gabipaduroiu Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Salutare! Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi. Mi-am cumparat o motocicleta de curand, un Z 750, iar cea mai mare problema este ca este inalta pentru mine. Ma chinui sa ating pamantul doar cu varful picioarelor, cand motocicleta sta pe loc si nu ma sint deloc comod. Va rog sa ma indrumati ce trebuie sa fac sa micsorez inaltimea mtorului, daca e posibil. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Salutare!Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi. Mi-am cumparat o motocicleta de curand, un Z 750, iar cea mai mare problema este ca este inalta pentru mine. Ma chinui sa ating pamantul doar cu varful picioarelor, cand motocicleta sta pe loc si nu ma sint deloc comod. Va rog sa ma indrumati ce trebuie sa fac sa micsorez inaltimea mtorului, daca e posibil. Multumesc! pai nu prea ai ce face.doar sa mai dezumfli cauciucurile putin,nu prea mult.si sa incerci la telescopul spate sa il lasi mai jos,daca se poate.in rest...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Vezi pe louis poate este kit de lasat in jos motorul, arata ca niste "dog bones" si se monteaza in partea de jos a suspensiei Treaba cu lasatu in jos de la gume cu mai putin aer ii exclusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 pai nu prea ai ce face.doar sa mai dezumfli cauciucurile putin,nu prea mult. Nu prea cred. Asta nu e metoda de redus inaltimea motocicletei. Cauciucurile se umfla intotdeauna atat cat e specificat in manualul motocicletei. (uzual de la 2 la 2,2 bari, sau 30-31 psi) @gabipaduroiu, pe motocicleta trebuie sa stai comod in mers, nu cand stai pe loc. Obisnuieste-te si asta e. Cu cat trece timpul o sa vezi ca o sa-ti vina mult mai usor. Nu scrie nicaieri ca trebuie sa ajungi cu toata talpa jos, motocicleta se tine dreapta si sta singura, e de-ajuns sa ai un varf de picior jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabipaduroiu Postat Martie 5, 2010 Autor Share Postat Martie 5, 2010 Nu prea cred. Asta nu e metoda de redus inaltimea motocicletei.Cauciucurile se umfla intotdeauna atat cat e specificat in manualul motocicletei. (uzual de la 2 la 2,2 bari, sau 30-31 psi) @gabipaduroiu, pe motocicleta trebuie sa stai comod in mers, nu cand stai pe loc. Obisnuieste-te si asta e. Cu cat trece timpul o sa vezi ca o sa-ti vina mult mai usor. Nu scrie nicaieri ca trebuie sa ajungi cu toata talpa jos, motocicleta se tine dreapta si sta singura, e de-ajuns sa ai un varf de picior jos. Ms de raspuns. Ma gandeam ca e oarecum greu daca opresti motocicleta intr-o zona mai inclinata, in rest eu ma simt bine pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Incepe in ordine asta(parerea mea): 1. Uita te in manual si vezi daca suspensia din spate nu se lasa mai jos. 2. Coboara ti saua (mai scoti din burete, din suporti. Sau fa-ti una la comanda. Era un forumist din Bucuresti care ti o rezolva sub 100 de lei ) 3. lowering kit sau alte chestii mai avansate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Salutare!Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi. Mi-am cumparat o motocicleta de curand, un Z 750, iar cea mai mare problema este ca este inalta pentru mine. Ma chinui sa ating pamantul doar cu varful picioarelor, cand motocicleta sta pe loc si nu ma sint deloc comod. Va rog sa ma indrumati ce trebuie sa fac sa micsorez inaltimea mtorului, daca e posibil. Multumesc! Nu te panica,eu i-l tin pe al meu de 4 ani pe varfuri fara sa-l dau jos!O sa te obisnuiesti(mai rau era daca nu ajungeai cu varfurile jos)!Nu umbla la cauciucuri sau suspensie! Eventual daca nu te obisnuiesti ia legatura cu userul @Darian sa-ti mai ia din sa!Si talpa groasa daca se poate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 vezi k se lasa foarte usor mai jos cu cativa cm..... slabesti niste suruburi de la juguri si gata...(adik le mai si strangi la loc...) si vezi k si amortizoru` spate are reglaj pe pretensionare(cel putin..)doar k iti trebe o cheie speciala..(cu cioc..) toate astea fiind gratis.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 vezi k se lasa foarte usor mai jos cu cativa cm..... slabesti niste suruburi de la juguri si gata...(adik le mai si strangi la loc...) Da, da.. e gata dupa tragi vreo 250 de ciocane de cauciuc in juguri sa se lase cat de cat... e usor.. nu zic nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Da, da.. e gata dupa tragi vreo 250 de ciocane de cauciuc in juguri sa se lase cat de cat... e usor.. nu zic nu. daca desfaci suruburile de la juguri se lasa singura ,sigur tu ai furca stramba daca trebuie sa dai cu ciocanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 daca desfaci suruburile de la juguri se lasa singura ,sigur tu ai furca stramba daca trebuie sa dai cu ciocanul yeah right - furca mea e stramba yeah right - se scurge singur jugul in jos cand desfaci suruburile let me: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabipaduroiu Postat Martie 6, 2010 Autor Share Postat Martie 6, 2010 Nu te panica,eu i-l tin pe al meu de 4 ani pe varfuri fara sa-l dau jos!O sa te obisnuiesti(mai rau era daca nu ajungeai cu varfurile jos)!Nu umbla la cauciucuri sau suspensie!Eventual daca nu te obisnuiesti ia legatura cu userul @Darian sa-ti mai ia din sa!Si talpa groasa daca se poate! Pana la urma red ca asa o sa-l las si eu, o sa ma obisnuiesc. Ms petru rapuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 yeah right - furca mea e stramba yeah right - se scurge singur jugul in jos cand desfaci suruburile let me: razi tu razi da nu e rasul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 yeah right - furca mea e stramba yeah right - se scurge singur jugul in jos cand desfaci suruburile let me: Pana acum la toate motocicletele la care am umblat la furca asa era, desfaceai suruburile si se lasa in jos motocicleta. Asa ca nu te mai mira. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 vezi k se lasa foarte usor mai jos cu cativa cm..... slabesti niste suruburi de la juguri si gata...(adik le mai si strangi la loc...) si vezi k si amortizoru` spate are reglaj pe pretensionare(cel putin..)doar k iti trebe o cheie speciala..(cu cioc..) toate astea fiind gratis.... Esti sigur de tot? Sigur sigur? Sau nu, si in cazul asta poate ar fi bine sa te abtii sa faci pe desteptu la "service"? Daca isi rupe gatu pe o frana sau pe un voblaj, pe sfaturile tale? Reglajele alea de care vorbesti tu nu sunt pentru modificare inaltimii. Preload-ul spate se regleaza in functie de greutatea rider-ului astfel incat motocicleta sa se lase un anumit numar de centimetrii cand te sui pe ea. Asta asigura ca suspensia spate ramane activa atat in stare comprimata (pe accelerare) cat si destinsa (pe frana). Daca il slabeste excesiv risca o suspensie rigida pe accelerare si ca atare derapaj spate. Daca il strange excesiv suspensia va fi rigida cand se destinde pe franare si va pierde usor spatele. Raportul dintre inaltimea spate si fata dicteaza mai multe aspecte legate de distributia greutatii, dar mai dicteaza si unghiul furcii fata. Daca tu cobori un motor de fata unghiul furcii fata creste, adica raspuns mai rapid din ghidon + risc crescut de voblaj. Mai ganditi-va un pic la lucrurile astea cand dati sfaturi de genu slabeste preload-ul sau desumfla cauciucurile. Pentru coborat motocicleta eu stiu doua solutii: ori motorul are din fabrica un tirant special pentru ridicat sau coboarat spatele (ca a mea ), ori modifici saua, atat cat iti suporta bucile. Nu am incredre in lowering-kit dar alea vin macar printr-un magazin si cineva le-a aprobat pentru utilizare. Mesaj completat P.S. Voi nu va suiti pe motoarele alea inainte de a le cumpara??? Pai astea sunt primele criterii, sa te simti confortabil pe ea si sa fii in stare sa o ridici de jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Ca sa nu mai deschid alt topic, cine stie cum se poate cobori un cbr f4i ? doar din amortizor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Cred ca cel mai bine iesi daca mergi la Darian sa iti ingusteze partea din fata a seii; numai partea din fata, ca atunci iti trebuie sa pui picioarele jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 :) Corect,Dan Cata,un pic saua,un pic din juguri si din preload si gata,rezolvat fara exagerari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 E P.S. Voi nu va suiti pe motoarele alea inainte de a le cumpara??? Pai astea sunt primele criterii, sa te simti confortabil pe ea si sa fii in stare sa o ridici de jos. Chiar mi-ai furat vorba din gura. Moama la asa sfaturi incerc sa fiu foarte atent pe viitor daca-mi schimb mobra cine stie ce iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Cred ca poti sa te obisnuiesti cu orice mobra. Inaltimea medie la specia umana e pe la 1.70m; probabil ca si producatorii de motociclete stiu asta. Cat despre ridicat, e vorba de cap, nu de muschi. Si ghetele moto ajuta un pic pentru ca te mai inalta cativa cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.