Sari la conținut

Ajutati-ma va rog! Pozitie inalta a motorului.


Postări Recomandate

Salutare!

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi. Mi-am cumparat o motocicleta de curand, un Z 750, iar cea mai mare problema este ca este inalta pentru mine. Ma chinui sa ating pamantul doar cu varful picioarelor, cand motocicleta sta pe loc si nu ma sint deloc comod. Va rog sa ma indrumati ce trebuie sa fac sa micsorez inaltimea mtorului, daca e posibil.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi. Mi-am cumparat o motocicleta de curand, un Z 750, iar cea mai mare problema este ca este inalta pentru mine. Ma chinui sa ating pamantul doar cu varful picioarelor, cand motocicleta sta pe loc si nu ma sint deloc comod. Va rog sa ma indrumati ce trebuie sa fac sa micsorez inaltimea mtorului, daca e posibil.

Multumesc!

 

 

pai nu prea ai ce face.doar sa mai dezumfli cauciucurile putin,nu prea mult.si sa incerci la telescopul spate sa il lasi mai jos,daca se poate.in rest......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi pe louis poate este kit de lasat in jos motorul, arata ca niste "dog bones" si se monteaza in partea de jos a suspensiei :crack:

 

Treaba cu lasatu in jos de la gume cu mai putin aer ii exclusa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu prea ai ce face.doar sa mai dezumfli cauciucurile putin,nu prea mult.

Nu prea cred. Asta nu e metoda de redus inaltimea motocicletei.

Cauciucurile se umfla intotdeauna atat cat e specificat in manualul motocicletei. (uzual de la 2 la 2,2 bari, sau 30-31 psi)

 

@gabipaduroiu, pe motocicleta trebuie sa stai comod in mers, nu cand stai pe loc.

Obisnuieste-te si asta e. Cu cat trece timpul o sa vezi ca o sa-ti vina mult mai usor.

Nu scrie nicaieri ca trebuie sa ajungi cu toata talpa jos, motocicleta se tine dreapta si sta singura, e de-ajuns sa ai un varf de picior jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea cred. Asta nu e metoda de redus inaltimea motocicletei.

Cauciucurile se umfla intotdeauna atat cat e specificat in manualul motocicletei. (uzual de la 2 la 2,2 bari, sau 30-31 psi)

 

@gabipaduroiu, pe motocicleta trebuie sa stai comod in mers, nu cand stai pe loc.

Obisnuieste-te si asta e. Cu cat trece timpul o sa vezi ca o sa-ti vina mult mai usor.

Nu scrie nicaieri ca trebuie sa ajungi cu toata talpa jos, motocicleta se tine dreapta si sta singura, e de-ajuns sa ai un varf de picior jos.

 

Ms de raspuns. Ma gandeam ca e oarecum greu daca opresti motocicleta intr-o zona mai inclinata, in rest eu ma simt bine pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepe in ordine asta(parerea mea):

 

1. Uita te in manual si vezi daca suspensia din spate nu se lasa mai jos.

 

2. Coboara ti saua (mai scoti din burete, din suporti. Sau fa-ti una la comanda. Era un forumist din Bucuresti care ti o rezolva sub 100 de lei )

 

3. lowering kit sau alte chestii mai avansate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi. Mi-am cumparat o motocicleta de curand, un Z 750, iar cea mai mare problema este ca este inalta pentru mine. Ma chinui sa ating pamantul doar cu varful picioarelor, cand motocicleta sta pe loc si nu ma sint deloc comod. Va rog sa ma indrumati ce trebuie sa fac sa micsorez inaltimea mtorului, daca e posibil.

Multumesc!

 

Nu te panica,eu i-l tin pe al meu de 4 ani pe varfuri fara sa-l dau jos!O sa te obisnuiesti(mai rau era daca nu ajungeai cu varfurile jos)!Nu umbla la cauciucuri sau suspensie!

Eventual daca nu te obisnuiesti ia legatura cu userul @Darian sa-ti mai ia din sa!Si talpa groasa daca se poate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi k se lasa foarte usor mai jos cu cativa cm..... slabesti niste suruburi de la juguri si gata...(adik le mai si strangi la loc...)

si vezi k si amortizoru` spate are reglaj pe pretensionare(cel putin..)doar k iti trebe o cheie speciala..(cu cioc..)

toate astea fiind gratis.... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi k se lasa foarte usor mai jos cu cativa cm..... slabesti niste suruburi de la juguri si gata...(adik le mai si strangi la loc...)

Da, da.. e gata dupa tragi vreo 250 de ciocane de cauciuc in juguri sa se lase cat de cat... e usor.. nu zic nu. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, da.. e gata dupa tragi vreo 250 de ciocane de cauciuc in juguri sa se lase cat de cat... e usor.. nu zic nu. :crack:

daca desfaci suruburile de la juguri se lasa singura ,sigur tu ai furca stramba daca trebuie sa dai cu ciocanul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca desfaci suruburile de la juguri se lasa singura ,sigur tu ai furca stramba daca trebuie sa dai cu ciocanul

:crack:

yeah right - furca mea e stramba

yeah right - se scurge singur jugul in jos cand desfaci suruburile

 

let me: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te panica,eu i-l tin pe al meu de 4 ani pe varfuri fara sa-l dau jos!O sa te obisnuiesti(mai rau era daca nu ajungeai cu varfurile jos)!Nu umbla la cauciucuri sau suspensie!

Eventual daca nu te obisnuiesti ia legatura cu userul @Darian sa-ti mai ia din sa!Si talpa groasa daca se poate!

Pana la urma red ca asa o sa-l las si eu, o sa ma obisnuiesc. Ms petru rapuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

yeah right - furca mea e stramba

yeah right - se scurge singur jugul in jos cand desfaci suruburile

 

let me: :laugh:

 

Pana acum la toate motocicletele la care am umblat la furca asa era, desfaceai suruburile si se lasa in jos motocicleta. Asa ca nu te mai mira.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi k se lasa foarte usor mai jos cu cativa cm..... slabesti niste suruburi de la juguri si gata...(adik le mai si strangi la loc...)

si vezi k si amortizoru` spate are reglaj pe pretensionare(cel putin..)doar k iti trebe o cheie speciala..(cu cioc..)

toate astea fiind gratis.... :)

Esti sigur de tot? Sigur sigur? Sau nu, si in cazul asta poate ar fi bine sa te abtii sa faci pe desteptu la "service"? Daca isi rupe gatu pe o frana sau pe un voblaj, pe sfaturile tale?

 

Reglajele alea de care vorbesti tu nu sunt pentru modificare inaltimii.

 

Preload-ul spate se regleaza in functie de greutatea rider-ului astfel incat motocicleta sa se lase un anumit numar de centimetrii cand te sui pe ea. Asta asigura ca suspensia spate ramane activa atat in stare comprimata (pe accelerare) cat si destinsa (pe frana). Daca il slabeste excesiv risca o suspensie rigida pe accelerare si ca atare derapaj spate. Daca il strange excesiv suspensia va fi rigida cand se destinde pe franare si va pierde usor spatele.

 

Raportul dintre inaltimea spate si fata dicteaza mai multe aspecte legate de distributia greutatii, dar mai dicteaza si unghiul furcii fata.

Daca tu cobori un motor de fata unghiul furcii fata creste, adica raspuns mai rapid din ghidon + risc crescut de voblaj.

 

Mai ganditi-va un pic la lucrurile astea cand dati sfaturi de genu slabeste preload-ul sau desumfla cauciucurile.

 

Pentru coborat motocicleta eu stiu doua solutii: ori motorul are din fabrica un tirant special pentru ridicat sau coboarat spatele (ca a mea :) ), ori modifici saua, atat cat iti suporta bucile.

Nu am incredre in lowering-kit dar alea vin macar printr-un magazin si cineva le-a aprobat pentru utilizare.

Mesaj completat

 

P.S. Voi nu va suiti pe motoarele alea inainte de a le cumpara??? Pai astea sunt primele criterii, sa te simti confortabil pe ea si sa fii in stare sa o ridici de jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca cel mai bine iesi daca mergi la Darian sa iti ingusteze partea din fata a seii; numai partea din fata, ca atunci iti trebuie sa pui picioarele jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Haywood Yablomme
:) :) :lol: Corect,Dan Cata,un pic saua,un pic din juguri si din preload si gata,rezolvat fara exagerari.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E

 

P.S. Voi nu va suiti pe motoarele alea inainte de a le cumpara??? Pai astea sunt primele criterii, sa te simti confortabil pe ea si sa fii in stare sa o ridici de jos.

Chiar mi-ai furat vorba din gura. Moama la asa sfaturi incerc sa fiu foarte atent pe viitor daca-mi schimb mobra cine stie ce iau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca poti sa te obisnuiesti cu orice mobra. Inaltimea medie la specia umana e pe la 1.70m; probabil ca si producatorii de motociclete stiu asta.

Cat despre ridicat, e vorba de cap, nu de muschi.

 

Si ghetele moto ajuta un pic pentru ca te mai inalta cativa cm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...