Sari la conținut

Consum extrem de mare. Ce ma fac ?!


Postări Recomandate

Salutare!

Am o Honda CBR F4i 600cc din 2003 - si imi consuma imens 13-14 l/100 km. Ideea este ca in 2008 cand am cumparat-o, tipul respectiv mi-a zis ca e totul schimbat la ea. Eu fiind incepator am luat-o de buna.

I-am schimbat uleiu si filtru la timp (adica prima oara la 3500 km - apoi din 5000 in 5000 km) insa nu i-am mai schimbat nimic altceva. Ma gandesc, ca daca ii schimb filtrul de aer (care probabil e praf rau) + bujii noi ar trebui sa nu mai am problema asta ... dar tzinand cont ca este injectie ma gandesc sa nu fie ceva mai grav.

 

Un sfat e bine venit ... multzam fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba filtru de aer si pe urma mai urmaresti fenomenul daca tot consuma asa mult ar fi cazul sa-i faci o diagnoza!

Ar fi de stiut unde s-a realizat acest consum si in ce conditii,pentru ca uneori poate fi corect daca ai power comander,mergi sus in ture, etc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am o Honda CBR F4i 600cc din 2003 - si imi consuma imens 13-14 l/100 km. Ideea este ca in 2008 cand am cumparat-o, tipul respectiv mi-a zis ca e totul schimbat la ea. Eu fiind incepator am luat-o de buna.

I-am schimbat uleiu si filtru la timp (adica prima oara la 3500 km - apoi din 5000 in 5000 km) insa nu i-am mai schimbat nimic altceva. Ma gandesc, ca daca ii schimb filtrul de aer (care probabil e praf rau) + bujii noi ar trebui sa nu mai am problema asta ... dar tzinand cont ca este injectie ma gandesc sa nu fie ceva mai grav.

 

Un sfat e bine venit ... multzam fain.

neaparat schimba filtru aer si vezi ca sunt niste furtunase subtiri printre injectoare (unul merge la un releu)vezi sa nu fie sarit vreunul de la loc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, daca ai carburatie, motocicleta nu consuma, ca trebuie s-o impingi, sau sa stai langa ea sa le sufli, reglezi, sincronizezi :wacko:

 

apropo vezi k siinjectia se sincronizeaza iar cand injectoarele se infunda e putin mai greu de curatat decat carburatia, una din problemele mari de consum mai poate fi si injectoare infundate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neaparat schimba filtru aer si vezi ca sunt niste furtunase subtiri printre injectoare (unul merge la un releu)vezi sa nu fie sarit vreunul de la loc

Se numeste MAP senzor si daca nu are furtunul atasat motorul merge foarte urit si in plus ai becul de FI aprins! :wacko:

Mesaj completat

apropo vezi k siinjectia se sincronizeaza iar cand injectoarele se infunda e putin mai greu de curatat decat carburatia, una din problemele mari de consum mai poate fi si injectoare infundate

Daca ai un injector infundat nu creste consumul pentru ca nu mai foalosesti unul sau 2 cilindri,si din nou spun motorul merge foarte urit!

Se pot curata foarte usor injectoarele! ;)

Corect, si injectia se sincronizeaza!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru sfaturi ... au fost foarte utile, tinand cont ca-s incepator in mecanica moto (sau sa zic in mecanica in general)

 

O sa fac asa: Prima oara schimb filtru aer si bujii - apoi daca imi face aceasi problema recurg la o diagnoza clara si curatzarea injectoarelor. Multzam fain!

 

Numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se numeste MAP senzor si daca nu are furtunul atasat motorul merge foarte urit si in plus ai becul de FI aprins! :bounce:

Mesaj completat

 

Daca ai un injector infundat nu creste consumul pentru ca nu mai foalosesti unul sau 2 cilindri,si din nou spun motorul merge foarte urit!

Se pot curata foarte usor injectoarele! :P

Corect, si injectia se sincronizeaza!

 

Cum sa nu creasca consumul cand mergi cu 2 cilindrii din 4?! Chiar si daca la cilindrii care nu functioneaza nu le vine benzina(nu mai vb daca sunt partial infundati si "pisha" benzina), consumul tot e mai mare cu 10-20% minim pt ca trebuie sa se compenseze pierderile prin frecare si de la aceeia, si in plus trepidatiile ingrozitoare ar fura mult din energia produsa de ceilalti 2. Am avut de a face cu un vechi Suzuki GSX550 in 4 cilindrii pe carburatie ce-i drept, dar la care din cauza ca mergea tot numai in 2 cilindrii trebuia sa ii dai blana ca sa urce in 5000 ture din 11mii cate are la intrarea in rosu, si abea daca ai fi pututa porni de pe loc cu aia 2 cilindrii.

Mesaj completat

Motocicleta asta are sonda lambda si debitmetru de aer, astfel chiar si daca ar fii filtrul de aer putin infundat nu ar trebui sa consume mai mult pt ca nu ar lasa senzorul de oxigen sa se injecteze mai multa benzina decat poate fii arsa complet; dar daca acesta impreuna cu debitmetrul nu lucreaza in parametrii......recomand in primul rand sa vezi o bujie, pt ca, cand vine vb de consum mare poate sa iti spuna multe aceasta; dar mai intai cred ca mai usor e de facut un tester....

Plus cum spunea si TNG daca mergi mai mult in oras si la un stil sinucigas, consumul asta nu e mare deloc :)

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...