scot jucaria din curte. dar am planuit cu grija o tura mai mare in a doua parte a concediului: 7 zile prin tara, un tur larg. pana atunci trebuie sa rezolv TopCase-ul, ca nu pot pleca fara doamna mea. :disappointed:

asadar am 3 saptamani la dispozitie sa-mi construiesc un cadru si sa-mi cumpar cutia. in rest vor mai fi 2 genti laterale de panza impermeabila de la firma aia oradeana care expunea la SMAEB gentile OLIVER'S + un sac de rezervor, de la aceeasi firma. mi s-au parut super la expozitie, le-am tot sucit si probat in spate (se pot transforma in rucsac), ma rog, rezoneaza cu mine !

cu cadrul va fi mai dificil .. din moment ce nu exista unul special pt R1, caut meserias sa conceapa si execute unul custom. pentru asta fac apel la cei care cunosc astfel de meseriasi ... pls, se poate un numar de tel, o adresa (din bucuresti) ? :crack:

ideea e simpla: pe sistemul de prindere format din tije voi adapta placa pe care se prinde cutia. prinderea se face in 2 puncte (asemanator sistemului VENTURA pt R1): la scarite si la cadrul de sub saua pasagerului. acest cadru are in primul rand menirea sa fie suficient de solid ca sa poata sustine pasagerul care se sprijina de cutie. practic acesta e si scopul cutiei (altfel m-as fi descurcat fara TopCase, doar cu cele 3 genti pomenite mai sus plus eventual un rucsac carat de pasager(a)..).

Cutie clar gasesc, orice marime si tip .. dar placa pe care se prinde oare o gasesc fara cadru ??? mai studiez ..

 

insa kiar nu are nimeni nimic de spus (inteligent, ca de prostioare s-au strans vad 10 pagini) vizavi de subiect ? nu a mai pus nimeni o cutie pe un cbr sau un gixxer ? nu a mai construit nimeni un cadru custom ? mi-e greu sa cred .. cum sa fac sa ajung in atentia lor ca sa pot primi ajutorul necesar ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 148
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu a fost sa fie 7 zile cum am sperat ci doar 5 ... de miercuri pana duminica. am avut timp numai de jumatatea estica, iar vineri mai mult am stat pe la dragomirna (dupa suceava) datorita ploii. nu am avut nici bani de genti asa ca se vede in poze compromisul.

a fost o tura de 2300 km, pe la manastiri, prin munti, pe sosele perfecte sau groaznice. la un moment dat am incercat (de nevoie) un soft enduro (spre agapia). am fost singur, fara pasager, fara tovarasi de drum.

m-am intors cu temperatura 38,4 ! poate datorita oboselii acumulate .. ma dureau cumplit inkeieturile la maini. spre sfarsit, pauzele s-au indesit cam la fiecare 60-80 km.

in rest minunat. cine spune ca nu poti face turing cu R1 ar putea macar sa incerce ! merge cum nu se poate mai bine, amortizarea este impecabila. de unul singur cred ca pot face 1000 de km zilnic pe asfalt bun. pe drumuri rele, treaba se skimba, dar nu e imposibil. dupa ploile de vineri erau noroaie si gropi mascate de apa. manastirea neamt sau voronet au fost incercari grele. e drept ca am avut un rucsac in spate care atarna spre 25 de kg.

drumurile in harghita si covasna sunt cele mai proaste ... carpite, topite, prafuite, capcanoase .. aveti mare grija. in jurul lui 100kph am luat o gropita care nu parea periculoasa, insa dupa depasirea ei, roata fata a izbit buza gropii iar socul m-a proptit in rezervor cu oole si pieptul, iar cu casca am lovit parbrizul. bicicleta e spectaculoasa, nu s-a dezekilibrat deloc, nici acum si nici in alte mici incidente asemanatoare. despre forta in depasiri nu insist, asta stiti si voi, insa cele 5 zile calare de la 7 dimineata pana spre 7-8-9 seara, pot sa va zic ca au fost o surpriza placuta; nu ma asteptam la confort sau sa ma odihnesc in sa, dar nici sa pot face sute si sute si sute de km cu atata usurinta si placere.

desi duminica am cazut lat cand am ajuns, multumirea sufleteasca e plenara, R1 poate fi si altfel decat bestie. cu toate acestea, lipsa pasagerului iti afecteaza bucuria excursiei. singuratatea e OK dar golul de pe saua spate nu-l umple nimic, nici un peisaj, nici un demaraj, nici o rugaciune la manastire, bucuria nu a fost completa nici un metru din toti cei 2300 de km.

presupun ca voi cauta sa skimb fierul pt un turing cumsecade, cu toata parerea de rau pentru calitatile lui dinamice si pentru fiabilitatea extraordinara.

apropo, nu o sa va vina sa credeti cat consuma ... nu am facut-o sa sara de 5,5 nici pe serpentine, nici pe noroaie, nici in orase, nici la viteza mare (cel mai mult a vazut 160 in turul asta). la fiecare 250 - 300 km bagam 12-15 litri, niciodata peste ! nu am vazut becul aprins decat o singura data, dupa 290 de km parcursi (rezervorul are 18 litri din care 3,5 rezerva - se aprinde becul si tripmetrul se reseteaza numerotand km parcursi pe rezerva)

cred ca mi-am atins scopul cu acest topic. eu am reusit sa fac mult peste 5000 de km cu R1 in cateva saptamani si uite ca se poate si asa, fara mers pe o roata, fara 200+, fara prostii; doar drum, soare, munti, bucurie .. ceea ce doresc tuturor !

 

cateva imagini:

post-9634-1155624336_thumb.jpg

post-9634-1155624343_thumb.jpg

post-9634-1155624354_thumb.jpg

post-9634-1155624392_thumb.jpg

post-9634-1155624400_thumb.jpg

post-9634-1155624410_thumb.jpg

post-9634-1155624418_thumb.jpg

post-9634-1155624428_thumb.jpg

post-9634-1155624438_thumb.jpg

post-9634-1155624447_thumb.jpg

post-9634-1155624470_thumb.jpg

post-9634-1155624476_thumb.jpg

post-9634-1155624483_thumb.jpg

Editat de ShowNoMercy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daaa .. kiar am facut-o ciopar ! insa dupa aceea avea o ciclistica de trotineta, fata nu mai amortiza (sau avea o cursa minuscula), etc. au trecut anii. am probat multe biciclete intre timp, dupa cum vezi kiar si cea mai cea ! dar ma voi intoarce la soft enduro, nimic altceva nu se potriveste la strazile patriei. un enduro greu sa ma tina bine .. poate un BMW GS, poate un KTM 950 - 990, poate un VStrom, poate kiar un FAZER de 1000 (R1 imblanzit). ideea e sa poti circula comod, rapid, incarcat, in siguranta ! si cu doamna in spate, altfel e sec si nu are farmec deplin ... stiu ce spun !

DoamneAjuta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

presupun ca voi cauta sa skimb fierul pt un turing cumsecade, cu toata parerea de rau pentru calitatile lui dinamice si pentru fiabilitatea extraordinara.

 

:lol: :crack: :D :D - asa da, in sfarsit :kick:

Sa vezi dupa ce o sa-ti iei un cbr1100xx ce o sa-l lauzi pe ala la comoditate, fiabilitate, putere, acceleratie :D

 

Cat despre poze, cu canon a85-u ala a tau se pot scoate minuni.. ai grija la incadrare la peisaje, sa nu-ti fie linia orizontului la mijlocul pozei ca ete plictisitor. Incearca o compozitie dupa rule of thirds, 2/3 pamant si 1/3 cer, sau invers. Si evita sa pui subiectul central in fotografii

 

Numa bine :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre boco, ce sa zic acu .. matale avusesi dreptate de la inceput. dar trebuia sa experimentez cu inkeieturile mele ... si cu ale pasagerului. daca eu poate m-am adaptat si daca inca 5-6000 de km mi-ar induce kiar dependenta (sa presupunem), pasagerul totusi nu poate rezista mai mult de cateva sute de km cu oricata bunavointa, cel putin nu pasagerul meu ! noi am trecut de prima tinerete ...

ca va fi cbrxx sau altceva, bunu dzeu stie ! insa sigur va fi un fier pt 2 persoane, de preferinta soft enduro (inclin catre BMW, Varadero sau VStrom). ce e scris si pt noi bucurosi le-om duce toate

da acu zi cum dumnezeu te-ai prins ca am A85 :lol: ca altfel te acuz de voodoo si alte magii gri !! nu prea ma pricep sa fac foto si sincer, de unul singur pe drum, numai kef sa iau instantanee nu aveam. de cate ori aparea ceva misto si demn de pozat (dupa umila mea impresie) trebuia sa opresc, sa scot rucsacul de 25 de kile, manusile, casca, etc ... apoi urma ritualul tigarii (bat-o vina) .. si preferam sa opresc cat mai rar pt ca altfel imi prelungeam cu inca o zi sau 2 excursia (si eram la capatul pungii si al concediului). oricum am facut nu mai putin de 168 de poze, pt aici am ales cumva aleator numai cateva.

cum ziceam .. DoamneAjuta !!

 

ps: btw, am pus-o la vanzare/skimb .. cine aude ceva sau are bani/moto_la_skimb de/cu R1, e asteptat/binevenit !

Editat de ShowNoMercy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau ca o vinzi, am ramas surprins cand am vazut-o pe Bikeshop; dar oricum, astept povestirile si pozele din excursii cu noua motocicleta, oricare va fi aceasta. Multa bafta la vanzare !

Sper sa pot si eu sa calc pe urmele cauciucurilor tale tot cu o carenata "care nu e facuta pentru drumuri lungi", dar asta cand va veni timpul... sau mai bine zis banii.

 

Si eu stiu cu ce ai facut pozele :lol: :

Orientation of image: 1

File change date and time: 2006:08:12 12:00:02

Image input equipment manufacturer: Canon

Image input equipment model: Canon PowerShot A85

Exposure time: 0.0166667

F number: 5.6

Shutter speed: 5.90625

Aperture: 4.96875

Exposure bias: 0

Maximum lens aperture: 2.96875

Metering mode: 5

Flash: 16

Lens focal length: 5.40625

Focal plane X resolution: 10819

Focal plane Y resolution: 10784.8

Focal plane resolution unit: 2

Sensing method: 2

Custom rendered: 0

Exposure mode: 0

White balance: 0

Digital zoom ratio: 1

Scene capture type: 1

 

Daca folosesti browserul Opera, click dreapta pe imagine si Image Properties. Desigur, exista multe programe care pot face asta, dar cu Opera e cel mai la indemana.

 

Numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D-le no mercy.... RESPECT!!!

 

Am citit tot topicul lansat de tine la achizitionarea R1 -lui! Mi-a placut, am fost de-a dreptul fericit sa mai vad si OAMENI pe R1, nu numai clovni, donatori de organe si kamikaze... (pleonasme gramada, astept pietre)

Nu am mai mult de comentat, in afara faptului ca acum, la sfarsit de "cariera" R1, eu, dupa 35k km de CBR XX, ti-l recomand cu maximum de incredere. Este un motor care se apropie de performantele lui R1, este insa ceva mai mare, mai greu si sta pe sosea asemeni unei locomotive pe sine. Asta inclusiv pe mandrele sosele carpatine! The Super Blackbird este un sport touring cu duble valente! :-) Este sportiv daca esti TU sportiv, si este, in acelasi mod natural, super tourer, daca esti pilot SOFT!

Nu fac reclama Honda, nu te indemn sa iei XX-ul pentru ca nu mai am eu, ci pentru ca CHIAR ESTE ceea ce ai tu nevoie. Dupa ceea ce am citit aici, dupa felul (literar frumos) explicit in care ti-ai expus modul de condus, cred ca XX-ul ar indeplini toate nevoile tale! Basca faptul ca poti sa dai R1-le la schimb pe un XX din 2005, fiind foarte apropiate ca valoare financiara.

Daca macar jumatate dintre forumisti ar pricepe ceva din acest topic, cu siguranta numarul victimelor ar scadea simtitor!

Ochi mari, multi & bine deschisi! :lol:

Editat de hondaxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D-le no mercy.... RESPECT!!!

 

Am citit tot topicul lansat de tine la achizitionarea R1 -lui! Mi-a placut, am fost de-a dreptul fericit sa mai vad si OAMENI pe R1, nu numai clovni, donatori de organe si kamikaze... (pleonasme gramada, astept pietre)

Nu am mai mult de comentat, in afara faptului ca acum, la sfarsit de "cariera" R1, eu, dupa 35k km de CBR XX, ti-l recomand cu maximum de incredere. Este un motor care se apropie de performantele lui R1, este insa ceva mai mare, mai greu si sta pe sosea asemeni unei locomotive pe sine. Asta inclusiv pe mandrele sosele carpatine! The Super Blackbird este un sport touring cu duble valente! :-) Este sportiv daca esti TU sportiv, si este, in acelasi mod natural, super tourer, daca esti pilot SOFT!

Nu fac reclama Honda, nu te indemn sa iei XX-ul pentru ca nu mai am eu, ci pentru ca CHIAR ESTE ceea ce ai tu nevoie. Dupa ceea ce am citit aici, dupa felul (literar frumos) explicit in care ti-ai expus modul de condus, cred ca XX-ul ar indeplini toate nevoile tale! Basca faptul ca poti sa dai R1-le la schimb pe un XX din 2005, fiind foarte apropiate ca valoare financiara.

Daca macar jumatate dintre forumisti ar pricepe ceva din acest topic, cu siguranta numarul victimelor ar scadea simtitor!

Ochi mari, multi & bine deschisi! :lol:

 

:crack: - ezact - ce mai pot sa zic de xx e ca are o calitate motor/finisaje mai mare decat R1, iar motorul este mai fiabil(asta din ce am studiat despre el, probabil proprietarii de pe aici o sa ma aprobe)

 

Cat despre poza, asa cum zicea si wabit - detaliile se afla din exif-ul fisierului jpeg, se pot afla tare multe, inclusiv data si ora la care a fost facuta poza :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai ma omorati voi pe mine cu cate stiti ... sincer ma gandisem sa verific si eu proprietatile, m-am gandit ca acolo trebe sa fie ascuns cate ceva, altfel numai din calitatea imaginii sa spui kiar si tipul aparatului era prea mult :D

CBRXX sa va auda dumnezeu, ea sa fie .. numai ca una e acasa si alta in targ, stiti voi. si cu R1 a fost cum s-a potrivit, nu cum plecasem sa fac treaba ! eu cautam hayabuse, in ideea de turing. dupa ce am vazut cateva si am inceput sa am dubii ca poti gasi ceva BUN (pe placul meu), am intalnit fieru. era nou, complet original, nici un defect, nici o kestiune ascunsa prin motor, prin suspensii, prin cadru .. deh, ca fieru nou ! am zis ce mi-a busa, ce mi-e runu .. dar iata ca pe run nu pot lua pasager decat formal, in gluma. si probabil nici daca as pune cutie nu s-ar skimba prea multe, picioarele tot contorsionate si kinuite vor sta, apoi pozitia verticala a pasagerului va fi cel putin ciudata, in spatele unui pilot aplecat radical, inkeieturile tot or sa ma doara .. ar trebui sa transform runu intr-o kestie hilara, cu coarne lungi, cu sa lata si scarite joase, cu cutii, parbriz inalt, cu cauciucuri enduro ... :D :crack: :lol: :D

poate totusi un BMW GS ar fi idealul, sau poate un Varadero !

 

ps: multumesc pt aprecieri

Editat de ShowNoMercy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a avut loc o noua tura care, desi nu prea lunga, e f spectaculoasa: vidraru, balea, sibiu, calimanesti, rm valcea. alaturi mi-au fost the best friend stefan (pelerinul) si ena, sotia sa, cu un BMW R60/5, o masina extraordinara!

pe sus ne-am vazut si cu ekipa lu dom' semaca, care facea aceeasi tura dar cu retur prin fagaras, brasov. salutam cu ocazia de fata :crack:

cazarea e o pb in aceasta perioada prin sibiu, dumbrava, rasinari, etc .. nu am gasit decat o pensiune prin talmacel, 300k patul, cu tv, piscina, biliard inclus in pret. dupa o tura mai greuta parca merge o baie in piscina, o bere rece, o bila si apoi retragerea. micul dejun (2 eur), face toti banii.

ca de obicei, fieru s-a comportat docil si desi nici un auto nu a putut rezista pe serpentine, nu pot spune ca am mers tare sau dur. imaginile sunt martor ca michelin pilot power e un cauciuc f rezistent. spunea cineva ca la 8-10 mii de km e gata ... nu e deloc adevarat, mergeti sub 6-7000 ture, fara demaraje nebunesti, si cauciucul tine de 3,4 sau 5 ori mai mult !!

inkeieturile raman o problema, aceeasi problema dureroasa ! desi te obisnuiesti relativ cu durerea, as prefera ca nimic sa-mi umbreasca placerea excursiilor. la fel si locul din spate, gol... a incercat si ena cativa km, nu s-a impacat (e drept ca e obisnuita pe BMW care e ca si un cadilac pe langa R1).

bogdan padure spunea la un mom dat ca e numai kestie de obisnuinta; alina, sotia sa, a reusit sa se obisnuiasca (e drept ca el merge pe vitezane de MULTI ani).

deocamdata, cu pauze dese (max 100 km), totul e in limita controlabila ! durerea inkeieturilor se transforma in amorteala, apoi intr-o inclestare a tendoanelor. mentionez ca nu am nici un alt discomfort, spatele, picioarele, fundul, umerii .. nici o problema !

acelasi consum ! poate usor crescut spre 5,5 (ca medie) deoarece am mers mai incet, tot timpul in spatele BMW-ului (90% din drum) cu viteza a 3-a sau a 4-a. nu functie de turatie ci doar de viteza difera consumul .. cel putin la turatii NORMALE LA CAP ! adica pot merge cu viteza a doua la 5000 de ture timp de o ora si apoi cu viteza a 6-a la 5000 de ture .. si va consuma tot atata banzina in acest interval. dar consumul fiind calculat pe KM, e logic sa fie MULT mai scazut cand mergi cu a 6-a, deoarece imparti la 160 de km, spre deosebire de 75 sau 80 cat mergi cu viteza a doua la 5000 de ture ! deci compromisul ideal e sa merg cu ceva viteza. cel mai mic consum (clar sub 5) il inregistrez pe la 110-140 km/h intr-a 6-a. sub sau peste plaja respectiva, consumul urca !

hai sa pun si ceva imagini .. si DoamneAjuta !

post-9634-1156151939_thumb.jpg

post-9634-1156151955_thumb.jpg

post-9634-1156151966_thumb.jpg

post-9634-1156151996_thumb.jpg

post-9634-1156152014_thumb.jpg

post-9634-1156152031_thumb.jpg

post-9634-1156152045_thumb.jpg

post-9634-1156152058_thumb.jpg

post-9634-1156152069_thumb.jpg

post-9634-1156152084_thumb.jpg

post-9634-1156152101_thumb.jpg

post-9634-1156152122_thumb.jpg

post-9634-1156152141_thumb.jpg

post-9634-1156152154_thumb.jpg

post-9634-1156152168_thumb.jpg

post-9634-1156152181_thumb.jpg

post-9634-1156152556_thumb.jpg

Editat de ShowNoMercy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desigur, sub 3000 nu cobor, alea erau cifre fictive necesare exemplului ! acum depinde si cati cilindrii ai tu, deoarece sub 3000 pe un mono e logic sa nu cobori ca-l apuca tremuratu, insa pe un cvadri nu simte si te poate fura peisajul, ca nu stai tot timpul cu okii pe turometru. m-am obisnuit repede sa nu mai mestec in cutie precum la enduroaica .. doar cu durerea din palme e mai greu, poate fac bataturi si trece :crack:

trece cat nu mai circuli cu ia ,sau mai bine zis iarna trec durerile de maini :what: Pana atunci ...asfalt uscat :crack:

 

iarna trec durerile de maini :what: asfalt uscat... :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe sus ne-am vazut si cu ekipa lu dom' semaca, care facea aceeasi tura dar cu retur prin fagaras, brasov. salutam cu ocazia de fata :crack:

 

Multumim inca o data c-ati avut grija de noi si ne-ati ajutat cu benzina aia, arde-o-ar bujia astazsh maine!

 

Nu dau de Semaca sa va mai zica si el de bine, ca tare-o meritati. Pana atunci felicitari pt. tura, de-a noastra povestim aici.

 

Ramanem datori! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e tare neplacut sa ai o problema cat de mica in excursiile pe care le-ai planuit minunate, excursii care pot lua un curs nu tocmai de dorit. am trecut prin astfel de surprize si stiu ce sentimente te incearca. de aceea, de cate ori este posibil, opresc sa strang maini si sa intreb daca toate sunt bune !

in asteptarea pelerinului, pe autostrada la km 49 sub pod, fumam o tigara. a oprit sa vada daca sunt ok un pegaso ... apoi (din gasca lui) au urmat altii. spre rusinea mea nu am retinut nume, dar le multumesc din suflet ca s-au interesat de soarta mea, si multumesc lui dumnezeu ca eram ok si nu aveam nevoie de ajutor !

si nu mica mi-a fost parerea de rau, cand o fata din aceeasi gasca a scapat pe jos fieratania, aproape ca imi faceam reprosuri (stiti faza cu facerea de bine ...) ! nu a patit nimeni nimic, nici macar o zgarietura, ceea ce m-a linistit. ne-am mai intalnit pe drum de cateva ori, ei mergeau la intrunirea din pitesti. ii salut si sper sa citeasca aici candva si sa se prezinte, ca multumirile mele sa aibe adresa! :crack:

in fine .. sentimentul ca poti ajuta si ca faci un bine unui confrate e incredibil, inlocuieste drogul. cred ca asta-i explicatia, suntem dependenti, cum vedem pe dreapta frati, oprim sa luam doza ! :crack:

mai devreme sau mai tarziu, roata se intoarce! sa speram ca atunci va fi cineva in proximitate dispus sa intinda o mana!

DoamneAjuta !

Editat de ShowNoMercy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Men sa ai bafta si parte de ea. Misto motorul, ai grija de el si de tine. N-am cuvinte, la acelas motor visez si eu si nujt daca o sa ajung, daca o sa ajung la R1 drumul este destul de lung. Numai bine si asfalt uscat, poate o poza ceva life facuta de mine daca te vad, tare mi-ar placea sa vb despre ea. Merita si e frumoasa. Drum uscat si multi km. :ok:

Editat de SpeedR1_2004
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P Salutari maxime dragilor :P

 

Dle.Fara mila tot respectul din lume si toata admiratia pentru entuziasmul de care dai dovada :ok:

Daca tot suntem la capitolul escursii :-L am bagat si io dumineca trecut fro 800 km asa de control.Din pacate cu poze am sa revin mai tarziu.

Am inceput calatoria din orasul meu de bastina Otopeni si au urmat Sinaia, Brasov, Sf.Gheorghe, Gheorgheni, Miercurea Ciuc, Izvorul Muresului, Sovata, Sighisoara, Brasov si acasa :D

Am oprit destul de des pentru impresii ,pentru o tzigara, pentru un cico, am mancat undeva in Izvorul Muresului la un popas pe partea stanga de mers.Mai fratilor este tare frustant ca la tine in tara sa nu te poti intelege cu oamenii ....am stat 10 minute in fata barului pt un cico doar pentru ca l-am cerut in romana :hug: .....comanda pentru mancare a durat 40 min :ok: , dar a fost bun si ieftin :drink:

Dragilor vreau sa ureza maxima :lol: pt calitatea drumului Brasov-Sovata care este de toata jena :P .

Fiarele au fost de talii diferte si clase diferite incepand cu Virago 250 :P si terminand cu bestiuta mea GSXR1100 :eek:

Pacat ca nu am poze acum sa fi impartasit cu voi macar o parte din aventura de o zi.

Urmarile dupa cum spunea si No Mercy , durere la incheieturi si o mica batatura in palma dreapta (probabil a stat manusa intr-o pozitie mai ciudata).Dar parca nici nu te mai gandesti la micile probleme legate de disconfort cand vezi tota minunatia de peisaj si auzi zumzetul 'biclei' :P pe serpentine si prin vai.

 

V-am salutat respectuos si sa ne vedem cu bine :ok:

 

Si inca ceva SALUTARI din toata inima fetelor si baietilor participanti la traseu nishte brasoveni de exceptie :D

Editat de BoneS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos....offtopic, dar frumos.... :hug:

 

o mobra zic eu ca nu poate fi domesticita....poate daca ii bagi un cartof in teava.....mai mult ar trebui sa umblam noi la capatana noastra sa ne auto-reglam fitele si sa nu mergem mai tare decat stim.....atunci si un r1 poate "ierta".....nu o provocati ca va da peste nas....este prea instabila, d-abia cu modelul 2003 s-a reusit inhamuirea ei odata cu aparitia injectiei....si atunci tot usoara de fata si predispusa la voblaj a fost.....am avut un 98 si un 03 eu....diferente enorme la punerea puterii pe strada.....prima era ca un taur in calduri....iar cealalta ca un rottweiler....nu stiu daca ultimul model se poarta ca un caniche, nu am mers pe asa ceva dar cica ar fii cea mai "calma"....

 

ps: personal nu vad legatura dintre r1, gsxr, blade and ninja si drumuri asa lungi.....mobrele astea sint clar ori pentru circuit ori pentru fitze :ok: , daca se reuseste imbinarea lor cu atat mai bine :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la circuite nu ma pricep si nici nu cred ca ar fi fun ! mi-as rupe motoru gonind in cercuri dupa centrifuga (sau centripeta .. care din ele e ?) fara sa simt mare placere si fara sanse la premiile podiumului. cat despre fitze ... cum trebuie sa ma manifest ca sa fiu fitos ? pe o roata nu stiu si nici nu ma atrage incercarea, gagicile nu se mai uita la bosorogi ca mine (oricum e nevasta-mea pe faza), dolce&gabana mi se pare tiganesc, tare pe magheru nu ma dau .. :hug:

so, ce sa fac ? iata ca ma duc la munte si la mare, in maramures si moldova, cu cortu sau la pensiune, etc si caut metoda de transport pasager fara tortura inclusa !

sau da, de ce nu, daca pot si se leaga ceva skimb R1 cu enduro turing mare, pe motiv de pasager. insa daca eram singur, nu ma deranja sa fac turul lumii pe R1, am dus-o peste tot si ne impacam acceptabil ! :ok:

EU am imblanzit-o, la mine sta cuminte. daca o probezi matale, e la fel de salbatica precum o stii ca trebuie sa fie ! insa te-ai prins ca fac figuri cu stilul ca doar nu crezi ca am castrat motoreta bagandu-i cartofi in c.u.r. ... :P iar despre fata usoara, eu nu am simtit (dar sub 7000 de ture oricum nu simti nici matale asta). poate totusi un amortizor de ghidon sa zic ca mi-as dori, a fost o data la un demaraj cand parca a vrut ghidonul sa se joace cu traiectoria ... poate numai mi s-a parut, dar tot as vrea sa evit kestiunea !

Editat de ShowNoMercy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un pic de midlife crysis?! asta cu r1? :hug:.....eu am spus ptr ce cred eu ca au fost gandite "oarecum-replicile" astea ale mobrelor de curse....si eu merg zilnic cu 185cp prin oras, si eu ma duc cu ea la mare si munte....dar asta doar pentru ca nu pot avea una pentru oras, una ptr drumuri, una ptr fitze la terasa si una ptr circuit....pot sa te intreb de ce ai optat ptr r1 atata timp cat nu o duci acolo sus, unde ii place ei?! ....in ture ma refer....ptr look? .....banuiesc ca nu ii setezi suspensiile ptr racing, nu ai gume semi-slick pe ea.....de plimbat cred ca se poate si pe un fjr, pe un cb1000 etc etc etc....daca imi spui pentru frane si acceleratii atunci cand ai nevoie, ai toata stima mea :ok:

Editat de Coxanel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desi nu mi-ar displace stima ta, adevarul e ca nu pentru cele amintite am "ales" ! plecasem dupa sport turing, dupa ceva mare deoarece si eu sunt destul de mare. :ok:

inainte sa vina banu cautasem niste scule, aveam o idee ce trebuia sa urmeze DR-ului prea mic si monocilindru (poate BMW 1150 GS sau kiar noul F800ST, poate KTM950, poate ZZR1200, un vstrom sau bandit mare, un FJR (desi asta era mult prea scump), sau kiar o hayabusa), oricum ceva puternic si turing (daca se poate cu tenta enduro ca desi nu merg pe aratura, soselele romaniei sunt un soft enduro veritabil).

dupa ce a venit banu, am luat concediu si am inceput sa alerg dupa fier. doamne doamne a vrut sa nu gasesc nimic din ce am vrut, iar ce am gasit sa nu-mi fie DELOC pe plac, jalnice, kinuite dar cu coada pe sus (cum sta bine romanului)... cunosti poate !

asa am dat intamplator peste R1, care nu era pe lista, dar care era nou nouta. am rezonat cu ea pur si simplu, s-a aratat atat de virginica si de primitoare ca am rationat astfel (acum recunosc, total gresit): cat de diferita poate fi de hayabusa ? citisem toate review-urile de pe net, vazusem filmuletele de la www.roadmc.com (fac baietii aia plimbari excelente pe R1), design bestial (nevasta-mea aplauda din galerie) si am comis-o ! au urmat MULTI kilometri si m-am adaptat/obisnuit ! nu am nimic cu R1, poate fi si bestie si pet, merg cu ea pana la capatul lumii .. dar nu poate duce pasager ! nu stiu cum vezi asta tu, poate ca pe un lucru bun, esti responsabil numai pt pielea ta, fierul raspunde mai bine, etc ... dar eu ma simt singur in munti fara fata mea ! singur si degeaba !

oricum, ce-o fi scris si pt noi bucurosi le-om duce toate ... poate o vand, poate o skimb, poate o tin si potrivesc cumva locul din spate pentru anduranta si bagaje :hug:

DoamneAjuta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

asaaa .... 1 sept, prima zi de toamna. coincide cu ziua mea de nastere iar apropiatii mi-au facut surpriza maaaare. sa vedeti ce tort am avut :P !

apoi plecaram pe trasee. si fiindca in dobrogea, la munte, in nord, se anunta ploaie sambata, am hotarat sa mergem pe la olteni, singura zona insorita (dupa parerea INMH). am avut si un incepator in formatie, manelici, cu un superb suzuki DR, as good as new :eek: :)

deci, am ales Portile de Fier ca reper turistic si dusi am fost ! am avut pasager, fata lu domnu manelici, care incepator fiind, mi-a incredintat mie comoara lui .. deci, cu simt de raspundere, am purtat bagaj pretios prin zone de vis, dar nu tocmai in puf :kiss: . deh, dupa cei 850 de km cat au inregistrat toate cele 3 tripmetre de la mobre, domnisoara era toata o lacrima si un suspin, cu inkeieturile mainilor distruse. restul destul de intreg si nevatamat. aviz amatoarelor: mergeti la sala de forta si lucrati tendoanele antebratelor pana se otzelesc, altfel nici o sansa pe R1 !!!

am dormit in orsova, 70 lei camera cu 2 paturi, la o pensiune (parerea mea ca BORDEL) ... avea prezervative prin sertare, lumina difuza, peretii roz .. in fine, nu conteaza. jos la restaurant haleala multa, buna si ieftina, bere din belsug ! haioase aratau si fetzele noastre cand a venit nota de plata 3,2 milioane (5 persoane) .. creca nedumerirea noastra extatica a inmuiat inima stimabilei domnisoare (super bunaaaa) care ne-a comunicat ca pretul e cu tot cu cazare ..phiiuuu, drace, s-a luat piatra de pe inima si voia buna a revenit !!!

dimineata am continuat pe herculane, baia de arama, tg jiu. rm valcea, pitesti, buc.

cel mai frumos drum din tara e herculane - tg jiu, gata, am decretat ! taie cerna niste defilee de nu poti sa crezi. si dunarea era superba taind carpatii - lagune in stanca, viaducte, orase iugoslave pe malul opus, hidrocentrala - dar cat si cum a sapat cerna in stanca, e peste puterea mea de intelegere !!

drumul f bun cu mici exceptii (pietris care sarea fix in radiator si putin noroi pe alocuri). aveti grija sa alimentati in herculane, altfel e de rau ... si inca ceva: tg jiu e orasul cu cele mai frumoase femei din lume. am stat 2 ore in centru la o terasa si m-am zgait ca bucuresteanu handicapat, care in toata istoria universitatii, unirii si romanei nu a vazut atatea minunatii pe metru patrat !!! mai nene, orice femeie trecea pe acolo era desprinsa din pictorialul imaginatiei celui mai pretentios oki masculin. sa va traiasca fetele si sa va bucurati de ele .. 'tzi-ai naibii de norocosi !! :D

runu a mers bestial, asa cum m-a obisnuit. consumul nu m-a surprins nici el cu nimic si nu a depasit 5 %. viteza de top a fost pe A1 la intoarcere, cred ca 165, cand o masina ce remorca o platforma (pe care stateau mandre 3 KTM-uri line de namol) mi-a facut semn sa-i dau, cu claxoane si toate cele. n-am vrut sa las confratii fara un mic spectacol si am tasnit din dreapta lor, caci ei ma depaseau (eram cu 100 kmh in spatele DR-ului), am coborat in a 4 -a si apoi 5,6 pana la un 165 unde m-am oprit ca deja nu le mai vedeam farurile. am stat acolo cam 1 minut apoi m-am lasat ajuns incet-incet .. din nou faruri si claxoane, am salutat baietii care erau numai un zambet si un salut !! ii salut din nou acum, oricine ar fi !!!

la intrarea in bucuresti pe kitila era adunare mare, am vazut diverse mobre, kestii de viteza dar si enduro mici si rele ! probabil liniute, mers pe o roata, spart in figuri ... fiecare cu ce poate ! cum eu NU pot asa ceva nu le-am raspuns la invitatie :lol: oricum, salut aci si pe ei !!

acum kiar ca nu ma resimt in nici un fel. desi pasagerul se sprijinea de mine cand nu mai rezista pe rezervor si imi punea presiune pe tendoane, nu am mai simtit nici un disconfort in maini. cred ca perioada de acomodare a luat sfarsit, sunt in stare sa merg MULT pe bicicleta mea fara probleme. dar la fel consider ca pasagerul este in plus si nu are ce cauta pe o astfel de bicicleta. cine face ca mine si gandeste ca isi va convinge/obisnui pasagerul sa calatoreasca pe asemenea cal .. se insala ... ca si mine !! cu cea mai mare bunavointa si dorinta, am incercat, dar NU SE POATE ! nimic nu cred ca poate convinge un pasager care a mers 850 de km in spate pe R1 sa se urce si a doua oara .. NIMIC ! si numai Dumnezeu stie ce l-a determinat sa reziste atat de mult si cu ce putere :D

deja e vremea sa bagam runu la revizie, sa mai skimbam oloiu, poate si filtru .. sa se uite nenea bogdan cum a evoluat motoru in aceasta perioada de rodaj si daca e util sau nu un DuraLube :crack:

urmeaza cateva poze, daca intereseaza pe cineva ...........

 

 

pozeee

post-9634-1157367215_thumb.jpg

post-9634-1157367223_thumb.jpg

post-9634-1157367230_thumb.jpg

post-9634-1157367238_thumb.jpg

post-9634-1157367246_thumb.jpg

post-9634-1157367253_thumb.jpg

post-9634-1157367260_thumb.jpg

post-9634-1157367267_thumb.jpg

post-9634-1157367276_thumb.jpg

post-9634-1157367283_thumb.jpg

post-9634-1157367289_thumb.jpg

post-9634-1157367297_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...