Sari la conținut

R1 - Pot Fi Fiarele Domesticite ?


ShowNoMercy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 146
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cuplu mare nu are cum sa aiba de la turatii joase (in caz ca nu i-ai scos exup-ul). dar de pe la 5-6 k trage ca o nebuna.

chestia cu drumurile lungi mi se pare o minune pentru fiecare motociclist. eu am facut cu a mea recent un drum pana la bacau... foarte plictisitor. foarte drept si foarte larg. stii chestia.. ii dai, da cat sa-i dai? dai in ea sa mai vezi si la drumu asta daca n-a imbatranit printre semafoarele din bucuresti si dupa cateva minute de stat ascuns dupa parbriz, revii intr-o pozite confortabila si la un consum rezonabil... ai dreptate. dar eu mi-am pus amortizor. diferentele sunt uriase. si inainte de r1 am avut un zx9 caruia i-am pus amortizor. de atunci am ramas fidel unui ghidon foarte stabil . ia de la cineva, monteaza-l pe mobra, sau mergi cu una care care are amortizor si ai sa vezi ca-ti vei dori imediat unul. in rest, cine stie, poate ne vedem pe strada. Doamne-Ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cuplu mare nu are cum sa aiba de la turatii joase (in caz ca nu i-ai scos exup-ul). dar de pe la 5-6 k trage ca o nebuna.

 

defineste "cuplu mare", te rog ! pt mine cuplul care-l resimt cand accelerez plecand din 3000 este nu mare ci ENORM ! si sa trag de gaz din 7000 cu putere inca nu am facut-o dar nici nu am simtit nevoia,asa ca nu am cu ce sa compar !!! si de ce as face-o ? am forta mai mult decat suficienta pt orice depasire. daca eu consider ca ar fi prea stransa depasirea, pur si simplu mai astept; e de preferat unui demaraj extraordinar de puternic urmat de (doamne fereste) o alunecare pe nisip. simti tu SINCER ca ai nevoie de vartejul acela nebunesc de la peste 7000 in sus ? daca da, tot respectul, domnul cu tine ! eu nu simt insa si ceea ce scot din ea la 3-4000 mi se pare, repet, peste nevoile care le-am simtit pe drumuri !

tocmai am facut un drum scurt pe autostrada pana la tara. am dus acolo fierul ca sa asfalteaza pe strada aici si nu mai pot sa-l scot din curte :cheers: ei spera sa termine intr-o luna, dar am auzit ca nici mos craciun nu exista !! asa ca acum, inainte de orice excursie, fac mai intai 70 de kilometri cu masina B)

 

ps: poze ? pai nu sunt la inceput doua ? acest topic se refera la altceva, am vazut altele pt pus poze, o sa pun acolo mai multe. de cand i-am skimbat cauciucurile insa nu am mai facut .. mi s-au terminat bateriile la camera si am uitat sa mai cumpar. sambata cand ma duc la tara sa iau motorul si sa urc spre sibiu, o sa cumpar si baterii, promit sa fac niste poze pe valea oltului (daca si vremea tine cu excursionistii moto).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LA CEREREA DVS

 

in ziua cand am batut palma venisem destul de nepregatit pt calarie, drept urmare am probat-o pe loc (nu in miscare). apare la un mom dat si bogdan padure (abeona), importatorul din SUA, cel care mi-a adus-o; prieten si mecanic, recomand cu caldura din toata inima !

post-9634-1150755397_thumb.jpg

post-9634-1150755540_thumb.jpg

post-9634-1150755696_thumb.jpg

post-9634-1150755903_thumb.jpg

Editat de ShowNoMercy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan Padure, super baiat, super mecanic, daca ai luat-o de la el sa stii ca ai facut afacere!

 

dar, totusi la 3000 de ture e pacat de motorasul ala care de-abia asteapta sa se dezlantuie, sincer eu nu schimb sub 7000 de ture!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

USER MANUAL ? eu nu am gasit decat un service manual in care nu exista mai nimic in sensul asta ... daca il ai in format electronic, se poate o copie pe mail ? :cheers:

am ekipament, nici o grija, complet ca la carte, cu cizme, protectii full hard, pantaloni de piele, etc. kiar mai multe randuri pt diferite conditii. nu m-as fi urcat altfel nici pana la Snagov. nu sunt incepator pe fiare ci numai pe astfel de fiare !

foarte misto spus Survolaj .. gasisem azi niste grafice dyno care incepeau brusc la 5500 de ture, curba venind brusc de la 0 la 70 de cai in jurul acestei turatii iar cuplul urca de la 0 la 50-60 tot la 5500 ture, brusc !! probabil pe dyno abia de aici pleaca cu masuratoarea, dar e nefiresc .. asa cum spui tu, totul pleaca de la 0 ture, 0 caluti si putin cate putin cresc impreuna ! fireste ca se poate merge la pas, trap sau galop, cum doresti, totul depinde de tine si NUMAI de tine ! ca si cu armele de foc. nu e periculos in sine un pistol ci folosirea lui (desi inspira teama ca si un R1). comparatia e usor aiurea pt ca o arma de foc se utilizeaza sau nu, nu exista cale de mijloc, este on/off, de tip comutator. pe cata vreme un speeder poate fi utilizat si normal. e misto sa stii ca ai rezerve (practic infinite) de putere. acu mai e o kestie: murphy zice ca daca tot ce ai in mana este un ciocan, obiectele din jur iti par cuie :P repet, autocontrolul trebuie sa fie cel mai al dreq test la examenul de carnet moto, as scoate poligon si as introduce cel mai dur si mai complex test psihologic posibil ! sa trebuiasca sa vii cu familia, sa se lege unu de nevasta, altu de mama, sa se prefaca examinatoru ca scapa pe tine cerneala, sa-ti puna piedica in drum spre banca, orice numai sa te enerveze, sa-ti vada reactiile ! mereu alte kestii dure si nesimtite, ca in trafic ! iti dai seama ce salariu ar tb sa aibe ala ? la ce risc se expune ? ca poate se intoarce tyson sa-i rupa capu :D

@jardel23: am incercat pozitia dar nu am rezistat in pozitia asta cu lombarii incordati mai mult de 1-2 minute apoi am cedat rosu la fata ca trebuia sa respir :D si ce zici matale acolo bre ? 300 ? iti zic io ca e un 0 in plus pe undeva .. cel putin la mine in planurile de viitor B)

deci stai k nu inteleg ai luat hotararea sa/ti cumper r1 stiind ce te asteapta si vrei sa zici k toata viata vrei sa mergi cu vit de scooter.....viatza e scurta asa k nu sta pe ganduri si incet incet dai mai mult si mai mult sa simti k stapanesti fiara cu adevarat........succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma obisnuiesc cu ea treptat si e posibil pe masura ce capat incredere (in mine) sa-i propun si kestii mai putin decente B)

insa tocmai fiindca viata este scurta, draga schummy, voi alege s-o traiesc atat cat este ... ma intelegi ?? si nu te ingrijora ca duc lipsa de senzatii tari pe scuterul meu R1 :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia'o usor, nu te lua dupa astia de te imping la proztii.. :D

totusi ce ai facut tu e similar achizitionarii unui sistem hi-fi de 500W RMS ptr a'l folosi in... baie.

ma rog.. cu vremea o sa vezi cum evolueaza treburile.

 

ps: salutari lui bogdan! :P

Cumva daca imi iau un Audi sau un Mercedes ,trebuie musai sa particip in DTM?!?!?!!?....daca cineva si-a luat R1 si nu ii da blana sau nu participa la curse ,asta inseamna ca si l-a luat de pomana!?!?!??! :cheers: B) ...in primul rand e o motocicleta DE STRADA chiar daca are performane uimitoare...vrei raicing ,baga bani in ea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

of, in sfarsit cineva care intelege ideea ... da domnilor, indiiiid ! merg pe strada cu o motocicleta complet ekipata de strada. cel putin din fabrica asa e anuntata si oferita. partea de supersport este la altitudinea, longitudinea si magnitudinea creerului lu dom'pilot ! adicatelea cu cat mai lat, lung si inalt procesoru, cu atat mai iubitor de viata si dujmanu manelelor !!! :cheers:

jos comunismul ... B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu m-am prins ce pofteste nenea horiabt :lol: vrea sa va intalniti ca sa se convinga, sa-ti ureze toate cele si apoi (cum e si firesc) sa-ti explice ca daca nu o uzi nu tine !! deci vrea o bere :crack:

ps: daca aveti rude pe la politie, verificati numarul B-51-WJD !! :cheers:

:cheers: Data viitoare nu mai fac ! Apropo,Fly vrei o bere ?

 

Man stii cum stau lucrurile ? Pui intrebari retorice de genul : pot fi fiarele imblanzite ? Adevarul este ca atunci cand te urci pe motor sa ai un caracter care sa nu te faca sa ceri TOT de el....ca el iti va da tot ce poate( si un scuter de 125 te va uimi cu ce poate ),si nu o sa poti sa duci !!!Motoarele nu se imblanzesc,pilotii trebuie sa aiba minte in cap !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

of, nu puteai sa ramai in urma, te-ai simtit dator cu ceva ? nu te-am accidentat in orgoliu, zau ! nu-ti zise nimeni nimic de rau, am scaldat-o in glume ca sa maschez ciudatenia nedumeririi tale "vorbele tale par culese din carti ! Chiar posezi asa ceva ?" :crack:

iar acum vii cu "Man stii cum stau lucrurile ? Pui intrebari retorice de genul ......." destul de artagos pt tonul acestui post. nu te-a contrazis nimeni draga sherlock_holmes, mai lasa lupa si nu te mai lua de lume nenicule, n-ai si matale o treaba in folosul personal ? si "man", egzact asta spune si baiatul asta, fii antena la lectura !

ei poftim :laugh: "pot fi fiarele imblanzite" este la fel de retoric precum "am cules mere din spatele curtii" ! btw, tu vrei un mar ?

pls, let's be friends ! anyway, daca vrei sa inviti o fata la bere, incearca o abordare mai discreta !

 

 

 

 

dar tu de unde stii ??????????? :cheers: :cheers: :lol:

 

hmmm, ce memorie scurta ai ! mai te chinuie putin ... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@horia: ai dreptate, nu e doar kestie de nuanta .. dar in acces panteic am gasit forma respectiva, daca nu ti-e pe plac te rog sa ma scuzi ! insa pe bune ca si eu spun aceleasi lucruri aici pe forum si anume ca nu e vinovat pistolul ci tragatorul ...

@fly: intr-un tarziu m-am prins, sarut-mana ! dar tot trebuie sa-mi spui cum mi-ai aflat numarul :lol:

@victor: eu am preferat sa vad bicicletele in prezenta unui mecanic. deci roaga proprietarul sa mearga cu tine la mecanic, pentru o suma modica si binemeritata, mecanicul iti va fi de mare ajutor ! pretul variaza, cum e si firesc, dupa cat de uzata e bicicleta si dupa cat a mai bagat proprietarul in ea. la fel mai variaza daca o cumperi de aici sau de afara. mai bine astepti pana la anu, vezi daca intram in UE si ce se va skimba .. din anii respectivi pretul in RO variaza intre 6000 si 8000. succes !

 

ps: rog pe fly si pe horia sa se concentreze pe subiect, erau cateva pagini aici fara scandal, hai sa mai punem inca 100 asemanatoare ! incercati o zi fara cofeina :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare maxima,

 

Sa o stapanesti sanatos si sa te poarte pe unde cu gandul nu ai gandit si cu inima nu ai sperat :crack:

In curand am sa ma alatur si eu tie si Runului cu noul meu GSXR1100W :cheers: , o alta fiara cu resurse nelimitate, sa cutreieram tinuturile, ca daia le-am luat sa ne bucuram de viatza (cum spuneai sa o traim atat cat este ).

De teribilsme sunt satul :cheers:

 

Pace tie si tuturor 'biciclistilor' si multa minte :crack:

 

Sa ne vedem sanatosi :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...si eu mi-am cumparat de curand un R1 din 2005, de condus am mai condus de astea rusesti si scutere, si sincer nu am cumparat-o ptr viteza, pur si simplu o ador, este cea mai frumoasa motocicleta din lume(ptr mine), merg cu ea frumos pe strada, fara figuri si alte "dulciuri".Si mie imi este cam mila sa dau in ea...normal cu ea merg pana in 6000-8000 rpm.Asa ca cu R1 poti sa mergi si normal.DRUM USCAT

post-11302-1151279508_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sambata examen assembler, 6 ore de cosmar :lol: scris + prezentare proiect. fara kef de brasov.

insa duminica ... alta poveste :crack:

nu mai fusesem de la 1 mai si mergea o baie rau de tot. mi s-au alaturat Mr. BoneS si JawaTheHutt (doru si marian) iar tinta a fost VamaVeche. Pe drum destui confrati (salutam cu aceasta ocaziune ! :laugh: ) insa majoritatea covarsitoare autoturisme grabite si nepasatoare. daca in maramures nu am avut de ce sa ma plang de nesimtirea localnicilor, aici la noi treaba e fix invers :cheers:

ma rog, cunoasteti cu totii, sa nu reluam o discutie interminabila, revenim on topic.

am avut pasager pentru prima oara, n-am facut diferenta, nu se simte un om in plus. in skimb dupa cei 600 de km a acuzat dureri in zona inkeieturilor de la maini, gatului si .. fundului :) nu e tocmai confortabila pt pasager. ca o solutie excelenta ma gandesc la montarea unui top cu rezematoare (pe spatele cutiei fixat un spatar) iar pt popou am deja o pernita (din acelasi material cu shaua) facuta special pt mai mult confort (pe care din nefericire am uitat-o acasa si deci nu am probat .. next time)

eu am scapat de durerea din palme. pur si simplu a disparut :crack: deci cine a spus ca e kestiune de obisnuinta a avut perfecta dreptate. dar nu am avut prea mult timp sa fiu bucuros ca a aparut una noua: la inkeietura mainii (intre palma si antebrat). poate si fiindca pasagerul se mai sprijinea de mine cand obosea pe rezervor sau in localitati de ex unde nu acceleram si putea sta drept (nu era nici vant puternic). in acele momente eu sustineam greutatea mea + o parte dintr-a lui. dar durerea nu a fost suparatoare si la fiecare pauza ma refaceam bine.

consumul exagerat de mic. independent de viteza ! la dus, am facut plinul de la MOLul de la intrarea pe A2 si apoi din nou plinul in constanta in oras. yamaha a supt 12.8 litri, gsxr1100 al lui doru a supt 14.7 litri iar suzuki RF900 al lui marian 12 litri (cea mai economica). vitezele de mers au fost aprox cele legale (exceptie pe A2 unde e limitare la 100 si noi am avut cateva varfuri de 150 - mai putin marian, singurul care trebuie premiat de politia romana).

la intoarcere, am alimentat tot in constanta, insa in salajan mi s-a aprins rezerva. sa detaliez:

eu am rezervorul de 18 din care 4 sunt rezerva, deci pana in salajan (rompetromul de langa cimitir vizavi de strand) mi-a consumat 14 litri. insa ganditi-va ce trafic am prins duminica seara pe intoarcerea de la mare. am facut 5,5 ore din VamaVeche pana in BucurestiiNoi. totusi pe A2 am mers tare, intre 140 si 180 sham mai recuperat. i-am lasat in urma pe baieti si am accelerat cat a permis drumul si vizibilitatea.

m-am obisnuit cu ea si stiu cat si cum sa cer, am vazut cum pleaca de la turatii mai mari desi nu am tras brusc de gaz. am vazut si diferenta fata de GSXR100 care este. fata de RF cred ca e si mai mare :cheers:

PLS HELP: am problema cu faza mica .. in sensul ca e prea mare. iar faza mare deja e tun laser. absolut toata lumea punea avariile si trebuia sa depasesc. desi le aprindeam putin faza mare sa faca diferenta, erau si mai nemultumiti si le dau dreptate. dar nu o pot opri, cand pun contactul pleaca direct luminile pe faza scurta, asa a fost gandita de constructor. la fel si becurile, sunt originale, nu am umblat la ele .. CE SA FAC ? nu vreau sa deranjez pe nimeni in trafic, nu stii cum se mai razbuna 'frun inteligent sau cum doamne fereste orbesc pe cineva si oa ia pe aratura. dar daca pun becuri mai mici e posibil sa nu mai vad bine pe jos noaptea la o distanta suficienta. deci DILEMA !

 

later edit: o sa pun si cateva poze si sper nu supar adminul ca nu folosesc sectiunea corespunzatoare

post-9634-1151316165_thumb.jpg

post-9634-1151316250_thumb.jpg

post-9634-1151316263_thumb.jpg

post-9634-1151316280_thumb.jpg

post-9634-1151316305_thumb.jpg

Editat de ShowNoMercy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici o rectificare : Bestiuta mea GSXR-u' a luat 7-7,2l /100

 

Asemenea domnuliu 'fara mila' sufar de dureri de palme si incheieturi :crack: dar dupa 600 si ceva de km cu pasagera :cheers:

 

In rest numai de bine....

 

:cheers: Toata stima si mandria :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca o solutie excelenta ma gandesc la montarea unui top cu rezematoare (pe spatele cutiei fixat un spatar)

 

Mr. No Mercy, daca iti pui spatar pe r1, eu vin personal din partea ailalta a tarii sa-ti fac poze :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite eu kiar te admir pot ca esti cu capul pe umeri si mergi normal cu ea..toti te indeamna sa-i dai..sa-i dai...ca a fost facuta pt viteza..etc.. sa ramai cu mintea intreaga.moto a fost facuta de strada si fiecare face ce vrea cu ea. si daca doamne fereste patesti dandu-i 300 la ora!!! toti o sa spuna "ahh pai daca merge cu viteza asta de nebun..ce sa-i faci.." toti scriem " viteza ucide" dar ne piscam unii pe altii de fund sa-i dam ture mari..viteza etc...MAI ALES IN ORAS!!!!

Si eu vreau sa-mi iau un R6 sau un gsx de 600 (mai mult nu m-as intinde)dupa ce o sa mai capat experienta in cativa ani.NU ca sa o frig la mana ci pentru ca imi plac! Imi plac cum arata, imi place cum suna un motor ambalat(kair si la stop sau in garaj)..ma unge pe suflet sa ma dau cu una daia lejer, incet cu 50 la ora pe magheru!!!!!

 

Ai grija de tine cu viteza. nu-i fa pe altii sa planga dupa tine.noi ne ducem daca e ceva..dar altii raman cu durerea!!! si plang dupa noi..neveste copii parinti..

Nu cred ca merita pt 10 secunde de 250 (si alte viteze astronomice pt tara asta de cacao) la ora sa planga un copil o viata dupa TATA!!!!! sau un parinte care a investit suflet, bani in tine si la batranete nu mai are cine sa-l ajute, sa-i spuna buna ziua.. pt un fier nenorocit!!!.

Unul dintre voi daca a bagat la tartacuta ce am scris eu...si sunt fericit!!!

daca faci drumuri prin predeal la vara in luna august ne vedem cu siguranta!!!!

Salutare!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuterul meu R1

 

Si eu vreau asa un scuter :lol: ... si sa stii ca te admir pentru autocontrolul pe care il ai ! :cheers: As vrea si eu sa fiu la fel daca pun mana pe o "fiara", dar mai e pana atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mr. No Mercy, daca iti pui spatar pe r1, eu vin personal din partea ailalta a tarii sa-ti fac poze :cheers:

 

- cuvantul "top" in acel context se referea la cutia aceea speciala pentru bagaje pe care toate motocicletele o pot pastra in spatele pasagerului, mai ales in drumurile lungi. spatarul, asa cum il vezi matale, este o kestie custom care apare adesea pe ciopar, unde da kiar bine. acum daca te uiti antena la cutiile astea mai pricopsite (top case) o sa vezi ca unele au fixat (langa balamale) un fel de spatar, un burete imbracat in piele artificiala, o kestie care poata fi luata drept spatar de catre pasager, taaare utila la demaraje mai barbatesti, dar nu numai.

- daca exista cineva care isi cumpara cate un motor pentru fiecare tip de excursie, toata stima. majoritatea incearca insa sa impace si capra si varza, unii reusesc altii mai incearca inca. raspunde-mi te rog la urmatoarele intrebari: R1 este o motocicleta pt o singura persoana ? R1 este facuta numai pentru pista ? R1 este facuta numai pentru plimbari scurte si FOARTE rapide ?

daca ai raspuns cumva DA la toate intrebarile atunci poate te uiti pe specificatiile producatorului si lasi deoparte comparatiile cu "motocicletele" de la motoGP. alea au alt scop si loc special amenajat pentru acel scop. o supersportiva imita la scara mica acele comete dar pastreaza cea mai mare parte a caracteristicilor unui fier normal la cap, cu care te dai pe strada.

daca ai raspuns sincer, atunci ai raspuns NU la toate intrebarile si putem incepe sa avem o conversatie. daca e motocicleta de strada pt 2 persoane trebuie sa ne gandim ca cel din spate trebuie sa supravietuiasca uneori mai mult de 20 de km pe zi si asta in conditiile drumurilor cu specific romanesc. evident ca nu este bmw sau goldwing, dar nici naveta columbia la intrarea in atmosfera. putem gasi un ekilibru in toate. un top case aerodinamic (le-ai vazut pe cele speciale pt hayabusa ??) nu da rau si nici tzaranesc, iar daca cuiva asa ii pare ... nu ma supar, noi sa fim sanatosi !!! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1 este o motocicleta pt o singura persoana ? R1 este facuta numai pentru pista ? R1 este facuta numai pentru plimbari scurte si FOARTE rapide ?

 

1. Dap, este pentru o singura persoana, locul din spate e superincomod, si e pentru drumuri scurte. Pt 2 persoane exista sport touring :lol:

2. Nu e 100% doar pentru pista, da' acolo se simte cel mai bine, oricum la turatiile alea mici s-ar putea sa ai probleme cu motorul, cu ungere necorespunzatoare. Din cat stiu eu arborele e plasat mai sus decat in mod normal, pentru ca sa nu se invarta in ulei - ceva cu raspunsul la acceleratie (faza asta am auzit-o si eu, nu dati cu paru ca nu-s mecanic)

3. Exact, plimbari scurte si rapide - pe ceva serpentine necirculate :cheers:

 

asta e de pe site-u lor.. nu prea zice nimic de touring:

 

"The 2006 YZF-R1 features a combination of MotoGP-inspired engine and chassis upgrades that keep it way ahead of the competition, including Deltabox frame, tuned for optimum lateral and torsional rigidity, and a longer swingarm, for extra traction. "

 

M-am uitat si la accesorii, sport windshiled, telescop de ghidon, crashpaduri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...